Strak planquote:
Er zitten wat parasieten die er nog uit moeten.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom gisteren weer de bestuurskamer bestormen?? Laat ze nou eens nadenken voordat ze weer gaan rellen.
Geen idee, vast welquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef o.us het volgende:
Wacht even. Dus dat bus is niet gesponsord![]()
?
Dus zal ongetwijfeld betaald zijn door ASRquote:Op de achterzijde van de bus zijn de sponsoren ASR en Puma plus Het Legioen opvallend vertegenwoordigd.
ja maar door het maasgebouw met stenen te bekogelen bereik je dat niet vrees ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zitten wat parasieten die er nog uit moeten.
en door Puma en het legioen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit het stukje op de site:
[..]
Dus zal ongetwijfeld betaald zijn door ASR
Kan ookquote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en door Puma en het legioen.
Het Maasgebouw is dan ook niet bekogeld alleen is er een groep geweest die even heeft laten blijken wat ze ervan denken. En daar hebben ze recht op want door ons bestaat deze club nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar door het maasgebouw met stenen te bekogelen bereik je dat niet vrees ik.
gewoon een nette ingezonden brief in het AD/NRC en direct naar directie bereik je meer dan met dit soort grappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het Maasgebouw is dan ook niet bekogeld alleen is er een groep geweest die even heeft laten blijken wat ze ervan denken. En daar hebben ze recht op want door ons bestaat deze club nog.
Ik denk dat ze zo'n brief direct door de versnipperaar halen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon een nette ingezonden brief in het AD/NRC en direct naar directie bereik je meer dan met dit soort grappen.
Wat denk jezelf ?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon een nette ingezonden brief in het AD/NRC en direct naar directie bereik je meer dan met dit soort grappen.
Naïef...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat die protesten na zondag beginnen. Maar ik denk dat we meer gebaad zijn bij een nette (naieve) manier dan bij een rellerige manier van protest.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef Happel het volgende:
Enige wat helpt is grof geweld en langdurige protesten. Dat laatste zal niet zo lang meer duren.
Inderdaad maar daar gaan ze niet mee naar buiten treden, hoogstens volgend jaar dat we inmiddels 50 miljoen in de schulden zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef Merkie het volgende:
Gaarne uitleg van Feyenoord over dat verhaal van die 10 miljoen.
Lekker potentiële sponsors wegjagen iddquote:Op donderdag 23 september 2010 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat die protesten na zondag beginnen. Maar ik denk dat we meer gebaad zijn bij een nette (naieve) manier dan bij een rellerige manier van protest.
Met geblindeerde ramen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
Jeejj we hebben een nieuwe spelersbus...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |