abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86941779
mag ik je dan vragen waarom je zo'n ongelofelijke kutvraag stelt? :')
Je weet zelf toch wel of dat wel/niet vast te schroeven is :P

Wat een lamzak ben je toch he o|O
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 14:55:16 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86942238
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zelf gedaan maar geen zin om er wat aan te doen, laat het direct goed doen door de uitlijner :)
Ik denk dat je je bedenkt zodra je achteras er onderuit valt op het moment dat jij met 80km/u door een bocht raast.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_86942587
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
mag ik je dan vragen waarom je zo'n ongelofelijke kutvraag stelt? :')
Je weet zelf toch wel of dat wel/niet vast te schroeven is :P

Wat een lamzak ben je toch he o|O
:P Jaa wat.. ik heb alles goed vast gedraaid met luchthamer :(
Maar dit is sinds een maandje ofzo..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86943007
Zie de reactie van 2cv.. Kzou het toch ook ff controleren.. Voor hetzelfde geld gebeurd er iets met je
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_86943483
ja op de snelweg gaat ie ook serieus als een slang..

zo links rechts links rechts, als ik 140 rij lijkt het alsof ie elk moment om zijn as heen wilt spinnen _O-
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 15:38:05 #81
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86943799
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
ja op de snelweg gaat ie ook serieus als een slang..

zo links rechts links rechts, als ik 140 rij lijkt het alsof ie elk moment om zijn as heen wilt spinnen _O-
Blijf jij in het zuiden van Nederland ? Dan blijf ik in het noorden. Het midden van Nederland vind ik dan wel een mooie bufferzone. Mocht ik naar Frankrijk moeten dan rijd ik wel via Duitsland.
pi_86944119
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef 2cv het volgende:

[..]

Blijf jij in het zuiden van Nederland ? Dan blijf ik in het noorden. Het midden van Nederland vind ik dan wel een mooie bufferzone. Mocht ik naar Frankrijk moeten dan rijd ik wel via Duitsland.
;( ;( Jij haat me. :'( :'(
Quote van Tjabbo:
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 16:28:18 #83
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86945685
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

;( ;( Jij haat me. :'( :'(
Nee, ik heb mijn leven lief. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat ik geramd word door een onbestuurbare BMW omdat daar de achteras onder vandaan gesodemieterd is.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:19:07 #84
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_86951817
-doe maar niet-

[ Bericht 95% gewijzigd door Sounddragon op 28-09-2010 20:16:19 ]
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_86977556
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee, ik heb mijn leven lief. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat ik geramd word door een onbestuurbare BMW omdat daar de achteras onder vandaan gesodemieterd is.
Waarom rij je dan in godsnaam een 2CV of een BX? :')
Quote van Tjabbo:
pi_86977841
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waarom rij je dan in godsnaam een 2CV of een BX? :')
Omdat die degelijker in elkaar zitten dan dat bouwmodel van jou?
pi_86979449
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Omdat die degelijker in elkaar zitten dan dat bouwmodel van jou?
Wat reed jij ook alweer? Miesjoebiesie?
Quote van Tjabbo:
pi_86979711
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat reed jij ook alweer? Miesjoebiesie?
Nee. Mijn as zit niet los :')
pi_86979727
Kwikfit... :'(

Ooit één keer geweest met de auto van m'n ouders omdat ze een aanbieding hadden: Olie verversen inclusief filter en gratis fles zonnebrandolie voor 49 gulden. M'n moeder meldt zich bij de balie en een medewerker rijdt de auto van buiten waar het zeiknat was naar binnen op een gladde betonnen vloer: "Zo mevrouw, die remmen zijn niet best meer". Vervolgens op een schokbrekertestbank: "Die moeten ook eigelijk wel vervangen worden. " Even de banden inspecteren (Nog steeds zonder dat erom gevraagd was.): "De banden moeten ook vervangen worden".

Toch jammer dat ik er ook bij was.. Dat ging dus mooi allemaal niet door!
De olie vervangen, 49 gulden afgerekend bij de kassa en vervolgens werd er een fles zonnebrandolie op de balie geflikkerd mer de opmerking erbij: "Zo, waar kunnen we het allemaal van doen!"

Nou niet van ons geld in ieder geval, stelletje oplichters! :W

Later maar even naar de Euromaster gereden (Waar ik mijn auto liet doen) waar bleek dat de banden nog wel mee konden wettelijk gezien maar aangezien er een lange vakantie met caravan voor de deur stond hebben we voor de zekerheid toch maar twee voorbanden laten wisselen. Was nog goedkoper ook dan bij de Kwikfit. De rest van de auto bleek in prima staat overigens.
pi_86981354
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee. Mijn as zit niet los :')
De jouwe zit vast maar wat ben je er mee opgeschoten? Nog even gammeler bak die je compenseert met dat ding genaamd 'spoilert'.
Quote van Tjabbo:
  woensdag 29 september 2010 @ 14:56:35 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86981422
Kunnen de heren Turq en Oxy hun persoonlijke vete niet FF via PM uitkibbelen ?? :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86982048
Liever niet :P
Hoef geen PM verkeer met hem :W
Quote van Tjabbo:
pi_86982366
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:33 schreef 2cv het volgende:

De KwikFit probeert vanalles te repareren om geld binnen te slepen, andere garages proberen zo min mogelijk af te keuren om de klant tevreden te houden. Wat heb je dan liever ? Een paar centen extra uitgeven of in een onveilige (vertaling: potentieel levensgevaarlijke auto) rondrijden ?
Gewoon je gezond verstand gebruiken. Zijn je banden kaal, dan laat je er nieuwe op zetten. Daar heb je geen dealer of kwikfit voor nodig om dat te zien.
Je kunt ook altijd verschillende offertes opvragen zodat je weet of je teveel of te weinig betaald.
En inderdaad, liever wat meer betalen en met een veilige auto op weg dan iemand overhoop rijden omdat je sjeez niet goed functioneert.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:52:37 #94
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86986377
Onder 'kaal' versta ik in dit geval 'geen profiel'. Als je het zo ver laat komen mag wat mij betreft je rijbewijs ingenomen worden.
pi_116775323
Ik was bij de kwikfit voor apk, lekker goedkoop, 19,95. Werd op een aantal punten afgekeurd wat minimaal ¤600,- aan reparatie zou zijn werd mij verteld. Niet gedaan en naar een andere garage gereden. Deze heeft de punten in orde gemaakt voor ¤200,-!! Volgende dag weer terug voor herkeuring en werd goedgekeurd. Voor de herkeuring moest wel weer ¤19,95 betaald worden. Ik sprak de medewerker van KF aan op het enorme verschil in reparatiekosten. Als antwoord kreeg ik dat er ook dingen op stonden die geadviseerd(o.a. uitlijnen) werden en dat zij met nieuwe onderdelen werken. Wel een heel groot verschil en voor een apk voor een auto van 12 jaar oud en dan zit je ook niet te wachten op adviesreparaties. Dit hadden ze trouwens niet vermeld, ze deden voorkomen dat het echt noodzakelijke reparaties waren. Nooit meer kwikfit voor apk dus!
pi_116775779
Hoe ben je in hemelsnaam bij dit topic gekomen uit 2010
pi_116776379
whoa bijna 2 jaars bump
-O-
pi_116776476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef adventure55 het volgende: kwikfit
there's your problem.

verder inderdaad mooie bump! ^O^
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_116776544
Verhaaltje over KwikFit:

quote:
Een paar weken terug laat mijn zwager bij KwikFit vier nieuwe schokbrekers monteren onder zijn auto.
Thuis aangekomen spuit hij de schokbrekers in de zwarte tectyl voor extra roest bescherming.
Twee weken later gaat hij naar een andere vestiging van Kwik Fit om zijn auto apk te laten keuren.
De keurmeester loopt om de auto heen en gaat op elke hoek flink staan drukken om de schokbrekers te testen.
Dan zegt die keurmeester tegen hem "Die zijn niet best meer meneer, die zijn echt aan vervanging toe."
Waarop mijn zwager tegen de keurmeester zegt, "Als u denkt dat het echt nodig is, dan moet dat maar."
Na een paar bakken koffie, waren de schokbrekers vervangen de de auto voorzien van een verse apk.
Dan komt de monteur met de rekening, ¤19,00 voor de apk en zo'n ¤240,00 voor de schokbrekers.
Dus mijn zwager legt een briefje van ¤20,00 op de toonbank en het garantie bewijs van twee weken terug.
Zegt die monteur, "Had u dat niet eerder kunnen zeggen meneer?" "Hoezo", zegt mijn zwager, ze waren toch aan vervanging toe!"
pi_116777915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
Verhaaltje over KwikFit:

[..]

_O-

bij mij is 2x mijn band gratis geplakt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')