Ah weer wat geleerdquote:
Ik heb jouw post 450 keer gelezen, dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Weissman het volgende:
Vmbo-er stuurde mij 450 woorden, dat was echt fantastisch !
Verstuurd van mijn Iphonemet mn NY cap op met gouden sticker jwz
Eigenlijk magnetische kracht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Gewricht = Volgens mij spieren![]()
Loods = Opslagplaats
Evenaar = Denkbeeldige lijn die het noordelijk halfrond van het zuidelijk halfrond scheidt
Kwartaal = 3 maanden
Kompas = gereedschap die met zwaartekracht het Noorden aanwijst
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Loods = Opslagplaats
Evenaar = Denkbeeldige lijn die het noordelijk halfrond van het zuidelijk halfrond scheidt
Kwartaal = 3 maanden
Kompas = gereedschap die met zwaartekracht het Noorden aanwijst
Ik had 1,5 fout dus voldoendequote:
Eens ... het is niet zo dat de woorden meteen zijn te vervangen voor 1 ander woord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef bascross het volgende:
Vraag een willekeurig persoon op straat enkele van deze woorden en ze falen net zo hard. Waarom? Omdat het best lastig is om een uitermate simpel woord in nog makkelijkere taal uit te leggen. Ik zou het vreemd vinden als 9 van de 10 vmbo'ers alsnog niet weten wat deze woorden betekenen als ze in de juiste context gebruikt worden.
Al met al: wat een pauper filmpje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Weissman het volgende:
Verstuurd van mijn Iphonemet mn NY cap op met gouden sticker jwz
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef tho_Omas het volgende:
De maatschappij heeft ook rappers nodig.
QFT.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Mensen die dure woorden gebruiken om interessant over te komen is pas dom.
Er word niet gevraagd om een synoniem te noemen, maar om uit te leggen wat het is/betekend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens ... het is niet zo dat de woorden meteen zijn te vervangen voor 1 ander woord.
Evenaar .... toch best kut om 1 woord te zeggen
Net als gewricht
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Weissman het volgende:
Alsof ook maar iemand het voor elkaar zou krijgen om van elk van die 1600 woorden de betekenis uit te leggen, zónder een van de andere 1600 woorden te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er word niet gevraagd om een synoniem te noemen, maar om uit te leggen wat het is/betekend.
Des te erger toch, dat een heel groot deel van de Vmbo'ers de lijst domweg niet begrijpt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand het voor elkaar zou krijgen om van elk van die 1600 woorden de betekenis uit te leggen, zónder een van de andere 1600 woorden te gebruiken.
Gaat toch verdomd lastig worden hoor, aangezien er ook woorden als "alsof" en "erbij" tussen staan.
Sowieso zou ik niet weten hoe ik de betekenis van het woord 'alsof' in godsnaam uit zou moeten leggen zonder een ingewikkelder woord te gebruiken. Ergo (): debiele lijst.
godverdomme zeg heb je wel biologie gehadquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Weet niet of je men er later in dit topic al op wees, maar dit is dus weer eens gevalletje te vroeg huilen van 1 fokker.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee hoor, die mensen hebben over een paar jaar allemaal een uitkering.
Ja jaren geledenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef pugehenis het volgende:
[..]
godverdomme zeg heb je wel biologie gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |