ik dacht ook dat het er bij 1 bleefquote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef sterandje het volgende:
Vandaag mijn 1e tattoo laten zetten. Een sleutel aan de binnenkant van mijn boveneram. Wist niet dat je je erna zo goed en trots voelt. Zou best wel eens een verslaving kunnen worden.
Baas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
klein stukje zijkanten zit ook nog
http://laura-juan.hyves.nl/ zij is een als ik me niet vergis, Spaanse, en komt geregeld naar Zuid-Limburgquote:Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef RvLaak het volgende:
Een vriendin van mij wil heel graag onderstaand portret laten zetten:
[ afbeelding ]
Weet iemand hier welke tattoo toko heel goed is in portretten?
Ze woont in de omgeving Leiden, maar reizen is geen enkel bezwaar...
Pics :quote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef sterandje het volgende:
Vandaag mijn 1e tattoo laten zetten. Een sleutel aan de binnenkant van mijn boveneram. Wist niet dat je je erna zo goed en trots voelt. Zou best wel eens een verslaving kunnen worden.
Dank, ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
http://laura-juan.hyves.nl/ zij is een als ik me niet vergis, Spaanse, en komt geregeld naar Zuid-Limburg
Ow, wow, die rozen vind ik echt heel mooi gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef cheqy het volgende:
Mijn vrouw heeft deze tattoo vandaag laten zetten. Het is haar eerste.[ afbeelding ]
8 januari heb ik eindelijk mijn eerste sessie van een sleeve. Die gaat uiteindelijk mijn hele linkerarm plus een deel van mijn borst vullen. Eindelijk worden die rare ouwe plaatjes die ik nu heb weg gewerkt.
ook mooie rugquote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef Carmy het volgende:
Oehh. ik wil er ook weer eentje.. Moet binnenkort maar weer eens langs om wat te laten uittekenen. Deze keer wordt het een stukje bladmuziek met een stukje lyric; seguir amandote es inevitable' eronder. 4e tattoo voor mij. Maar dit;
[ afbeelding ]
blijft toch wel mijn grootste trots!
wat zit er overheen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto
Wow! De meest originele pols tattoo ooit, denk ik! En ik ben erg benieuwd naar foto's over een weekjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ah .. oke...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zo'n plakbeschermfoliedinges, weet ik veel. Hij is pas net gezet.
Mooi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Sigur ros?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sigur ros?
Tevens, kan je een "ring" laten tatoeėren om je ring vinger?
Echt heel mooi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Echt supervet geworden!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |