+1quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
wie is die gozer in ja ava dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe.
Met een beetje mazzel volgend jaar wel weer eens op vakantie. Moet toch gebruiken maken van m'n Helsinki aanbod.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
Jokertje uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie is die gozer in ja ava dan?
N.O.P.E. nope.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
Ik niet, eigenlijk. Maar ik ben een vuige alto uit een niet-op-vakantie-gaand gezin, dus mja.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
We gaan nu heel de verkeerde kant op..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan nu heel de verkeerde kant op..
Dit word niet eens een jongerenvakantie, ik ga met mijn moeder
Maar goed, ik heb zeker wel behoefte aan een jongerenvakantie, (al 3x gedaan) en volgend jaar met Spaceinvaders
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparen![]()
Oh, NO WAY DAT IK MET DE BUS GAVliegtuig
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoor
Helaaaaaaas, maar mam betaalt de reis, dus mag niet klagenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |