Ik denk dat je je bedenkt zodra je achteras er onderuit valt op het moment dat jij met 80km/u door een bocht raast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zelf gedaan maar geen zin om er wat aan te doen, laat het direct goed doen door de uitlijner
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
mag ik je dan vragen waarom je zo'n ongelofelijke kutvraag stelt?
Je weet zelf toch wel of dat wel/niet vast te schroeven is
Wat een lamzak ben je toch he![]()
Blijf jij in het zuiden van Nederland ? Dan blijf ik in het noorden. Het midden van Nederland vind ik dan wel een mooie bufferzone. Mocht ik naar Frankrijk moeten dan rijd ik wel via Duitsland.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
ja op de snelweg gaat ie ook serieus als een slang..
zo links rechts links rechts, als ik 140 rij lijkt het alsof ie elk moment om zijn as heen wilt spinnen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Blijf jij in het zuiden van Nederland ? Dan blijf ik in het noorden. Het midden van Nederland vind ik dan wel een mooie bufferzone. Mocht ik naar Frankrijk moeten dan rijd ik wel via Duitsland.
Nee, ik heb mijn leven lief. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat ik geramd word door een onbestuurbare BMW omdat daar de achteras onder vandaan gesodemieterd is.quote:
Waarom rij je dan in godsnaam een 2CV of een BX?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn leven lief. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat ik geramd word door een onbestuurbare BMW omdat daar de achteras onder vandaan gesodemieterd is.
Omdat die degelijker in elkaar zitten dan dat bouwmodel van jou?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom rij je dan in godsnaam een 2CV of een BX?
Wat reed jij ook alweer? Miesjoebiesie?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat die degelijker in elkaar zitten dan dat bouwmodel van jou?
Nee. Mijn as zit niet losquote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat reed jij ook alweer? Miesjoebiesie?
De jouwe zit vast maar wat ben je er mee opgeschoten? Nog even gammeler bak die je compenseert met dat ding genaamd 'spoilert'.quote:
Gewoon je gezond verstand gebruiken. Zijn je banden kaal, dan laat je er nieuwe op zetten. Daar heb je geen dealer of kwikfit voor nodig om dat te zien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:33 schreef 2cv het volgende:
De KwikFit probeert vanalles te repareren om geld binnen te slepen, andere garages proberen zo min mogelijk af te keuren om de klant tevreden te houden. Wat heb je dan liever ? Een paar centen extra uitgeven of in een onveilige (vertaling: potentieel levensgevaarlijke auto) rondrijden ?
there's your problem.quote:
quote:Een paar weken terug laat mijn zwager bij KwikFit vier nieuwe schokbrekers monteren onder zijn auto.
Thuis aangekomen spuit hij de schokbrekers in de zwarte tectyl voor extra roest bescherming.
Twee weken later gaat hij naar een andere vestiging van Kwik Fit om zijn auto apk te laten keuren.
De keurmeester loopt om de auto heen en gaat op elke hoek flink staan drukken om de schokbrekers te testen.
Dan zegt die keurmeester tegen hem "Die zijn niet best meer meneer, die zijn echt aan vervanging toe."
Waarop mijn zwager tegen de keurmeester zegt, "Als u denkt dat het echt nodig is, dan moet dat maar."
Na een paar bakken koffie, waren de schokbrekers vervangen de de auto voorzien van een verse apk.
Dan komt de monteur met de rekening, ¤19,00 voor de apk en zo'n ¤240,00 voor de schokbrekers.
Dus mijn zwager legt een briefje van ¤20,00 op de toonbank en het garantie bewijs van twee weken terug.
Zegt die monteur, "Had u dat niet eerder kunnen zeggen meneer?" "Hoezo", zegt mijn zwager, ze waren toch aan vervanging toe!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |