ja, ik kan er ook met een moker op slaan. Nutteloze lay-out is nutteloos.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die kan je handmatig omdraaien als het goed is
Uitgaan, datingsites.quote:
er is wel degelijk over nagedacht, je kan makkelijker Fn combinaties maken en omdat hij in het hoekje zit, en de Fn toets voor de verlichting in de andere hoek zit kan je ze altijd vinden in het donkerquote:Op donderdag 23 september 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook met een moker op slaan. Nutteloze lay-out is nutteloos.
Dat heb je alquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil een slank lijf, heel veel geld, en sex
Ik gebruik de FN combis nooit en een muis? Who needs a mouse? Ik gebruik elke sneltoets die er is onder windows of macquote:Op donderdag 23 september 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is wel degelijk over nagedacht, je kan makkelijker Fn combinaties maken en omdat hij in het hoekje zit, en de Fn toets voor de verlichting in de andere hoek zit kan je ze altijd vinden in het donker
en de muis heeft twee knoppen
Dan weet ik het ook niet.quote:
als de muis zo nutteloos is waarom heeft Apple em dan als eerste ooit geimplementeerd?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik de FN combis nooit en een muis? Who needs a mouse? Ik gebruik elke sneltoets die er is onder windows of mac
quote:
Like I care? Ik gebruik ook niet die slechte muizen van Applequote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als de muis zo nutteloos is waarom heeft Apple em dan als eerste ooit geimplementeerd?
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
whehehequote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like I care? Ik gebruik ook niet die slechte muizen van Apple
You are talking to a nonfanboy
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de tandarts. Hopelijk zit de wachtkamer dan vol, dan valt er wat te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |