? Black label is al een van de goedkoopstequote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef DRA het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er ook goedkope whisky te krijgen is. Ik drink eigenlijk voornamelijk black label maar dat spul is behoorlijk duur. Is er niet zoiets als euroshopper merk of zo? Met wijn en bier is dat er wel.
Red label is nog iets goedkoper volgens mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef DRA het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er ook goedkope whisky te krijgen is. Ik drink eigenlijk voornamelijk black label maar dat spul is behoorlijk duur. Is er niet zoiets als euroshopper merk of zo? Met wijn en bier is dat er wel.
Mixen is verboden met goede whiskey.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ElectricEye het volgende:
White Lion is het Gall&Gall huismerk en is relatief te doen. Qua smaak dus.
Ik heb het in huis voor die eieren die mijn single malts (in kristallen karaffen natuurlijk) zien en dan wel een 'cola-whisky' willen! Smaakbarbaren in kwestie hebben toch niet door dat ik in de keuken dan een scheut van die White Lion in hun cola plemp.
Prutser! Da's hun budgetlijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
stelletje amateurs.
Goede whiskey bestaat nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mixen is verboden met goede whiskey.
Er is een bankje in de hel gereserveerd voor mensen die een goede whiskey verspillen.
Ja natuurlijk is er dat.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef DRA het volgende:
Ik drink sowieso geen whiskey!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mixen is verboden met goede whiskey.
Er is een bankje in de hel gereserveerd voor mensen die een goede whiskey verspillen.
Dank je. Ik gebruik het vooral om in slaap te komen. 4-5 dubbele whisky is daarbij erg goed en lekker. Meestal heb ik daarvoor al wat andere dingen gedronken dus dan proef je het verschil tussen goed en slecht toch al niet meer zo veel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ElectricEye het volgende:
Ik heb het in huis voor die eieren die mijn single malts (in kristallen karaffen natuurlijk) zien en dan wel een 'cola-whisky' willen! Smaakbarbaren in kwestie hebben toch niet door dat ik in de keuken dan een scheut van die White Lion in hun cola plemp.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef DRA het volgende:
[..]
Dank je. Ik gebruik het vooral om in slaap te komen. 4-5 dubbele whisky is daarbij erg goed en lekker. Meestal heb ik daarvoor al wat andere dingen gedronken dus dan proef je het verschil tussen goed en slecht toch al niet meer zo veel.
Dat klopt... is heel redelijk te drinken voor die prijsklasse. Glen Talloch ook wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ElectricEye het volgende:
Elke avond?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef DRA het volgende:
[..]
Dank je. Ik gebruik het vooral om in slaap te komen. 4-5 dubbele whisky is daarbij erg goed en lekker. Meestal heb ik daarvoor al wat andere dingen gedronken dus dan proef je het verschil tussen goed en slecht toch al niet meer zo veel.
Whiskyquote:Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Goede whiskey bestaat niet![]()
Whisky
O ja, die heb ik ook wel eens, da's waar ook. Ruim onder de 2 tientjes per liter, dat is goed te doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat klopt... is heel redelijk te drinken voor die prijsklasse. Glen Talloch ook wel.
Vat 69 is een constant van smaak wisselende blend. Daar zit gewoon in wat voor handen is. Een niet op smaak gecontroleerde blend van afvaldestillaat, meer is het niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Flurry het volgende:
Oh en blijf weg van Vat 69, da's echt het smerigste dat ik ooit heb gehad op whisky gebied.
Wat ik zeg. Voor jouw soort is er de cheapass wodka.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef DRA het volgende:
[..]
Beste budget whisky, period. En Johnnie Walker is stront.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |