Kuthoer.quote:
Lekker tussen je lipjes.quote:
Waar is die foto van die gast in z'n onderbroek die appelmoes over zijn lichaam smeert?quote:
Ik ken zoeen foto niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar is die foto van die gast in z'n onderbroek die appelmoes over zijn lichaam smeert?
watquote:
Wie zegt dat ze op hetzelfde bord moeten liggenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
appelmoes
bij de friet
Dan kun je je hele bord daarna met een rietje opzuigen
Oplossing... Friet dopen in appelmoesbakjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef aight1 het volgende:
Appelmoes en friet is zo lekker samen
Bakkes.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef Tinos85 het volgende:
Kan een mod de topictitel niet veranderen in kip, patat en appelmoes?
Nee, gewoon appelmoes op t bordquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef soofje het volgende:
[..]
Oplossing... Friet dopen in appelmoesbakje
een discussie om aan te gaan met SuperwormJimquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon appelmoes op t bord
Bij friet hoort een vette saus, en geen babyvoeding.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef soofje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze op hetzelfde bord moeten liggenappelmoes kan in een bakje ernaast
Doe jij dat tochquote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bij friet hoort een vette saus, en geen babyvoeding.
Friet met mayo, curry en appelmoes.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bij friet hoort een vette saus, en geen babyvoeding.
Eens.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
appelmoes
bij de friet
Dan kun je je hele bord daarna met een rietje opzuigen
zeg het ze baasquote:
zij hebben kanker aan hun stembanden met die RRRRRRRRRRRRRRRrquote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
het is igg beter dan limburgsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij hebben kanker aan hun stembanden met die RRRRRRRRRRRRRRRr
quote:
Je bedoelt string emil?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar is die foto van die gast in z'n onderbroek die appelmoes over zijn lichaam smeert?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je bedoelt string emil?
Tevens is kip, friet en appelmoes een goeden combinatie.
Die jaquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hier de hele reeks: http://www.string-emil.de/Apfelmus/
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo lekker man een gegrilld kippetje
Vroeger heb ik mijn zussie wijs gemaakt dat het gat van de spies eigenlijk een gat was van de kogel waarmee de kip doodgeschoten werd, toen hoefde ze geen kip meer...
TDFquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo lekker man een gegrilld kippetje
Vroeger heb ik mijn zussie wijs gemaakt dat het gat van de spies eigenlijk een gat was van de kogel waarmee de kip doodgeschoten werd, toen hoefde ze geen kip meer...
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |