Eh, ja. Maar als jij dat niet gelooft, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh nee, maar als jij dat gelooft moet je dat vooral doen.
Jij voelt aan wat een nepprofiel is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eh, ja. Maar als jij dat niet gelooft, moet je dat vooral doen.
Niet betalend lid, maar 1 foto, superknap, perfect verhaaltje en een beetje seksuele innuendo is meestal iets wat ik oversla.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij voelt aan wat een nepprofiel is?
Hehe...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Mannenverslindster!!
![]()
Doe je wel voorzichtig met Neelix, anders krijg je met mij te maken ja
Er zullen ook profielen zijn die nep zijn waar meer moeite in is gestoken denk ik, maar goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet betalend lid, maar 1 foto, superknap, perfect verhaaltje en een beetje seksuele innuendo is meestal iets wat ik oversla.
Misschien onterecht, maar dan mogen jullie van mij al die perfecte dames hebben.
Natalie, hoe ziet het lijstje er momenteel uit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:54 schreef M1979 het volgende:
Vroegah is er wel eens gesproken over Fok! dating. Is dat nu dit topic geworden?
Ze zullen toch iig niet gaan betalen voor een nep-profiel, mag je toch hopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zullen ook profielen zijn die nep zijn waar meer moeite in is gestoken denk ik, maar goed.
Als het maar voor jou werkt
Staan er op dat lijstje alleen de dates die via dit topic ontstaan zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natalie, hoe ziet het lijstje er momenteel uit?
Vandaar dat FOK!dating zo'n enorm succes was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef M1979 het volgende:
[..]
Staan er op dat lijstje alleen de dates die via dit topic ontstaan zijn?
Op fok wordt zoveel gedate
Ik denk dat de meesten niet zo te koop willen lopen dat ze flink aan het daten zijn. Maar trust me, "achter de schermen" wordt er volop gedatequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK!dating zo'n enorm succes was.
Niet zo snel al zijn er erg hopeloze sukkels op deze wereld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zullen toch iig niet gaan betalen voor een nep-profiel, mag je toch hopen?
Ik niet iig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo snel al zijn er erg hopeloze sukkels op deze wereld.
Ik zag trouwens een tijdje terug iets op tv van zo'n gast die zichzelf 'serial dater' noemde.
Die ging dus gewoon naar een cafe'tje toe in de middag, koffie drinken en die spreekt allerlei vrouwen zomaar aan en vraagt hun nummer bijna gelijk al, en het gekke was het werkte ook nog.
Liep die over straat, wacht op stoplicht bij zebrapad, staat een vrouw voor hem en hij zegt gewoon iets van ' hai, hoe gaat het? zou je eens wat willen drinken?' en krijgt zo dat nummer. Mooie vrouw ook trouwens.
Hij zag er niet eens ala George Clooney uit ofso.
Heeft iemand hier dat wel eens geprobeerd.. gewoon direct vragen?ik durf dat echt niet.
![]()
Ook voor vrouwen trouwens alleen die zijn sowieso wat minder direct in dat opzicht is mijn idee.
Silenus en Spirit82quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natalie, hoe ziet het lijstje er momenteel uit?
Zeg, ik ben niet van glas ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe...![]()
En ik doe heel voorzichtig, maak je geen zorgen.
Ah, nu snap ik dus waarom mannen nooit op mijn berichtjes reagerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet betalend lid, maar 1 foto, superknap, perfect verhaaltje en een beetje seksuele innuendo is meestal iets wat ik oversla.
Misschien onterecht, maar dan mogen jullie van mij al die perfecte dames hebben.
Dat valt nog wel mee! Het wordt tijd dat er weer eens flink wat actie gaat plaatsvindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Cue_ en Godshand
Eigenlijk zouden 3hupseflups en brunette er voor de lol ook gewoon bij moeten, maar dan met zo´n streep erdoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Cue_ en Godshand
Ah, vandaar dat je alle vrouwen aan het fobo-stalken bent!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef M1979 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee! Het wordt tijd dat er weer eens flink wat actie gaat plaatsvinden
Maar grote kans dat niet alle dates gemeld worden..
Hihi, is dit een arrogantie-wedstrijd? Want dan win ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik dus waarom mannen nooit op mijn berichtjes reageren
Naar? Realistisch zou meer mijn woordkeuze zijn. En het is echt niet zo dat ik een date afspreek met elke Picardmike die mij benadert. Ik reageer zelden op berichtjes, meeste dates zijn voortgekomen doordat ik het eerste berichtje stuurde (wat ik gemiddeld 1 á 2 keer per maand deed ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat een nare insteek, mijn dates `klikten´ dan zeker allemaal, want ze hadden bijna allemaal een vervolg.
Maar goed, ik kies ook wel een beetje zorgvuldig, ik ga niet uit met vrouwen die mij benaderen en stuur gemiddeld eens in de 2 weken een mailtje..dan komt er de helft van de tijd een date uit, en een tweede, en mijn record is twee maanden met iemand, en ik zit er pas 9 maanden op.
In de tijd dat ik met iemand date stuur ik niets naar anderen..
Ik vind mijn insteek prettiger.
Wedden van nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, is dit een arrogantie-wedstrijd? Want dan win ik.
Bijdehandquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je alle vrouwen aan het fobo-stalken bent!
Het valt ook echt niet op ofzo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef M1979 het volgende:
[..]
Bijdehand
Neenee, de omgeving verkennen! Dat heb ik geleerd bij de commando's
Echt wel, ik ben gekroond tot de grootste aandachtshoer en FOK!slet vorig jaar. Als man is dat best een prestatie.quote:
Maar zij is een vrouw dus x1000quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel, ik ben gekroond tot de grootste aandachtshoer en FOK!slet vorig jaar. Als man is dat best een prestatie.
Vroegah bij de commando's was ik ook al niet heel erg goed in het onopvallend verkennen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet op ofzo...
Ik ben voor complete emancipatie.quote:
Ik merk het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef M1979 het volgende:
[..]
Vroegah bij de commando's was ik ook al niet heel erg goed in het onopvallend verkennen..
Je moet je ondertitel bij je nick maar aanpassen danquote:
Dat kan niet!! Dat ben ik!! Ik weet het zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel, ik ben gekroond tot de grootste aandachtshoer en FOK!slet vorig jaar. Als man is dat best een prestatie.
Commando´s?! Ben je dan misschien ook heul gespierd en stoer en lekker en en en ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef M1979 het volgende:
[..]
Vroegah bij de commando's was ik ook al niet heel erg goed in het onopvallend verkennen..
Emancipatie werkt alleen in het voordeel van de vrouw dat weet je nu toch welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben voor complete emancipatie.
Dus ik mag net zo arrogant zijn als welke vrouw dan ook, eerlijk oversteken.
Ga je weer smsen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Commando´s?! Ben je dan misschien ook heul gespierd en stoer en lekker en en en ...![]()
*prrrrr*
Neuh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan niet!! Dat ben ik!! Ik weet het zeker
Het is wel duidelijk waar jij met je gedachtes zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Commando´s?! Ben je dan misschien ook heul gespierd en stoer en lekker en en en ...![]()
*prrrrr*
Je vind jezelf lekker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef M1979 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar jij met je gedachtes zit
Niet heul gespierd, voor de rest kan ik alleen maar JA antwoorden :p
Dat ging ook over door mijn hoofd door het dus zo te doen maar dat is best wel euh bot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden 3hupseflups en brunette er voor de lol ook gewoon bij moeten, maar dan met zo´n streep erdoorOf we moeten alle fails wegstrepen! Of of of of...
Hoe?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat ging ook over door mijn hoofd door het dus zo te doen maar dat is best wel euh bot.
Ik ben berucht! Ik heb een reputatie hoog te houden en ik laat daartoe geen gelegenheid voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef M1979 het volgende:
[..]
Spirit staat goed bekend merk ik al
Maar ik heb het hele forum als bewijs, ik win.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wellusvraag maar aan willekeurig wie in dit topic of de Singles-reeks
En dat zonder ontertiteling, signature en usericon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben berucht! Ik heb een reputatie hoog te houden en ik laat daartoe geen gelegenheid voorbij gaan![]()
Oh ok, jij wint...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik heb het hele forum als bewijs, ik win.
(Ik ben er niet eens trots op eigenlijk)
Dat onderscheidt mij juist van alle anderenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat zonder ontertiteling, signature en usericon.
Gewoon een sweettalker meer niet
Dat is inmiddels meer dan duidelijk jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben berucht! Ik heb een reputatie hoog te houden en ik laat daartoe geen gelegenheid voorbij gaan![]()
Alleen de onzekere, lieve, schattige jongetjes. Maar daar val ik sowieso niet opquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef M1979 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels meer dan duidelijk ja
Nu snap ik dat mannen af en toe bang van je worden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
And another one bites the dust!
Ja, ik ben geestelijk 12.
Ik wil het gevecht in real life wel een keer met je aangaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
And another one bites the dust!
Ja, ik ben geestelijk 12.
Die neelix laat er geen gras over groeien zeg!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Heb ik gewoon weer een date vanavond.
Ik date geen FOK!kers, had ik dat nog niet verteld dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil het gevecht in real life wel een keer met je aangaan
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet benquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh en mannen die bang voor vrouwen zijn (en helemaal via een digitaal medium)![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, had ik dat nog niet verteld dan?
helemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet ben
de waarheid is hardquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joeeeeeeeeeee![]()
Mijn imago... wat doe je
3hupseflups??? zo moeilijk is mijn naam toch niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden 3hupseflups en brunette er voor de lol ook gewoon bij moeten, maar dan met zo´n streep erdoorOf we moeten alle fails wegstrepen! Of of of of...
of nathalie.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die neelix laat er geen gras over groeien zeg!
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan zit er maar 1 ding op... Ik zal mijn account moeten verwijderen
-edit- Oh wacht.. .Ik ben een FOK!ster... dat date je dus wel
Nee klopt. Maar dat veranderd de zaak niet verderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet ben
door er te posten ben je het alquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Ik gebruik dit forum enkel om te ventileren, ik wil er zeker geen integraal deel van worden.
Helemaal op zijn manier, in elk geval in het verledenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door er te posten ben je het al
en net loop je nog te pronken dat je zo'n bak prijzen hebt gewonnen bij de verkiezingen vorig jaar....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Ik gebruik dit forum enkel om te ventileren, ik wil er zeker geen integraal deel van worden.
lekker! fristi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft z'n fristi op, dus ben weer weg
Pronken....ik zei dat ik me schaamde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en net loop je nog te pronken dat je zo'n bak prijzen hebt gewonnen bij de verkiezingen vorig jaar....
Ik snap het ook niet meer, maar ik vind het reuze grappig dus het maakt me verder ook eigenlijk weinig uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en net loop je nog te pronken dat je zo'n bak prijzen hebt gewonnen bij de verkiezingen vorig jaar....
Welke leeftijd range zoek je iets eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joeeeeeeeeeee![]()
Mijn imago... wat doe je
Dus je begint nu aan een nieuw hoofdstuk in je carriere door gewoon niet meer met FOKsters te daten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pronken....ik zei dat ik me schaamde.
Het zijn trouwens geen prijzen, ik heb ooit 1 prijs gewonnen op FOK!, een kratje bier omdat ik raadde wanneer de zoveelste post kwam, en die is Danny me na 8 jaar nog steeds schuldig.
tzal mij om mijn bips oxyderen maar tviel me gewoon op. zeg, hoe kom ik aan een fok!award bij een verkiezing volgend jaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer, maar ik vind het reuze grappig dus het maakt me verder ook eigenlijk weinig uit
Ik zoek nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Welke leeftijd range zoek je iets eigenlijk?
Geen idee, maar van mij win je toch nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tzal mij om mijn bips oxyderen maar tviel me gewoon op. zeg, hoe kom ik aan een fok!award bij een verkiezing volgend jaar?
Ik heb nog nooit met een FOK!ster gedate. Het zou ook niet fair zijn aangezien ik nog steeds een leuke afspraak verwacht met dat meisje, omdat we veel gemeenschappelijke kenmerken hebben en ik ook steeds zeg dat ik niet date met anderen, als er nog iets open staat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus je begint nu aan een nieuw hoofdstuk in je carriere door gewoon niet meer met FOKsters te daten?
misschien kunnen we samen wel iets winnen ofzo! in de categorie: meest onwaarschijnlijk duo dat samen genomineerd is voor de meest onwaarschijnlijk duo award.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee, maar van mij win je toch niet
Oh wacht, ik begin mensen door elkaar te halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een FOK!ster gedate. Het zou ook niet fair zijn aangezien ik nog steeds een leuke afspraak verwacht met dat meisje, omdat we veel gemeenschappelijke kenmerken hebben en ik ook steeds zeg dat ik niet date met anderen, als er nog iets open staat.
Dat is toch een goede en nette eigenschap, dacht ik zo..
Ik wil helemaal geen onwaarschijnlijk duo met jou vormen... Dat klinkt als een ongewenst voorstelquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien kunnen we samen wel iets winnen ofzo! in de categorie: meest onwaarschijnlijk duo dat samen genomineerd is voor de meest onwaarschijnlijk duo award.
absoluut!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als een collega gewoon een gezellig praatje komt maken en ineens out of the blue zegt "je haar zit leuk vandaag" en dan nog doet alsof hij niks heeft gezegd ook als ik reageer met "sorry?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hartenbreken is een hobby van jou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen onwaarschijnlijk duo met jou vormen... Dat klinkt als een ongewenst voorstel
Dat ik het zo vaak doe, wil niet zeggen dat ik er plezier aan beleef. Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo gewild benquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hartenbreken is een hobby van jou?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hartenbreken is een hobby van jou?
Yup, mijn profiel op RP krijgt dan ook veel aandacht, maar niet om de inhoud, enkel om een dom fotootje...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik begin mensen door elkaar te halen(blame it on the jetlag). Jij was de aandachtshoer...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ik het zo vaak doe, wil niet zeggen dat ik er plezier aan beleef. Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo gewild ben
Je lijkt op iemand. Kan er even niet opkomen op wie. En sja iedereen kijkt eerst naar de foto. Kan iemands profiel nog zo origineel of leuk zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, mijn profiel op RP krijgt dan ook veel aandacht, maar niet om de inhoud, enkel om een dom fotootje...
[ afbeelding ]
Ik kan op zich ook wel begrijpen waaromquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, mijn profiel op RP krijgt dan ook veel aandacht, maar niet om de inhoud, enkel om een dom fotootje...
[ afbeelding ]
ik dacht eerst aan Big Brother Bart, maar ik zie ook wel iets van Chris Marti v Coldplay :s (maar ik ben heel slecht in vergelijkinen van mensenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand. Kan er even niet opkomen op wie. En sja iedereen kijkt eerst naar de foto. Kan iemands profiel nog zo origineel of leuk zijn...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zelfs ik snap zo dat je zo kieskeurig kunt zijn als jij bent...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfs ik snap zo dat je zo kieskeurig kunt zijn als jij bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |