ook een idee ja.. Vanavond met werk uit etenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik helemaal niet, juist door dit soort opmerkingen (grappig bedoeld of niet) geloof ik helemaal niet dat je jezelf echt zo goed kent, maar meer dat je jezelf te makkelijk veroordeeld. Maar wat DE zegt: dit soort gepreek heeft ook helemaal geen zin, dus we gaan het weer over leuke dingen hebben
leuke dingen? vind je mij ook al niet leukquote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik helemaal niet, juist door dit soort opmerkingen (grappig bedoeld of niet) geloof ik helemaal niet dat je jezelf echt zo goed kent, maar meer dat je jezelf te makkelijk veroordeeld. Maar wat DE zegt: dit soort gepreek heeft ook helemaal geen zin, dus we gaan het weer over leuke dingen hebben
oh niet op initiatief van de baas dus? wel gezellig hoop ik. ga je bij Gauchos eten?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ook een idee ja.. Vanavond met werk uit eten(alleen wel voor eigen rekening)
nee bij een turk (geen veredelde shoarma tent)quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh niet op initiatief van de baas dus? wel gezellig hoop ik. ga je bij Gauchos eten?
maybe daarom juistquote:Op donderdag 23 september 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom heeft niemand me ooit verteld dat FF Aziatisch is?
oooh een Turk, lijkt me best lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee bij een turk (geen veredelde shoarma tent)
http://www.dumpert.nl/med(...)d_doet_jokertje.html te erg
wanneer?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh een Turk, lijkt me best lekker
en vind Carlo Boszhard's imitaties altijd wel grappig. hou sowieso wel van Carlo & Irene(was Telekids fan)
wanneer wat? ik telekids fan was? toen was ik 9-10quote:
nee, niet wanneer je fan was...quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer wat? ik telekids fan was? toen was ik 9-10
http://en.wikipedia.org/wiki/Karn%C4%B1yar%C4%B1kquote:Op donderdag 23 september 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
karniyarik?? wats dat?
ik heb nog niet eens een keer falafel gegeten. ben een boerinnetje he
Eigenlijk helemaal niet mijn soort muziek maar toch erg leukquote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef flying-dutchman het volgende:
David Guetta blijt gewoon muziek maken waar je niet van kan stilzitten
jawel voor zumba! en hardlopend erna toe!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet mijn soort muziek maar toch erg leuk![]()
Hmm vanavond geen zumba, geen zin meer om van huis te gaan
Eens kijken of ik nog wel even ga hardlopen, maar aangezien ik mijn spieren nog steeds voel heb ik daar ook niet heel veel zin in
Dat was ook mijn eerste planningquote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jawel voor zumba! en hardlopend erna toe!
Vriendje zit 90km verderopquote:Op donderdag 23 september 2010 16:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Rustig aan doen dan.... Vriend vragen om een massage ofzo
bubbelbadmat erbij doenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vriendje zit 90km verderopdus moet nog een maar dagen wachten
Warm bad vanavond zal ook lekker zijn
Zou ik ook moeten regelenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bubbelbadmat erbij doen
moet ik ook nog eens regelen voor hier
dat zou ik kiezen jaquote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vriendje zit 90km verderopdus moet nog een maar dagen wachten
Warm bad vanavond zal ook lekker zijn
ziet er niet verkeerd uit! eet nooit aubergine eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Karn%C4%B1yar%C4%B1k
gevulde aubergine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |