abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87177457
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:50 schreef m0ridin het volgende:

[..]
Ben ook nog steeds van mening dat ook van Wolfswinkel teveel kansen nodig heeft (hoewel hij natuurlijk wel als een malle scoort nu, maar toch) en dat gecombineerd is toch een probleem(pje).
Hij scoort als een malle penalties. Maar de kansen die de verspeelt zijn er echt veel per wedstrijd. Ook zijn balverlies... Kom op Ton, doe er wat aan! o|O
pi_87179653
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Hij scoort als een malle penalties. Maar de kansen die de verspeelt zijn er echt veel per wedstrijd. Ook zijn balverlies... Kom op Ton, doe er wat aan! o|O
True! Hoewel ik wel eeeeeerg blij ben dat we weer iemand hebben die die penalties er feilloos inschiet (geeft ook aan dat ie vrij rustig is en het in zn kop wel goed zit).

Balverlies valt me nog niet zo op... Maar die verspeelde kansen wel ja. Ach, hopelijk in de loop van dit seizoen ook daar verbetering.
pi_87179766
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:25 schreef m0ridin het volgende:

[..]

True! Hoewel ik wel eeeeeerg blij ben dat we weer iemand hebben die die penalties er feilloos inschiet (geeft ook aan dat ie vrij rustig is en het in zn kop wel goed zit).
Dat weer snap ik niet helemaal? Hiervoor nam van Dijk ze en die was ook feilloos...
pi_87179965
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Ton moet Ricky vooral gewoon lekker laten staan en niet van onzin wissels als tegen Az-uit plegen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87180743
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat weer snap ik niet helemaal? Hiervoor nam van Dijk ze en die was ook feilloos...
Hiervoor hadden we iemand die ze feilloos nam en nu weer ;)
pi_87180827
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:49 schreef Utca het volgende:

[..]

Hiervoor hadden we iemand die ze feilloos nam en nu weer ;)
Hehe, yeh... dit dus. Maar nu zie ik dat die weer ook anders gelezen kan worden idd :)
pi_87182586
Ah vandaar ;)
pi_87182688
Over dik 1,5 week weer een keer een thuiswedstrijd op zaterdagavond. Kan zo nu en dan best tof zijn.. En natuurlijk 3 punten pakken tegen De Graafschap.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87249892
Mertens geblesseerd, das niet zo mooi.
pi_87251315
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Blupp het volgende:
Mertens geblesseerd, das niet zo mooi.
Klote inderdaad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87251935
Gelukkig geen voetbal weekend.

Wat heeft ie?
pi_87252042
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig geen voetbal weekend.

Wat heeft ie?
Misschien een middenvoetsbeentje gebroken, maar misschien valt het ook wel mee.
pi_87252271
? op de training ofzo? Lekker klote; die gast is wel zo belangrijk...
pi_87252356
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef zatoichi het volgende:
? op de training ofzo? Lekker klote; die gast is wel zo belangrijk...
Yep op een training met het Belgische nationale elftal.
pi_87253794
Ik heb een nieuwe held na Lensky: Edouard Duplan.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_87253916
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:50 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Veels te vroeg om hem als een held te zien imo. Hij is een aardige draver en valt me zeker niet tegen, maar moet nog veel leren.
pi_87259133
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Yep op een training met het Belgische nationale elftal.
Aanklagen die KBVB!
pi_87288247
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Misschien een middenvoetsbeentje gebroken, maar misschien valt het ook wel mee.
pfew verzwikt niet gebroken, ik ben opgelucht
pi_87292567
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:50 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ik doe met je mee :)
Áls ik zou rondlopen in een shirtje met naam achterop (want daar voel ik me wat te oud voor :P), dan zou het Duplan zijn.
Zonde voor Mertens dat hij geblesseerd is, hij keek zo uit naar het spelen voor de Rode Duivels en verdiende het ook. Maar misschien doet ie dinsdag alweer mee (hoop het niet eigenlijk, laat 'm maar lekker even rusten en fit zijn tegen De Graafschap):

UTRECHT - De blessure die Dries Mertens bij het Belgisch elftal heeft opgelopen valt mee. De speler van FC Utrecht raakte gisteren in Kazachstan geblesseerd aan zijn middenvoetsbeentje.

Vandaag in het ziekenhuis is hij onderzocht. De Belg kan morgen nog niet meespelen met het nationale team tegen Kazachstan, maar hoopt dinsdag tegen Oostenrijk wel inzetbaar te zijn.

'Het is al veel minder dik dan gisteren en ook lopen gaat beter'.

Naar eigen zeggen gaat hij 'De Graafschap sowieso halen'. FC Utrecht speelt zaterdag 16 oktober tegen De Graafschap.
pi_87358714
Dat is maar goed ook, nu Maguire in de lappenmand ligt.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:44:28 #171
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87366618
Ik zou met een shirtje lopen van Wouters :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_87396881
kwas op vakantie, ajax verslagen woohoo!!!
pi_87461158
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef okiokinl het volgende:
Wat heeft dat met je vakantie te maken? :P

De komende competitiewedstrijden moet er lekker geoogst worden, uit de serie De Graafschap, Vitesse, Excelsior en ADO reken ik toch wel op minimaal 10 punten :) Tussendoor even Steaua opzij zetten en we gaan een heerlijke herfst tegemoet :)
pi_87461289
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:33 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

De komende competitiewedstrijden moet er lekker geoogst worden, uit de serie De Graafschap, Vitesse, Excelsior en ADO reken ik toch wel op minimaal 10 punten :) Tussendoor even Steaua opzij zetten en we gaan een heerlijke herfst tegemoet :)
Steaua wordt nog lastig zat volgende week, maar als je die wint doe je wel hele goede zaken. Min of meer noodzakelijk als je 2e wilt worden in de poule.
pi_87462059
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef okiokinl het volgende:
lol, ik bedoel ik hoor t pas een week later.. *O*
pi_87462501
quote:

[..]

tja,... als ze richting die plek 5 willen, dan moeten ze gewoon nu tegen die ploegen de punten gaan pakken... anders blijf je rond plek 9 hangen...
pi_87463082
quote:

[..]

De Graafschap 3
Vitesse 0
Excelsior 3
ADO 1

En Steaua wordt nog heel lastig, denk ik.

Uiteraard hoop ik dat ik gewoon te pessimistisch ben. :P
pi_87463134
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Graafschap 3
Vitesse 0
Excelsior 3
ADO 1

En Steaua wordt nog heel lastig, denk ik.

Uiteraard hoop ik dat ik gewoon te pessimistisch ben. :P
Zo pessimistisch is het niet, alleen is het onzin imo om er momenteel vanuit te gaan dat je verliest in Arnhem. Daar pakken ze minstens een punt.
pi_87463361
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Zo pessimistisch is het niet, alleen is het onzin imo om er momenteel vanuit te gaan dat je verliest in Arnhem. Daar pakken ze minstens een punt.

In Arnhem winnen we zelden, vandaar.
pi_87463913
Ik zie de FC ook gewoon van die gehypedte club uit Arnhem winnen, we hebben veel meer kwaliteit en zijn (vooral) veel meer een team. We winnen dan wel weinig bij Vitesse, maar Vitesse wint dit seizoen thuis ook bijna niks. ADO uit lijkt me lastiger, al kunnen daar ook gewoon drie punten gehaald worden. Als Utreg in deze 'flow' blijft zitten dan zou het me niks verbazen als er gewoon 12 punten gehaald worden.

Geen idee wat we van Steaua kunnen verwachten, lijkt me een stugge ploeg maar als je tweede wilt worden moét deze wedstrijd gewonnen worden.
pi_87464092
Alsof het bij Utrecht ook maar ooit te voorspellen is :')

Ze winnen van de besten en verliezen van de slechtsten. Weten superwedstrijden af te wisselen met enorme draken van wedstrijden...

Maar ze moeten nu wel de punten gaan pakken, hoewel het gebrek aan punten in de eerste reeks uitwedstrijden nou ook niet zo dramatisch is als je even kijkt naar welke tegenstanders ze hebben gehad.
pi_87464142
Ik moet er echt nog aan wennen, speculeren over 12 punten uit 4 wedstrijden, 2e worden in een EL poule met Liverpool, Napoli en Steaua....

Nog niet zo lang geleden kon je er al vanuit gaan dat er punten gemorst zouden worden tegen de kleintjes, om over overwinteren in Europa nog maar niet eens te beginnen. ;)
pi_87464176
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In Arnhem winnen we zelden, vandaar.
Klopt, maar ik geloof niet in de verhalen van 'club x heeft het traditioneel moeilijk in stad y'. Ik zie anno 2010 dat we meer kwaliteit hebben en zoals al gezegd meer een team zijn en heb meer dan goede hoop op een punt of meer.

Dat wil niet zeggen dat ik me er niet bewust van ben dat het in uitwedstrijden soms ook heel matig kan zijn, maar ik zou nu niet weten waarom er in Arnhem verloren gaat worden.
pi_87464503
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef m0ridin het volgende:
Alsof het bij Utrecht ook maar ooit te voorspellen is :')

Ze winnen van de besten en verliezen van de slechtsten. Weten superwedstrijden af te wisselen met enorme draken van wedstrijden...

Maar ze moeten nu wel de punten gaan pakken, hoewel het gebrek aan punten in de eerste reeks uitwedstrijden nou ook niet zo dramatisch is als je even kijkt naar welke tegenstanders ze hebben gehad.
Ik vind Utrecht toch wat constanter presteren dan een aantal jaren geleden. Toen was het inderdaad altijd zo dat ploegen die in een dip zaten of degradatiekandidaten altijd hun eerste overwinning pakten tegen Utrecht. Ik herinner me echt dramatische wedstrijden wat dat betreft: volgens mij had FC Den Bosch ooit in de eerste tien wedstrijden niks gewonnen en won toen ineens met 3-2 van Utreg (met rood voor JP), dat toen best lekker speelde tot die wedstrijd. En een keer in de winter bij Cambuur met Martel op dreef, 1-3 voor gestaan geloof ik, 4-3 verloren met de winnende van Nelisse... Drama bij MVV, leuke uitwedstrijden waren dat altijd, met z'n tweeduizenden in dat kippehok maar met 4-1 op je kloten krijgen. Maar nu vind ik het toch anders en beter.
En zoals hierboven al gezegd is: we hebben niet echt makkelijke uitwedstrijden gehad. Bovendien vond ik het alleen bij Twente (en in mindere mate bij AZ) kansloos; bij Feyenoord had gewonnen kunnen worden en bij Groningen en AZ zijn er kansen gecreeerd.
pi_87467083
Ik heb de kaart voor Fietstzs uit al binnen :)
pi_87468383
Ja, das zeker waar... Ze zijn nu een stuk volwassener zeg maar :)

Maar inderdaad, kan me die wedstrijden ook nog wel herinneren. In de 89e minuut met 3-1 voorstaan en alsnog verliezen enzo :p Clubs in nood aan de punten helpen.
pi_87476849
1 december 1999, KPN-Telecompetitie, Cambuur Leeuwarden - FC Utrecht 4-3

34. J. de Jong 0-1
36. Martel 0-2
62. Van der Gaag 0-3
68. Vergoossen (Van Utrecht) 1-3
84. Van der Heide (Ferrier) 2-3
89. Nelisse (De Waard) 3-3
90. Van Utrecht (Van der Heide) 4-3

:P
pi_87479294
Haha, oh... het was de 84e! Dan valt het allemaal best nog mee! :P
pi_87569258
Als het goed is staat Adam Sarota morgen in de basis op de plek van Silberbauer.
pi_87573299
Een Aussie? Dat is wel bijzonder :)
pi_87575999
En Mertens is weer fit en speelt gewoon, volgens Voetbalzone :)

Het valt me trouwens op dat VI de laatste tijd, nu het goed gaat, veel aandacht besteed aan onze FC. Nu weer een groot interview met Duplan, afgelopen weken grote reportages over 'het succes van Utrecht', 'Dirk Kuyt in Utrecht' en diverse interviews. Lange tijd geleden dat FCU zo vaak en zo positief in het blad stond :)
pi_87576064
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Stampie22 het volgende:
En Mertens is weer fit en speelt gewoon, volgens Voetbalzone :)
Klopt. Hij traint ook al weer gewoon en zal zeer waarsch. spelen.
pi_87616981
2-0 nu 2-2 whats happening..
pi_87620239
Wat een schande die 2e helft.
pi_87622041
quote:
UTRECHT - Een supporter van FC Utrecht is zaterdagavond tijdens het duel FC Utrecht - De Graafschap (2-2) overleden. Halverwege de eerste helft werd de inwoner van Houten onwel op de stadszijde van Stadion Galgenwaard. Nadat op de tribune reanimatie plaatsvond, werd in het ziekenhuis zijn overlijden geconstateerd.

Zowel FC Utrecht-trainer Ton du Chatinier als Darije Kalezic van De Graafschap spraken tijdens de persconferentie na afloop van het duel hun condoleances namens beide clubs uit.
RIP.
pi_87622509
Om je kapot te schamen die tweede helft.
pi_87624307
typisch... fokking schandalig
pi_87624316
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:41 schreef m0ridin het volgende:
typisch... fokking schandalig
Schut was kort in zijn commentaar, maar eigenlijk zei hij wel iets treffends: "Het was Utrecht-onwaardig". Nou bedankt, dat klopt helemaal. :')
pi_87624326
Utrecht O+
Familie woont vlak naast Galgenwaard :7
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 oktober 2010 @ 09:15:28 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87625016
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Utrecht O+
Familie woont vlak naast Galgenwaard :7
Je hebt een bunnikside hond