das misschien nog niet eens zo een heel gek ideequote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neemt iemand het mee naar de meet?
Waarom denk je dat? Er waren maar drie wedstrijden vanavond, dus ze hoeven niet eerst twintig samenvattingen te laten zien nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pas heel laat, zo tegen twaalven vrees ik.
Mits naakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
das misschien nog niet eens zo een heel gek idee
's Avonds laat? Is dat verstandig?quote:
Toen ik hem bedacht vond ik het best grappig. Maar als er in de eerste 10 posts niet op gereageerd word is ie inderdaad niet zo goed.quote:
Oh, nou, het leek mij wel een extra entertainmentsfactor toevoegen. Maar als jij dat niet ziet...quote:
Da's valsspelenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je dat neit beter 's morgens doen?
Tijdens is een beetje lastig ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Je moet ook altijd wegen na het schijten.
Je hebt dan zeker heel wat gas laten ontsnappenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Waarom geeft de weegschaal aan dat je zwaarder bent nadat je hebt gescheten, dan daarvoor?
Dat heb ik tenminste
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
ja wegen kun je beter sochtends doen... Ik heb net gegeten..
en ben nu, ondertussen al 6 kf kwijt
Welk gedeelte?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt erop dat sommigen het aan het proberen zijn
Jawel, anders weet de Veronica-kijker niet wie er in de balletjes zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Er waren maar drie wedstrijden vanavond, dus ze hoeven niet eerst twintig samenvattingen te laten zien nog.
Ik krijg er geen beeld bij en ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wilquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je zou gokken.. het schijtend wegen
Denk dat je er tevreden mee moet zijn dat het nu niet luktquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg er geen beeld bij en ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wil
Ik miste je post ff...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pas heel laat, zo tegen twaalven vrees ik.
Het waren geen verwachtingen he...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, blij dat ik de verwachtingen waar kan maken
Ja, wel verdiend. Maar tegen een Eredivisieclub is een 0-2 verlies erg goed. En ze konden best aardig mee, tegen een ADO dat wel inhield.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik miste je post ff...
Ohw, dan wacht ik dat wel ff af.
Excelsior niet gewonnen he? Wel verdiend?
Das zeker netjesquote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, wel verdiend. Maar tegen een Eredivisieclub is een 0-2 verlies erg goed. En ze konden best aardig mee, tegen een ADO dat wel dat inhield.
Ow...nou....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het waren geen verwachtingen he...
Huhquote:Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook maar neerplempen:![]()
laptop past niet in de tas
[ afbeelding ]
omdat hij twee keer zo groot is als de oude
[ afbeelding ]
Ohw, je hoeft niet meteen weg te gaan hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow...nou....
Dan ga ik zo maar naar mijn boek luisteren
welke van de twee?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Hoe ziet ie er opengevouwen uit?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Gewoon dubbelvouwen... daar is een laptop toch voor bedoeld?
lenovoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
hier ook maar neerplempen:![]()
laptop past niet in de tas
[ afbeelding ]
omdat hij twee keer zo groot is als de oude
[ afbeelding ]
Ah ik wist niet dat Veronica alle samenvattingen zou uitzenden.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, anders weet de Veronica-kijker niet wie er in de balletjes zitten.
Morgen, dan is het vrijdagquote:Op donderdag 23 september 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je hoeft niet meteen weg te gaan hoor.
Maar anders... tot morgen dan maar?
Ik heb er ook een van het werk, ondingenquote:
Ik dacht ook dat het Bekervoetbal nog bij RTL7 wasquote:Op donderdag 23 september 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat Veronica alle samenvattingen zou uitzenden.
Je gaat POP kijken?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen, dan is het vrijdag
Kunnen we POP kijken
dit ding is hemels, wat is er dan zo slecht aan,quote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er ook een van het werk, ondingen
De toetsenlay-out begint het al mee. Welke idioot heeft de functie en ctrl toets omgedraaid?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit ding is hemels, wat is er dan zo slecht aan,
en dat het geen apple is telt niet
Wat is er dan nog meer?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
Waarschijnlijk al 100 keer langsgekomen hier, maar ik kende 'm nog niet!
Ik heb 'm hier nog niet langs zien komen, maar zag 'm wel bij DWDDquote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
Waarschijnlijk al 100 keer langsgekomen hier, maar ik kende 'm nog niet!
Dat NL-elftal op Veronica is komt door POP, aangezien interlands tegenwoordig op vrijdag en dinsdag zijn en SBS6 dan altijd grote shows heeft gepland. Bekervoetbal is vanaf kwartfinale pas bij RTL7 geloof ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Bekervoetbal nog bij RTL7 was
Zag dat Nederlands elftal tegenwoordig ook op Veronica is.... moet een concurrent van RTL7 worden/zijn ofzo?
POP vind ik geen reet aan, dit ken ik nog niet. Is het wat?quote:
Volgens mij ging iig Pisces kijken..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dan hangt af van of er medestanders zijn
die kan je handmatig omdraaien als het goed isquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De toetsenlay-out begint het al mee. Welke idioot heeft de functie en ctrl toets omgedraaid?
We zullen het zienquote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij ging iig Pisces kijken..
ja, ik kan er ook met een moker op slaan. Nutteloze lay-out is nutteloos.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die kan je handmatig omdraaien als het goed is
Uitgaan, datingsites.quote:
er is wel degelijk over nagedacht, je kan makkelijker Fn combinaties maken en omdat hij in het hoekje zit, en de Fn toets voor de verlichting in de andere hoek zit kan je ze altijd vinden in het donkerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook met een moker op slaan. Nutteloze lay-out is nutteloos.
Dat heb je alquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil een slank lijf, heel veel geld, en sex
Ik gebruik de FN combis nooit en een muis? Who needs a mouse? Ik gebruik elke sneltoets die er is onder windows of macquote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is wel degelijk over nagedacht, je kan makkelijker Fn combinaties maken en omdat hij in het hoekje zit, en de Fn toets voor de verlichting in de andere hoek zit kan je ze altijd vinden in het donker
en de muis heeft twee knoppen
Dan weet ik het ook niet.quote:
als de muis zo nutteloos is waarom heeft Apple em dan als eerste ooit geimplementeerd?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik de FN combis nooit en een muis? Who needs a mouse? Ik gebruik elke sneltoets die er is onder windows of mac
quote:
Like I care? Ik gebruik ook niet die slechte muizen van Applequote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als de muis zo nutteloos is waarom heeft Apple em dan als eerste ooit geimplementeerd?
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
whehehequote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like I care? Ik gebruik ook niet die slechte muizen van Apple
You are talking to a nonfanboy
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |