Ja, lekker aan zuigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet moeilijk te combineren. Hou je van augurken?
Ik ben semi-pro lapohunter en OP starter. Eens had ik 3x de lapo in de nachtbagger dus 3x Brabant nachtbagger gemaakt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk hem gaan die Patje, dat zijn nog eens snelle lapo's en OP's
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben semi-pro lapohunter en OP starter. Eens had ik 3x de lapo in de nachtbagger dus 3x Brabant nachtbagger gemaakt.
Nu met school heb ik vaak geen tijd om te baggeren, of huiswerk of ik ben gewoon moe van het huiswerk en zulks.quote:
Jaik ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu met school heb ik vaak geen tijd om te baggeren, of huiswerk of ik ben gewoon moe van het huiswerk en zulks.
quote:
Dan pak je toch even je AaiFoon Delicousquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ruzie met m'n internet, traaaaaaaaaag
Mirneeeeequote:
Wat doede gij dan in het Eindje muppetje?quote:
wil wel int eindje zittuquote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doede gij dan in het Eindje muppetje?Hajeee
Als ik dat nu zou doen zou ik ook slapen ja, maar ik moet huiswerk maken want moet morgen af. Heb totaal geen motivatiequote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik val telkens op de bank in slaap. Dat is niet goed he.
Nai, studie bellabipserd.quote:
beter dan de bank die op jou in slaap valtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik val telkens op de bank in slaap. Dat is niet goed he.
Baguettequote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef crv het volgende:
hoi, om maar met de deur in huis te vallen: ik heb een kuthumeur
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter dan de bank die op jou in slaap valt
hoi eendjequote:
Ik moet zo een stapel administraasssssie doen, boahhquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik dat nu zou doen zou ik ook slapen ja, maar ik moet huiswerk maken want moet morgen af. Heb totaal geen motivatie
Hoest? Of liever keine fragen?quote:
O nee dat niet nee.quote:
Nouja het moet toch gemaakt worden hè. Vooruit dan maar, maar eerstquote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo een stapel administraasssssie doen, boahh, zullen we samen geen motivatie hebben en toch doorzetten?
![]()
gewoon een ontzettende offday, dingen lopen niet zoals ik wil of langzamer. dan heeft mijn vrouw daardoor ook nog eens een opvliegende bui. het is gewoon ff dat weer alles teveel is.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest? Of liever keine fragen?
Offday sucksquote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een ontzettende offday, dingen lopen niet zoals ik wil of langzamer. dan heeft mijn vrouw daardoor ook nog eens een opvliegende bui. het is gewoon ff dat weer alles teveel is.
Ben blijkbaar toch nog niet helemaal uit mijn dal en val wellicht af en toe terug
Hey J. Flippertquote:
Avondquote:
om te relaxen moet de sfeer thuis ook goed zijn en dat is vandaag dus nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Offday sucks![]()
Tijd om vanavond een beetje te relaxen onder het genot van een bakkie plûah, thee, wijntje of biertje? Of nog veel te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hallon.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Dit topic moest even worden opgefleurd..
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
om te relaxen moet de sfeer thuis ook goed zijn en dat is vandaag dus niet![]()
en doordat ik het ook nog eens overdag druk heb, heb ik bijna geen tijd om te fokkenGets, dat het dan maar snel morgen mag worden en dat de wind een beetje goed staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Noem je mij nou oud goftedomme, befslet?!!!1quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon.Carmen Electra, uit de oude doos.
Hallo, goeie hakkenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Ja, lekkere rimgodin.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud goftedomme, befslet?!!!1
ja idd, ik wil gewoon dat nu eindelijk dat voorstel voor die nieuwe baan ook eens komt. dan kan ik op wat anders uitkijken en voor eind september opzeggen, maar dat schijnt nog even te durenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gets, dat het dan maar snel morgen mag worden en dat de wind een beetje goed staat![]()
watquote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even een trui aandoen.
Het is koud hier...
Mijn moeder zegt dat rimmen alleen voor het proletariaat is.quote:
Met iemand die haar beide voeten breekt omdat ze denkt dat iemand anders dat mooi vindt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
zit wat inquote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat rimmen alleen voor het proletariaat is.
Want anussen zijn niet om aan te likken, zegt ze. Mensen die anussen likken hebben te weinig geld voor pindasaus, volgens haar.
Het is vandaag zomer gewordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even een trui aandoen.
Het is koud hier...
Ook hallon chowiquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Ik neuk je wel een keer, komt goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want anussen zijn niet om aan te likken, zegt ze. Mensen die anussen likken hebben te weinig geld voor pindasaus, volgens haar.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef crv het volgende:
maar goed, ben allang blij hier ff te kunnen sjetten als is het maar even
Het gaat niet om of het goed zit, het goed erom of het mooi is.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met iemand die haar beide voeten breekt omdat ze denkt dat iemand anders dat mooi vindt?![]()
Chowi![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef crv het volgende:
maar goed, ben allang blij hier ff te kunnen sjetten als is het maar even
Ja huiswerk enzo wacht ik ga hem wel ff maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
Patjen? Hoe gaat het met de peent?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
ondanks traag internet toch in m'n fotoemmer kunnen mikken
[ afbeelding ]
Nee ik wil niet dat je school verpaupert door mijn peent. Of eigenlijk wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja huiswerk enzo wacht ik ga hem wel ff maken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
ondanks traag internet toch in m'n fotoemmer kunnen mikken
[ afbeelding ]
Dat is toch een prachtig symbool juist? Vrouwen wagen hun enkels, alleen maar omdat ze weten dat (sommige/veel) mannen daarop geilen. Ik wil een man wel eens zijn leven zien wagen voor een vrouw. Om watvoor reden dan ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met iemand die haar beide voeten breekt omdat ze denkt dat iemand anders dat mooi vindt?![]()
Chowi![]()
Op de miet?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik neuk je wel een keer, komt goed.
NH Hotel.quote:
Het was weer gezelligquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef crv het volgende:
Nou sjet-tijd zit erop
hopenlijk tot snel![]()
Trek je dan zo'n lingeriesetje voor me aan? Compleet met jarretels?quote:
Sterkte crv, tot snelquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef crv het volgende:
Nou sjet-tijd zit erop
hopenlijk tot snel![]()
Ja is goed, lekker onderdanig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Trek je dan zo'n lingeriesetje voor me aan? Compleet met jarretels?.
Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef crv het volgende:
Nou sjet-tijd zit erop
hopenlijk tot snel![]()
Da was snel!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef crv het volgende:
Nou sjet-tijd zit erop
hopenlijk tot snel![]()
damnquote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg maar even als iemand gepmd heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er met Benny?Ik krijg ineens allemaal PM's
Kan iemand me het PM'en ofzo?
Doe maar huiswerk peopiequote:
Kee coolquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Chowi het volgende:
Ik wil een man wel eens zijn leven zien wagen voor een vrouw. Om watvoor reden dan ook.
klikquote:Een knap meisje heeft recentelijk in het Groningse plaatsje Siddeburen voor een ongeluk gezorgd. Een passant per auto was zo onder de indruk van haar verschijning dat hij niet meer op het verkeer lette.
Gedaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg maar even als iemand gepmd heeft.
Is gebeurdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg maar even als iemand gepmd heeft.
Niet mijn woorden hè.quote:
quote:
ah ik ga er ff een slotje opgooienquote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
Auto van JJH staat te koop in v&a.
Hihiquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah ik ga er ff een slotje opgooien
Want dat mag niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Omdat KLB'ers het aids van FOK is?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
Sommige KLB SC'ers zijn van mening dat ik kankerlelijk ben. Hoe?
quote:
quote:
aahhhhquote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
Auto van JJH staat te koop in v&a.
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat KLB'ers het aids van FOK is?
quote:
Je moet niet geleuven wat dat kutvolk zegt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
Maar je hebt wel gelijk.
Waar zeggen ze dat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
Maar je hebt wel gelijk.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
Maar je hebt wel gelijk.
Check de SC. Ik 'brak' weer eens ergens in.quote:
Waar blijft het slotje?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rode volvo's zijn verboden in V&A
Bedankt voor de opheldering, D.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
[ http://www.armelo.nl/x/wp-content/uploads/2009/06/verband.jpg&t=1]afbeelding ]
Oja dat is uit den boze, ik ga even kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Check de SC. Ik 'brak' weer eens ergens in.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
Sommige KLB SC'ers zijn van mening dat ik kankerlelijk ben. Hoe?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:00 schreef pgrferrari het volgende:
[TK] Volvo 940 2.3i Estate 'rood blok'
Ik vind de velgen baas
quote:
quote:
Ah, de kleine lettertjesquote:Op woensdag 22 september 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Houden zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb em nog nooit ergens zien posten, maar ik haar de naam Lamon steeds voorbijkomen, wat is er met die gast
Nee, dit maal was het niet Lamon.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Lamon. zit daar. Moet ik nog meer zeggen?
Lakitu? Echt een misbaksel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dit maal was het niet Lamon.. Ik ken die hele usert trouwens niet eens echt, alleen maar van naam. En ik heb dus van horen zeggen dat het een kutuser is. Verder kom ik hem nooit tegen ofzo.
.
Oh. Die ken ik nog van de vorige keer dat ik in die SC ging posten. Hij kan niet tegen nieuwe mensen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dit maal was het niet Lamon.. Ik ken die hele usert trouwens niet eens echt, alleen maar van naam. En ik heb dus van horen zeggen dat het een kutuser is. Verder kom ik hem nooit tegen ofzo.
.
Was dat met een aantal skype mensjes? Zoja toen was ik daar ook en was de stemming ook niet bepaald leukquote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Die ken ik nog van de vorige keer dat ik in die SC ging posten. Hij kan niet tegen nieuwe mensen.
Welk topic?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Die ken ik nog van de vorige keer dat ik in die SC ging posten. Hij kan niet tegen nieuwe mensen.
Neejoh, was al een jaar geleden en daarna nog toen de ONZ-SC gesloten werd.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was dat met een aantal skype mensjes? Zoja toen was ik daar ook en was de stemming ook niet bepaald leuk
Ik zou er bijna ook eens eenkijkje gaan nemenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, iemand die zich direct al op zo'n manier opstelt, neem ik per definitie niet serieus. Wat triest zeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Lamon. zit daar. Moet ik nog meer zeggen?
Wel mooierquote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welzonde dat je zo'n auto verkoopt.
Degelijker zijn ze er bijna niet
Niet veel, zo ze zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
Wat heb ik nou weer op mijn dak gehaald?
Het viel best mee totdat deze halve SC erheen ging.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
Groot en zwaar. Ik wil wat kleiners.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welzonde dat je zo'n auto verkoopt.
Degelijker zijn ze er bijna niet
Ik wist niet dat het zo makkelijk was om die mensen te irriteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het viel best mee totdat deze halve SC erheen ging.
Sowieso was hij er niet, omdat hij het goed kon vinden met mensen daar. (Ik weet ook niet waarom wel) En hij vond bijna iedereen losers.quote:
Dat was dan ook niet mijn bedoeling. Maar ik had het kunnen verwachten hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als wij nu hier gaan posten komen ze misschien hier terug.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet in dat uitschot mengen, had je van tevoren kunnen weten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
Hij vindt sowieso iedereen losers.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso was hij er niet, omdat hij het goed kon vinden met mensen daar. (Ik weet ook niet waarom wel) En hij vond bijna iedereen losers.
Dit is hun thuis, een warm nestje, die blijven nooit lang weg in de enge boze buitenwereld.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als wij nu hier gaan posten komen ze misschien hier terug.
Ik ben alweer terug.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh hij had het er altijd over dat mensen op andere delen van FOK! veel beter waren en wel aardig.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij vindt sowieso iedereen losers.Maar hij had wel echte model kwaliteiten.
Ach jong, ik ben niet zo van de hokjesgeest en de afbakeningen. Ik vind dat ik (en iedereen) overal moet kunnen posten, en daarom plaats ik gewoon af en toe een willekeurige post in een willekeurige SC. Net als hier toen. En als ik het leuk vind blijf ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet in dat uitschot mengen, had je van tevoren kunnen weten.
Nee precies, ik kom ook nergens om ruzie te zoeken. Maar ik weet zeker dat ik wel ruzie HEB als ik daar ga postenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Chowi het volgende:
Mensen moeten gewoon eens niet zo kinderachtig doen. Dan is er niets aan de hand.
Ik kom daar niet om ruzie te zoeken..
Zijn "ik zit nu te schijten"-gezicht.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hij had het er altijd over dat mensen op andere delen van FOK! veel beter waren en wel aardig.
En modelkwaliteiten? Hij trok wel vaak erg vreemde gezichten op de foto's die ik heb gezien.
Niet zo snel terugkrabbelen, petjesjongeren worden ook vaak genoeg gebashed. Die zijn ook niet zo ontwikkeld.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug.
Ze zijn niet ontwikkeld genoeg om te kunnen bashen, dus ben er maar niet aan begonnen
Je gaat me toch niet aan het werk zetten hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach jong, ik ben niet zo van de hokjesgeest en de afbakeningen. Ik vind dat ik (en iedereen) overal moet kunnen posten, en daarom plaats ik gewoon af en toe een willekeurige post in een willekeurige SC. Net als hier toen. En als ik het leuk vind blijf ik.
Mensen moeten gewoon eens niet zo kinderachtig doen. Dan is er niets aan de hand.
Ik kom daar niet om ruzie te zoeken..
Nee Ludo is er, dus jij kunt lekker hier chillen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet aan het werk zetten he
Het is gewoon een andere vorm van posten/humor. Als je die hebt moet je er heen gaan en anders heb je er niets te zoeken. Het hoeft niet allemaal dezelfde soort SC's te worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, ik kom ook nergens om ruzie te zoeken. Maar ik weet zeker dat ik wel ruzie HEB als ik daar ga postenDus dat doe ik dan niet, want daar heb ik gewoon geen zin in
Het lijkt me een heerlijke bak om te hebben, maar ja ik woon in de stad, ik weet niet waar ik hem zou moeten parkerenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Groot en zwaar. Ik wil wat kleiners.
En dat weet ik dat ze degelijk zijn, als ik weer een vakantieauto nodig heb, durf ik weer blind eentje je kopen.
Ja het is ongeleufelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme bella wat een skonne fobo heb jij
Nee, ik niet, dat doen andere mensen. Ik neem geen woorden als 'kankerlelijk' en 'tramp' in de mond. Nevah.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet aan het werk zetten he
Kloptquote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo snel terugkrabbelen, petjesjongeren worden ook vaak genoeg gebashed. Die zijn ook niet zo ontwikkeld.
Dat je hem niet kent, die man heeft meer gezichtsuitdrukkingen dan een bos bomen heeft!quote:
Nou precies. Noem het zo dan, ook goed. Maar dat dusquote:Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een andere vorm van posten/humor. Als je die hebt moet je er heen gaan en anders heb je er niets te zoeken. Het hoeft niet allemaal dezelfde soort SC's te worden.
Je bedoeld, hij heeft een gezichtsuitdrukking alsof er een bos bomen in zijn aars zit.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat je hem niet kent, die man heeft meer gezichtsuitdrukkingen dan een bos bomen heeft!
Ik ken hem ook niet echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat je hem niet kent, die man heeft meer gezichtsuitdrukkingen dan een bos bomen heeft!
Het was ook een garpje.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan geniet hij er wel vanquote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt, hij heeft een gezichtsuitdrukking alsof er een bos bomen in zijn aars zit.
topquote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Ludo is er, dus jij kunt lekker hier chillen.
Aandacht zoeken is 1. Aandacht vinden is wat anders hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook een garpje.
Alle aandachtzoekers zijn me wel bekend
En als ik ze echt niet ken zijn het slechte aandachtzoekers
Z'n fobo zegt ook niet veel.quote:
Dat is bijna overal inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wel geinig dat mensen denken dat iedereen ook in TAL post als ze in de SC zitten, ik vind de mensen hier gewoon gezellig maar heb niets met die programma's.
Hij heeft 2 accounts. Lamon. en Lamonquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Z'n fobo zegt ook niet veel.
quote:
Allebei.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft 2 accounts. Lamon. en Lamon
Die laatste is wsl leeg.
Oké. Ik dacht dat dat hier wel zo was eigenlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wel geinig dat mensen denken dat iedereen ook in TAL post als ze in de SC zitten, ik vind de mensen hier gewoon gezellig maar heb niets met die programma's.
En Sanne92.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft 2 accounts. Lamon. en Lamon
Die laatste is wsl leeg.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoeld, hij heeft een gezichtsuitdrukking alsof er een bos bomen in zijn aars zit.
Ik ook niet. Ik ben gemigreerd vanuit de WK SCquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Oh hey, nou je t zegt, de mijne ookquote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
Anonieme fokkers betreden mijn fobo opeens!
Een gedeelte kijkt de programma's wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht dat dat hier wel zo was eigenlijk.
Zelf kom ik ook bijna nooit meer in KLB, maar wel in de SC.
Ik haat anonieme fokkers. Flikkers.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hey, nou je t zegt, de mijne ook![]()
Vet hip, denk ik
KLB style jewaids!! zoo willekeur xDxDDDquote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hey, nou je t zegt, de mijne ook![]()
Vet hip, denk ik
ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een gedeelte kijkt de programma's wel.
Dat is breezahsletjes style.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KLB style jewaids!! zoo willekeur xDxDDD
Ral volk is dè.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik haat anonieme fokkers. Flikkers.
Of hoerenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had potloodvis nog wel eventjes verwacht hier, maar die mag zeker de KLB SC niet verlaten gezien zijn posthistoryquote:
Eerst kwam ook je eigen naam nog bij voyeurs staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
Ik lurk ook anoniem, omdat ik anders van die 'je lurkt' posts in mijn fobo krijg.En omdat ik weleens terug ging lezen in iemands fotoboek en mijn internet te traag is voor meer dan 25/pagina, dan komt er dus
Chai
Chai
Chai
Chai
Chai
Chai
te staan, alsof ik de hele dag heb lopen spieken daar. Ik kan het wel weer een keer terug veranderen.
Achja #care dat mensen posten dat je lurkt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
Ik lurk ook anoniem, omdat ik anders van die 'je lurkt' posts in mijn fobo krijg.En omdat ik weleens terug ging lezen in iemands fotoboek en mijn internet te traag is voor meer dan 25/pagina, dan komt er dus
Chai
Chai
Chai
Chai
Chai
Chai
te staan, alsof ik de hele dag heb lopen spieken daar. Ik kan het wel weer een keer terug veranderen.
Ja, maar ik vind het ook niet nodig dat mijn naam daar staat. Als ik die persoon interessant vind en contact wil zoek ik dat zelf wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Achja #care dat mensen posten dat je lurkt.
of dat ik ergens lurk, of dat mensen bij mij lurken. Whateverquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Achja #care dat mensen posten dat je lurkt.
daar zullen ze blij mee zijn...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar fobos van vrouwen
ik wel in die van Bella toen ik over dr gedroomd hadquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar zullen ze blij mee zijn...
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op random fobo's en mensen maken puike paints voor mijn fobo, in ruil maak ik ook weer puike paints voor hun. Gewoon om hallo te zeggen en mij boeit het geen moer of ik bij iemand in zijn voyeur lijstje sta. Ze mogen blij zijn dat Patje in hun voyeur lijstje staatquote:Op woensdag 22 september 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook niet nodig dat mijn naam daar staat. Als ik die persoon interessant vind en contact wil zoek ik dat zelf wel.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wel in die van Bella toen ik over dr gedroomd had
Ach waarom zou je anders 10 foto's van jezelf daar neer plempen? Zodat je lekker naar jezelf kan kijken tijdens het fokken?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft een punt Zwabberquote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach waarom zou je anders 10 foto's van jezelf daar neer plempen? Zodat je lekker naar jezelf kan kijken tijdens het fokken?
ik kijk heel af en toe als ik nieuwgierig ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op random fobo's en mensen maken puike paints voor mijn fobo, in ruil maak ik ook weer puike paints voor hun. Gewoon om hallo te zeggen en mij boeit het geen moer of ik bij iemand in zijn voyeur lijstje sta. Ze mogen blij zijn dat Patje in hun voyeur lijstje staat
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk heel af en toe als ik nieuwgierig ben.
En wat zie je dan: katten foto's
Ja, ze denken ook dat ik een oude vent ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij. Ik kan het ook niet helpen dat het vrouw-icoontje zo vaak misbruikt wordt.
het was meer een steek naar pgr, dat ze niet zo blij zouden zijn met hemquote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach waarom zou je anders 10 foto's van jezelf daar neer plempen? Zodat je lekker naar jezelf kan kijken tijdens het fokken?
Sorry, ik zie dat niet op de mobiele versie van fokquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij. Ik kan het ook niet helpen dat het vrouw-icoontje zo vaak misbruikt wordt.
ik kan niet paintenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens zijn er nog mensen in de zaal die en luecken paint voor mijn fobo willen maken? Hij is zo kaal.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was meer een steek naar pgr, dat ze niet zo blij zouden zijn met hem
Is hij een lelijk oud mannetje dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was meer een steek naar pgr, dat ze niet zo blij zouden zijn met hem
dan moet je die disabelen, als je een redelijke telefoon hebt kan hij ook gewoon de standaard lay out van Fok trekkenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dat niet op de mobiele versie van fok
Whehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ze denken ook dat ik een oude vent ben.
quote:
neequote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij een lelijk oud mannetje dan?
Over lelijk valt te twisten maar over oud niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij een lelijk oud mannetje dan?
30+ is niet oudquote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
oud toch minstensquote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Over lelijk valt te twisten maar over oud niet.
Ik ben 91.
Luv youquote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor mij wel.quote:
(L)quote:
hij is sowieso een druifquote:Op woensdag 22 september 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ooit een druif was ben je dan een rozijn.
Bijna 20.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk daadwerkelijk, Bella?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Chowi het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk daadwerkelijk, Bella?
Dacht ik.quote:
Omfg, scharen?quote:
Na de 60 begin je toch al met doodgaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het leven begint pas na de 60, of zoiets
Ik prefereer het woord kutjebotsen. Maar is goed.quote:
je begint dement te worden ouwequote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik draai GOFFERDOMME altijd getallen om!!!!
eigenlijk al op je 21ste, op je 60ste is je lichaam gewoon diep in ontkenningquote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Na de 60 begin je toch al met doodgaan?
Dus ik ook al.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigenlijk al op je 21ste, op je 60ste is je lichaam gewoon diep in ontkenning
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.htmlquote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord kutjebotsen. Maar is goed.
Haha dat dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.html
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je begint op dementieva te lijken ouwe
als jij een kutje wilt zijn primaquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Dat is dat lekkere tenniskutje.
Meh, kutjebotsen klinkt zo onpersoonlijk. Als ik ga scharen wil ik toch wel graag dat het enigszins persoonlijk is, hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord kutjebotsen. Maar is goed.
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jij een kutje wilt zijn prima
Oh, ik maak het wel persoonlijk hoor. Cd Celine Dion. Waxinelichtjes, rozenblaadjes,GHB. Komt goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meh, kutjebotsen klinkt zo onpersoonlijk. Als ik ga scharen wil ik toch wel graag dat het enigszins persoonlijk is, hoor.
Whehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.html
Wie is deze vlerk?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een jaar terug wel 2 hele dagen ja.
Daar begin je bij je geboorte al meequote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Na de 60 begin je toch al met doodgaan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |