Liebschen je hoeft niet bang te zijn heur. Tandarts gaat je geen pijn doen. En mocht je je toch zorgen maken dan zeg je tegen tegen de tandarts: Meneer als u mij pijn doet dan komt Panda bij u langsgehuppelt en steekt die boor ergens waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 23 september 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok![]()
Gelukkig controle, maar dat vind ik al erg genoeg
Of je vraagt vriendelijk vooraf "we gaan elkaar vandaag toch geen pijn doen he? "quote:Op donderdag 23 september 2010 09:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Liebschen je hoeft niet bang te zijn heur. Tandarts gaat je geen pijn doen. En mocht je je toch zorgen maken dan zeg je tegen tegen de tandarts: Meneer als u mij pijn doet dan komt Panda bij u langsgehuppelt en steekt die boor ergens waar de zon niet schijnt
Volgens mij bestaan er zelfs meerdere vanquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat fok blote mensen bestond
Friemel!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Liebschen je hoeft niet bang te zijn heur. Tandarts gaat je geen pijn doen. En mocht je je toch zorgen maken dan zeg je tegen tegen de tandarts: Meneer als u mij pijn doet dan komt Panda bij u langsgehuppelt en steekt die boor ergens waar de zon niet schijnt
Een rar van MPG en Muck, maar mijn opmerking is uiteraard een grapjequote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke foto's?
Goedemorgen![]()
Vandaag sollicitatiegesprek. Weet alleen niet welke vestiging ik moet hebben (uitzendbureau)
Spannend succesquote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke foto's?
Goedemorgen![]()
Vandaag sollicitatiegesprek. Weet alleen niet welke vestiging ik moet hebben (uitzendbureau)
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of je vraagt vriendelijk vooraf "we gaan elkaar vandaag toch geen pijn doen he? "
Of dat natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 09:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of je vraagt vriendelijk vooraf "we gaan elkaar vandaag toch geen pijn doen he? "
Goedemorgen liefelijke dame!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik denk niet dat het helpt
Maar dankjewel
![]()
[..]
He, ik herken deze pinguin wel.quote:
Heel goed, dank jequote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Friemel!Omdat ik niet weet of je m'n berichtje gisteren had gezien, hoe was het bij je zoon zondag?
[..]
Kantinemedewerkster.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spannend!Voor wat voor functie? En is de vestiging nog te achterhalen?
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2010 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
He, ik herken deze pinguin wel.
Pheno
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heel goed, dank je![]()
![]()
Hij had netjes opgeruimd en de boel schoongehouden![]()
Zijn gaan wandelen langs de boulevard (lekker veel wind) en hebben gezamenlijk lekker gegeten![]()
Morgen mag ik er alweer naartoe om de thuisreis te begeleiden![]()
Dan zit zijn eerste school periode erop.
Vanaf begin oktober gaat ie varen op een groot schip !
Dat is leuk, dat heb ik ook wel eens gedaan via het uzbquote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kantinemedewerkster.
Tijden zijn goed en te combineren met school. Hoop nog eens een opleidnig te kunnen gaan doen...
En kan t wel vinden, zijn er twee hier, eentje is voor een andere tak geloof ik, dus moet wel lukken
Hoest bij jullie?
Vind het ook wel leuk (heb zoiets gedaan) maar dan wel tijdelijk, moet r niet aan denken het de rest van mn leven te moeten doenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is leuk, dat heb ik ook wel eens gedaan via het uzbIk vond het altijd heel gezellig werk
Succes in elk geval!
Ik moet er nu echt vandoor, laters
Lijkt me best eng... Je kan echt nergens heen WAAAquote:Op donderdag 23 september 2010 09:18 schreef friemelaar het volgende:
Op dit schip gaat hij varen [ afbeelding ]
Goedemorgen Marijkequote:Op donderdag 23 september 2010 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen liefelijke dame!![]()
Nou noem dat maar nergens......quote:Op donderdag 23 september 2010 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me best eng... Je kan echt nergens heen WAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |