Ja, lekker aan zuigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet moeilijk te combineren. Hou je van augurken?
Ik ben semi-pro lapohunter en OP starter. Eens had ik 3x de lapo in de nachtbagger dus 3x Brabant nachtbagger gemaakt.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk hem gaan die Patje, dat zijn nog eens snelle lapo's en OP's
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben semi-pro lapohunter en OP starter. Eens had ik 3x de lapo in de nachtbagger dus 3x Brabant nachtbagger gemaakt.
Nu met school heb ik vaak geen tijd om te baggeren, of huiswerk of ik ben gewoon moe van het huiswerk en zulks.quote:
Jaik ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu met school heb ik vaak geen tijd om te baggeren, of huiswerk of ik ben gewoon moe van het huiswerk en zulks.
quote:
Dan pak je toch even je AaiFoon Delicousquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ruzie met m'n internet, traaaaaaaaaag
Mirneeeeequote:
Wat doede gij dan in het Eindje muppetje?quote:
wil wel int eindje zittuquote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doede gij dan in het Eindje muppetje?Hajeee
Als ik dat nu zou doen zou ik ook slapen ja, maar ik moet huiswerk maken want moet morgen af. Heb totaal geen motivatiequote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik val telkens op de bank in slaap. Dat is niet goed he.
Nai, studie bellabipserd.quote:
beter dan de bank die op jou in slaap valtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ik val telkens op de bank in slaap. Dat is niet goed he.
Baguettequote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef crv het volgende:
hoi, om maar met de deur in huis te vallen: ik heb een kuthumeur
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beter dan de bank die op jou in slaap valt
hoi eendjequote:
Ik moet zo een stapel administraasssssie doen, boahhquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik dat nu zou doen zou ik ook slapen ja, maar ik moet huiswerk maken want moet morgen af. Heb totaal geen motivatie
Hoest? Of liever keine fragen?quote:
O nee dat niet nee.quote:
Nouja het moet toch gemaakt worden hè. Vooruit dan maar, maar eerstquote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo een stapel administraasssssie doen, boahh, zullen we samen geen motivatie hebben en toch doorzetten?
![]()
gewoon een ontzettende offday, dingen lopen niet zoals ik wil of langzamer. dan heeft mijn vrouw daardoor ook nog eens een opvliegende bui. het is gewoon ff dat weer alles teveel is.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest? Of liever keine fragen?
Offday sucksquote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een ontzettende offday, dingen lopen niet zoals ik wil of langzamer. dan heeft mijn vrouw daardoor ook nog eens een opvliegende bui. het is gewoon ff dat weer alles teveel is.
Ben blijkbaar toch nog niet helemaal uit mijn dal en val wellicht af en toe terug
Hey J. Flippertquote:
Avondquote:
om te relaxen moet de sfeer thuis ook goed zijn en dat is vandaag dus nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Offday sucks![]()
Tijd om vanavond een beetje te relaxen onder het genot van een bakkie plûah, thee, wijntje of biertje? Of nog veel te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hallon.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Dit topic moest even worden opgefleurd..
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Dit topic moest even worden opgefleurd..
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
om te relaxen moet de sfeer thuis ook goed zijn en dat is vandaag dus niet![]()
en doordat ik het ook nog eens overdag druk heb, heb ik bijna geen tijd om te fokkenGets, dat het dan maar snel morgen mag worden en dat de wind een beetje goed staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Noem je mij nou oud goftedomme, befslet?!!!1quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon.Carmen Electra, uit de oude doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |