Kan een modje de TT wijzigen naar "ik heb een stom plan"?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
Met een TNT busje 40x door Juup zijn straat rijden![]()
"Dames en heren dit is de hele middag.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:06 schreef Inu het volgende:
Hoiii
Gister de hele middag gepresenteerd en het ging super goed
en dan afsluiten met; geniet ervan!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Dames en heren dit is de hele middag.
De hele middag duurt ongeveer 6 uur, beginnend om 12 uur en eindigend om 18 uur. "
Precies zo jaquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Dames en heren dit is de hele middag.
De hele middag duurt ongeveer 6 uur, beginnend om 12 uur en eindigend om 18 uur. "
Aan welke kant van de wereld leef jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef -moppie- het volgende:
ik zit weer heerlijk in het zonnetje!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
uitstappen en een doosje laten vallen bij hem voor de deur.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
nigga please, je hebt geen humorquote:Op donderdag 23 september 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan een modje de TT wijzigen naar "ik heb een stom plan"?
iemand heeft het licht aangedaan op kantoor..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan welke kant van de wereld leef jij?
ik heb zon!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
iemand heeft het licht aangedaan op kantoor..
ze is in de war
burolamp is geen zon schatzquote:
In Ehv schijnt een prachtig zonnetje. Vraag is: waar woon jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan welke kant van de wereld leef jij?
ik leg nog op de bank, zo afspraak deurwaarder, een klantbezoek en een huisbezoek.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom eens onder je steen vandaan..
SQ, BB, wie is die derde dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
SQ jij werkt in de stad he.. kan ik mijn 3-dolle dwaze dagen bestelling bij je opgeven?
Nope, ik ga die kolkende huisvrouwenmassa toch niet in gek!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
SQ jij werkt in de stad he.. kan ik mijn 3-dolle dwaze dagen bestelling bij je opgeven?
dan het ut toch geen nut meer voor mij!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, ik ga die kolkende huisvrouwenmassa toch niet in gek!
Tenzij 10% commissie
gij!quote:
tsja...quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan het ut toch geen nut meer voor mij!
Ik geef je groot gelijk, toen ik nog in de stad werkte ging in midden op de ochtend soms even en dan viel het nog enigszins mee.quote:
ik krijg gewoon heel erg brandend maagzuur van de drie dwaze dagenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, toen ik nog in de stad werkte ging in midden op de ochtend soms even en dan viel het nog enigszins mee.
je zal maar 365 dwaze dagen per jaar hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg gewoon heel erg brandend maagzuur van de drie dwaze dagen
die automobilist reed vast te hertquote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff naar Valkenswaard
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-lange-file-a2.html
Toch, wie gaat er nu buiten zitten, tis tyfuskoudquote:Op donderdag 23 september 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
In Ehv schijnt een prachtig zonnetje. Vraag is: waar woon jij?
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff naar Valkenswaard
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-lange-file-a2.html
quote:Volgens een woordvoerder van de ANWB moest er een speciale asfalt-schoonmaker aan te pas komen om het dierlijke vet van de weg te verwijderen.
wie zegt dat ze buiten zit?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch, wie gaat er nu buiten zitten, tis tyfuskoud
precies, aannamesquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ze buiten zit?
daar heb je een puntquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ze buiten zit?
och je moest eens weten!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef -moppie- het volgende:
heb je leuke 'stempels' voor op mijn nagels SQ?
bloemen ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och je moest eens weten!
Massa's!
whehe, dan mag ik niet meer thuiskomenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat voor jou te denken aan een goud/zalmroze panterprintje
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
je mag alles met me doen zaterdag
*schrikt wakker*quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
je mag alles met me doen zaterdag
Doe eens niet zo dubbelzinnigquote:
Al mijn hersencellen zijn beschadigd door de drank, alleen de hersencellen die Rene en Willy vd Kerkhof onthouden doen het nogquote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat doe ik niet, het zijn jouw eigen hersencellen die zo denken...
Die hersencellen doen het dus nog, dus dat weet ik iddquote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef -moppie- het volgende:
en wie zijn Rene en Willy of weet je dat niet meer?
Nou vertel eens danquote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hersencellen doen het dus nog, dus dat weet ik idd
jij zuipt ook teveelquote:
niets is zo dodelijk als het leven zelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef ArTiC het volgende:
Hier...daar heb je het al:
'Elke dag wijn niet gezond, maar kankerverwekkend'
ademen is ook kankerverwekkend trouwens.
De titel van het bericht is kut want het gaat niet om wijn an sich maar om alcohol.quote:
Levi de filosoofquote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
niets is zo dodelijk als het leven zelf.
Moppie St. Clairequote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
maar eigenlijk zou ik best een wijntje lusten!
Onwaar, de dood is het dodelijkst!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
niets is zo dodelijk als het leven zelf.
Zal niet gaan lukken, er is nog geen straat hier want die zijn ze aan het aanleggen en er kunnen geen auto's o.i.d. doorheenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
Daarom komen je pakjes niet aanquote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal niet gaan lukken, er is nog geen straat hier want die zijn ze aan het aanleggen en er kunnen geen auto's o.i.d. doorheen
proostquote:
Juup heeft deze borden opgehangen:quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom komen je pakjes niet aan
Oeiquote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom komen je pakjes niet aan
wodka?quote:
Eeuhhm nee dat heb ik niet gedaan maar Rijkswaterstaatquote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup heeft deze borden opgehangen:
[ afbeelding ]
quote:U-borden op provinciale of gemeentelijk wegen
De nieuwe U-borden geven een blijvende omleidingsroute aan over het provinciale of gemeentelijke wegennet. Op het blauwe bord staat de letter U en een nummeraanduiding. De U staat voor uitwijkroute en de nummers geven de verschillende routes aan. U kunt deze route nemen als een snelweg wordt afgesloten door bijvoorbeeld een ongeval, maar ook wanneer er aan de weg gewerkt wordt. Op de borden bij de snelweg staat dan aangegeven dat u de uitwijkroute moet volgen.
In overleg met de gemeente Lelystad en de provincie Flevoland loopt de eerste uitwijkroute via de Gooiseweg (N305) en de Larserweg (N302). Op termijn worden meerdere uitwijkroutes in Nederland met U-borden aangegeven. De nieuwe U-borden vervangen de gele borden met zwarte letters die eerst de omleidingen aangaven.
wat boelkloedig!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oei![]()
Dan heb ik pech en haal ik het morgen wel op bij het postkantoor
zou het pakketje niet pas morgen bezorgd worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oei![]()
Dan heb ik pech en haal ik het morgen wel op bij het postkantoor
Of zal ik DuchessX op de hoek van de straat in een stoel gaan laten zitten om het pakketje in ontvangst te nemen?quote:
Dat was mij verteld ja, maar ze hebben het gisteren al opgestuurd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zou het pakketje niet pas morgen bezorgd worden?
het je haar zo goed afgericht?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of zal ik DuchessX op de hoek van de straat in een stoel gaan laten zitten om het pakketje in ontvangst te nemen?
je loopt achter de feiten aan, en overigens drinkt moppie vaker weken niet dan elke dag.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Juup© het volgende:
-moppie- !!!!!!
Nee, maar zij heeft wel veel voor mij over. Al zou ik zoiets dus nooit vragen, want dat hoort niet vind ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het je haar zo goed afgericht?
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je loopt achter de feiten aan, en overigens drinkt moppie vaker weken niet dan elke dag.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar zij heeft wel veel voor mij over. Al zou ik zoiets dus nooit vragen, want dat hoort niet vind ik.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef ArTiC het volgende:
Hier...daar heb je het al:
ademen is ook kankerverwekkend trouwens.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Juup© het volgende:
-moppie- !!!!!!
Ik blijf erbij dat iedere dag alcohol drinken (maakt niet uit of het 1 glas/fles is of meer) niet gezond is.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
De ene wetenschapper zegt overigens dat het gezond is en de ander zegt dus dat het kankerverwekkend is. Ik neem het niet serieus, ik lust het toch niet
Ik deel die mening niet, maar ik zou het niet kunnen iig elke dag maar 1 glas alcoholhoudende drank drinken ik zou te snel meer gaan drinken. Alcohol is niet goed voor mij en daarom drink ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat iedere dag alcohol drinken (maakt niet uit of het 1 glas/fles is of meer) niet gezond is.
dus je was 81 minuten te laatquote:
Daarom heb je je nooit doorontwikkeld en ben je geboren als vrouwquote:
we hadden toch 'vrede'?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom heb je je nooit doorontwikkeld en ben je geboren als vrouw
ja, ik zeg gewoon dat whisky niet voor vrouwen is.quote:
ben er wel 1x heel zat van geworden maar toen was ik nog jong en dronk ik echt bijna nooit.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ik zeg gewoon dat whisky niet voor vrouwen is.
ik voor dakhazenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor mossels
Kneusquote:Het Eindhovense CDA-raadslid Nico Stoevelaar is tegen een Roze Zaterdag in zijn stad, omdat hij homoseksualiteit onnatuurlijk vindt. Hij heeft als enige tegen het initiatief van de gemeenteraad gestemd om Eindhoven te kandideren voor Roze Zaterdag 2013. Stoevelaar wil niet dat homoseksualiteit gepromoot wordt.
wat krijg je ervan dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor mossels
en humor!quote:
[Colt]quote:
heb je niet gewoon ooit een bedorven mossel gegeten?!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel veel kots en spuitpoep
je zal maar 2 woorden vergeten in deze zinquote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je niet gewoon ooit een bedorven mossel gegeten?!
Neuhj, ik heb net de Desire binnen en dat is voorlopig wel voldoende.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef ArTiC het volgende:
iemand een Sony Ericsson Xperia X10 kopen?
Android 2.1 update die deze week zou uitkomen is uitgesteld tot eind oktober...
de huidige gangbare Android versie nu is 2.2 en 3.0 komt uit....eind oktober.
ooit en gegeten?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zal maar 2 woorden vergeten in deze zin
Succes, hoop dat het allemaal meevalt!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Juup© het volgende:
Om 14:00 uur met Senna naar Dordrechtivm MRI van haar hoofd. Zal wel weer even duren eer ik dan weer thuis ben (zij moet ervoor onder narcose, en eer zij daar goed genoeg wakker van is om weer mee naar huis te gaan...).
ah wodka, ik ga de volgende smaken wodka maken ergens deze week:quote:
Dank je. Enerzijds hoop ik dat ze iets vinden waar zij aan behandeld kan worden, anderzijds hoop ik dat ze niets vinden dat ernstig is.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Succes, hoop dat het allemaal meevalt!
ik snap je!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je. Enerzijds hoop ik dat ze iets vinden waar zij aan behandeld kan worden, anderzijds hoop ik dat ze niets vinden dat ernstig is.
Als ze maar iets aan de aanvallen kunnen doen dan ben ik al blij voor haar.
succesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Juup© het volgende:
Om 14:00 uur met Senna naar Dordrechtivm MRI van haar hoofd. Zal wel weer even duren eer ik dan weer thuis ben (zij moet ervoor onder narcose, en eer zij daar goed genoeg wakker van is om weer mee naar huis te gaan...).
wellicht, maar na 4 keer hetzelfde resultaat durf ik niet meerquote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je niet gewoon ooit een bedorven mossel gegeten?!
Dan heb jij het iig geprobeerd, ik heb ze 2 maal gegeten (zowel gekookt als gefrituurd) en mijn ding is het niet. Maar dat ligt eerder aan de structuur e.d. van het "vlees" als aan de smaak want die is aan te passen. Zo eet ik ook geen slakken en ook geen dingen die knarsen tussen mijn tanden etc... Ik krijg daar teveel prikkels van en raak acuut in de war zeg maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht, maar na 4 keer hetzelfde resultaat durf ik niet meer
ja maar eerst die andere 2quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/skittles_vodka.html
?
lijkt me lastig met borrelnootjes, koekjes, beffen-als-je-naar-het-strand-bent-geweest, pinda's, crunch, knettersnoep, enzquote:Op donderdag 23 september 2010 13:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij het iig geprobeerd (zowel gekookt als gefrituurd), ik heb ze 2 maal gegeten en mijn ding is het niet. Maar dat ligt eerder aan de structuur e.d. van het "vlees" als aan de smaak want die is aan te passen. Zo eet ik ook geen slakken en ook geen dingen die knarsen tussen mijn tanden etc... Ik krijg daar teveel prikkels van en raak acuut in de war zeg maar.
Borrelnootjes knarsen niet maar kraken.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
lijkt me lastig met borrelnootjes, koekjes, beffen-als-je-naar-het-strand-bent-geweest, pinda's, crunch, knettersnoep, enz
vast welquote:
ja...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast wel
anders ff een php scriptje maken
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef FUFR het volgende:
heb m al, duurde even voordat ik de werkwijze snapte
gewoon 2 keer de opdracht gevenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef FUFR het volgende:
ik heb 200 random codes nodig van 5 cijfers.
Iemand een idee hoe? heb een generator gevonden maar die doet er maar 100
JUUP SUCCES!
dan kan je dubbele krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon 2 keer de opdracht geven
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon 2 keer de opdracht geven
achteraf lullenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst met 01234
dan nog een keer met 56789
Thanks, maar dit kan ik niet in een kolom flikkeren, dan heb ik 5 codes langs elkaar ipv 1 per dinges.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef ArTiC het volgende:
72282 21600 70397 45297 94794
87884 70167 71119 27907 20623
moet ik ze ff in excel mailen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Thanks, maar dit kan ik niet in een kolom flikkeren, dan heb ik 5 codes langs elkaar ipv 1 per dinges.
Maar ik ga even klooien, misschien een voor een C&P.
echt wel...jij kinder surprisequote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had ik allang bedacht. Ik kom niet uit een ei
hoeft niet meer, is gelukt, thanks voor de codes. Hou er zelf eentje, dan kun je gratis kopierenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoeft niet meer, is gelukt, thanks voor de codes. Hou er zelf eentje, dan kun je gratis kopieren
moet in een copier komen als inlogcode. service voor het gebouw waar ik in zit.quote:
deze kan ook scannen en printen in veel te dure kleureninktquote:Op donderdag 23 september 2010 14:32 schreef ArTiC het volgende:
oh, te ver weg...kan met mijn printer ook kopieren
dat kan mijn printer ookquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
deze kan ook scannen en printen in veel te dure kleureninkt
mijn " Laser" printer koste 350 ex.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ArTiC het volgende:
niet normaal trouwens die inkt...vorige week het 3e setje inkt gekocht...al voor meer geld inkt gekocht dan de printer kostte
datbedoelikjaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn " Laser" printer koste 350 ex.
1 setje inkt. 250 euro
heb je allemaal zulke interessante foto's dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:59 schreef ArTiC het volgende:
ook mooi dat je bij ieder setje 100 stuks fotopapier krijgt...zo blijf je printen
Leuke foto's print ik idd uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je allemaal zulke interessante foto's dan?
of je maakt een collasche in fotosjop en print die uit op foteaupapier.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leuke foto's print ik idd uit.
moet nog een soort van prikbord scoren dat ik ze als een soort collage op kan hangen
ik heb in 3 jaar al voor een duizend euro inkt gekocht.quote:
ik krijg alleen een factuur...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:59 schreef ArTiC het volgende:
ook mooi dat je bij ieder setje 100 stuks fotopapier krijgt...zo blijf je printen
Photowall op mijn iPad kan datquote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef FUFR het volgende:
ik zag laatst zelfs een speciaal pakket daarvoor, maar waar en wat, ik niet meer weet.
quote:
Het verbaast me dat jij er nog geen gekocht hebtquote:
als ik er een koop dan een samsung, of die van blackberry. maar ik heb een netboek dus why should I?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef febster het volgende:
[..]
Het verbaast me dat jij er nog geen gekocht hebt
Ik heb geen iPad en zal er voorlopig ook geen kopen hequote:Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik er een koop dan een samsung, of die van blackberry. maar ik heb een netboek dus why should I?
ik heb usbpoorten, freedom on my own hdd, jullie niet
Geen geld?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:41 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad en zal er voorlopig ook geen kopen he.
Ik weet dat het hier tegenwoordig not done is om geen 3K of meer per maand te verdienen, maar ik heb er idd het geld niet voor. Of ja, ik heb het wel, maar ik wil het er niet aan uit geven. Misschien bij een iPad 2. Maar als ik morgen 2k op straat vindt is de iPad het eerste wat ik ga halenquote:
Ik heb wel geld en ik wil er een. Maar het mag niet van moppie.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet dat het hier tegenwoordig not done is om geen 3K of meer per maand te verdienen, maar ik heb er idd het geld niet voor. Of ja, ik heb het wel, maar ik wil het er niet aan uit geven. Misschien bij een iPad 2. Maar als ik morgen 2k op straat vindt is de iPad het eerste wat ik ga halen.
er zit een deuk in je hoofdquote:Op donderdag 23 september 2010 18:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb wel geld en ik wil er een. Maar het mag niet van moppie.
Waar is ColtZ40 nu heen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb wel geld en ik wil er een. Maar het mag niet van moppie.
ZWAKTEBOD, met dit soort opmerkingen verpest je het voor alle mannenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Ik heb net een nieuwe HP laptop.
verkopen, ik geef er 50 euro voorquote:Op donderdag 23 september 2010 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Ik heb net een nieuwe HP laptop.
wehehehequote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef febster het volgende:
[..]
Waar is ColtZ40 nu heen?
*tilt duim van moppie omhoog*
Aah daar zit je.
50 + Ipad is deal.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verkopen, ik geef er 50 euro voor
hey je hebt een vriendinnetje!quote:
Moet je maar twitterenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef FUFR het volgende:
oh en wij krijgen 2e hands nieuws hier
nah, liever niet. das hyves zonder plaatjes, daar ga ik ook maar heel selectief mee om.quote:
Ik kick alleen op de NCC 1701 D en E, deze is me te simpel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw! jij wil er vast ook eentje!
Die hadden ze nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kick alleen op de NCC 1701 D en E, deze is me te simpel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En hoi allemaal! Ik heb weekend!
Ik over twee dagen ook een dag.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En hoi allemaal! Ik heb weekend!
Jammer! Dat is wel de coolste. Al vind ik DS9 er ook spiffy uitzien.quote:
ja! vette flitsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jammer! Dat is wel de coolste. Al vind ik DS9 er ook spiffy uitzien.
Ik had vroeger toen ik nog een klein nerdje was een model van de NCC1702D thuis staan. En allemaal van die kleintjes van allerlei andere scheepjes uit next generation.
Wow. BOEM! En en fel! Ik werd gewoon verblind.
boffertquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik over twee dagen ook een dag.
als iemand net een lkw bijna binnen heeft gehad en men reageert dan op die manier..quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef febster het volgende:
We hebben R8al wel echt weggejaagd he?
Hij lokte het wel een beetje zelf uit hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
als iemand net een lkw bijna binnen heeft gehad en men reageert dan op die manier..
of hij is gewoon druk
een grote bakkes hebben of daadwerkelijk een fijne tik krijgen is een groot verschil.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef febster het volgende:
[..]
Hij lokte het wel een beetje zelf uit hoor.
Wow das knap! Die van mij was ook zoiets, echt belachelijk groot. Ik heb nu alleen nog een crappy communicator over van die verzameling. Maar wel in t afgelopen jaar 7 seizoenen van Next Generation op dvd gekocht.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja! vette flits![]()
ik heb een keer die van picard nagebouwd, was een ding van 40 cm.
een niet nader te benoemen hier inwonende moeder van mijn dochter heeft m toen kapot laten vallen
Hij had er zelf een grote bek overquote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
een grote bakkes hebben of daadwerkelijk een fijne tik krijgen is een groot verschil.
ik heb al heel wat mannetjes klein zien worden na een aanrijding. zo vreemd is dat niet.
MRI heeft niets uitgewezen, zaagsel zit allemaal nog op z'n plek. Dus het is iig geen tumor o.i.d., en nu zijn er veel dingen uitgesloten. Waarschijnlijk is het toch een vorm van epilepsie, maar daar zal de specialist binnenkort meer over zeggen als het goed is. Misschien een ander medicijn tegen epilepsie proberen dan Phenoral.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wow das knap! Die van mij was ook zoiets, echt belachelijk groot. Ik heb nu alleen nog een crappy communicator over van die verzameling. Maar wel in t afgelopen jaar 7 seizoenen van Next Generation op dvd gekocht.
ja, het proberen waard denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
MRI heeft niets uitgewezen, zaagsel zit allemaal nog op z'n plek. Dus het is iig geen tumor o.i.d., en nu zijn er veel dingen uitgesloten. Waarschijnlijk is het toch een vorm van epilepsie, maar daar zal de specialist binnenkort meer over zeggen als het goed is. Misschien een ander medicijn tegen epilepsie proberen dan Phenoral.
nee daar krijg je geheid gezeik mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeker weten, het is geen wegwerpproduct.
Ik heb de eerste nooit zo tof gevonden, stng is echt mijn favoriet. Ik ook niet meer, ik had echt veel, zelfs een klingon taalcursus. En allerlei bladen en strips. Ik heb nog wel van die verzamelkaartjes van tng.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk nog regelmatig op scifi, behalve de eerste serie, vroeger was dat vet cool, nu
dat ik er vroeger net zo verrukt van was als later met stng.
ik heb geen gadgets meer, denk ik..alles weg of kapot.
wacht! nog wel een duitssprekend minischipke! van een fastfoodketen in duitsland
Sterkte.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef febster het volgende:
Dadelijk weer even smullen om Oh oh Cherso.
Geen idee.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef bleiblei het volgende:
Werkt dat bij dieren hetzelfde als bij mensen?
Heb namelijk in mijn omgeving 2 mensen met kinderen en een ex die epileptische verschijnselen vertoonden en je wordt niet blij van de manier waarmee ze dat bij mensen proberen op te lossen.
Vrouwelijke versie van Sheldonquote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nooit zo tof gevonden, stng is echt mijn favoriet. Ik ook niet meer, ik had echt veel, zelfs een klingon taalcursus. En allerlei bladen en strips. Ik heb nog wel van die verzamelkaartjes van tng.
LOL, wat zegt ie?
Sheldon?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van Sheldon
Sheldon!quote:
Dat wisten we al. Zodra jij iets koopt is het al bij de laggardsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en nog ff over de iPad...
Ik heb het geld voor zoon ding, heb geen deuk op mijn voorhoofdmaar zelfs al zou het een mooi zinvol goed werkend apparaat zijn, dan nog zou ik uit principe geen iPad kopen
![]()
.
Mwah, valt best meequote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef febster het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Zodra jij iets koopt is het al bij de laggards.
Ik wisselquote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee.
Maar in welk hokje duw jij jezelf dan?
Early adopters?
Misschien is da bij mij ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wissel. Qua HD TV weer niet bv.
Nou ja, noem eens 1 ding waarin je wel voorop loopt danquote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien is da bij mij ook.
+ dat ik gewoon absoluut niets heb met Apple, en dus ook niet snel iets van dat merk aan zou schaffen omdat het een Apple is.
Terwijl je vroeger verslaafd was aan je iPodquote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien is da bij mij ook.
+ dat ik gewoon absoluut niets heb met Apple, en dus ook niet snel iets van dat merk aan zou schaffen omdat het een Apple is.
en dat was omdat het van apple was?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef febster het volgende:
[..]
Terwijl je vroeger verslaafd was aan je iPod.
Smaakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, noem eens 1 ding waarin je wel voorop loopt dan?
Als journalist moet je wel onderhuids verborgen nuanceringen mee lezen he!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef febster het volgende:
[..]
Terwijl je vroeger verslaafd was aan je iPod.
quote:en dus ook niet snel iets van dat merk aan zou schaffen
zaagmachinesquote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, noem eens 1 ding waarin je wel voorop loopt dan?
Ja die kennen me toch niet, dus daar kan ik tegen zeggen wat ik wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef FUFR het volgende:
en dan ga je maar praten met enge anonieme eindhovaars
ik ben ook doodsbang voor houtquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het vet eng haha, nieuw huis, mensen die ik niet helemaal vertrouw zoals mijn vrienden in Zutphen of mijn ouders, veeeeeel hout in mijn kamer. Noessss.
Nuanceringen hebben we in 1999 afgeschaft, dat weet je tochquote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als journalist moet je wel onderhuids verborgen nuanceringen mee lezen he!![]()
[..]
Mimiquote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook doodsbang voor hout
Bliksem, vuur, hout. Ik moest er even over nadenken, maar wist het welquote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook doodsbang voor hout
ik ook, still makes no sensequote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef febster het volgende:
[..]
Bliksem, vuur, hout. Ik moest er even over nadenken, maar wist het wel.
Wel! Als't inslaat is meteen heel het huis weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, still makes no sense
Oh noesquote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel! Als't inslaat is meteen heel het huis weg.
Ja dat snap ik, maar het is gewoon enger dan in het 10 jaar oude huis veilig bij mijn papa en mama.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh noes![]()
.
Zal wel meevallen hoor.
Pastoor van Arslaan. Jaren '30 huis.quote:
Oh, je woont bij Ingridquote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is gewoon enger dan in het 10 jaar oude huis veilig bij mijn papa en mama.
[..]
Pastoor van Arslaan. Jaren '30 huis.
Oooh, das geen houten huisquote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is gewoon enger dan in het 10 jaar oude huis veilig bij mijn papa en mama.
[..]
Pastoor van Arslaan. Jaren '30 huis.
Ik heb meer hout in mijn kamer dan dat ik in de huizen heb gehad waar ik eerst woonde.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh, das geen houten huis.
Wij wonen hier ook in een oud huis.
En het voordeel van jaren 30 huizen is dat ze blijkbaar al 80 jaar overeind blijven.
Ik vond dat vroeger (10 jaar gelejen) echt smerige frietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef FUFR het volgende:
friet van zwerts! daar heb ik nu zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |