En zelfs op het hoogste niveau zijn ze te achterlijk om te poepen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die doen alsof VMBO maar 1 niveau is
oh, en juist die zin typ je incl. hoofdletters en interpunctie.. informeel typen heb je zeker nog nooit van gehoordquote:
generaliseren van mensen is anders ook niet echt een teken van een hoog niveau...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En zelfs op het hoogste niveau zijn ze te achterlijk om te poepen.
Informeel typen? Je maakt een grapje mag ik hopen? En jij durft te oordelen over niveau 3/4 studenten die volgens jou een iq van 80 hebben? Lompe zak, het feit dat je überhaupt al denkt te kunnen oordelen over iemands iq na aanleiding van het opleidingsniveau van diegene maakt jou een grote droeftoeter. Dit is slechts het kersje op de taart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
oh, en juist die zin typ je incl. hoofdletters en interpunctie.. informeel typen heb je zeker nog nooit van gehoord
Ninja'dquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
En überhaupt is Duits. En je mist een s.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Relko het volgende:
[..]
Informeel typen? Je maakt een grapje mag ik hopen? En jij durft te oordelen over niveau 3/4 studenten die volgens jou een iq van 80 hebben? Lompe zak, het feit dat je überhaupt al denkt te kunnen oordelen over iemands iq na aanleiding van het opleidingsniveau van diegene maakt jou een grote droeftoeter. Dit is slechts het kersje op de taart.
Mensen die na/naar fouten makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Relko het volgende:
[..]
Informeel typen? Je maakt een grapje mag ik hopen? En jij durft te oordelen over niveau 3/4 studenten die volgens jou een iq van 80 hebben? Lompe zak, het feit dat je überhaupt al denkt te kunnen oordelen over iemands iq na aanleiding van het opleidingsniveau van diegene maakt jou een grote droeftoeter. Dit is slechts het kersje op de taart.
Oh shit ik was vergeten dat ik niet meer in Zuid-Afrika zit, mijn fout.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
Mensen die na/naar fouten maken_______!
Deze opmerking bevestigt voor mij alleen maar weer hoe goed jij bent in begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, tamme gek! Iedereen die op de basisschool verder is gekomen dan AVI2, kende deze woorden, inclusief heldere definitie... Je hebt toch wel eens een boek gelezen neem ik aan?
Vooruit, voor deze ene keer zie ik het door de vingersquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Relko het volgende:
[..]
Oh shit ik was vergeten dat ik niet meer in Zuid-Afrika zit, mijn fout.
Kassa en kassabon ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Leerboek en leerstof staat er ook tussen![]()
Laat me raden: Je doet VMBO?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Mensen die duren woorden gebruiken om interessant over te komen is pas dom.
Grappig, want jouw UI is Barbie.quote:
Het zit je diep hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Contactgestoorden (niet in alle gevallen) met een IQ van boven de 130 lachen mensen met een laag IQ uit, nee daar kom je ver mee in het leven
Barbiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Grappig, want jouw UI is Barbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |