abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86744376
Ik vraag me eigenlijk af of er ook goedkope whisky te krijgen is. Ik drink eigenlijk voornamelijk black label maar dat spul is behoorlijk duur. Is er niet zoiets als euroshopper merk of zo? Met wijn en bier is dat er wel.
pi_86744411
Ja. Maar dat wil je niet. :')

Bij de DirkIII-slijter verkopen ze goedkope whiskey, maar die vind ik echt niet te zuipen. Dat is voor de echte alcoholisten die geen smaakpapillen meer overhebben.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:13:21 #3
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86744420
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Pipo1234 het volgende:
Ja. Maar dat wil je niet. :')
pi_86744440
Krijgen niet, kopen wel. Elke slijter heeft wel een sloeber-wisky'tje staan. *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_86744495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef DRA het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er ook goedkope whisky te krijgen is. Ik drink eigenlijk voornamelijk black label maar dat spul is behoorlijk duur. Is er niet zoiets als euroshopper merk of zo? Met wijn en bier is dat er wel.
? Black label is al een van de goedkoopste
#winning
  donderdag 23 september 2010 @ 12:18:30 #6
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_86744602

stelletje amateurs.
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:19:29 #7
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_86744637
Het leven is te kort voor slechte whisky :')
Ok stelletje hokboeren
pi_86744640
quote:
Red label is nog iets goedkoper volgens mij.
pi_86744671
China?
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_86744701
White Lion is het Gall&Gall huismerk en is relatief te doen. Qua smaak dus.
Ik heb het in huis voor die eieren die mijn single malts (in kristallen karaffen natuurlijk) zien en dan wel een 'cola-whisky' willen! Smaakbarbaren in kwestie hebben toch niet door dat ik in de keuken dan een scheut van die White Lion in hun cola plemp.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_86744753
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ElectricEye het volgende:
Ik heb het in huis voor die eieren die mijn single malts (in kristallen karaffen natuurlijk) zien en dan wel een 'cola-whisky' willen! Smaakbarbaren in kwestie hebben toch niet door dat ik in de keuken dan een scheut van die White Lion in hun cola plemp.
Mixen is verboden met goede whiskey.
Er is een bankje in de hel gereserveerd voor mensen die een goede whiskey verspillen.
pi_86744810
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]

stelletje amateurs.
Prutser! Da's hun budgetlijn!

_O_
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_86744828
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Er is een bankje in de hel gereserveerd voor mensen die een goede whiskey verspillen.
Goede whiskey bestaat niet :N

Whisky O-)
  donderdag 23 september 2010 @ 12:25:47 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_86744863
quote:
Ja natuurlijk is er dat.
Je zou om te beginnen de normale janwandelaar kunnen kopen ipv de zwarte. Dat scheelt al geld.
Of ander probeer je eens het merk Black Bottle of Highland Bird (beide nu in de angebot bij mitra) of Highland queen (G&G)
Of cheap ass Wodka. Als het je toch niet om de smaak gaat, waarom dan betalen voor alcohol met theekleur?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_86744888
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik drink sowieso geen whiskey! :(
Ik ben een genieter van de betere whisky!

En mixen doe ik dus met een goedkope blend waarvan ik de smaak acceptabel vind.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_86744936
quote:
Dank je. Ik gebruik het vooral om in slaap te komen. 4-5 dubbele whisky is daarbij erg goed en lekker. Meestal heb ik daarvoor al wat andere dingen gedronken dus dan proef je het verschil tussen goed en slecht toch al niet meer zo veel.
pi_86744976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef DRA het volgende:

[..]

Dank je. Ik gebruik het vooral om in slaap te komen. 4-5 dubbele whisky is daarbij erg goed en lekker. Meestal heb ik daarvoor al wat andere dingen gedronken dus dan proef je het verschil tussen goed en slecht toch al niet meer zo veel.
:{

Ben je een alcoholist ofzo?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:29:08 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_86744979
quote:
Dat klopt... is heel redelijk te drinken voor die prijsklasse. Glen Talloch ook wel.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_86745071
quote:

[..]

Elke avond? :P
  donderdag 23 september 2010 @ 12:33:13 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_86745124
Oh en blijf weg van Vat 69, da's echt het smerigste dat ik ooit heb gehad op whisky gebied.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_86745157
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Goede whiskey bestaat niet :N

Whisky O-)
Whisky :') Pretentieus asbak destillaat

Whiskey ^O^

Tips voor TS:

Niet heel duur, wel erg lekker (met name blackbush).

- edit: ik lees dat TS een pauper alcoholist is. Drink dan gewoon genever ofzo.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86745180
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Flurry het volgende:

[..]

Dat klopt... is heel redelijk te drinken voor die prijsklasse. Glen Talloch ook wel.
O ja, die heb ik ook wel eens, da's waar ook. Ruim onder de 2 tientjes per liter, dat is goed te doen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_86745229
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Flurry het volgende:
Oh en blijf weg van Vat 69, da's echt het smerigste dat ik ooit heb gehad op whisky gebied.
Vat 69 is een constant van smaak wisselende blend. Daar zit gewoon in wat voor handen is. Een niet op smaak gecontroleerde blend van afvaldestillaat, meer is het niet! :')
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:37:41 #24
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_86745269
quote:

[..]

Wat ik zeg. Voor jouw soort is er de cheapass wodka. o|O alco!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_86745373
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:34 schreef Compatibel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beste budget whisky, period. En Johnnie Walker is stront.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')