Scheetje...? Volgens mij hoor ik hier een luchtalarm.quote:
Kun je hem gelijk in het volgende topic plakken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, ik pak de OP erbij, kan ik ff vergelijken
FAK!![]()
Wie bedoel jijquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, ik pak de OP erbij, kan ik ff vergelijken
FAK!![]()
Oh dat is wel héél erg!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als jij dan wel die nieuwe erbij betrekt heb je afgedaan volgens "het kliekje"Bah
*snapt hem nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
O pgr, als je die moet meten is de lol er wel vanaf
Dat soort inspiratiemomenten zijn zo vluchtig. Je moet eigenlijk meteen neerleggen wat je aan het doen bent en aan het schrijven/fantaseren slaan, wil je daar iets uit halen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Story of my life. Ik bedenk me ook altijd de mooiste dingen als ik in Utrecht door een park fiets, maar als ik thuis kom is de magie verdwenen en is het suf.
kip tandooriquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Zwabbert
Was hast du gegessen?
Ik heb geen idee, ik ken 80% niet van uiterlijk, dus ik moet kijken wie jij bedoelt metquote:
quote:
Ja, het klonk zo....als iets wat ik hoorde toen ik op de crèche werktequote:
O ik bedoelde meer vanquote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken 80% niet van uiterlijk, dus ik moet kijken wie jij bedoelt met
Op school vroeger zo vaak gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het klonk zo....als iets wat ik hoorde toen ik op de crèche werkte
Okeetjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik bedoelde meer vandat zeg ik niet.
O ja de 'groepjes' op schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op school vroeger zo vaak gehad.![]()
Ik ging met iedereen wel om en dan heb je mensen onderling die elkaar niet mogen en dus kreeg ik de "wat moet je nou met haaaaaar" Bleh dom gedoe
Die had ik in Nederland helemaal niet zo.quote:
Hey Bos... we hebben de smaak weer te pakken denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Jullie gaan veel te hard. kan dit echt niet bijbenen
Ja, en als er dan 1 buitenbeentje is, dan is het not-done om ook met die persoon op te trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |