Hij is inmiddels 20 euro heb ik begrepenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, een virtueel paardje van 25 euro terwijl het spel meer dan 100 mounts heeft die je gratis kan vinden/krijgen/vergaren. Daarbij denkt 90% die je met dat beest ziet: jezus, heb je echt 25 euro betaalt om daar op te rijden?
Maar, wel handig idd dat deze voor al je poppetjes telt
Ja dat welquote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Owkee, en zo'n paard heeft een oneindig houdbaarheidsdatum![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef Windigo het volgende:
Hij is inmiddels 20 euro heb ik begrepenMaar goed, ik heb hem dus niet gekocht. En persoonlijk vind ik het niet nuttiger/minder nuttig dan een parfum of een doos bonbons of iets in die trant, ik vind het lief dat iemand gewoon eens een spontaan iets luxe wilde geven (hij speelt ook wow)
Zoiets is nog leuker ja, helaas zijn de goede doelen weer afgeschaft bij Blizzard.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een lief cadeau ja
Ik heb de Pandaren Monk zo gekregen(maar daar ging de helft van naar een goed doel voor kinderen)
Eh, wat?quote:
O, jammer inderdaad. Nu is het dus alleen nog om hun eigen kas te spekken terwijl ze al die dingen ook gewoon gratis in het spel kunnen stoppenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:
Zoiets is nog leuker ja, helaas zijn de goede doelen weer afgeschaft bij Blizzard.
Jup, maar ja, mensen kopen het hè, dus ze doen het. Het zou ze inderdaad sieren als ze dit soort acties standaard deden voor een of ander goed doel ofzo. Zo is het alleen maar pure commercie.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, jammer inderdaad. Nu is het dus alleen nog om hun eigen kas te spekken terwijl ze al die dingen ook gewoon gratis in het spel kunnen stoppen
En ik geloof niet dat ze hard geld nodig hebben. Zeker niet nadat Cataclysm straks uit is.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Windigo het volgende:
Jup, maar ja, mensen kopen het hè, dus ze doen het. Het zou ze inderdaad sieren als ze dit soort acties standaard deden voor een of ander goed doel ofzo. Zo is het alleen maar pure commercie.
oh sorry, keek t journaal. er is een kind van 11 dood gevonden in zijn huis. de vader is aangehouden.quote:
Nee maar ja, hard nodig hebben is natuurlijk niet de reden dat ze willen verdienen inmiddelsquote:Op donderdag 23 september 2010 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat ze hard geld nodig hebben. Zeker niet nadat Cataclysm straks uit is.
welke maaltijdsalade?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Schotlandfotoboek is binnen en hij is echt
![]()
![]()
Hebben we die foto's echt zelf gemaakt??
![]()
![]()
Nou ja, wel mooi geworden dus![]()
Hoi trouwens, niets teruggelezen nog, doe ik zo wel als ik mijn maaltijdsalade a la DE heb gemaakt
Ik lees die berichten niet meer, je wordt er toch alleen maar naar van.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh sorry, keek t journaal. er is een kind van 11 dood gevonden in zijn huis. de vader is aangehouden.
t zijn er best veel de laatste tijd.
En het voegt helemaal niets toe aan je eigen wereld.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
Ik lees die berichten niet meer, je wordt er toch alleen maar naar van.
Ik vraag me wel eens af wat de nieuwswaarde van zo'n bericht is. Ik vind het maar sensatie.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
er is weinig keus aan als je net de tv aanzet en tis op t nieuws.
Tis niet dat ik er naar op zoek was ofzo.
Klote heh, het nieuws af en toe.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
er is weinig keus aan als je net de tv aanzet en tis op t nieuws.
Tis niet dat ik er naar op zoek was ofzo.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
edit; tuurlijk gaan er veel kinderen dood en ja dat is allemaal erg. zo voordat we geneuzel krijgen dat alles erg is en niet alleen dit
Ze hield niet van ui toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef rijsttafel het volgende:
Moeilijke mannen? Mannen zijn juist altijd makkelijk!
Mijn moeder is wel moeilijk. Ik weet niet of jullie m'n vraag nog herinneren? Ze eet zowat niets, maar ik heb iets bedacht! Bloemkool, ui, aardappels en tofu in een jachtsausachtige substantie. Rijsttafel style.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
Owja, shitquote:
Inderdaad, hoe oud is ze nouquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja, shitHet gaat ook zo vanzelf
![]()
Nou ze eet het maar lekker
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast welquote:
ja zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote heh, het nieuws af en toe.
Over het nieuws gesproken: discriminerende pillen
Whehequote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast wel
*prutteprutteprut* Doe de hangar maar openquote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast wel
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Whehe![]()
Kookboek idee voor je moeder? :
[ afbeelding ]
Hutspot met klapstukquote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
Goed plan.
Eigenlijk eerder zoiets:
[ afbeelding ]
En dan het recept voor peen-en-ui hutspot eruit scheuren
Ja, m'n vader vloog altijd de lepel als een vliegtuig naar binnen.. Daar komt het vliegtuig!! VRRRRR, mond open! Terrorist dat ie is.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*prutteprutteprut* Doe de hangar maar open
Taliban m'n bovenlip, het was rijsttafel Seniorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, m'n vader vloog altijd de lepel als een vliegtuig naar binnen.. Daar komt het vliegtuig!! VRRRRR, mond open! Terrorist dat ie is.
Ja, helemaal mee eens!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en we doen allemaal onderzoeken naar Hart en vaatziekten, weten er een hoop van maar ondertussen vallen vrouwen bij bosjes om erdoor want het meeste onderzoek is bij mannen gedaan en vrouwen hebben hele andere klachten...
over discriminatie gesproken
Heet je vriend kaas?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Dilemma van heb ik jou daar.
Je adresboek, organiseer je op voor- of achternaam?
En de verjaardagskalender, met of zonder achternaam erbij? En: mijn ouders heten pap en mam natuurlijk, maar die van kaas ookVerwarrend. Hoe doe je dat?
Had gekund, maar ik weet waarom dat niet zo is. Dan had hij vrachtvliegtuigen vol met babypudding in die torens laten vliegen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Taliban m'n bovenlip, het was rijsttafel Senior
Ja dat vind ik ook niet lekker, het klapstuk wel maar de hutspot.. Ik vind het net een baby hapje altijdquote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hutspot met klapstuk
*bibber*
Wat voor journaal kijk jij? Zeker RTLquote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en we doen allemaal onderzoeken naar Hart en vaatziekten, weten er een hoop van maar ondertussen vallen vrouwen bij bosjes om erdoor want het meeste onderzoek is bij mannen gedaan en vrouwen hebben hele andere klachten...
over discriminatie gesproken
Nee, mijn vriend heeft een normale naam, maar hier is ie kaasplankjequote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef rijsttafel het volgende:
Heet je vriend kaas?Zo ja, komt ie toevallig uit Naaldwijk?
Ik zou op groep sorterenFamilie bij de F, vrienden bij de V(rienden) of K(ennissen) of I(rritante lui waar ik niet vanaf kom)
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Windigo het volgende:
Ja dat vind ik ook niet lekker, het klapstuk wel maar de hutspot.. Ik vind het net een baby hapje altijd
Ja maar mijn mam is kaas' schoonmamquote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja, helemaal mee eens!Bijna alle aandoeningen verschillen net iets bij mannen en bij vrouwen, maar we doen alleen onderzoek bij mannen
En Lein, ik heb mijn adresboek op voornaam en op de kalender is het gewoon pap en mam en schoonpap en schoonmam(of is dat ook discriminatie?)
Moet ik ze nu allemaal op gaan noemen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend heeft een normale naam, maar hier is ie kaasplankje
En wat moet ik volgens jouw logica doen met de overige letters van het alfabet? Want ik heb een reuze oldskool papieren boekje gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |