Voor mij is dat dus bijzonder belangrijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef neen het volgende:
Wat maakt dat nou uit
Tevens: hardloopmp3speler voor 50eurouno momento
Ik bedoelde het cultureel verantwoorde deel van Griekenlandquote:
Kijk anders even hier op Fok! bij V&A, daar heb ik de mijne ook vandaan en dan niet shuffle, want shuffle is kut, dan loop je ineens hard op André Hazes. Ik betaalde 50 euro en kreeg er ook nog zo'n Nike hardloopthingie bij!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil een ipod shuffle kopen voor het hardlopen (neem nu altijd mijn 'gewone' ipod mee en die moet ik dan in mijn hand houden, beetje irritant) maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen.. help mij!
http://store.apple.com/nl(...)ffle?mco=MTM3NDY2Mjk
Mequote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil een ipod shuffle kopen voor het hardlopen (neem nu altijd mijn 'gewone' ipod mee en die moet ik dan in mijn hand houden, beetje irritant) maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen.. help mij!
http://store.apple.com/nl(...)ffle?mco=MTM3NDY2Mjk
Of in een Chinese webshop voor weinig zo'n ding voor om je arm kopen waar je iPod in kanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
ja maar ik heb toch helemaal geen andre hazes in mijn muziekcollectie?![]()
en je kunt toch gewoon een (hardloop)playlist maken speciaal voor je shuffle en die dan syncen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
en je kunt toch gewoon een (hardloop)playlist maken speciaal voor je shuffle en die dan syncen?
Voor alleen hardlopen zou ik gewoon iets goedkoops kopen, zoals dit is 20euro goedkoper, evenveel ruimte maar wel met een schermpje. Of idd 2e hands een Shuffle of een Zen Stone ofzo want die kunnen nooit veel kosten omdat het ook niets isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
Ouwe!!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik checkte net mijn rekening, weer 100 euro erbijOoit pensioen opgebouwd toen ik bij de Edah werkte, dat hebben ze nu uitgekeerd.
Ben je dat dieet niet aan het doen waar je het laatst over had?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: havermout met kaneel en banaan
L: 3 boterhammen, geitenkaas, jam en chocopasta
T: appel, bakje chips, handje cashew
D: bruine rijst met groentewok (paprika en broccoli met woksaus).
Het voelt alsof ik veel meer heb gegeten vandaag
Ik ben een beetje in de war over m'n toekomst![]()
Ja ik probeer dat dieet wel te volgen maar ik vind het Zo lastig. Ik ga morgen nog ander brood kopen want het rogge van de appie is echt viesquote:Op woensdag 22 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je dat dieet niet aan het doen waar je het laatst over had?
Wat is er aan de hand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 22-09-2010 20:06:04 ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Das niet spoiler-worthySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat doe ik wekelijks meerdere keren!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oh dat vond ik altijd zo leuk, zaten ze op de Spaanse trappen met flessen vol bacardi cola, en dan bij ze neerploffen en zeggen "oh lekker cola, doe mij ook een slokje!" en dan kijken hoe ze zich daaruit probeerden te reddenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Oppassen met wat je aangeboden krijgt van leerlingen in ieder geval, je weet nooit wat ermee gebeurd is. Kienders die stoer gaan drinken maar er niet tegen kunnen halen flauwe geintjes uit.
Relaxed! Althans, daar was je niet altijd even blij mee toch? Met dat gedoe? Of was het iets andersquote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
yaaaaaaaaaaaygedechargeerd!!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das niet spoiler-worthy. Dat doe ik wekelijks meerdere keren!
Ik ben gezegend met een enorme bos haar. En kan er wel wat missen. Maar er komt een moment dat ik beter kan gaan verven jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?
Oh, dat scheelt wel ja. Ik moet zuinig zijn op de sprietjes die ik hebquote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een enorme bos haar. En kan er wel wat missen. Maar er komt een moment dat ik beter kan gaan verven ja.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?
Ja dat is ook wel zo. Maar hij zegt iedere keer dat ie hier wilt blijven, maar hij is ook zo negatief. En eigenlijk zou ik gewoon, net als bijv. Nynke, mijn eigen plan moeten trekken, maar dat lukt niet zo goed geloof ik. Ik weet ook niet wat ik belangrijk vind in een baan, wat ik graag zou doen, ja wel een beetje maar dat wat ik wil is heel moeilijk binnenkomen geloof ik... buh.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Merel het volgende:
Perruche, wordt het ook niet eens tijd voor een goed gesprek met het vriendje daarover? Want volgens mij speelt die ook wel een grote rol in het waar-wonen-en-werken-verhaal..
Ja, ik heb die speciale schoenen, maar er zijn ook clipjes voor, die je op je schoen kan bevestigen. Het ís leuk, maar ik vind dat die batterij (dat ding wat je op/in je schoen doet) wel snel opgaat en die zijn fiks duur.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Blurred86 het volgende:
oh maar Co hoe zit dat dan met die sport ontvanger dinges, heb jij dan ook die speciale schoenen die daarbij horen? of kan het ook gewoon met normale schoenen? lijkt me best leuk zo'n ding! hij geeft afstand en snelheid aan toch? maar dan moet ik dus wel een nano hebben..
boks....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: havermout met kaneel en banaan
L: 3 boterhammen, geitenkaas, jam en chocopasta
T: appel, bakje chips, handje cashew
D: bruine rijst met groentewok (paprika en broccoli met woksaus).
Het voelt alsof ik veel meer heb gegeten vandaag
Ik ben een beetje in de war over m'n toekomst![]()
Ik vind de iPhone way te zwaar om mee te rennen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef neen het volgende:
Co, loop jij gewoon met een ipod dan en niet met een iphone? Want met de laatste hoef je toch niet dat nike+ te gebruiken maar gewoon iets als runkeeper?
[..]
Relaxed! Althans, daar was je niet altijd even blij mee toch? Met dat gedoe? Of was het iets andersnou ja,
dus het zal wel goed zijn.
Kan je de batterij van het schoending dan wel vervangen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik heb die speciale schoenen, maar er zijn ook clipjes voor, die je op je schoen kan bevestigen. Het ís leuk, maar ik vind dat die batterij (dat ding wat je op/in je schoen doet) wel snel opgaat en die zijn fiks duur.
Die nano's zijn ook klein hoor, ik heb die gewoon in mijn broekzak zitten.
ik trek niet zoveel een eigen plan, ik moest kiezen tussen werkeloos en ongelukkig zijn in Bremen, of een beetje gelukkiger en werk hebben in Zweden...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar hij zegt iedere keer dat ie hier wilt blijven, maar hij is ook zo negatief. En eigenlijk zou ik gewoon, net als bijv. Nynke, mijn eigen plan moeten trekken, maar dat lukt niet zo goed geloof ik. Ik weet ook niet wat ik belangrijk vind in een baan, wat ik graag zou doen, ja wel een beetje maar dat wat ik wil is heel moeilijk binnenkomen geloof ik... buh.
Het hele ding bestaat uit twee elementen, iets wat je in je iPod stopt, dat is de ontvanger en een ovaal dingetje en dat stop je in je schoen en daar zit ook een batterij in die je niet kan vervangen en dus moet je iedere keer zo'n nieuw ovaaltje kopen à 19 euro. En iedere keer is toch wel ieder half jaar of zo.......quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je de batterij van het schoending dan wel vervangen?
klinkt heerlijk bij elkaar dat trio, en de hartige taart ook! goed idee trouwens, die ga ik ook maken dit weekend! Wat voor heb je gemaakt?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef conleche het volgende:
Ontzettend rozig van trio hardlopen, wodka en bad en damn, nu moet ik nog een hartige taart in elkaar flansen. Niet echt zin in. Maar wel doen, kan ik zeker 3x van eten ook, dus ik zie het als een investering.
En Vik, natuurlijk ga je naar Istanboel! Tenminste als er geen 20 kinderen voor 1 begeleider zijn. Anders ga je óók naar Istanbul (ik doe gewoon tevens de internationale variant), maar ga je met Nachtwachten zonder school!
Wat zijn ze toch slim bij apple hè. En verspillend!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het hele ding bestaat uit twee elementen, iets wat je in je iPod stopt, dat is de ontvanger en een ovaal dingetje en dat stop je in je schoen en daar zit ook een batterij in die je niet kan vervangen en dus moet je iedere keer zo'n nieuw ovaaltje kopen à 19 euro. En iedere keer is toch wel ieder half jaar of zo.......
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik probeer dat dieet wel te volgen maar ik vind het Zo lastig. Ik ga morgen nog ander brood kopen want het rogge van de appie is echt vieshartstikke droog dus ik ga proberen speltbrood te kopen ofzo. En behalve de lunch is het eigenlijk wel goed, het waren ovengebakken chippies dus dat mag
Moeilijke beslissingen inderdaad... Hoewel je jezelf natuurlijk niet per se helemaal vastlegt, als je iets toch niet leuk vindt kun je altijd nog iets anders gaan doen. Wat zijn de dingen waar je tussen twijfelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Nein!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
ligt facebook er bij jullie ook uit?
Eentje met allemaal dingen uit de koelkast die op moestenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt heerlijk bij elkaar dat trio, en de hartige taart ook! goed idee trouwens, die ga ik ook maken dit weekend! Wat voor heb je gemaakt?
Ik ben net onverwachts bij vriendinnen gaan eten (kon eigenlijk niet ivm spinningles, maar die heb ik afgezegd omdat ik geen les kan geven als ik half ziek ben)en dat was precies wat ik nodig had! heb weer helemaal energie nuEn kreeg ook superveel zin om te sporten toen ik naar huis fietste langs het water, dus dat ga ik morgenavond doen
yup.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
http://downforeveryoneorjustme.com/quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten XM, succes met je teen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Sad but true!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef Swietje het volgende:
Dat meen je niet V1z0R...Stom programma.. m'n opa kijkt dat ook.
Heb vandaag niet bij kunnen lezen, maar mag ik uit bovenstaande afleiden dat je je afgelopen nacht heb moeten schikken naar de voor jou gemaakte planning?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Swietje het volgende:
Grijzen haren heb ik nog niet kunnen signaleren!![]()
Fijn dat je weer gesport hebt Maria! Ben benieuwd hoe het bevalt volgende week bij de nieuwe![]()
Boh. Ik zit bomvol frustraties en weet echt even geen manier om het te uiten/kwijt te raken. Irritant.![]()
Wel erg intercultureel!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Raar eetdagje vandaag
o. boterham appelstroop
t. 2 bastognekoeken
l. 10 stukjes sushi
t. 3 bonbons en verschillende borrelhapjes
d. salade+ 1 stokje sate
t. tequilla + 40 gram erdnussflips
Nee hoor. Heb mijn eigen zin doorgedrevenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb vandaag niet bij kunnen lezen, maar mag ik uit bovenstaande afleiden dat je je afgelopen nacht heb moeten schikken naar de voor jou gemaakte planning?
Dan verwacht íkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb mijn eigen zin doorgedreven
Ja maar dat is ook heelquote:
Fijn. Zou een kwartiertje scheldwoorden opschrijven tegen frustratie? Zou er persoonlijk van in de lach schieten, misschien helpt het jou ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook heel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en meer dan dat
Oh. My. God. (helaas klinkt het als iets wat ik ook zou kunnen doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
omg, ik heb mijn ex uit de newsfeed van mijn facebook gehaald zodat ik niet steeds met zijn updates/whatever geconfronteerd word, maar nu zoek ik dus regelmatig zijn profiel op om er alsnog naar te kijken (I know), en net typte ik dus bijna zijn naam in het 'what's on your mind' veld ipv het search veld, omg ik zag het net op tijd anders had ik dus gewoon zijn naam als mijn status update gehad
![]()
Dat niet maar gewoon een mc donalds gekleurd overhemd, pantalon (welke kleuren weet ik niet) en dan zo'n doorzichtig naamplaatje met een mc donalds logo geprint en erin geschoven erop met natuurlijk, vergeet het niet. Zo'n zonneklep.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand een mc donalds pakje te leen?
Als het luiheid is mag je wel kleding van mij lenen. Ik ben lui.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een themafeest met als thema acedia (luiheid? ) en ik wou als mc donalds medewerker!
Cap, zwarte blouse met witte streep en zwart (of was het blauw?) schort en je bent al een eind.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een themafeest met als thema acedia (luiheid? ) en ik wou als mc donalds medewerker!
Oh dat wist ik niet, maar je hebt gelijk! Maar dan nog, stel dat iemand het nog net zou zien voor ik het verwijderd hadquote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. My. God. (helaas klinkt het als iets wat ik ook zou kunnen doen.)
Was wel grappig geweest though.Sorry
Die status-updates kan je toch ook wel verwijderen?
Hm eigenlijk in het algemeenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moeilijke beslissingen inderdaad... Hoewel je jezelf natuurlijk niet per se helemaal vastlegt, als je iets toch niet leuk vindt kun je altijd nog iets anders gaan doen. Wat zijn de dingen waar je tussen twijfelt?
Ik ga maar eens kijken of ik uberhaupt aangenomen ga worden en zo wel kan ik altijd nog kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en de oven hier doet het niet en ik heb uiteraaaard steeds zin in hartige taart en ovenschotels enzo![]()
En perruche:keuzes zijn lastig vaak, maar bedenk ook: een grotemensenbaan kan ook verwisselend worden voor een leukere als het niet bevalt he! Proberen kan dus altijd
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef neen het volgende:
[..]
Als het luiheid is mag je wel kleding van mij lenen. Ik ben lui.
Of gewoon in de kleding gaan die je die dag aan had en zeggen dat je te lui was om andere kleding aan te trekken.
hihi,ik moest er ook even om lachen stiekem. Zou mij ook kunnen gebeuren:)quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar je hebt gelijk! Maar dan nog, stel dat iemand het nog net zou zien voor ik het verwijderd had
Mijn hart sloeg wel even over iig
morgen over een week!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef Perruche het volgende:
BOKS naar nynke. Bevalt het wel een beetje en hoe gaat het zweeds? Nog maar een daar nachtjes voor de duutser er is
PF, heb je eigenlijk nog cupcakes gemaakt? Als themafeestje lui is zou ik gewoon in m'n pyama gaan
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Perruche en nynke, als je een beslissing neemt waar je voorlopig gaat wonen/werken betekent dat toch niet dat je er je hele leven aan vast zit? 12 jaar geleden kocht ik een huis in NL, 8 jaar geleden in D. Ik heb zoveel verschillende banen gehad... Ieder jaar is anders. Wie weet waar we volgend jaar wonen?
Jullie zijn nog zo jong! Maak je toch niet druk om zoiets als settelen en doe gewoon wat je hart je ingeeft. Je buikgevoel heeft altijd gelijk.
oh, voor altijd, dat idee heb ik ook niet. Maar, waar ik erg naar verlang is m'n eigen appartementje hebben met m'n eigen spullen. En ergens langer dan 3 jaar wonen...Ik verhuis als sinds m'n 16e elke 3 jaar, en dat is wel genoeg. ik weet alleen niet of uppsala de plaats is waar ik langer wil blijven wonen....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Perruche en nynke, als je een beslissing neemt waar je voorlopig gaat wonen/werken betekent dat toch niet dat je er je hele leven aan vast zit? 12 jaar geleden kocht ik een huis in NL, 8 jaar geleden in D. Ik heb zoveel verschillende banen gehad... Ieder jaar is anders. Wie weet waar we volgend jaar wonen?
Jullie zijn nog zo jong! Maak je toch niet druk om zoiets als settelen en doe gewoon wat je hart je ingeeft. Je buikgevoel heeft altijd gelijk.
we vieren het zelf helemaal niet hoor...Ja, ik heb hem een kaartje gestuurd, maar c'est tout. Nee, we zijn aan het begin van het studeren hier in Zweden bij elkaar gekomen. Van sept. tot juni in hetzelfde land gewoond, en nu al langer dan een jaar lange afstand, met langere periodes tussendoor dat we samen waren..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan!![]()
O en Nynke, volgens mij ben ik het gister vergeten, maar nog van harte met jullie 2 jarig jubileum! (k had op de een of andere manier de indruk dat jullie al veel langer samen waren...?)
Je hebt ook wel gelijk. Alleen heb ik een beetje hetzelfde als Nynke. Veel in het buitenland gewoond en nooit lang ergens gebleven. En ook prive een tumultueus jaar achter de rug. Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat het voor altijd is, maar dat ik echt voor mezelf moet gaan zorgen, dat ik niet terug kan vallen op m'n ouders (m'n pa woont afgelegen in DL en gaat het huis waar ik nu inzit waarschijnlijk verhuren) en dat ik echt verantwoordelijk ben voor mijn eigen beslissingen is een beetje eng.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
bij mij werkt t ook goed voor studerenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb iets nieuws: Klassieke muziek aan in huis. Op de een of andere manier studeer ik daarmee beter en eet ik minder![]()
Waar wel dan? En ook als je een daardoor misschien niet de baan van je dromen kunt aannemen (voorlopig)? Wat heeft voor jou prioriteit? Leven is helaas compromissen sluiten en dat betekent dat -meestal- niet alles voor de volle 100% naar je zin kan zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, voor altijd, dat idee heb ik ook niet. Maar, waar ik erg naar verlang is m'n eigen appartementje hebben met m'n eigen spullen. En ergens langer dan 3 jaar wonen...Ik verhuis als sinds m'n 16e elke 3 jaar, en dat is wel genoeg. ik weet alleen niet of uppsala de plaats is waar ik langer wil blijven wonen....
New Slide of Nieuwe Dia, in ieder geval op de laatste dia staan en dan rechter muisknop -> een van die 2quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef loveli het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je een nieuwe bladzijde met powerpoint krijgt? Programma niet bij de hand en ik mooet iemand helpen met huiswerk
Kan best spoiler-worthy zijn. Waar heb je ze weggehaald, Puff?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das niet spoiler-worthy. Dat doe ik wekelijks meerdere keren!
Ik volgende week een met als thema 'abroad'. Engels kostschoolmeisje? Afrikaans gewaad van mijn vader?Of zo'n Chinees jurkje met stokjes in m'n haar. Ik weet het nog niet!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
omg, ik heb mijn ex uit de newsfeed van mijn facebook gehaald zodat ik niet steeds met zijn updates/whatever geconfronteerd word, maar nu zoek ik dus regelmatig zijn profiel op om er alsnog naar te kijken (I know), en net typte ik dus bijna zijn naam in het 'what's on your mind' veld ipv het search veld, omg ik zag het net op tijd anders had ik dus gewoon zijn naam als mijn status update gehad
![]()
Linksbovenvoor, vlak bij een van de drie atheroomcystes, als we toch spoilervrij doenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan best spoiler-worthy zijn. Waar heb je ze weggehaald, Puff?
Heb je haar in je emailadressen staan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Blurred, volgens mij kunnen mensen op FB ook zien dat je hun profiel bekeken hebt. Je bent niet zo anoniem als op Hyves. Weet niet of dat waar is, hoor, maar ik kreeg De Mevrouw ineens als vriendensuggestie, een tijdje terug, en aangezien ze me niet via Hyves of MSN kan hebben opgespoord (waren geen vriendjes @ Hyves en ik gebruik voor MSN een ander adres dan voor Facebook) móest ze me wel hebben opgezocht . Maar misschien is dat ook wel tot je die persoon hebt weggeklikt als suggestie.
Neen, niks. Maar het doet er niet meer toe, want het is al een hele poos geleden. Als het goed is, lurkt ze nu niet meer. Andersom wel, maar goedquote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je haar in je emailadressen staan?
oh hij mag op zich wel weten dat ik zijn profiel bekijk hoor, alleen zijn naam als status update is me wat veel van het goedequote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Blurred, volgens mij kunnen mensen op FB ook zien dat je hun profiel bekeken hebt. Je bent niet zo anoniem als op Hyves. Weet niet of dat waar is, hoor, maar ik kreeg De Mevrouw ineens als vriendensuggestie, een tijdje terug, en aangezien ze me niet via Hyves of MSN kan hebben opgespoord (waren geen vriendjes @ Hyves en ik gebruik voor MSN een ander adres dan voor Facebook) móest ze me wel hebben opgezocht . Maar misschien is dat ook wel tot je die persoon hebt weggeklikt als suggestie.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM.quote:
[ Bericht 19% gewijzigd door neen op 22-09-2010 23:30:09 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:21 schreef neen het volgende:
Gestreken en gevouwen, jawelCryptisch verhaal in die spoiler, wat is er toch aan de hand met/bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je er niet meer over kwijt?
Tevens: een man die strijkt!
Are you pondering what I'm pondering?
Haha, ik vroeg me al precies hetzelfde afquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Syrena het volgende:
Oh, een Hospitality Assistent is eigenlijk een concierge. Ik vroeg het me al af(kwam een interne vacature langs). Nou ja, je kunt er wel interessant mee doen op feestjes als ze vragen wat je voor werk doet I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |