Darmkrampjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Noa24 het volgende:
Ook ik kom me hier melden! Mijn kleine Isabelle is 16 september geboren![]()
Alles gaat goed, op een trage/moeilijke start met de borstvoeding na. Ze kronkelt hier nu ook na iedere voeding. Ze loopt rood aan en weet niet wat ze moet doen van gekkigheid lijkt het wel. Zouden dit darmkrampjes kunnen zijn?
Ik kan niet zo in de hangmat kijken, maar ik hoef er niet boven te hangen om te weten of ze nog ademt, ze blijft namelijk geluidjes maken, ook als ze slaapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Noa, welkom!
Meiden, ze slaapt nog!! (en ja ben net even gaan kijkenjust checking!)
Ik heb al een flink stuk op ja.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Cantare het volgende:
Welkom Noa en Isabelle!
Pff, hier typen met 1 vinger. Elise is al sinds gisteravond (18 uur) aan het drinken met hazeslaapjes tussendoor. Dood aan de Fokwet
Ik heb mn wagen pas 1x gebruikt en ik vind het weer een onding.. Verder doe ik de kleine gewoon in de doek. Ik ga wel ff opzoek naar koppelstukken voor mn buggy's. Ik heb 2 dezelfde dus kan ik er mooi een duoding van maken voor de langere ritten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat klinkt dat goed orea
ik loop nu in delft, zoon op bed bij mn zus. moet mn ogen laten controleren en mn zus bood aan op te passen. in het kader van de regelmaat is t handiger hem niet mee te nemen. plus scheelt een hoop wagen in- en uitelkaar halen.
valt me mee dat k nog niemand omver gelopen heb, want dat door delft lopen moet je letterlijk nemen
Ik vind de wagen zo onhandig groot...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind mn wagen wel handig
tis alleen even uitelkaar halen voor mn auto
maar doek is niet handig met lenzencontrole![]()
floris op de grond leggen is ook weer zowat
met boodschappen doe. is de doek wel handig. heb k mn handen vrij voor het karretje.
Welke wagen heb jij? Of ben jij lid van de draagmaffiaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind de wagen zo onhandig groot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |