Kan een modje de TT wijzigen naar "ik heb een stom plan"?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
Met een TNT busje 40x door Juup zijn straat rijden![]()
"Dames en heren dit is de hele middag.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:06 schreef Inu het volgende:
Hoiii
Gister de hele middag gepresenteerd en het ging super goed
en dan afsluiten met; geniet ervan!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Dames en heren dit is de hele middag.
De hele middag duurt ongeveer 6 uur, beginnend om 12 uur en eindigend om 18 uur. "
Precies zo jaquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Dames en heren dit is de hele middag.
De hele middag duurt ongeveer 6 uur, beginnend om 12 uur en eindigend om 18 uur. "
Aan welke kant van de wereld leef jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef -moppie- het volgende:
ik zit weer heerlijk in het zonnetje!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
uitstappen en een doosje laten vallen bij hem voor de deur.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
nigga please, je hebt geen humorquote:Op donderdag 23 september 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan een modje de TT wijzigen naar "ik heb een stom plan"?
iemand heeft het licht aangedaan op kantoor..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan welke kant van de wereld leef jij?
ik heb zon!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
iemand heeft het licht aangedaan op kantoor..
ze is in de war
burolamp is geen zon schatzquote:
In Ehv schijnt een prachtig zonnetje. Vraag is: waar woon jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan welke kant van de wereld leef jij?
ik leg nog op de bank, zo afspraak deurwaarder, een klantbezoek en een huisbezoek.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom eens onder je steen vandaan..
SQ, BB, wie is die derde dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
SQ jij werkt in de stad he.. kan ik mijn 3-dolle dwaze dagen bestelling bij je opgeven?
Nope, ik ga die kolkende huisvrouwenmassa toch niet in gek!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
SQ jij werkt in de stad he.. kan ik mijn 3-dolle dwaze dagen bestelling bij je opgeven?
dan het ut toch geen nut meer voor mij!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, ik ga die kolkende huisvrouwenmassa toch niet in gek!
Tenzij 10% commissie
gij!quote:
tsja...quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan het ut toch geen nut meer voor mij!
Ik geef je groot gelijk, toen ik nog in de stad werkte ging in midden op de ochtend soms even en dan viel het nog enigszins mee.quote:
ik krijg gewoon heel erg brandend maagzuur van de drie dwaze dagenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, toen ik nog in de stad werkte ging in midden op de ochtend soms even en dan viel het nog enigszins mee.
je zal maar 365 dwaze dagen per jaar hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg gewoon heel erg brandend maagzuur van de drie dwaze dagen
die automobilist reed vast te hertquote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff naar Valkenswaard
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-lange-file-a2.html
Toch, wie gaat er nu buiten zitten, tis tyfuskoudquote:Op donderdag 23 september 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
In Ehv schijnt een prachtig zonnetje. Vraag is: waar woon jij?
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff naar Valkenswaard
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-lange-file-a2.html
quote:Volgens een woordvoerder van de ANWB moest er een speciale asfalt-schoonmaker aan te pas komen om het dierlijke vet van de weg te verwijderen.
wie zegt dat ze buiten zit?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch, wie gaat er nu buiten zitten, tis tyfuskoud
precies, aannamesquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ze buiten zit?
daar heb je een puntquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ze buiten zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |