abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86834792
Valt me wel op dat bij Tommee Tippee, ze heel makkelijk (te makkelijk naar mijn idee) uit de speen drinken! Ik heb alles ervan, maar vind het toch pas wat geschikter als ze iets ouder is.. Bij de Medela zat een slowflow breast achtige speen, ziet er wel uit als een 'gewone' speen, maar ze moet er net zo voor werken als aan de borst..

Nooit geen problemen mee gehad (maar ze krijgt al vanaf 4 weken af en toe BV met de fles.. dat fingerfeeden met meer dan 60ml per keer wordt je snel zat ;))
pi_86835199
Oh Son... euhm Nuby heeft volgens mij ook nog iets tepelachtigs, maar wellicht is dat nou nét waar Floris niet intrapt. Succes met zoeken!

Orea, ik heb helemaal niet het idee dat het Lisa gemakkelijk afgaat. Ik ben zelfs al sneller naar speen 2 overgestapt omdat 't arme ding er bijna niets uitkreeg. Ze kreeg overigens wel voeding waar JBPM in zat, dus daardoor was het wel iets dikker dan normale voeding natuurlijk.
pi_86835850
bij floris gaat t juist niet snel t drinken uit de fles. hij probeert m de hele tijd eruit te werken...en wordt boos dat er niets uitkomt, is best zielig, want hij doet zowat een uur over 110cc...
pi_86835950
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
bij floris gaat t juist niet snel t drinken uit de fles. hij probeert m de hele tijd eruit te werken...en wordt boos dat er niets uitkomt, is best zielig, want hij doet zowat een uur over 110cc...
Hij moet het nog leren. Sommige kindjes doen daar iets langer over.

Ik heb gewoon een fles van avent, maat Leyla pakt ook de fles niet, omdat ze niet weet wat ze ermee moet. Maar das gewoon oefenen en blijven aanbieden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86835999
Son, in principe moeten ze het binnen 30 minuten op hebben. Nu is het voor Floris natuurlijk anders omdat hij anders BV krijgt en de fles vreemd is, dus hij zal vast even moeten wennen, maar een uur is wel heel lang.
Sneu voor 't mannetje dat hij boos wordt omdat hij er niets uit krijgt. ;(
pi_86836662
Hier ook de Nuby fles, maar misschien gaat dat ook te langzaam voor Floris, heb ook de Avent fles maar dat gaat hier weer iets te snel.
pi_86837114
Dus ik moet maar mazzel hebben met mijn beeb? Echt, die maakt het volgens mij niet uit hóé ze iets krijgt, als ze het maar krijgt :@ (maarja niet voor niets 2 kilo in 2 maanden aangekomen natuurlijk :D)
pi_86837388
die van mij is ook zoveel gegroeid hoor :) maar flessen zijn zn hobby niet :)
komt vanzelf goed, regelmatig oefenen
pi_86837886
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Dus ik moet maar mazzel hebben met mijn beeb? Echt, die maakt het volgens mij niet uit hóé ze iets krijgt, als ze het maar krijgt :@ (maarja niet voor niets 2 kilo in 2 maanden aangekomen natuurlijk :D)
Die van tankt zich liever in 5 minuten aan de borst af dan dat ze met een fles wordt gepest. Maar ze moet er toch aan geloven... Nog een weekje ofzo en dan gaan we toch echt dagelijks oefenen.
pi_86838089
Het enige wat ik merk als ze een flesje krijgt is dat ik er zo 150 ml in krijg, bij wijze van.. Ze blijft gewoon drinken! Ze had nu 2 weken geen flesje gehad en net voor het eerst weer en dat gaat echt prima!!
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:56:47 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86840467
Nathan doet et prima met de Avent fles, maar die heeft hij gehad vanaf dag 2 en kennelijk is hij het dus niet verleerd (hij kreeg de fles omdat hij zn tong niet goed deed en hij met de fles kon oefenen waar zn tong moest zijn). Wel druppelt papa een beetje melk in zn mond vanuit de speen zodat Nathan weet dat er iets uit kan komen, daarna drinkt hij volgens mij prima.

Hm, mn zoon heeft nu al een tv verslaving... Niet gek met zo'n papa. Hij speelt er wel bij met zn boekje.

Cantare ik dacht dat jij de zoutoplossing zelf had gemaakt, wie was het dan? Volgens de kinderarts in het ziekenhuis mocht Nathan geen Otrivin baby omdat er xylometazoline in zit en dat niet mag beneden 3 maanden.
pi_86840839
Pessie, je kunt borstvoeding in zijn neus druppelen! Werkt prima..! Ook heb je van VSM een neusspray voor baby's, op homeopatische basis. Leia had 's nachts zo'n snotneus dat BV niet eens meer hielp (overdag wel!) en die VSM spray werkt wel super!
pi_86840938
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef pessie het volgende:
Nathan doet et prima met de Avent fles, maar die heeft hij gehad vanaf dag 2 en kennelijk is hij het dus niet verleerd (hij kreeg de fles omdat hij zn tong niet goed deed en hij met de fles kon oefenen waar zn tong moest zijn). Wel druppelt papa een beetje melk in zn mond vanuit de speen zodat Nathan weet dat er iets uit kan komen, daarna drinkt hij volgens mij prima.

Hm, mn zoon heeft nu al een tv verslaving... Niet gek met zo'n papa. Hij speelt er wel bij met zn boekje.

Cantare ik dacht dat jij de zoutoplossing zelf had gemaakt, wie was het dan? Volgens de kinderarts in het ziekenhuis mocht Nathan geen Otrivin baby omdat er xylometazoline in zit en dat niet mag beneden 3 maanden.
zelf maken: 1 liter water met 8 gram zout koken.

Otrivin baby bevat trouwens gen Xylo hoor
http://www.efarma.nl/PAGES/ItemInfo.asp?ItemID=13675222

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 25-09-2010 21:15:26 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86852520
Zo kijk! Gewoon 1 voeding om half 4 is gewoon voldoende voor madam. Niet bij elke kik uit bed halen dus.
  zondag 26 september 2010 @ 09:30:51 #240
259886 pessie
pi_86852924
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:24 schreef Ticootje het volgende:
Zo kijk! Gewoon 1 voeding om half 4 is gewoon voldoende voor madam. Niet bij elke kik uit bed halen dus.
Kinderen. Trial and error.
pi_86853416
lekker is dat he.
heb k ook wel s gedaan, en toen kwam ie 1,5uur later.
vandaag was t tien voor 8 *O*
pi_86853716
Hier was het van 22.45 tot 3.30 :o *O*

Alleen daarna was mevrouw klaarwakker -O- en wij dus ook... maar ze ligt er nu weer in en gaat maar eens even een goed slaapje doen nu, ipv steeds maar een kwartiertje ;)

Maar verder wel :o :o over die eerste ruk!! Bijna 5 uur!!
pi_86854318
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Hier ging het ook heel makkelijk!

Vannacht van 20.00 uur tot 02.45, toen ging ze gelijk weer slapen tot 6.30 ofzo *O* Ik had haar eigenlijk om 0.00 willen voeden zodat ze vanaf dan haar lange slaap zou houden, maar ik was zelf in slaap gevallen. }:| :D Maar ze is dus weer normaal na 2 dagen héél ongezellig en plakkerig en hangerig te zijn geweest. O+ En ik heb weer stuwing. :o
pi_86854390
Oh lekker zeg!! :D al die goedslapende beebs!

Ik heb een protesterende beeb. Ze wil wel volgens mij, maar het lukt niet zo.. ze ligt nog wakker.. Ze protesteert niet echt, alleen soms als ze te lang haar speentje kwijt ik mekkert ze even. Plop ik hem erin en ligt ze weer tevreden te kijken :?

nou ja, zal wel goedkomen! Denk dat ze straks zo moe is dan ze wel in slaap móet vallen..
pi_86854427
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Ik heb een protesterende beeb. Ze wil wel volgens mij, maar het lukt niet zo.. ze ligt nog wakker.. Ze protesteert niet echt, alleen soms als ze te lang haar speentje kwijt ik mekkert ze even. Plop ik hem erin en ligt ze weer tevreden te kijken :?
Hier pre-cies hetzelfde (zelfs dezelfde Pacco en speen, zag ik ergens op een foto :+ ). Vannacht viel ze gauw in slaap, maar nu zijn we alweer 20 minuten naar boven aan het lopen om dat ding weer in haar mondje te stoppen. En dat is eigenlijk hoe het meestal gaat. Alleen als ze midden in de nacht komt dan verschoon ik haar niet (als het niet echt nodig is), praat niet tegen haar en houd het een beetje donker. Dat scheelt volgens mij heel erg, dan suft ze zo weer weg ipv dat ze nog heel hieperdepieper om zich heen aan het kijken is.
pi_86854474
Grappig :D

Ik ga haar er zo weer uithalen, want het is al wel weer 3 uur na de laatste voeding. En wil er overdag niet zoveel tussen hebben (dan komt ze tenminste aan genoeg voedingen en kan ze er 's nachts langer tussen laten :+) en dan verwacht ik dat ze straks zo moe is dat ze er binnen een uur weer in ligt.. Ik ben benieuwd!
pi_86856718
Nou dat was met recht VOL tanken :P (ze is sinds een paar dagen ook over naar 2 borsten per voeding! Das nieuw :D) en weer gapen en wegkijken (= moe) dus hop er weer in! Heb 1 keer speentje weer terug moeten ploppen en tis nu al een half uur stil! O+
  zondag 26 september 2010 @ 12:54:20 #248
259886 pessie
pi_86856762
Nathan was wakker van 9.45 tot 12.15. Hij wil echt niet slapen in de kerk, vind alles veel te leuk. Heb hem wel wakker moeten maken toen omdat we weg moesten, maar toen we thuis kwamen meteen weer in bed gelegd en binnen 10 minuten sliep hij!

Cantare en Orea hebben slapende meisjes *O*

En Son wat heeft Floris heerlijk lang geslapen!
pi_86856826
Floris ligt hier ook alweer vanaf half 12 te slapen :')
hoezo hij heeft het nodig
straks naar een verjaardag/housewarming
pi_86857651
Hier heeft madam vanmorgen steeds op M. geslapen en hazeslaapjes in de box, dus die heb ik nu naar de slaapkamer gebonjourd. Hup lekker in dr wiegje, slaapt ze een stuk rustiger. Ze hebben gewoon slaap nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')