Je vergeet het verzet... simpele.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo waren ook heel veel mensen er van overtuigd dat de joden uitgeroeid moesten worden...
Respect!
Eh... neuhquote:Op donderdag 23 september 2010 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat je je anders verlaagt tot het niveau wat je zelf verafschuwt.
Ik weet niet waar jij op doelt maar mijn punt was dat 'overtuiging' niet altijd heilig is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je vergeet het verzet... simpele.
Tja.. ach.. jij trekt het meteen in extremen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op doelt maar mijn punt was dat 'overtuiging' niet altijd heilig is.
Omdat Tanja ook een extreem is.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. ach.. jij trekt het meteen in extremen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:21 schreef Wijze_appel het volgende:
Als ze dood is: pech dan maar.
Ze wist waar ze aan begon.
Ik kan er geen respect voor hebben. Uit overtuiging geweldloos je doelen proberen te bereiken wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
Vechten uit overtuiging, wat voor overtuiging dan ook, verdient nog altijd honderd keer meer respect dan vechten voor geld of geopolitieke doelen.
hierin wordt uitgelegt dat farcleden toekomstige leden recruiten door een heel romantisch beeld te schetsen van de organisatie , en ik denk zonder de naam erbij te noemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10966382
Wat een onzin. De FARC heeft ook geld nodig, en verkoopt daarvoor drugs. Om die coca te verbouwen dwingen ze grote groepen arme boeren tot dwangarbeid. En geo-politieke doelen hebben ze ook. Hele enge.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
Vechten uit overtuiging, wat voor overtuiging dan ook, verdient nog altijd honderd keer meer respect dan vechten voor geld of geopolitieke doelen.
De gemiddelde recruiter bij een groot bedrijf doet niet andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
hierin wordt uitgelegt dat farcleden toekomstige leden recruiten door een heel romantisch beeld te schetsen van de organisatie ,
precies, en tanja zou in dat geval een communicatiemiepje genoemd zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De gemiddelde recruiter bij een groot bedrijf doet niet anders
Bul shit.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
Bronquote:'Geen aanwijzing dat Tanja is omgekomen'
DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft geen aanwijzingen dat de Nederlandse Tanja Nijmeijer is omgekomen bij de aanval deze week van het Colombiaanse leger op de guerrillabeweging FARC. Dat heeft een woordvoerder van het departement vrijdag gezegd.
De meeste lichamen van de omgekomen FARC-strijders zijn volgens hem geïdentificeerd. Het ministerie heeft geen aanwijzingen dat Nijmeijer daarbij is, aldus de zegsman. Over de vraag of de Nederlandse tijdens de legeractie aanwezig was op de locatie, doen volgens hem veel tegenstrijdige berichten de ronde. Daardoor valt daarover nog niets te zeggen.
Dus als ik er sterk van overtuigd ben dat rood harigen slecht zijn, heb je veel respect voor me als ik er een paar omleg?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
Goed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
Voorlopig Goed nieuws
[..]
Bron
Je bedoelt zoals de monniken in Birma (Myanmar), die massaal afgeslacht werden en waar de wereld toekeek en foei riep? Altijd fijn om respect te krijgen als je vermoord wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan er geen respect voor hebben. Uit overtuiging geweldloos je doelen proberen te bereiken wel.
ik geloof in haar geval in een tweede kans na het zien van die docu en de fragmenten uit haar dagboek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Goed?
Ieder farc lid dat omkomt is meegenomen in de strijd tegen deze bandieten. Het feit dat ze Nederlandse was (in mijn ogen is ze dat niet meer aangezien ze deel neemt aan een terroristische bende) telt voor mij niet mee. “If you play with fire you will get burned”
Het gaat niet om het jatten van een snoepje uit een winkel. Ze heeft zich aangesloten bij een organisatie die al sinds het begin dood en verderf zaait. Dat ze een dom, naïef wijf is pleit haar niet vrij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik geloof in haar geval in een tweede kans na het zien van die docu en de fragmenten uit haar dagboek.
ze was net 20 toen ze zich aansloot bij die organisatie. wat weet je nou op de leeftijd
Wil je nu zeggen dat de FARC zulke vriendelijke en geweldloze bedoelingen heeft?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de monniken in Birma (Myanmar), die massaal afgeslacht werden en waar de wereld toekeek en foei riep? Altijd fijn om respect te krijgen als je vermoord wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |