Ja, kan, maar je moet er rekening mee houden dat hele fijne werkjes op je vinger wel uit kunnen lopen in de loop der jaren en dat er dan niet zoveel meer overblijft van een mooi motiefjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef vault_tec het volgende:
Tevens, kan je een "ring" laten tatoeëren om je ring vinger?
Bedankt, het wordt toch een lijntje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, kan, maar je moet er rekening mee houden dat hele fijne werkjes op je vinger wel uit kunnen lopen in de loop der jaren en dat er dan niet zoveel meer overblijft van een mooi motiefje
Dat doen ze overal, niet alleen op je vinger, maar daar heb je natuurlijk minder ruimte
wat betekent het ? sorry als je het al gezegd hebt, heb niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto
Een goed begin, in het IJslandsquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef loqdawq het volgende:
[..]
wat betekent het ? sorry als je het al gezegd hebt, heb niet alles gelezen.
En waar staat die vogel voor?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Een goed begin, in het IJslands
Het is de vogel van sigur ros, maar het hele verhaaltje achter mn tattoo is dat het de afgelopen paar jaar gewoon heel kut ging, en het nu sinds een jaar en stuk beter gaat (dat agaetis byrjun gedeelte dus) en ondanks dat het kak ging ik altijd de vrijheid heb gekregen van mn ouders (het vogeltje wat dus 'wegvliegt'). Daarnaast heb ik gewoon heel veel met sigur ros en ijsland.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:34 schreef Japandroids het volgende:
[..]
En waar staat die vogel voor?
waar staat het voor ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef Herr_Munk het volgende:
sinds september heb ik ook een tattoo laten zetten. Het is mijn eerste, hij staat rechtsboven mijn borst:
[ afbeelding ]
Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.quote:
dan is het wel heel stoerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.
VSLM staat voor Votum Solvit Libens Merito. Stamt uit de Romeinse tijd waar Romeinen altaren voor goden inrichten en afsloten met VSLM. "Ik heb mijn gelofte ingelost." Omdat ik het gevoel heb dat mijn oma altijd over mij waakt, heb ik dit als gelofte laten zetten.
Hele mooie betekenis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.
VSLM staat voor Votum Solvit Libens Merito. Stamt uit de Romeinse tijd waar Romeinen altaren voor goden inrichten en afsloten met VSLM. "Ik heb mijn gelofte ingelost." Omdat ik het gevoel heb dat mijn oma altijd over mij waakt, heb ik dit als gelofte laten zetten.
ja inderdaad. En ik me arm maar vol kwakken met onzin hahaquote:
Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
ja inderdaad. En ik me arm maar vol kwakken met onzin haha![]()
ach je de ene vind het mooi de andere doet het echt om de betekenis maar het bovenstaande is toch wel de mooiste betekenis die ik tot nu toe heb gehoord haha
heb dan ook me zusjes naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor!Dat vind ik zelfs nog mooier. De een zet een tat omdat het een betekenis heeft, en de ander heeft ze omdat hij ze mooi vind. Mijn tat die ik nu heb is met een betekenis, de andere die ik wil zijn ook voor de sier.
De eerste tat die ik heb gezet, was gewoon voor de sier en de tweede die eraan komt met betekenis. Voor iedereen ligt dat idd anders. Denk dat er in de toekomst wel meerdere komen. Blijft gewoon mooi om iets op je lichaam te laten zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor!Dat vind ik zelfs nog mooier. De een zet een tat omdat het een betekenis heeft, en de ander heeft ze omdat hij ze mooi vind. Mijn tat die ik nu heb is met een betekenis, de andere die ik wil zijn ook voor de sier.
hoe lang moet je ?quote:
4 uur, dus zal in totaal 3,5u zijn gok ik, was de 1e sessie ook. alleen bovenarm trouwens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef genakt het volgende:
[..]
hoe lang moet je ?
de volgende keer als ik ga doe ik echt geen 6 uur meer![]()
verdeel het wel
dat gaat nog wel als je erboven gaat word je echt zatquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
4 uur, dus zal in totaal 3,5u zijn gok ik, was de 1e sessie ook. alleen bovenarm trouwens.
sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:34 schreef genakt het volgende:
[..]
dat gaat nog wel als je erboven gaat word je echt zatnou de foto's zien wel wel verschijnen succes
Sigur ros verzint zijn taal toch? mix van ijslands en eigen inbreng?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Een goed begin, in het IJslands
Wauw!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop.
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.
nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken.
[ afbeelding ]
is misschien een vreemde vraag maar wat kost nou zoiets?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop.
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.
nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken.
[ afbeelding ]
Soms is wikipedia een uitkomst.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sigur ros verzint zijn taal toch? mix van ijslands en eigen inbreng?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |