quote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
edit; tuurlijk gaan er veel kinderen dood en ja dat is allemaal erg. zo voordat we geneuzel krijgen dat alles erg is en niet alleen dit
Ze hield niet van ui toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef rijsttafel het volgende:
Moeilijke mannen? Mannen zijn juist altijd makkelijk!
Mijn moeder is wel moeilijk. Ik weet niet of jullie m'n vraag nog herinneren? Ze eet zowat niets, maar ik heb iets bedacht! Bloemkool, ui, aardappels en tofu in een jachtsausachtige substantie. Rijsttafel style.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
Owja, shitquote:
Inderdaad, hoe oud is ze nouquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja, shitHet gaat ook zo vanzelf
![]()
Nou ze eet het maar lekker
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast welquote:
ja zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote heh, het nieuws af en toe.
Over het nieuws gesproken: discriminerende pillen
Whehequote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast wel
*prutteprutteprut* Doe de hangar maar openquote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zal het wel met een VROEEEMMM geluidje in d'r mond stoppen, dan eet ze het vast wel
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Whehe![]()
Kookboek idee voor je moeder? :
[ afbeelding ]
Hutspot met klapstukquote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
Goed plan.
Eigenlijk eerder zoiets:
[ afbeelding ]
En dan het recept voor peen-en-ui hutspot eruit scheuren
Ja, m'n vader vloog altijd de lepel als een vliegtuig naar binnen.. Daar komt het vliegtuig!! VRRRRR, mond open! Terrorist dat ie is.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*prutteprutteprut* Doe de hangar maar open
Taliban m'n bovenlip, het was rijsttafel Seniorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, m'n vader vloog altijd de lepel als een vliegtuig naar binnen.. Daar komt het vliegtuig!! VRRRRR, mond open! Terrorist dat ie is.
Ja, helemaal mee eens!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en we doen allemaal onderzoeken naar Hart en vaatziekten, weten er een hoop van maar ondertussen vallen vrouwen bij bosjes om erdoor want het meeste onderzoek is bij mannen gedaan en vrouwen hebben hele andere klachten...
over discriminatie gesproken
Heet je vriend kaas?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Dilemma van heb ik jou daar.
Je adresboek, organiseer je op voor- of achternaam?
En de verjaardagskalender, met of zonder achternaam erbij? En: mijn ouders heten pap en mam natuurlijk, maar die van kaas ookVerwarrend. Hoe doe je dat?
Had gekund, maar ik weet waarom dat niet zo is. Dan had hij vrachtvliegtuigen vol met babypudding in die torens laten vliegen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Taliban m'n bovenlip, het was rijsttafel Senior
Ja dat vind ik ook niet lekker, het klapstuk wel maar de hutspot.. Ik vind het net een baby hapje altijdquote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hutspot met klapstuk
*bibber*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |