Hier kan ik geen grappige reactie op geven dus laat ik het bij:quote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gelieve niet te spotten met dergelijke ziekten. Bij voorbaat dank.
gwoon imgur gebruiken tog a homie ;pquote:
Ja geen probleem maar kennelijk worden nu tinypic picca's verwijderd. Dat is best wel gay. homie.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
gwoon imgur gebruiken tog a homie ;p
Je kunt de Tinypic-links nog in imgur plakken, die herupload ze dan mattie.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja geen probleem maar kennelijk worden nu tinypic picca's verwijderd. Dat is best wel gay. homie.
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier kan ik geen grappige reactie op geven dus laat ik het bij:
ok
Account aangemaakt, nu al mn 344 vids en pccas overpompen vanaf tinypicquote:
Dit waardeer ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHDEZE SHIT IS SIGWAARDIG VRIEND
![]()
![]()
!!!1111
Goede manier om te checken of mensen gestoord zijn door foto´s aan te klikken die ze niet willen zien....quote:
Dankjewel voor de waardevolle bijdrage aan mijn topic. Ik zal deze informatie noteren en kijken of het me later misschien wel iets boeit.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Djeez het volgende:
Ik upload alles direct op de FOK!server. Maar dat kan alleen als je crew bent
quote:
Dan gebruik ik liever imgur.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Djeez het volgende:
Ik upload alles direct op de FOK!server. Maar dat kan alleen als je crew bent
DEZE MAN DEZE MANquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel voor de waardevolle bijdrage aan mijn topic. Ik zal deze informatie noteren en kijken of het me later misschien wel iets boeit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |