quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef BeardedDragon het volgende:
Kan iemand mij trouwens een goede indicatie geven voor het maandsalaris bruto voor een student HBO die International Business and Languages heeft gestudeerd?
Het betreft een functie die aansluit bij mijn opleiding (HBO niveau dus).
Ben 28 jaar en heb een groot gedeelte van de opleiding in het buitenland doorgebracht.
Daarnaast heb ik voor de opleiding startte nog vier jaar werk van MBO-niveau gedaan.
Ik heb die opleiding gedaan en verdiende toen ik ging werken 2500 bruto. Toen was ik 21 geloof ik. Dat ging wel omhoog nadat ik er even werkte.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
2200-2400 bruto zoiets denk ik als je 23 bent, zal iets meer zijn ivm werkervaring/leeftijd.
Ik zou de indicatie richting de 2500-2600 opgeven![]()
waarom ga je er mee akkoord?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik doe het gewoonIk heb een contract waarbij ik het minimumloon verdien, maar in feite maak ik het dubbele aantal uren aan 'verplichte' overuren die niet betaald worden. Komt neer op amper 2 euro bruto per uur.
Mijn vraag: Mag dit?
Vanuit een werkende situatie lekker doorsolliciteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik eindelijk werk gevonden heb.
Zij mogen jouw niet verplichten over te werken, tenminste niet meer dan gebruikelijk (uurtje per week oid). Volgens mij iig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik doe het gewoonIk heb een contract waarbij ik het minimumloon verdien, maar in feite maak ik het dubbele aantal uren aan 'verplichte' overuren die niet betaald worden. Komt neer op amper 2 euro bruto per uur.
Bedenk wel dat de mensen die hier posten bovengemiddeld verdienen anders zouden ze het hier niet plaatsen. En bovendien zijn er een hoop die ietwat overdrijven schat ik zo in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zo hey, da's weinig. Had ik niet verwacht.
Nee, dit mag niet. Je hebt recht op het minimumloon per gewerkt uur. Onbetaald overwerk mag alleen als het normale uurloon ook hoger ligt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Mja da's thuisstudie, en krijg geen stufi, dus moet wel werken voor m'n geld. Ik ben ook aan het verder solliciteren, maar je wil niet weten hoeveel tientallen sollicitaties ik het afgelopen jaar al de deur uitgedaan heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zij mogen jouw niet verplichten over te werken, tenminste niet meer dan gebruikelijk (uurtje per week oid). Volgens mij iig.
Zou gewoon de uren uit je contract werken en idd verder solliciteren.
Maarja ik zie nu dat je nog op de havo zit.. dus zou me er niet zoveel zorgen om maken hoor, centjes komen later wel. En als je het verder leuk of erg leerzaam vindt heb je er uiteindelijk misschien nog wat aan.
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Maar goed, het is jouw keuze om dit baantje aan te nemen en uit te blijven oefenen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Hangt er dat niet vanaf way er in je contract staat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:
oh echt joh?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef Vonkenboer het volgende:
01: Bedrijfstak:Klein metaal
Tevreden ? Mwah ik denk dat ik een redelijk loon heb gekeken naar de sector waar in ik werk
Blijf!!! van mijn post af!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
oh echt joh?
Werken in de klein metaal als elektromonteur is geen vetpot, dat hebben ze mij aan het begin bij VBO elektrotechniek al gezegdje moet het doen omdat je het vak leuk vind; niet om veel te kunnen verdienen aldus de leraar
Ik denk dat ik voor elektromonteur een redelijk loon heb; denk wel dat de lonen in het westen van het land veel hoger liggen dan hier in het oosten.
Het voordeel is wel weer dat er steeds minder echte vakmensen van de vakopleiding komen dus dat wekt een beetje schaarste in de komende jaren in de hand. Daardoor zal er meer vraag zijn, maar minder mensen om die vacactures in te vullen wat natuurlijk wel positief kan zijn.![]()
Succes is een keuzequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Als je ergens geen geld kan verdienen dan is het wel in de elektrotechniek!
Hmm ja de goede mensen moet je met een vergrootglas zoeken dus het wordt wel beterquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Whoeps ff de edit en de quote knop door elkaar gehaald
Enfin, dit was mijn post
Werken in de klein metaal als elektromonteur is geen vetpot, dat hebben ze mij aan het begin bij VBO elektrotechniek al gezegdje moet het doen omdat je het vak leuk vind; niet om veel te kunnen verdienen aldus de leraar
Ik denk dat ik voor elektromonteur een redelijk loon heb; denk wel dat de lonen in het westen van het land veel hoger liggen dan hier in het oosten.
Het voordeel is wel weer dat er steeds minder echte vakmensen van de vakopleiding komen dus dat wekt een beetje schaarste in de komende jaren in de hand. Daardoor zal er meer vraag zijn, maar minder mensen om die vacactures in te vullen wat natuurlijk wel positief kan zijn.
hier zoquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:29 schreef Eelcotje84 het volgende:
Nog mensen in de gezondheidszorg Verpleegkundigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |