Ben je uiteindelijk niet naar de wasbaar gegaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak mn luiers maat 1 op en dan ga ik over naar maat 2.
Nee geen zin in, tis geen lekker weer, dus ik krijg ze amper droog nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben je uiteindelijk niet naar de wasbaar gegaan?
Ook ik maak de maat 1 op en stap dan over op 2, heb nog 1 pak maat 1, dan 3 pakken maat 2 en dan 2 pakken maat 3 (goede aanbiedingen in combinatie met bonnen bv 4 pakken pampers voor 15 euro enzo...).
Waarom bouw je dan af als ze honger heeft? Je mag flesvoeding ook op verzoek geven he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef becky27 het volgende:
Ik werk officieel 32 uur maar kom bijna altijd wel uit op 40. Ben wel pas net begonnen met werken en merk dat ik het nu al weer minder zwaar vind als in het begin.
Noortje krijgt er nog niets bij, we zijn net een week over op volledige flesvoeding, ze drinkt s avonds wel altijd haar fles leeg, en we proberen 's nachts nu af te bouwen maar ik vind dat zo zielig, dan gaat ze met honger weer slapen.
Ik weet niet of die hongerige babyvoeding uit maakt. Of rijstebloem, ik vind het 'bijvoeding' en daar wil ik eigenlijk nog mee wachten tot 6 maanden.
Ik had begrepen dat dat niet mag omdat er een kleine hoeveelheid natrium in flesvoeding zit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom bouw je dan af als ze honger heeft? Je mag flesvoeding ook op verzoek geven he?
je mag niet boven een bepaalde hoeveelheid komen. Maar of je nu 6x 100cc geeft of 4x 150cc maakt allebei 600cc totaal. Kindjes geven vaak zelf aan dat een fles meer of minder nodig is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat niet mag omdat er een kleine hoeveelheid natrium in flesvoeding zit.
Nou omdat ze dan teveel krijgt, 5 volledige flessen ad 180/6 en dan ook nog s nachts een fles is eigenlijk te veel. Nu laat ze 's ochtends wat staan, soms best veel en eigenlijk zou het zo moeten zijn dat ze ipv 120 's nachts en 80 ml 's ochtends alleen 200 ml 's ochtends zou moeten. Maar ik denk dat we dat afbouwen nog maar even achterwege laten want ik denk dat ze dat nog hard nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom bouw je dan af als ze honger heeft? Je mag flesvoeding ook op verzoek geven he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |