Kan een heel stuk meegaan met je post. Dat bange vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
De millieu-hippies bedoelen het heel goed en zijn pionnen met de spandoeken die schreeuwen om nieuw moraal. Maar het zijn de mensen achter de schermen die strijken met het geld. Wanneer is het nooit zo geweest en tuinen wij er weer in?
Ik weet zeker als de gemiddelde Hollander straks uit saamhoriggeud minder warm doucht en minder stookt en zijn brakke led-verlichting aandoet, terwijl zijn/haar ogen kapotgaan in de schemer. En haar MS-windows alles standaard op super-energy saving zet en om de 2 minuten de monitor uitdoet. De rijken die ons alles opleggen en wilen dat 'iedereen' zuinig doet met de wereld, precies het tegnovergestdle zullen doen zolang zij nog leven.
Ik ook, maar die keuze is zo ver weg van de goepkope variant dat het voor veel mensen bijna ondenkbaar is het goede te kiezen hierin.quote:
Het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef TimMer1981 het volgende:
Sinds wanneer zijn er religies met bewijs dan?
Tsja, de wetenschap kan er ook niks aan doen dat denialists het debat zo hebben weten te sturen dat de bevolking nu denkt dat dit een geloof-kwestie is.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Alleen al het feit dat de gemiddelde Nederlander zegt "te geloven in klimaatverandering" geeft al aan dat het bar weinig met wetenschap te maken heeft
Aan de andere kant worden de denialists en sceptici ook met grof geld gesponsord door olie maatschappijen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
De millieu-hippies bedoelen het heel goed en zijn pionnen met de spandoeken die schreeuwen om nieuw moraal. Maar het zijn de mensen achter de schermen die strijken met het geld.
2 miljoen vind ik een schrijntje tov wat 'die andere kant' krijgt. En het is niet allebei slecht. Als je niet wet wat slechter is, de linker of de rechter is het niet goed om alles maar op 50/50 te gooien want dan heb je eigenlijk geen mening.quote:
Het is altijd een geloof. of weet jij het als normale burger altijd absoluut zeker? Je gelooft altijd, je gelooft en vertrouwt op degeen waarop je hebt gestemd etc etc.quote:
Dat is er toch al?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Betreft die glpobal wamring, er moet evenwicht koomen door een tegengeluid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |