abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86781470
Het was hier sowieso maar 1 nachtvoeding, op zich.. Meestal rond 2 uur en dan pas weer rond 6 :) maar dit was wel lekker! Ik vermoed dan ook dat ik haar gewoon van schrik bij ons in bed heb gelegd, omdat ik vast dacht dat ze om half 2 ook al was geweest ;)

Er was er net één wakker, lekker gespeeld en alles en toen gaapte ze weer toen ze in de box lag... Dus hoppa, naar boven gedaan, heb haar bed anders gezet, rolgordijn wel dicht (ze slaapt makkelijker in als het een beetje schemer is heb ik al gemerkt) en ik ben een wasje gaan vouwen boven, onder het mom van als ze 'roept' ben ik er meteen!

Wasje is klaar en ik ben beneden :) meer zeg ik niet ivm Fok! wet :P maar jullie snappen me! Ben benieuwd hoelang ze het volhoudt.. Ze was wel echt heel erg moe!
pi_86782978
Een zeker bepaald iemand ligt nog te tukken!! *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:49:53 #128
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86783296
/egopost
Diego mag naar huis vanmiddag *O*
/einde egopost
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:11:25 #129
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86784111
Maffemuts! Wat fijn, geniet ervan, van weer lekker thuis zijn.

Orea, slaapkoppie! goed zeg.
pi_86784367
*O* voor een zeker slapend iemand ;)

*O* diego die naar huis mag!
pi_86784598
Ook ik kom me hier melden! Mijn kleine Isabelle is 16 september geboren *O*

Alles gaat goed, op een trage/moeilijke start met de borstvoeding na. Ze kronkelt hier nu ook na iedere voeding. Ze loopt rood aan en weet niet wat ze moet doen van gekkigheid lijkt het wel. Zouden dit darmkrampjes kunnen zijn?
pi_86784699
* ook maar weer eens meepost :@

Wat fijn dat Diego weer naar huis mag! *O*

Hier slaapt Isabel overdag op haar eigen kamer, in haar ledikant, en 's nachts (nog) bij ons in de wieg.. En ik doe de gordijnen ook niet dicht..
En haaruitval begon bij mij al tijdens de laatste 2? weken van de zwangerschap, en heb het nu nog steeds, 4 maanden later :{ Maar goed, het is vooral lastig, ben nog niet kaal :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86785000
Noa, welkom!

Meiden, ze slaapt nog!! (en ja ben net even gaan kijken :') just checking!)
pi_86785159
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Noa24 het volgende:
Ook ik kom me hier melden! Mijn kleine Isabelle is 16 september geboren *O*

Alles gaat goed, op een trage/moeilijke start met de borstvoeding na. Ze kronkelt hier nu ook na iedere voeding. Ze loopt rood aan en weet niet wat ze moet doen van gekkigheid lijkt het wel. Zouden dit darmkrampjes kunnen zijn?
Darmkrampjes :Y Hoort erbij, maar is megastom!

Mijn dame ligt in de hangmat te pitten, ze dacht dat ze weer bij mij op schoot kon gaan slapen, maar mooi niet. Dan slaapt ze heel onrustig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86785219
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Noa, welkom!

Meiden, ze slaapt nog!! (en ja ben net even gaan kijken :') just checking!)
Ik kan niet zo in de hangmat kijken, maar ik hoef er niet boven te hangen om te weten of ze nog ademt, ze blijft namelijk geluidjes maken, ook als ze slaapt.

Oh en mn cake is mislukt. :9~
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:51:37 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86785540
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh en mn cake is mislukt. :9~
Goede reden om hem op te eten??
pi_86785582
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef becky27 het volgende:

[..]

Goede reden om hem op te eten??
Ik heb al een flink stuk op ja. :@ Eet nog steeds voor 2 he?
pi_86785596
Welkom Noa en Isabelle!

Pff, hier typen met 1 vinger. Elise is al sinds gisteravond (18 uur) aan het drinken met hazeslaapjes tussendoor. Dood aan de Fokwet :')
pi_86785770
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Cantare het volgende:
Welkom Noa en Isabelle!

Pff, hier typen met 1 vinger. Elise is al sinds gisteravond (18 uur) aan het drinken met hazeslaapjes tussendoor. Dood aan de Fokwet :')
:D :D
Echt he die fokwet!

Ik hoor de mijne ook wakker worden, die heeft ook nog niet echt geslapen vandaag. En ik wilde eigenlijk gaan wandelen... Maar stiekem ben ik ook erg moe en zit ik dus te twijfelen om met kind en al naar mn bed te gaan.
pi_86785775
Oh laat maar..... Ik hoor Jen al roepen. -O-
pi_86786153
Ze houden ons wel bezig, he? :D

Mja, zolang ik nog niet zoveel verplichtingen heb vind ik het wel best. Lekker cocoonen met m'n meisje. O+
pi_86786247
Nou ik ben ook niet zo dat ik elke 15 minuten ga kijken, maar na 2 uur wilde ik wel even checken... (in de Pacco maakt ze namelijk amper geluidjes.. zonder Pacco is het net een Cavia :') of Vsnaar die aanloopt :')) en ze ligt nog! Volgens mij komt ze nu pas écht tot rust ;)

Heerlijk!

Ze zal zo wel met bere-honger wakker worden :D
pi_86786385
De mijne blijft kraken, die moet geoliet worden.
pi_86787252
wat klinkt dat goed orea
ik loop nu in delft, zoon op bed bij mn zus. moet mn ogen laten controleren en mn zus bood aan op te passen. in het kader van de regelmaat is t handiger hem niet mee te nemen. plus scheelt een hoop wagen in- en uitelkaar halen.

valt me mee dat k nog niemand omver gelopen heb, want dat door delft lopen moet je letterlijk nemen :')
pi_86787380
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat klinkt dat goed orea
ik loop nu in delft, zoon op bed bij mn zus. moet mn ogen laten controleren en mn zus bood aan op te passen. in het kader van de regelmaat is t handiger hem niet mee te nemen. plus scheelt een hoop wagen in- en uitelkaar halen.

valt me mee dat k nog niemand omver gelopen heb, want dat door delft lopen moet je letterlijk nemen :')
Ik heb mn wagen pas 1x gebruikt en ik vind het weer een onding.. Verder doe ik de kleine gewoon in de doek. Ik ga wel ff opzoek naar koppelstukken voor mn buggy's. Ik heb 2 dezelfde dus kan ik er mooi een duoding van maken voor de langere ritten.
pi_86787629
ik vind mn wagen wel handig :)
tis alleen even uitelkaar halen voor mn auto
maar doek is niet handig met lenzencontrole :)
floris op de grond leggen is ook weer zowat :D
met boodschappen doe. is de doek wel handig. heb k mn handen vrij voor het karretje.
pi_86787764
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind mn wagen wel handig :)
tis alleen even uitelkaar halen voor mn auto
maar doek is niet handig met lenzencontrole :)
floris op de grond leggen is ook weer zowat :D
met boodschappen doe. is de doek wel handig. heb k mn handen vrij voor het karretje.
Ik vind de wagen zo onhandig groot...
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:57:50 #148
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86788010
Ik ben dol op mn wagen. Hij rijd ontzettend fijn en makkelijk. Verder moet ik altijd de bak eraf halen en het onderstel inklappen omdat we een halve verdieping boven de straat wonen en vrij klein wonen, dus dat ben ik gewend en kost een halve minuut per keer. Boodschappen doen met wagen want dan kunnen de boodschappen onder in :D en grote boodschappen doe ik tegenwoordig alleen, als in mn eentje, op vrijdagmiddag wanneer manlief zich even met Nathan bezig houdt.

En mijn ventje slaapt vandaag in mijn familiewieg!!!

Was wel noodzaak, hij had gisteren weinig gepoept, wat ik al raar vond, maar dat kwam er dus vannacht allemaal uit, dat kon zelfs zn nummer 2 luier niet aan :') . Overdag zit ie dus nog steeds prima in 1 he. Dus alles van mn man's wieg zit in de was, eerst maar even gevanished :P .
pi_86788197
Ik maak mn luiers maat 1 op en dan ga ik over naar maat 2.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:03:52 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86788246
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind de wagen zo onhandig groot...
Welke wagen heb jij? Of ben jij lid van de draagmaffia ;) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: