Sinds wanneer mag je niet meer kankeren op elkaar op dit forum?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden heb dan tief je toch lekker op en ga je toch bij je mama huilen?

quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet meer kankeren op elkaar op dit forum?
Geen huilie doen dat ik niets toevoeg aan dit topic kerel.
Hier een kusje voor je zodat je je weer wat beter voelt.

Geloof wat je wil gelovenquote:

Dan geloof ik in Allahquote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

reageer nou niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven

Hij moet weer bijvullenquote:

quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lol allebei tegelijk een screenshot

Goed tekenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef ikke043 het volgende:
te3ring wat gaat dit traag
<ik ben nou al 40 minutren bezig en ben net onder de 6000%

Ik zag het ook. We maken ze gewoon inquote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef Dhaha het volgende:
Wie moet er nou weer op girlscene een account aanmaken en daar vragen of ze komen gelen
Nu staat er overal: GS! GS! GS!

En dat doet?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef sciter het volgende:
Jongens:
- laatste brush eerste rij
- geel
- rageball aanzetten (http://www.mediafire.com/?g54utzzgmz0) (aanzetten met ctr+w en uit met ctrl+e)
Werkt veel efficietner dan dat andere script

die gaan ons werk alleen verkloten, verwacht ik zoquote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Swomp het volgende:
Iemand die even 4chan inlicht ? die kunnen ons wel helpen, zij hebben ervaring hiermee

Die lui zijn niet te vetrouwenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Swomp het volgende:
Iemand die even 4chan inlicht ? die kunnen ons wel helpen, zij hebben ervaring hiermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |