Woonplaats Arendroelofsveenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef tho_Omas het volgende:
De maatschappij heeft ook rappers nodig.
De hossels worden hier gezet boy, kom niet haten.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woonplaats Arendroelofsveen
C'mon, son.
Gelukkig, iemand anders heeft het al gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef Marlbora het volgende:
Spuit elf...
* Editie NL -> Editie NL.
* Woorfen -> woorden.
* Eén punt in een opsomming.
* VMBO school --> vmbo-school.
* Heeft -> hebben.
* Twee keer 'en' in één zin.
* Sms taal -> sms-taal.
* Missende punt.
HBO.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik weet niet wat triester is.
Dit, of het feit dat wat mensen uit mijn klas (HBO) het woord 'sporadisch' niet kennen.
Sorry, het hbo kan mij al niet meer verbazen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik weet niet wat triester is.
Dit, of het feit dat wat mensen uit mijn klas (HBO) het woord 'sporadisch' niet kennen.
Ik heb er ook niet zo'n hoge pet van op, maar dan nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sorry, het hbo kan mij al niet meer verbazen.
Als het echt zo is, dan is het wel heel erg slecht, ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo'n hoge pet van op, maar dan nog.
Dat viel me wel heel erg tegen.
Klopt, en rechten is toch wel een opleiding met veel 'moeilijke' woorden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als het echt zo is, dan is het wel heel erg slecht, ja.
Ik zag op je FOBO dat je rechten doet.. Nou, dan hebben ze denk ik nog behoorlijk wat woorden te leren.![]()
Ook zo erg dat op het wo mensen amper Engels kunnen spreken.
Nou, de tranen stonden mij ook in de ogen. Wat erg dit..quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het ook gezien. Ik moest er een beetje om huilen
Nee hoor, die mensen hebben over een paar jaar allemaal een uitkering.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Omniej het volgende:
Neeee dit menen ze niet.
Hier staat die lijst.
Aan de kook brengen, aan de weet komen, aanbieden, aanbod, aanbrengen.... En dan noem ik nog maar de eerste vijf woorden van de lijst.Als dit serieus het niveau van het VMBO is zijn we echt gedoemd geloof ik.
Ook autochtone vmbo'ers zijn vaak te dom om hun linkerhand van hun rechter te onderscheiden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Het gaat mis bij de allochtone leerlingen. Zij brengen het niveau namelijk naar omlaag.
Het is maar goed dat "inademen" en "uitademen" erin staanquote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Omniej het volgende:
Neeee dit menen ze niet.
Hier staat die lijst.
Aan de kook brengen, aan de weet komen, aanbieden, aanbod, aanbrengen.... En dan noem ik nog maar de eerste vijf woorden van de lijst.Als dit serieus het niveau van het VMBO is zijn we echt gedoemd geloof ik.
Dat is omdat allochtone dat overbrengen op de autochtone.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ook autochtone vmbo'ers zijn vaak te dom om hun linkerhand van hun rechter te onderscheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |