Maar ik heb het hele forum als bewijs, ik win.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wellusvraag maar aan willekeurig wie in dit topic of de Singles-reeks
En dat zonder ontertiteling, signature en usericon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben berucht! Ik heb een reputatie hoog te houden en ik laat daartoe geen gelegenheid voorbij gaan![]()
Oh ok, jij wint...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik heb het hele forum als bewijs, ik win.
(Ik ben er niet eens trots op eigenlijk)
Dat onderscheidt mij juist van alle anderenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat zonder ontertiteling, signature en usericon.
Gewoon een sweettalker meer niet
Dat is inmiddels meer dan duidelijk jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben berucht! Ik heb een reputatie hoog te houden en ik laat daartoe geen gelegenheid voorbij gaan![]()
Alleen de onzekere, lieve, schattige jongetjes. Maar daar val ik sowieso niet opquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef M1979 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels meer dan duidelijk ja
Nu snap ik dat mannen af en toe bang van je worden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
And another one bites the dust!
Ja, ik ben geestelijk 12.
Ik wil het gevecht in real life wel een keer met je aangaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
And another one bites the dust!
Ja, ik ben geestelijk 12.
Die neelix laat er geen gras over groeien zeg!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:
Heb ik gewoon weer een date vanavond.
Ik date geen FOK!kers, had ik dat nog niet verteld dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil het gevecht in real life wel een keer met je aangaan
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet benquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh en mannen die bang voor vrouwen zijn (en helemaal via een digitaal medium)![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, had ik dat nog niet verteld dan?
helemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet ben
de waarheid is hardquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joeeeeeeeeeee![]()
Mijn imago... wat doe je
3hupseflups??? zo moeilijk is mijn naam toch niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden 3hupseflups en brunette er voor de lol ook gewoon bij moeten, maar dan met zo´n streep erdoorOf we moeten alle fails wegstrepen! Of of of of...
of nathalie.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die neelix laat er geen gras over groeien zeg!
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan zit er maar 1 ding op... Ik zal mijn account moeten verwijderen
-edit- Oh wacht.. .Ik ben een FOK!ster... dat date je dus wel
Nee klopt. Maar dat veranderd de zaak niet verderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, jij hebt er geen benul van hoe imponerend ik wel niet ben
door er te posten ben je het alquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Ik gebruik dit forum enkel om te ventileren, ik wil er zeker geen integraal deel van worden.
Helemaal op zijn manier, in elk geval in het verledenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door er te posten ben je het al
en net loop je nog te pronken dat je zo'n bak prijzen hebt gewonnen bij de verkiezingen vorig jaar....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Ik gebruik dit forum enkel om te ventileren, ik wil er zeker geen integraal deel van worden.
lekker! fristi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft z'n fristi op, dus ben weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |