Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die gaan ons werk alleen verkloten, verwacht ik zo
Inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef zyx1981 het volgende:
Een of andere homo zit mijn zwarte mond te gelen...
Mensen: zonder mond en ogen is het geen
Heb je het misschien als code gewoon(dus niet als ahk bestand), dan kan ik het even uitproberen en er bij zetten en zelf aanpassen naar andere toetsencombi's...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Van die rijen met stipjes, ik verbruik ongeveer evenveel als ik krijg van drawball, dus technisch gezien kan je constant doorgaan
Dioe zie je echt slecht als je uitzoomtquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Van die rijen met stipjes, ik verbruik ongeveer evenveel als ik krijg van drawball, dus technisch gezien kan je constant doorgaan
Thanks!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef sciter het volgende:
Jongens:
- laatste brush eerste rij
- geel
- rageball aanzetten (http://www.mediafire.com/?g54utzzgmz0) (aanzetten met ctr+w en uit met ctrl+e)
Werkt veel efficietner dan dat andere script
het is een exe bestandje dus runnen en gaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het misschien als code gewoon(dus niet als ahk bestand), dan kan ik het even uitproberen en er bij zetten en zelf aanpassen naar andere toetsencombi's...
Niet als je de laatste brush vand e eerste rij neemtquote:Op donderdag 23 september 2010 20:50 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dioe zie je echt slecht als je uitzoomt
Hier kan je langer mee = meer oppervlakte geel = win = 4chan pissedquote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik houd het toch liever bij cirkelscript, want dat gaat een stuk sneller
De tijd zorgt inderdaad dat je meer geel tot je beschikking hebt, maar met mijn strategie werkt dat hetzelfde, snel 3000% lozen, wachten, weer snel 3000% lozen, wachten. Misschien als ik 150% heb, dat ik dan op jouw script overgaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Hier kan je langer mee = meer oppervlakte geel = win = 4chan pissed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |