Show offquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik doe er weer negen en ben dus te laat.
Meer onkunde van niet kunnen tellenquote:
Stand 2046:quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Mark het volgende:
Liverpool
Arsenal
Man Utd
Everton
Manchester City
Chelsea
Tottenham Hotspurs
Fulham
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef bierjoost het volgende:
Die Franse film over die leraar in dat kleine dorpje. Ik krijg zo een oh ja momentje!
Je krijgt hem gewoon, ik kon zelf ook moeilijk op de titel komen en je omschrijft hem perfect. Het is Etre et Avoirquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef bierjoost het volgende:
Ik zie de poster zo voor me. Met zo'n jochie en vingerverf
Correct.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is toch een karakter dat ingezet wordt om de lezer op het verkeerde been te zetten?
Ik dacth dat het wel ter zake deed, maar dat men gewoon geen uitleg kreeg wat er nou eigenlijk mee was. In The Maltese Falcon werd het geloof ik geintroduceerdquote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef bierjoost het volgende:
Iets wat niet ter zake doet, maar er gewoon is.
De koffer (met goud, of iig twee gloeilampen) bij Pulp Fiction bijv.
Op die toevoeging zat ik inderdaad te wachten, want het is vaak toch wel een belangrijk element voor het verhaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef bierjoost het volgende:
Het doet wel ter zake, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn, bedoel ik. Het is er nou eenmaal. Don't ask...
van films alsquote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Toch werkt hij achter de schermen als regisseur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |