+1quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
wie is die gozer in ja ava dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe.
Met een beetje mazzel volgend jaar wel weer eens op vakantie. Moet toch gebruiken maken van m'n Helsinki aanbod.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
Jokertje uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie is die gozer in ja ava dan?
N.O.P.E. nope.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
Ik niet, eigenlijk. Maar ik ben een vuige alto uit een niet-op-vakantie-gaand gezin, dus mja.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
We gaan nu heel de verkeerde kant op..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan nu heel de verkeerde kant op..
Dit word niet eens een jongerenvakantie, ik ga met mijn moeder
Maar goed, ik heb zeker wel behoefte aan een jongerenvakantie, (al 3x gedaan) en volgend jaar met Spaceinvaders
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparen![]()
Oh, NO WAY DAT IK MET DE BUS GAVliegtuig
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoor
Helaaaaaaas, maar mam betaalt de reis, dus mag niet klagenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!
In een huisje op een park, in de kerstvakantie dus kans op sneeuw enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk, maar wat ga je dan doen in de Ardennen? Ik ken het eigenlijk alleen als kampeer/survival vakantie.
Hahaha! Wat voor hondje heb je?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Dit is euh... fijn.. Lekker liggen op de bank, met de laptop op schoot en..... de hond gaat boven op mij gaan slapen. Ik kan nog net boven hem uit kijken om te kunnen zien wat ik nu eigenlijk typ
Gelukkig hebben wij geen grote joekel van een hond
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Tudors RBL's zijn nu te koop must resist
Als mijn ouders nog een houd zouden nemen zou het er zo eentje wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Een Welsh Corgi Pembroke
[ afbeelding ]
2 maar. Van Anne heb ik al een dupe en paars (Catherine) draag ik toch niet zo vaak, dus heb alleen Catherine H en Jane besteld.quote:
Ga ik binnenkort doen, maar niet in z´n eentje denk ik, maar over zwart ofzo, dat lijkt me wel gaafquote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef DeltaCephei het volgende:
Mirannie, wil je Ozotic 510 eens swatchen?
Een of ander cheapass hostel?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm ik moet een slaapplek hebben maandagavond in Amsterdam. ff kijken hoe ik dit ga oplossen
Als ik in Amsterdam zou wonen...Geen probleem... Maar ja... Ik woon in Tilburgquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm ik moet een slaapplek hebben maandagavond in Amsterdam. ff kijken hoe ik dit ga oplossen
Dico je bent hier welkom hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Coool!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook college volgen in California![]()
Vettttquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Krijg net mail dat mijn order al geshipped isquote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
2 maar. Van Anne heb ik al een dupe en paars (Catherine) draag ik toch niet zo vaak, dus heb alleen Catherine H en Jane besteld.
Jaquote:
Wat gaaaaf!! Dus toch braaf naar schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Oh het gaat dus door?? heb hier al even niet meer gelezen, dus waarschijnlijk iets gemist Feliquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Geachte mevrouw Diconnected,quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jadus zit nu alles uit te zoeken kwa kosten, enz
En ik ga maandagavond logeren bij Sharana
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Diconnected,
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en u heeft een reservering staan op maandagavond rond 23.00 inchecktijd, dinsdagochtend 10.00 uitchecktijd. De kamer is inclusief douche, keuken, en kattenharen. Ontbijt is self-service. U kunt wel gebruik maken van de nagellakservice!
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en u heeft een reservering staan op maandagavond rond 23.00 inchecktijd, dinsdagochtend 10.00 uitchecktijd. De kamer is inclusief douche, keuken, en kattenharen. Ontbijt is self-service. U kunt wel gebruik maken van de nagellakservice!
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
Jup hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat gaaaaf!! Dus toch braaf naar school![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh het gaat dus door?? heb hier al even niet meer gelezen, dus waarschijnlijk iets gemist Feli
*proest*quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
En Burlesque is order available zaterdag!!! Dus niet pas 1 oktober
.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje als een fout bordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 21:30:39 ]
Bestellen we Burlesque nog samen, zodat we maar 3 plekjes leeg hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje als een fout bordeel
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar. Je vriend wou al een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
ik wil er maar 5 of 6quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bestellen we Burlesque nog samen, zodat we maar 3 plekjes leeg hebben?
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Je vriend wou al een trio
Nou, ik wil er 12.. dus dan kunnen we alsnog samen bestellenquote:
nee hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik wil er 12.. dus dan kunnen we alsnog samen bestellen! Tenzij je natuurlijk nog met andere dingen wilt opvullen zelf
.
Coolquote:
helemaal top!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Cool. Zal ik bestellen dan, dat jij ze van mij geleverd krijgt
?
quote:
nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]Burlesque.. ideaal *ik heb een nieuwe baan* cadeautje voor m'n eiges
.
Oh thanksquote:
Hihi dank je welquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Woops lees ik er overheen: Gefeli Deb
Oh myquote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Als het goed is, komen er 6 oktober nieuwe ruiten in
Snelle service, jeweets!
Echt belachelijk dat dat zo lang moet duren!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Snelle service, jeweets!
Lekker vlot.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Snelle service, jeweets!
Ik ben nu 18, en heb totaaal geen behoefte daar aan, nooit gehad en zal het ook nooit krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
Congraaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
.
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wast leuk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef Mss het volgende:
En toen kwam ik ineens op een piratenfeest terecht
Ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
wast leuk?
Weet je al iets over waar je komt te werken?
Ik doe 2x flatrate en SQ vult de ruimte voor me opquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan
Voor welke verzendmethode ga jij? Ik wil ze namelijk ook alle 12, en weet niet wat slim is.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
Even een foto van de ruitHet lijkt niet zo erg maar mensen kijken geschrokken om als ze langslopen (nu met noodruitjes uiteraard)
Kijk ook waar ze gemikt hebben....kutpaupers...Lol dat hebben ze goed gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning!
Vanmiddag een sollicitatiegesprek
Hij had zitten pielen met ie9 en toen kon ik geen postzegels meer printen. Nu heb ik het zlef opgelost met FireFox gelukkigquote:
Haha! Altijd handig als mensen lukraak gaan zitten rotzooien in de computerquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij had zitten pielen met ie9 en toen kon ik geen postzegels meer printen. Nu heb ik het zlef opgelost met FireFox gelukkig
Hij wordt geacht er meer verstand van te hebben als ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
haha daarom mag ook niemand aan mijn computer komen![]()
goedemorgen
Een receptioniste/administratief medewerkster functie. Wel part-time maar ik ga gewoon lekker positief het gesprek in.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Waar ga je op solliciteren Cynthia? GL!
Yeey Yeey Yeeyquote:
Dan heb je een gaatje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:14 schreef Diconnected het volgende:
Zowwww ik heb auw in m'n kies. Zegmaar rechts onder, je achterste kies. Alsof er iets tussen zit. Maar dat zit er niet
Ik was 2 weken geleden bij de tandendokter en ik had nergens een gaatje of een beginnend gaatje ofzo D:quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
wij hebben hier een nieuwe stagiaire, die loopt van alles op twitter te mikken over ons en hij weet niet dat wij meelezen
plus dat hij gister "ziek" naar huis ging in de middag ... 2 minuten later staat op twitter dat hij onderweg naar de MAC is en daarna naar de media markt, games gekocht, thuis gamen etc etc, hij post ongeveer om de minuut wat.
vanochtend meld hij zich weer ziek, staat nu weer allemaal rotzooi op twitterwat een kneus...
kan tussen je tanden zitten he, dat zie je niet... Maar kan ook je tandvlees zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden bij de tandendokter en ik had nergens een gaatje of een beginnend gaatje ofzo D:
Failquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
wij hebben hier een nieuwe stagiaire, die loopt van alles op twitter te mikken over ons en hij weet niet dat wij meelezen
plus dat hij gister "ziek" naar huis ging in de middag ... 2 minuten later staat op twitter dat hij onderweg naar de MAC is en daarna naar de media markt, games gekocht, thuis gamen etc etc, hij post ongeveer om de minuut wat.
vanochtend meld hij zich weer ziek, staat nu weer allemaal rotzooi op twitterwat een kneus...
Faalhaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeah heb het wel vaker en dan gaat het wel over... Even weekend afwachten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan tussen je tanden zitten he, dat zie je niet... Maar kan ook je tandvlees zijn
Dat dus! Ik heb wl een screenshot gemaakt voor mijn collega, want er staat op twitterquote:
doe ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
update als hij geconfronteerd wordt?
Oh jezes wat een domkop, zulke mensen kan ik slecht verdragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Noooooz waarom zou ie dat nou weer willen.. Zitten altijd nog veel bugs in bij de beta release... Wij raden onze klanten ook nooit de updates meteen te willen uitvoeren omdat er altijd gezeik van komt (zo zit 1 klant nog heel bewust op ie7 omdat we nu al weten dat er 2 pakketten niet compatibel zijn met ie8quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij wordt geacht er meer verstand van te hebben als ik.
En niet lukraak hoor hij wilde ie9 installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Succes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Morning!
Vanmiddag een sollicitatiegesprek
Hehehehe fucker. Die gast dan he. Echt epic failquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah beterschap meis!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ziek thuis, voel me zo vies koortserig![]()
Your item cleared customs in NETHERLANDS at 11:19 pm on September 23, 2010.
Kan ie dan vandaag nog komen?
me stagequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuw bericht:
Zomaar half 7 opstaan, helemaal naar me stage gaan om te horen dat ik vandaag vrij ben pff 43 minutes ago via TweetDeck
yeah right ...
Wat een epic faalhaas, heerlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuw bericht:
Zomaar half 7 opstaan, helemaal naar me stage gaan om te horen dat ik vandaag vrij ben pff 43 minutes ago via TweetDeck
yeah right ...
Weet je zeker dat hij het is? Wat een fantast hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuw bericht:
yeah right ...
er staat een foto bij, en gister elke keer als hij zijn telefoon pakte gingen wij snel op twitter kijken wat hij nu weer getweet hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij het is? Wat een fantast haha
Ik heb een dagje vrij, mama is op vakantie dus ik pas op het huis, ooh genieten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er staat een foto bij, en gister elke keer als hij zijn telefoon pakte gingen wij snel op twitter kijken wat hij nu weer getweet had
Wat een DORK! Ben benieuwd hoe de baas hierop gaat reageren. Einde stage...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Beterschap!!! En wat is er onderweg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ziek thuis, voel me zo vies koortserig![]()
Your item cleared customs in NETHERLANDS at 11:19 pm on September 23, 2010.
Kan ie dan vandaag nog komen?
Uggs oftwel lelijke eskimolaarzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een DORK! Ben benieuwd hoe de baas hierop gaat reageren. Einde stage...
Sowieso begrijp ik niet dat mensen elke minuut van de dag twitteren wat ze aan het doen zijn.
[..]
Beterschap!!! En wat is er onderweg?
Oh dat is snel!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uggs oftwel lelijke eskimolaarzen
Niks mis meequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uggs oftwel lelijke eskimolaarzen
Ik wil de Kensington moet alleen nog even ergens gaan passen of mijn kuiten er in passenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niks mis meeHeb een paar of 8 staan thuis... Maar mag van mezelf nu pas weer kopen als ik een paar verkocht heb.
8 paar lelijke eskimolaarzen!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niks mis meeHeb een paar of 8 staan thuis... Maar mag van mezelf nu pas weer kopen als ik een paar verkocht heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Bier-ze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik ff ga bieren in de blokhut
Dat deden ze bij mij ook toen ik de 4 jaar prestatiebeurs had opgebruikt, misschien doen ze dat wel automatisch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Waarom bedenkt de IB-groep uit zichzelf dat ik wel max wil lenen??![]()
En die site is zo traag als dikke stront door een trechter, dus ben nu al een kwartier bezig om 1 simpel ding (leenbedrag) te wijzigen
Hmm.. dat zou kunnen. Maar dat is toch lichtelijk belachelijk? Ik kwam er achter omdat ze vandaag ineens 800 nogwat euro op mijn rekening stortten... nou ja, ik trek die wel bij de rest van mijn studieschuld en ga morgen eerst maar eens een rondje shoppen bij sephoraquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij ook toen ik de 4 jaar prestatiebeurs had opgebruikt, misschien doen ze dat wel automatisch.
Bij mij lukt het niet... heb naast hele dikke kuiten ook brede voeten en een beetje hoge wreef...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil de Kensington moet alleen nog even ergens gaan passen of mijn kuiten er in passen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
8 paar lelijke eskimolaarzen!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You love or you hate them. Lekker ieder z'n eigen smaak toch.Have fun!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik ff ga bieren in de blokhut
Shopse!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou kunnen. Maar dat is toch lichtelijk belachelijk? Ik kwam er achter omdat ze vandaag ineens 800 nogwat euro op mijn rekening stortten... nou ja, ik trek die wel bij de rest van mijn studieschuld en ga morgen eerst maar eens een rondje shoppen bij sephora
Joh, je wil niet weten wat mijn studieschuld al is, daar kan dit makkelijk bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
800 euro is bijna 20 maanden langer afbetalen
ja, zo kom je wel bij uitstel van executie ja... Maar goed, 't is jouw geldquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, je wil niet weten wat mijn studieschuld al is, daar kan dit makkelijk bij
Ja!!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zo kom je wel bij uitstel van executie ja... Maar goed, 't is jouw geld
Heb je er geen brief over gekregen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou kunnen. Maar dat is toch lichtelijk belachelijk? Ik kwam er achter omdat ze vandaag ineens 800 nogwat euro op mijn rekening stortten... nou ja, ik trek die wel bij de rest van mijn studieschuld en ga morgen eerst maar eens een rondje shoppen bij sephora
Volgens mij niet nee... en ik geloof dat ik de post toch redelijk goed bijhoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je er geen brief over gekregen dan?
Vreemd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee... en ik geloof dat ik de post toch redelijk goed bijhoud
Ja, zeker vreemd.. maar het kan ook zijn dat ie er toch ergens tussendoor geglipt is. Ik weet t niet.quote:
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een kleine blauw/rood/paarse teen
Heb vanochtend een pot haarwax/spul op m'n teen laten vallen. Vanochtend nergens last van, kreeg vanmiddag pijn niet normaal. Zit nu dus met een ijspack op m'n teenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb vanochtend een pot haarwax/spul op m'n teen laten vallen. Vanochtend nergens last van, kreeg vanmiddag pijn niet normaal. Zit nu dus met een ijspack op m'n teen
Ah... t arme schaap....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
Staat net een kindje hier op straat met een fietsje, MAMAAAA MAAMAAAA
dus wij naar buiten, mama rondgelopen om haar huis te zoeken. Niks gevonden.
Dus ik had de politie al aan de telefoon, komt er iemand aanrennenLOL.
LOL ja, wel grappig, dacht dat ik er een zusje bij hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef mirannie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn kind nooit kwijt ben geweest!! Andersom wel, ben als kind wel mijn moeder kwijt geweest, maar toen was ik compleet kalm, was bij zo'n hobbelpaard waar een kwartje in moest blijven plakken
lollerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Tip: wacht met de 'lik aan je nagel bij een deuk truc' iets langer dan een minuut na het erop doen van je Seche Vite.. Gatverredamme!!!!
Ik sta er niet bij, maar voel me dan ook niet bepaald een diva... En holyme mis ik volgens mij ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Ainnir het volgende:
Zo, net even het lijstje Dutch Divas op mijn blog aangepast, als het goed is heb ik jullie nu allemaal, zo niet, piep ff
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Ainnir het volgende:
Zo, net even het lijstje Dutch Divas op mijn blog aangepast, als het goed is heb ik jullie nu allemaal, zo niet, piep ff
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep als kind ook altijd weg. Als puber ook trouwens. Nu ik het zo bekijk, nog steeds wel eens.
Haha!! dat! Mijn moeder was me als kleine altijd kwijt..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep als kind ook altijd weg. Als puber ook trouwens. Nu ik het zo bekijk, nog steeds wel eens.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, duitsland is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gimme tha fooooodquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom thuis zoeper! En een kushandje op de teen van dico
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik sta er niet bij, maar voel me dan ook niet bepaald een diva... En holyme mis ik volgens mij ook
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik ben zo'n muts die niet weet hoe je de wiki van de OP aan moet passenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd![]()
Ik heb de lijst ook maar van de OP van het andere topic, zal wel niet compleet zijn.
borderlinersquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha!! dat! Mijn moeder was me als kleine altijd kwijt..
Als puber liep ik voorgoed van huis weg
En nu loop ik weg als er ergens ruzie dreigt
Ja, ik ben ook een wegloper
Ik was vandaag bij de tandendokter en nu zit er een schroef in mijn bot en doet het pijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden bij de tandendokter en ik had nergens een gaatje of een beginnend gaatje ofzo D:
Ja dat vooral iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liep eigenlijk nooit weg, had alleen de rare gewoonte om in winkels gewoon te blijven staan of achter iemand anders aan te lopen en daar dan tegen te gaan praten denkend dat het mijn mama was, en er dan achter komen dat het heel iemand anders is
en ja, ik was allang weg, je hebt je zwarte crackle-lakje te danken aan mijn vriend die mijn pm's leestquote:
YAYquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en ja, ik was allang weg, je hebt je zwarte crackle-lakje te danken aan mijn vriend die mijn pm's leest
zeg bijna hartaanval omdat ik dacht dat ze nu al te koop warenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
jullie zijn allemaal zeker druk burlesque aan het bestellen?
laat maar ... domme vraagquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
die setjes met 2 lakjes zijn geen minis toch?
Loller!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
BOHHHH IK BEN BURLESQUE AAN HET BESTELLEN YAY VOOR TELEFOONTJES VAN SQ!!!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei: moet dat nu? kan dat geen tien minuutjes wachten?
NEE!
gewoon proberenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
kun je met die 3 setjes nog wel 3 lakjes er bij bestellen of past het niet vanwege die body dinges?
ja al gedaanquote:
Ja, dat zag ik ook. Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
bah hbben ze die 18$ weer weggehaald, kan ik niet ala de minuut betalen en moet ik weer wachten op verzoek
Niet? Ik klik 'm net aan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
bah hbben ze die 18$ weer weggehaald, kan ik niet ala de minuut betalen en moet ik weer wachten op verzoek
alles?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Besteld, betaald, gevraagd om cardboard display. Kthxbai.
quote:
Ja, het zal bij mij ook wel niet lang duren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:32 schreef mirannie het volgende:
Ik lig in een deuk om jullieIk had dit eigenlijk meer met de Cosmix, het hyperen enzo
@ DwynWat knap!!! Aan mijn wishlist komt nooit een eind. Ik vind altijd wel weer iets om erop te zetten *zucht*
Ik wil ook MAC. Verkopen ze dat ergens in NL? Of moet ik dan weer maaaaannnden wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef Ainnir het volgende:
Zo major faalweek. Alle 12 Burlesques, alle 3 de MAC VV's.. en 3 RBL Tudors
MAC heeft counters in NL, ik ging vroeger altijd de counter in Maastricht, en in Amsterdam zit er ook 1.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil ook MAC. Verkopen ze dat ergens in NL? Of moet ik dan weer maaaaannnden wachten
in de winkel!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wil ook MAC. Verkopen ze dat ergens in NL? Of moet ik dan weer maaaaannnden wachten
Bestel jij nog steeds Orly's bij TD?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeah weer 17 nieuwe OPI's straks en 1 Orly
Ow ja maar ik dacht dat ze gweoon in het algemeen mac lakjes vroegquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef Ainnir het volgende:
Maar VV is nog niet officieel uit hoor, niet in de US en niet in NL
juh 1tje, die cosmix zijn iets van 10$, die andere orly lakjes niet hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bestel jij nog steeds Orly's bij TD?
Als je de Orly's bestelt via de A-Z lijst staat er nog gewoon de oude prijs, zo heb ik er vorige week een paar besteld (als ze dit niet ondertussen gefixt hebben)quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bestel jij nog steeds Orly's bij TD?
Dus de waarschuwing houden ze zch niet echt aan begrijp ik hieruit. Had ik moeten weten.. wilde graag nog wat mini-Orly's... jammr. Volgende keer dan maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
juh 1tje, die cosmix zijn iets van 10$, die andere orly lakjes niet hoor!
Ja, dat weet ik, maar bedoelde meer dat het weer eeuwen duurt voor we het hier krijgen, en ik ben gewoon heel ongeduldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Ainnir het volgende:
[..]
MAC heeft counters in NL, ik ging vroeger altijd de counter in Maastricht, en in Amsterdam zit er ook 1.
Oh ja geen idee. Ik heb $9 per lakje betaald, maar dat is met pro korting. Ik heb ergens al vergelijkingsfoto's gezien maar ik was niet overtuigd, dus ik zal wel foto's maken als ik ze binnen heb (en dan ook vergelijken met The Show Must Go On)quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar bedoelde meer dat het weer eeuwen duurt voor we het hier krijgen, en ik ben gewoon heel ongeduldigGeen idee ook wat ze kosten... Maar vermoed dat het veel is.
Wil jij straks vergelijkingen maken? 2 van de 3 schijnen Cosmix dupes te zijn. Maar eerst zien, dan geloven
Helmersquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz ... waar ga ik deze lakjes nou weer laten? de rest past al niet meer!
Ah, top, thanks!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Oh ja geen idee. Ik heb $9 per lakje betaald, maar dat is met pro korting. Ik heb ergens al vergelijkingsfoto's gezien maar ik was niet overtuigd, dus ik zal wel foto's maken als ik ze binnen heb (en dan ook vergelijken met The Show Must Go On)
quote:
ik vind rekje mooierquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Hoe kun je nou anti-helmer zijn?![]()
* Ainnir denkt aan Acda en de Munnik - Eerste Helmersstraat
Oh dat ben ik helemaal met je eens!quote:
ja door jou heb ik geen 3e rekje gekocht, ik ben nu bang dat mijn lakjes naar de haaien gaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Oh dat ben ik helemaal met je eens!
Ik ben overgestapt op Helmers toen mijn lakjes begonnen te verkleuren door het licht.. en ik zit bijna op de 600 lakjes nu, beetje te veel voor rekjes ondertussen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind rekje mooier![]()
raar trouwens, net 2 pakketjes vol gekocht en toch kriebelt het nog om een 3e erbij te doen
IS HET DAN OOK NOOIT VOLDOENDE!
\quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
die setjes met 2 lakjes zijn geen minis toch?
pcies, maar op TD staat 14ml, zal wel foutje zijn ofzo, want het zijn wel grote potjesquote:
Hoe krijg je die erbij danquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Ainnir het volgende:
Ah kut ik vergeet die gratis dingen echt ELKE keer
Totally agree on that onequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Ainnir het volgende:
DS Diamond![]()
Naar mijn mening een van de meest underrated DSjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |