Hij moet het nog leren. Sommige kindjes doen daar iets langer over.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
bij floris gaat t juist niet snel t drinken uit de fles. hij probeert m de hele tijd eruit te werken...en wordt boos dat er niets uitkomt, is best zielig, want hij doet zowat een uur over 110cc...
Die van tankt zich liever in 5 minuten aan de borst af dan dat ze met een fles wordt gepest. Maar ze moet er toch aan geloven... Nog een weekje ofzo en dan gaan we toch echt dagelijks oefenen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Dus ik moet maar mazzel hebben met mijn beeb? Echt, die maakt het volgens mij niet uit hóé ze iets krijgt, als ze het maar krijgt(maarja niet voor niets 2 kilo in 2 maanden aangekomen natuurlijk
)
zelf maken: 1 liter water met 8 gram zout koken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef pessie het volgende:
Nathan doet et prima met de Avent fles, maar die heeft hij gehad vanaf dag 2 en kennelijk is hij het dus niet verleerd (hij kreeg de fles omdat hij zn tong niet goed deed en hij met de fles kon oefenen waar zn tong moest zijn). Wel druppelt papa een beetje melk in zn mond vanuit de speen zodat Nathan weet dat er iets uit kan komen, daarna drinkt hij volgens mij prima.
Hm, mn zoon heeft nu al een tv verslaving... Niet gek met zo'n papa. Hij speelt er wel bij met zn boekje.
Cantare ik dacht dat jij de zoutoplossing zelf had gemaakt, wie was het dan? Volgens de kinderarts in het ziekenhuis mocht Nathan geen Otrivin baby omdat er xylometazoline in zit en dat niet mag beneden 3 maanden.
Kinderen. Trial and error.quote:Op zondag 26 september 2010 08:24 schreef Ticootje het volgende:
Zo kijk! Gewoon 1 voeding om half 4 is gewoon voldoende voor madam. Niet bij elke kik uit bed halen dus.
Hier ging het ook heel makkelijk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Dus ik moet maar mazzel hebben met mijn beeb? Echt, die maakt het volgens mij niet uit hóé ze iets krijgt, als ze het maar krijgt(maarja niet voor niets 2 kilo in 2 maanden aangekomen natuurlijk
)
Hier pre-cies hetzelfde (zelfs dezelfde Pacco en speen, zag ik ergens op een fotoquote:Op zondag 26 september 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Ik heb een protesterende beeb. Ze wil wel volgens mij, maar het lukt niet zo.. ze ligt nog wakker.. Ze protesteert niet echt, alleen soms als ze te lang haar speentje kwijt ik mekkert ze even. Plop ik hem erin en ligt ze weer tevreden te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |