Wat voor journaal kijk jij? Zeker RTLquote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en we doen allemaal onderzoeken naar Hart en vaatziekten, weten er een hoop van maar ondertussen vallen vrouwen bij bosjes om erdoor want het meeste onderzoek is bij mannen gedaan en vrouwen hebben hele andere klachten...
over discriminatie gesproken
Nee, mijn vriend heeft een normale naam, maar hier is ie kaasplankjequote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef rijsttafel het volgende:
Heet je vriend kaas?Zo ja, komt ie toevallig uit Naaldwijk?
Ik zou op groep sorterenFamilie bij de F, vrienden bij de V(rienden) of K(ennissen) of I(rritante lui waar ik niet vanaf kom)
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Windigo het volgende:
Ja dat vind ik ook niet lekker, het klapstuk wel maar de hutspot.. Ik vind het net een baby hapje altijd
Ja maar mijn mam is kaas' schoonmamquote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja, helemaal mee eens!Bijna alle aandoeningen verschillen net iets bij mannen en bij vrouwen, maar we doen alleen onderzoek bij mannen
En Lein, ik heb mijn adresboek op voornaam en op de kalender is het gewoon pap en mam en schoonpap en schoonmam(of is dat ook discriminatie?)
Moet ik ze nu allemaal op gaan noemen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend heeft een normale naam, maar hier is ie kaasplankje
En wat moet ik volgens jouw logica doen met de overige letters van het alfabet? Want ik heb een reuze oldskool papieren boekje gekocht
Mijn moeder is een schat, maar haar hutspot ziet eruit, ruikt naar en smaakt naar kotsquote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Windigo het volgende:
Ja dat vind ik ook niet lekker, het klapstuk wel maar de hutspot.. Ik vind het net een baby hapje altijd
A = arrogante vriendenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
En wat moet ik volgens jouw logica doen met de overige letters van het alfabet? Want ik heb een reuze oldskool papieren boekje gekocht
linkje?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook vriendjes geworden met het meisje waar ik de studio van ga betrekken. Zoveel meisjesdispuutsfoto's![]()
![]()
Wat dacht je van: pa Lein en pa Kaas?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar mijn mam is kaas' schoonmamEn andersom. Het is ONZE kalender en niet MIJN kalender.
Aan de andere kant, ik weet ook uit m'n hoofd wel wanneer mijn ouders jarig zijnDus schrijf ik gewoon pap en mam plus jaartal, en doe dan mam en pa voor kaas. Denk dat dát het gaat worden!
A voor aangetrouwdquote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef rijsttafel het volgende:
Moet ik ze nu allemaal op gaan noemen?![]()
Beetje creativiteit van jouw kant kan geen kwaad.
G = Geile wijvenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
A = arrogante vrienden
B = buren
C = charismatische vrienden
D = dikke vrienden
E = echte vrienden
F = familie
G = ...
Dat vind ik dan weer stomquote:Op donderdag 23 september 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je van: pa Lein en pa Kaas?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hutspot echt geweldig
(mits goed klaargemaakt en geen smakeloze hap)
Ik heb de belangrijke verjaardagen gewoon in mijn agendaprogramma gezet en dan automatisch per jaar instellen heel handigquote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bel of schrijf jij nog met Overledenen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
G = Geile wijven
H = Hulp (dokter, tandarts)
J = Jongens van school
K = Klojo's
L = Leuke single jongens
M = Moeders
N = Naaiclubje
O = Overledenen
Nog beter, je bent er dus uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat vind ik dan weer stomDan eerder pa Frederik en pa Cor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
G = Geile wijven
J = Jongens van school
K = Klojo's
L = Leuke single jongens
M = Moeders
N = Naaiclubje
O = Overledenen/Oma's
O = Overledenen/Oma'squote:
Ik probeer m'n opa nog steeds wel eens te bellen. Hij neemt alleen nooit meer op.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Bel of schrijf jij nog met Overledenen?Of ben je bang het adres van de begraafplaats te vergeten
Steer, wat zegt dit over Rijsttafels persoonlijkheid?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
G = Geile wijven
J = Jongens van school
K = Klojo's
L = Leuke single jongens
M = Moeders
N = Naaiclubje
O = Overledenen
Ik zou daar heel verdrietig van wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik probeer m'n opa nog steeds wel eens te bellen. Hij neemt alleen nooit meer op.
Ja hoor. FF de stand van Ajax/Feyenoord doorgeven ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bel of schrijf jij nog met Overledenen?Of ben je bang het adres van de begraafplaats te vergeten
Hint: Mijn adresboekje heeft alleen een Gquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Steer, wat zegt dit over Rijsttafels persoonlijkheid?![]()
Lastig ditquote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Steer, wat zegt dit over Rijsttafels persoonlijkheid?![]()
Dat nummerboekje bij Oh Oh Chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hint: Mijn adresboekje heeft alleen een G
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
OEI! FOK!-vrienden, op nickname of op echte naam in je adresboek?
ik denk echt teveel heh
Ik heet Quinten.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
OEI! FOK!-vrienden, op nickname of op echte naam in je adresboek?
ik denk echt teveel heh
Mooie naamquote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heet Quinten.
Waarschijnlijk heeft je adressenboekje geen Q
En als er wel een Q in staat heet ik Xander.quote:
Mooie naam, mijn oudste heet ook zo -enquote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heet Quinten.
Het is dus bullshitquote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef rijsttafel het volgende:
En als er wel een Q in staat heet ik Xander.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heet Quinten.
Zou geniaal zijn als je dan een jazzband begint:quote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooie naam, mijn oudste heet ook zo -en
W-Xquote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef rijsttafel het volgende:
En als er wel een Q in staat heet ik Xander.
Een jazzband als je Bluezz heet? Ik dacht het niet rijstkorrelquote:Op donderdag 23 september 2010 18:41 schreef rijsttafel het volgende:
Zou geniaal zijn als je dan een jazzband begint:
The Quinten Quintet.
Dan heet ik 3CPOquote:
Had ook gekundquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu over vrolijke dingen hier teruglezen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb tranen, stomme ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu over vrolijke dingen hier teruglezenhij is niet geïnteresseerd in je, alleen in de sex en het lichamelijk contact. Ook fijn, maar niet als jij méér wil.
Zo, en nou vrolijke dingen doen.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb tranen, stomme ik
Hij is de tranen écht niet waard lieve schat, als het al zo begint word het niet beter, alleen slechter. Ik heb het ook meegemaakt. Hou vol, je verdient iets betersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu over vrolijke dingen hier teruglezen
![]()
Anders krijg je later spijt dat je het niet stopte voor het echt slecht werd.
ik heb tranen, stomme ik
PM mij je msn eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu over vrolijke dingen hier teruglezen
![]()
hoezo?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor journaal kijk jij? Zeker RTL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |