Ik val er meestal bij in slaapquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik kijk nooit enge films voor ik ga slapen, dat is vragen om wakker liggen/nachtmerries
Ik alleen als er iemand blijft logerenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik kijk nooit enge films voor ik ga slapen, dat is vragen om wakker liggen/nachtmerries
En dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik alleen als er iemand blijft logerenAnders ook niet hoor
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val er meestal bij in slaap
The mind works in mysterious waysquote:
Dag lieve Fubar!quote:
Ja! En alles leek goed, tot ik gebeld werd dat ik toch een gaatje bleek te hebben volgens de foto'squote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey fubar
Marijke jij moest naar de tandarts he?
toch maar teruglezen denk ik
quote:
Hey Furquote:
Ik vind ze meestal gewoon te voorspellendquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijden terug zei iedereen van The Blair Witch project dattie zo fokking eng was...
Nou, nog nooit zo'n saaie film gezien..
Ik heb dus echt nog nooit een nachtmerrie gehad door een filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
OMG!quote:
Welke film moest jij ook alweer nog zienquote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik alleen als er iemand blijft logerenAnders ook niet hoor
Die heb ik in de bios gezien, die jongen met wie ik was is nog nooit zo hard in z'n hand geknepenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijden terug zei iedereen van The Blair Witch project dattie zo fokking eng was...
Nou, nog nooit zo'n saaie film gezien..
Ik heb er eergisteren nog 3 gehad ja. En ik had er geen spijt vanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag!Weet je hoe GROOT die naalden zijn
![]()
elloquote:
hier is het brak moe enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dag lieve Fubar!
Hoe is het daar?
Ik lig er wakker van, nachtmerries heb ik ook zonder filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een nachtmerrie gehad door een filmOok niet als (klein) kind
Hooray for meik heb gewoon sowieso bijna elke nacht nachtmerries
![]()
En terwijl er niks om van te schrikken was in die filmquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
Jij hebt me inderdaad vet zien schrikken
Ik ben echt zo'n mietje
![]()
Die is niet spannend genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke film moest jij ook alweer nog zien?
Ja, hoi, mietje hier, aangenaam!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En terwijl er niks om van te schrikken was in die filmwe schrokken toen ook gewoon van jou en ik had zo iets van wtf
Oh,quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En alles leek goed, tot ik gebeld werd dat ik toch een gaatje bleek te hebben volgens de foto's
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, die jongen met wie ik was is nog nooit zo hard in z'n hand geknepen![]()
Indd faalquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ello![]()
[..]
hier is het brak moe enzo![]()
vandaag comminucatie cursis gehad wat een faal zeg ...
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig er wakker van, nachtmerries heb ik ook zonder film![]()
En bijna elke nacht is echt niet tof!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |