Lviv in het Oekrains, Lwow of Lvov in het Pools, Львов of Lvov in het Russisch, Lemberg in het Duits en Leopolis in het Latijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stad in Oekraïne heet toch Lviv?
Ah ok. Was te lui om het op te zoeken, thanks voor de uitlegquote:Op donderdag 23 september 2010 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lviv in het Oekrains, Lwow of Lvov in het Pools, Львов of Lvov in het Russisch, Lemberg in het Duits en Leopolis in het Latijn.
Met al die verschillende naties met ieder hun eigen taal en ook nog eens verschillend schrift willen de namen nog wel eens wat variëren
Volledige lijst: http://en.wikipedia.org/w(...)uages:_I–L#Lviv
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef tomtomaat het volgende:
Geen idee. Ik wil er wel een nieuwe vraag ingooien?
dezequote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kennen we Jonathan Vandenbroeck beter?
Yankee +1quote:
Ik vroeg dit aleen omdat het spel na jouw vraag alweer 35 minuten stil lag en om het spel doorgang te laten gaan en ik verzuimd had om een nieuwe vraag te stellen....quote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Onzin natuurlijk dit. Gisteren nemen we Banaan zijn punt af en gingen we verder met een nieuwe vraag. Nu stel ik een nieuwe vraag en is het ineens allemaal weer anders.
Ik ookquote:
okquote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Yankee +1
Stand 2046
1 Berkery
1 De_Hertog
1 Flitspaal
1 tomtomaat
1 Mark
1 Yankee
Da_Sandman heeft een punt met zijn opmerking, daarom punt bij tomtomaat weggehaald
Te lang gewacht met een nieuwe vraagquote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef bierjoost het volgende:
Waarom het punt bij tomtomaat weggehaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |