+1quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
wie is die gozer in ja ava dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehe.
Met een beetje mazzel volgend jaar wel weer eens op vakantie. Moet toch gebruiken maken van m'n Helsinki aanbod.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kramperen nooitdan blijf ik nog liever thuis
Jokertje uit Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie is die gozer in ja ava dan?
N.O.P.E. nope.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
Ik niet, eigenlijk. Maar ik ben een vuige alto uit een niet-op-vakantie-gaand gezin, dus mja.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over terug te komen op Lloret, jullie zijn ook van een hele andere leeftijd. Nu wil ik niet zeggen dat jullie oud zijn maar onder de 20 ben je denk ik op zoek naar een andere vakantie dan als je rond de 30 bent. Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
We gaan nu heel de verkeerde kant op..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan nu heel de verkeerde kant op..
Dit word niet eens een jongerenvakantie, ik ga met mijn moeder
Maar goed, ik heb zeker wel behoefte aan een jongerenvakantie, (al 3x gedaan) en volgend jaar met Spaceinvaders
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehhe ja moet ik eerst geld bij elkaar schrapen, en aangezien ik niet goed ben in sparen![]()
Oh, NO WAY DAT IK MET DE BUS GAVliegtuig
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit word ook mijn laatste bus vakantie ooit hoor
Helaaaaaaas, maar mam betaalt de reis, dus mag niet klagenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat je ging vliegen!!
In een huisje op een park, in de kerstvakantie dus kans op sneeuw enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk, maar wat ga je dan doen in de Ardennen? Ik ken het eigenlijk alleen als kampeer/survival vakantie.
Hahaha! Wat voor hondje heb je?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Dit is euh... fijn.. Lekker liggen op de bank, met de laptop op schoot en..... de hond gaat boven op mij gaan slapen. Ik kan nog net boven hem uit kijken om te kunnen zien wat ik nu eigenlijk typ
Gelukkig hebben wij geen grote joekel van een hond
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Tudors RBL's zijn nu te koop must resist
Als mijn ouders nog een houd zouden nemen zou het er zo eentje wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Een Welsh Corgi Pembroke
[ afbeelding ]
2 maar. Van Anne heb ik al een dupe en paars (Catherine) draag ik toch niet zo vaak, dus heb alleen Catherine H en Jane besteld.quote:
Ga ik binnenkort doen, maar niet in z´n eentje denk ik, maar over zwart ofzo, dat lijkt me wel gaafquote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef DeltaCephei het volgende:
Mirannie, wil je Ozotic 510 eens swatchen?
Een of ander cheapass hostel?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm ik moet een slaapplek hebben maandagavond in Amsterdam. ff kijken hoe ik dit ga oplossen
Als ik in Amsterdam zou wonen...Geen probleem... Maar ja... Ik woon in Tilburgquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm ik moet een slaapplek hebben maandagavond in Amsterdam. ff kijken hoe ik dit ga oplossen
Dico je bent hier welkom hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Diconnected het volgende:
Coool!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook college volgen in California![]()
Vettttquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Krijg net mail dat mijn order al geshipped isquote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
2 maar. Van Anne heb ik al een dupe en paars (Catherine) draag ik toch niet zo vaak, dus heb alleen Catherine H en Jane besteld.
Jaquote:
Wat gaaaaf!! Dus toch braaf naar schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Oh het gaat dus door?? heb hier al even niet meer gelezen, dus waarschijnlijk iets gemist Feliquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Diconnected het volgende:
Geachte mevrouw Diconnected,quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jadus zit nu alles uit te zoeken kwa kosten, enz
En ik ga maandagavond logeren bij Sharana
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Diconnected,
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en u heeft een reservering staan op maandagavond rond 23.00 inchecktijd, dinsdagochtend 10.00 uitchecktijd. De kamer is inclusief douche, keuken, en kattenharen. Ontbijt is self-service. U kunt wel gebruik maken van de nagellakservice!
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en u heeft een reservering staan op maandagavond rond 23.00 inchecktijd, dinsdagochtend 10.00 uitchecktijd. De kamer is inclusief douche, keuken, en kattenharen. Ontbijt is self-service. U kunt wel gebruik maken van de nagellakservice!
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
Jup hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat gaaaaf!! Dus toch braaf naar school![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh het gaat dus door?? heb hier al even niet meer gelezen, dus waarschijnlijk iets gemist Feli
*proest*quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
[..]
Met vriendelijke groet,
Hotel Sharana
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef Debsterr het volgende:
En Burlesque is order available zaterdag!!! Dus niet pas 1 oktober
.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje als een fout bordeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 21:30:39 ]
Bestellen we Burlesque nog samen, zodat we maar 3 plekjes leeg hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje als een fout bordeel
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar. Je vriend wou al een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
ik wil er maar 5 of 6quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bestellen we Burlesque nog samen, zodat we maar 3 plekjes leeg hebben?
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Je vriend wou al een trio
Nou, ik wil er 12.. dus dan kunnen we alsnog samen bestellenquote:
nee hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik wil er 12.. dus dan kunnen we alsnog samen bestellen! Tenzij je natuurlijk nog met andere dingen wilt opvullen zelf
.
Coolquote:
helemaal top!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Cool. Zal ik bestellen dan, dat jij ze van mij geleverd krijgt
?
quote:
nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]Burlesque.. ideaal *ik heb een nieuwe baan* cadeautje voor m'n eiges
.
Oh thanksquote:
Hihi dank je welquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Woops lees ik er overheen: Gefeli Deb
Oh myquote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Als het goed is, komen er 6 oktober nieuwe ruiten in
Snelle service, jeweets!
Echt belachelijk dat dat zo lang moet duren!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Snelle service, jeweets!
Lekker vlot.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi
Snelle service, jeweets!
Ik ben nu 18, en heb totaaal geen behoefte daar aan, nooit gehad en zal het ook nooit krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
Hadden jullie toen je 18 waren ook geen behoefte aan een jongeren vakantie dan?
Congraaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]Burlesque.. ideaal *ik heb een nieuwe baan* cadeautje voor m'n eiges
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |