Welke partijen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon normale hardwerkende mensen bedoel ik daarmee.
Henk en ingrid vallen daar wel onder volgens mij, iig zo was het bedoeld in de beschrijving van wilders.
Henk en ingrid gaan spijt krijgen en niet zo'n beetje ook...
Alleen een beetje fuck dat ik daar dan ook last van moet hebben, maar reken er maar op dat ieder die voor een van die partijen gestemt heeft en voor mijn neus klaagt het te horen krijgt!
Uiteraard kan je met gemiddelden een simpele gemiddelde rekensom maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Het gaat om gemiddeldes en jij maakt er een simpele rekensom van. Zo werkt het dus gelukkig niet.
Daar draai jij DIT JAAR dus al extra voor op.quote:bijvoorbeeld ik maak geen gebruik van kinderopvang dus dan hoef ik daar ook niet extra voor op te draaien.
Ja, 200 euro per MAAND!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach da's 4 euro per week, een euro per persoon. Wat is die euro nou, ik kan me neit voorstellen dat dat de doorslag geeft.
De andere kant - 50x16.000.000 is een aardig bedrag in de bezuinigingen.
EDIT: Per MAAND! Oke, dan is het wel heel veel.
Nee vinexwijkmensen heten jan modaalquote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat soort beroepsontevredenen uit de Vinexwijken zijn toch juist Henk en Ingrid?
Ik adviseer je je werk op te zeggen, je als een tokkie te gedragen, een dagje in de week zwart gaat klussen, hou je stuk meer over.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef RAVW het volgende:
hoop niet dat dat gaat gebeuren ..
buiten al mijn vaste lasten houd ik zelf net 200 euro over om van te eten en drinken dus als ze me dat ook nog eens af pakken
dan werk ik dus alleen maar voor me vaste lasten en eten en drinken ja daar moet ik dan maar weer even zonder tot er wel weer iemand in Den Haag zit die wel weet hoe je moet bezuinigen.
het moet niet gekker worden maar slavernij was geloof ik afgeschaft
Ook te snel vooruit gelopen de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef RAVW het volgende:
buiten al mijn vaste lasten houd ik zelf net 200 euro over om van te eten en drinken dus als ze me dat ook nog eens af pakken
dan werk ik dus alleen maar voor me vaste lasten en eten en drinken ja daar moet ik dan maar weer even zonder tot er wel weer iemand in Den Haag zit die wel weet hoe je moet bezuinigen.
Ben jij in je eentje een gemiddeld huishouden?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef RAVW het volgende:
Het wordt iig een stuk aantrekkelijker om lekker thuis te gaan zitten zo!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik adviseer je je werk op te zeggen, je als een tokkie te gedragen, een dagje in de week zwart gaat klussen, hou je stuk meer over.
nee hoor helemaal nietquote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ook te snel vooruit gelopen de afgelopen jaren?
En dan wel PVV stemmen, want "al die allochtoniërs pikken mijn baan in / trekken een uitkering • "quote:Op donderdag 23 september 2010 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je kunt straks waarschijnlijk het beste 1 van de twee mogelijkheden doen:
Emigreren (alleen als je bereid bent hard te werken)
Je baan opzeggen, je ontzettend asociaal te gedragen, te stelen en te zwart werken.
Dat toch dat het niet zo moeilijk was.... Jan Modaal == Henk en Ingrid. Dat de genoemde bierdrinker denkt dat 'ie Henk is, is jammer, maar niet correct.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee vinexwijkmensen heten jan modaalDe lagere geschoolden die graag bier drinkt en Frans Duiyts luistert en in een grote stad woont zijn de henk en ingrid (die namen worden vaak gelinkt met dit soort mensen, ik woon ook in zo'n wijk en het is echt geen toeval dat mijn buren henk en anita heten
)
Dan moet er naast deze bezuininging ook nog eens 70 miljard per jaar extra afgelost gaan worden dus dat gaat sowieso nooit gebeuren.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De regering wil binnen hun ambtstermijn scoren, dus binnen 4 jaar moet de schuld weg zijn anders gaat iemand anders met de eer strijken en dat kan natuurlijk niet in Ego Politiek Den Haag.
Hoezo? Ik heb geen kinderen dus hoef geen grotere bijdrage aan de kinderopvang te betalen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Daar draai jij DIT JAAR dus al extra voor op.
Subsidie wordt netto betaald door degenen die er geen gebruik van maken (of de toekomstige generatie via de Staatsschuld natuurlijk).quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen kinderen dus hoef geen grotere bijdrage aan de kinderopvang te betalen?
Gezien de kleur van de partijen die nu aan het onderhandelen zijn, denk ik dus niet dat mensen met een eigen woning het hardst getroffen gaan worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat zal wel loslopen allemaal. Ik heb liever dat we nu moeten inleveren met een gedegen financieel beleid gericht op de toekomst dan dat we ons kop in het zandsteken in niks doen.
De tweeverdieners met eigen huis en kinderen zullen het hardst getroffen worden.
Floris-Jan krijgt een belasting verlaging om zijn onderneming te sponsoren
Henk & Ingrid mogen bukken en zullen het hardst gepakt worden.
Sjonnie & Anita zulllen misschien gedwonen aan het werk moeten waarbij hun netto inkomen gelijk zal blijven als aan met hun uitkering.
mensen die naief zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Monco10 het volgende:
mensen die bezuinigen voelen in hun portemonnee
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij in je eentje een gemiddeld huishouden?
Met 1000 euro per maand netto kan je in Nederland rondkomen. Hoe denk je dat studenten dat doen met die miezerige beurs en hoge opleidingskosten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb t over geen eten kunnen betalen, dat is armoede, dat kan je ook zien in mn uitleg. Of wou jij zeggen dat alleen je vaste lasten kunnen betalen en geen eten kunnen kopen rijkdom is?
Maar het is nog steeds klote natuurlijk... Inleveren is nooit leuk, maar helaas wel een beetje onontkoombaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef Windigo het volgende:
Daar heb je een puntDaar had ik nog niet aan gedacht, het zal voor mij wel minder zijn
Mensen die MBO hebben gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Monco10 het volgende:
mensen die bezuinigen voelen in hun portemonnee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |