Ik lees het inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, zeker lang geleden!![]()
Met mij is het ronduit kut!
En met jou? Eindelijk thuis?wat dan? Of zei je dat tegen mij
Hey Fhaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HeeeeyLang geleden
Hoe is het?
eindelijk thuis
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, nee idd
Mijn moeder probeerde me ook al op te vrolijken, ze zei; wees niet zo fatalistisch, je hebt een verwijzing, wacht dat gewoon af, het komt wel goed.
Ik zo; nee, vandaag mag ik depressief en cynisch zijn van mezelf.![]()
![]()
Hey Ferbquote:
Truste Toekquote:
Hihiquote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fhaake![]()
Vanmiddag was het lekker weer in Moskou aan de IJssel
Hou je snuitquote:Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
HihiOp kantoor was het ook heerlijk
Maar is je huis er al?
quote:
Kut. Ik heb nog een appeltje te schillen met zijn baasquote:
Ik wou dat ik het nog had liggen, kan wel eens gaan na vragen bij vrienden van mij of die nog wat hebben liggenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
Nog een vraag. Zijn er hier pc-hobbyisten in het topic? Als in mensen die wel eens aan hun pc hardware sleutelen en mogelijk nog componenten hebben slingeren?
Ik zoek:
Grafische kaart PCI-express NVIDIA GF 8800 of nieuwer
Harddisk sata > 160 GB
DDR2-533 2 reepjes van gelijke grootte
quote:
Jeutjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik lees het inderdaaden wat een waardeloze tering arts om het zo maar even te zeggen. Mijn nicht van ondertussen 28 werd op haar 17e voor het eerst geopereerd aan een dubbele hernia.. Dus lekker doordrukken hoor wat jij wilt!
Ik ben net thuis omdat ik stage heb gehad en net gewerkt hebVerder gaat het goed hier
Moe, maar goed
Let op: het mag vooral niet te veel kostenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het nog had liggen, kan wel eens gaan na vragen bij vrienden van mij of die nog wat hebben liggen
Ik ga zo even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Let op: het mag vooral niet te veel kosten.
Is om een 4 jaar oud bakkie wat op te voeren.
Tjah als slechte rug in de familie zit.. Dat heeft geen donder met leeftijd te makenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
JeutjeBizar... Ja, ongelofelijk he.
Ik neem idd mn man mee naar de orthopeed, die is daar altijd beter in, plus hij hoort dan ook alles, dat scheelt toch als je iemand bij je hebt dan.
Zo, lekker ff bankhangen voor jou dus?Morgen weer stage of niet?
Tof. Harddisk is overigens het minst relevant.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken wat ik voor je kan doen.
Ben even taxi spelen
Hey Marijkequote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalHoe is het hier?
Thanks!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah als slechte rug in de familie zit.. Dat heeft geen donder met leeftijd te makenEn inderdaad, iemand mee nemen is goed
Ik sleep ook altijd mensen mee als het serieuzer is, om de een of andere reden kan er dan altijd veel meer
Succes alvast
Ja ik hang lekker met BolleEn morgen weer stage inderdaad.. Weer zo een dag waarop niks te doen is dus ik heb er nu al zin in
Marijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalHoe is het hier?
Op vrijdag wel ja. Geen mens op kantoor, al het werk hebben we door de weeks gewoon al klaar. Dan moet ik morgen nog twee dossier analyses maken (meer als er nog wat binnenkomt maar tot nu toe valt het elke keer tegen) en dat is het danquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks!Ja precies.. Ik heb nogal een krakkemikkig lichaam dus zo'n hernia sluit ik echt niet uit. Magoed
We gaan het zien over 2 weken.
Lekker!
HahaZo rustig op je stage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |