Ik val er meestal bij in slaapquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik kijk nooit enge films voor ik ga slapen, dat is vragen om wakker liggen/nachtmerries
Ik alleen als er iemand blijft logerenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik kijk nooit enge films voor ik ga slapen, dat is vragen om wakker liggen/nachtmerries
En dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik alleen als er iemand blijft logerenAnders ook niet hoor
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val er meestal bij in slaap
The mind works in mysterious waysquote:
Dag lieve Fubar!quote:
Ja! En alles leek goed, tot ik gebeld werd dat ik toch een gaatje bleek te hebben volgens de foto'squote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey fubar
Marijke jij moest naar de tandarts he?
toch maar teruglezen denk ik
quote:
Hey Furquote:
Ik vind ze meestal gewoon te voorspellendquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijden terug zei iedereen van The Blair Witch project dattie zo fokking eng was...
Nou, nog nooit zo'n saaie film gezien..
Ik heb dus echt nog nooit een nachtmerrie gehad door een filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
OMG!quote:
Welke film moest jij ook alweer nog zienquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, die jongen met wie ik was is nog nooit zo hard in z'n hand geknepenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijden terug zei iedereen van The Blair Witch project dattie zo fokking eng was...
Nou, nog nooit zo'n saaie film gezien..
Ik heb er eergisteren nog 3 gehad ja. En ik had er geen spijt vanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag!Weet je hoe GROOT die naalden zijn
![]()
elloquote:
hier is het brak moe enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dag lieve Fubar!
Hoe is het daar?
Ik lig er wakker van, nachtmerries heb ik ook zonder filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een nachtmerrie gehad door een filmOok niet als (klein) kind
Hooray for meik heb gewoon sowieso bijna elke nacht nachtmerries
![]()
En terwijl er niks om van te schrikken was in die filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
Jij hebt me inderdaad vet zien schrikken
Ik ben echt zo'n mietje
![]()
Die is niet spannend genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke film moest jij ook alweer nog zien?
Ja, hoi, mietje hier, aangenaam!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En terwijl er niks om van te schrikken was in die filmwe schrokken toen ook gewoon van jou en ik had zo iets van wtf
Oh,quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En alles leek goed, tot ik gebeld werd dat ik toch een gaatje bleek te hebben volgens de foto's
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, die jongen met wie ik was is nog nooit zo hard in z'n hand geknepen![]()
Indd faalquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ello![]()
[..]
hier is het brak moe enzo![]()
vandaag comminucatie cursis gehad wat een faal zeg ...
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig er wakker van, nachtmerries heb ik ook zonder film![]()
En bijna elke nacht is echt niet tof!![]()
Ow jawel hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is niet spannend genoegEn geloof me, je wilt echt geen spannende film met me kijken
Je lacht je rot om me
![]()
Ik denk dat het een zenuwpijn is, aangezien met boren de zenuw van de tand/kies geraakt kan worden... Ik vind de tandarts gewoon vervelend, ik haat datquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh,
Dat is minder![]()
Ik vind boren dan niet zo erg,.. Die van ons zegt nooit wat hij gaat doen dus weet je ook niet of hij nou aan het boren of iets anders pijnlijks aan het doen is.
Ik weet nog steeds niet wat boren voor pijn is, niet precies tenminste.. Heb et al wel vaak gehad.. Maar dat hoorde ik dan pas een half jaar later toen we er weer waren
Dat blijktquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hoi, mietje hier, aangenaam!
Ik zou het zo weer doenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is niet spannend genoegEn geloof me, je wilt echt geen spannende film met me kijken
Je lacht je rot om me
![]()
Bah dat is wel vervelend zegquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dapperquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val er meestal bij in slaap
Haha jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een nachtmerrie gehad door een filmOok niet als (klein) kind
Hooray for meik heb gewoon sowieso bijna elke nacht nachtmerries
![]()
Balen van de brak en moequote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ello![]()
[..]
hier is het brak moe enzo![]()
vandaag communicatiecursus gehad wat een faal zeg ...
Awwwwquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DapperDe Ring heb ik bijvoorbeeld maar de helft van gezien, ik verstopte me achter m'n dekentje want dat meisje was zo eng
![]()
Minder, een gaatje is toch niet zo heel erg ? (zei degene die onlangs haar angst voor tandartsen ook heeft overwonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En alles leek goed, tot ik gebeld werd dat ik toch een gaatje bleek te hebben volgens de foto's
Oh dat lijkt me ook kut... slaap je ook wel eens lekker dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo'n stoere chick was die van vampierfilms hieldquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hoi, mietje hier, aangenaam!
Iek!!! Clowns!!! Ik heb echt weken niet normaal gebruik kunnen maken van de wc na ITquote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah dat is wel vervelend zeg
Nee is ook niet, maar aan de andere kant ben ik het nu zo langzamerhand wel gewend. Henry reageert ook niet meer als ik weer overeind schiet, we hebben maar afgesproken dat hij pas hoeft te reageren als ik hem aanspreek![]()
Ik heb ook altijd dezelfde. Over een clown op mijn oude rode driewieler, in een kamer die helemaal zwart wit geblokt is van boven tot onder die dan steeds dichterbij komt fietsen en groter word en ik kan niet weg (ik ben heel erg bang voor clowns). Die droom ik echt al zo lang als ik me kan herinnerenKut clowns
er was maar weinig dat niet faaldequote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
!
[..]
Indd faal.
Vooral het onderdeel 'schriftelijke communicatie' mislukte zeker?
[..]
!
!
Ik ben echt als de dood voor tandartsenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder, een gaatje is toch niet zo heel erg ? (zei degene die onlangs haar angst voor tandartsen ook heeft overwonnen![]()
)
[..]
Oh dat lijkt me ook kut... slaap je ook wel eens lekker dan?
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo'n stoere chick was die van vampierfilms hield(geen ideeeeeee hoe ik daarbij kom hoor )
Nouja in ieder geval consistent en dat is positief toch?quote:
Hihi dat kan ik me wel voorstellen. Ik heb die film een tijd terug opnieuw gekeken maar jeeeeeeesus wat issie saaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iek!!! Clowns!!! Ik heb echt weken niet normaal gebruik kunnen maken van de wc na IT![]()
![]()
Ik snap dat je dat een kut droom vindt
![]()
Van die keer die ik je zag vond ik het wel mee vallen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja in ieder geval consistent en dat is positief toch?![]()
[..]
Hihi dat kan ik me wel voorstellen. Ik heb die film een tijd terug opnieuw gekeken maar jeeeeeeesus wat issie saaaaaaaaaaaaiIk heb wel een hekel aan doucheputjes, maar dat komt meer omdat ik het niet goed kan zien zonder bril en dus is het een eng zwak punt in de vloer waar ik heus door kan zakken of waar spinnen uit komen
(vroeger hadden wij geen plastic dingetje er in thuis dus toen was het een heel eng zwart gat)
Eigenlijk ben ik best gestoord(dit hoeft niet door iedereen gequote en bevestigd te worden
![]()
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Oh nou okequote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Van die keer die ik je zag vond ik het wel mee vallen hoor
Ik zou em bijna in m'n sig zettenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Hihi dat kan ik me wel voorstellen. Ik heb die film een tijd terug opnieuw gekeken maar jeeeeeeesus wat issie saaaaaaaaaaaaiIk heb wel een hekel aan doucheputjes, maar dat komt meer omdat ik het niet goed kan zien zonder bril en dus is het een eng zwak punt in de vloer waar ik heus door kan zakken of waar spinnen uit komen
(vroeger hadden wij geen plastic dingetje er in thuis dus toen was het een heel eng zwart gat)
Eigenlijk ben ik best gestoord(dit hoeft niet door iedereen gequote en bevestigd te worden
![]()
)
Hoezo niet onder het mom van it taks 1 to know 1quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em bijna in m'n sig zettenMaar ja, ik ben zelf ook best gestoord dus dat zou hypocriet zijn
Trouwen?
Ik drink Hertog Janquote:
Moet je eerst aan mn mama vragenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou em bijna in m'n sig zettenMaar ja, ik ben zelf ook best gestoord dus dat zou hypocriet zijn
Trouwen?
Ik was ook 8 jaar niet geweestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood voor tandartsen![]()
Maar ik ga wel altijd gewoon
De laatste grofweg 2 jaar niet nee![]()
![]()
Ik houd ook wel van dat soort dingen, ik keek/kijk ook altijd Super Natural en daar heb ik geen enkel probleem mee
Maar horrorfilms of echt goede thrillers gaan onder m'n huid zitten en daar kan ik niet tegen
Een vrouw met smaakquote:
Ik vond het als kind dus wel leuk en heb er nog steeds geen hekelquote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook 8 jaar niet geweest4 gaatjes en 1 wortelkanaalbehandeling
Maar goed wat moet dat moet nou eenmaal, zelfs mijn tandarts vind het niet leuk om naar de tandarts te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |