ook een idee ja.. Vanavond met werk uit etenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik helemaal niet, juist door dit soort opmerkingen (grappig bedoeld of niet) geloof ik helemaal niet dat je jezelf echt zo goed kent, maar meer dat je jezelf te makkelijk veroordeeld. Maar wat DE zegt: dit soort gepreek heeft ook helemaal geen zin, dus we gaan het weer over leuke dingen hebben
leuke dingen? vind je mij ook al niet leukquote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik helemaal niet, juist door dit soort opmerkingen (grappig bedoeld of niet) geloof ik helemaal niet dat je jezelf echt zo goed kent, maar meer dat je jezelf te makkelijk veroordeeld. Maar wat DE zegt: dit soort gepreek heeft ook helemaal geen zin, dus we gaan het weer over leuke dingen hebben
oh niet op initiatief van de baas dus? wel gezellig hoop ik. ga je bij Gauchos eten?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ook een idee ja.. Vanavond met werk uit eten(alleen wel voor eigen rekening)
nee bij een turk (geen veredelde shoarma tent)quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh niet op initiatief van de baas dus? wel gezellig hoop ik. ga je bij Gauchos eten?
maybe daarom juistquote:Op donderdag 23 september 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom heeft niemand me ooit verteld dat FF Aziatisch is?
oooh een Turk, lijkt me best lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee bij een turk (geen veredelde shoarma tent)
http://www.dumpert.nl/med(...)d_doet_jokertje.html te erg
wanneer?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh een Turk, lijkt me best lekker
en vind Carlo Boszhard's imitaties altijd wel grappig. hou sowieso wel van Carlo & Irene(was Telekids fan)
wanneer wat? ik telekids fan was? toen was ik 9-10quote:
nee, niet wanneer je fan was...quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer wat? ik telekids fan was? toen was ik 9-10
http://en.wikipedia.org/wiki/Karn%C4%B1yar%C4%B1kquote:Op donderdag 23 september 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
karniyarik?? wats dat?
ik heb nog niet eens een keer falafel gegeten. ben een boerinnetje he
Eigenlijk helemaal niet mijn soort muziek maar toch erg leukquote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef flying-dutchman het volgende:
David Guetta blijt gewoon muziek maken waar je niet van kan stilzitten
jawel voor zumba! en hardlopend erna toe!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet mijn soort muziek maar toch erg leuk![]()
Hmm vanavond geen zumba, geen zin meer om van huis te gaan
Eens kijken of ik nog wel even ga hardlopen, maar aangezien ik mijn spieren nog steeds voel heb ik daar ook niet heel veel zin in
Dat was ook mijn eerste planningquote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jawel voor zumba! en hardlopend erna toe!
Vriendje zit 90km verderopquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Rustig aan doen dan.... Vriend vragen om een massage ofzo
bubbelbadmat erbij doenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vriendje zit 90km verderopdus moet nog een maar dagen wachten
Warm bad vanavond zal ook lekker zijn
Zou ik ook moeten regelenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bubbelbadmat erbij doen
moet ik ook nog eens regelen voor hier
dat zou ik kiezen jaquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vriendje zit 90km verderopdus moet nog een maar dagen wachten
Warm bad vanavond zal ook lekker zijn
ziet er niet verkeerd uit! eet nooit aubergine eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Karn%C4%B1yar%C4%B1k
gevulde aubergine
Klopt helemaalquote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou ik kiezen ja
alhoewel misschien Zumba wel verlichtend kan werken, tot de volgende dag
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
zorg je dat de boel blijft draaien FF?
Pffft. Reden? Bezuinigingen? 'Verstoorde arbeidsrelatie (je bent te vaak ziek!!)'?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
*Makkelijke man in de aanbieding.*
Met klein (...) gebrek.
Vanaf januari weer voor 20 uur op de arbeidsmarkt, want vandaag besloten dat huidige werkgever en ik uit elkaar gaan.
Moeten we de CUL SC knokploeg inschakelen en die knul even wat manieren leren voor je? Wat een zak hooi.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie hebben ook gelijk. het is alleen zo moeilijk voor mij om niet aan hem te denken. ben er heel slecht in
Reden: de wet dat je na 2 jaar ziektewet de WIA ingaat en je arbeidsovereenkomst (gedeeltelijk) ontbonden kan worden en er geen passend vervangend werk voor mij is in een bedrijf van 14 m/v.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Reden? Bezuinigingen? 'Verstoorde arbeidsrelatie (je bent te vaak ziek!!)'?
Tering FFT, hoe oud ben je? 25? En 25 jaar mislukte dates?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
na 25 jaar mislukte dates denk ik dat de liefde niet aan mij besteed is alhoewel ik niet snap waarom ik dat heb want ik ben van nature een liefdevol persoon. maar goed, verschil moet er zijn en ik moet het gewoon eens accepteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, ik maakte me echt zorgenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Iemand het hele verhaal van Joaquin Phoenix gevolgd?
Hij ziet er gelukkig weer normaal uit
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19177
Even muziek uit en checkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Leintjeuh, Excesse heeft een of andere slick recruitment youtubefilm gemaakt en nu heeft iemand uit Contingency er een parodie op gemaakt, maar dan een recruitmentfilmpje voor ons guild
*zucht*quote:Op donderdag 23 september 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
Reden: de wet dat je na 2 jaar ziektewet de WIA ingaat en je arbeidsovereenkomst (gedeeltelijk) ontbonden kan worden en er geen passend vervangend werk voor mij is in een bedrijf van 14 m/v.
Maar ik ben er vanavond niet! Morgen moet ik werken en morgenavond heb ik nietsquote:Op donderdag 23 september 2010 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Even muziek uit en checkenGa zo, als het eten opstaat, een gamecard kopen
Morgen heb ik vroege dienstquote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ben er vanavond niet! Morgen moet ik werken en morgenavond heb ik niets
Call it a datequote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen heb ik vroege dienstMorgen avond?
Uiteraard ga ik via mijn netwerk het 1 en ander proberen te regelen, maar eerst moet ik precies weten voor hoeveel procent ik precies ga worden afgekeurd en per wanneer er een re-integratiebedrijf wordt ingeschakeld.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je geen vorige werkgevers of oude collega's waar je een balletje op kunt gooien toevallig?
Wie heeft je die nonsens dan gegeven?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef Windigo het volgende:
@Isa:
Ik heb een celestial steed cadeau gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie heeft je die nonsens dan gegeven?Maar het ziet er wel leuk uit
Aangezien ik geen tv heb doet dit me wel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook wel eens leuk om eens een puur luxe ding te krijgen
En het scheelt mount farmen voor alts
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |