Voor mij is dat dus bijzonder belangrijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef neen het volgende:
Wat maakt dat nou uit
Tevens: hardloopmp3speler voor 50eurouno momento
Ik bedoelde het cultureel verantwoorde deel van Griekenlandquote:
Kijk anders even hier op Fok! bij V&A, daar heb ik de mijne ook vandaan en dan niet shuffle, want shuffle is kut, dan loop je ineens hard op André Hazes. Ik betaalde 50 euro en kreeg er ook nog zo'n Nike hardloopthingie bij!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil een ipod shuffle kopen voor het hardlopen (neem nu altijd mijn 'gewone' ipod mee en die moet ik dan in mijn hand houden, beetje irritant) maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen.. help mij!
http://store.apple.com/nl(...)ffle?mco=MTM3NDY2Mjk
Mequote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil een ipod shuffle kopen voor het hardlopen (neem nu altijd mijn 'gewone' ipod mee en die moet ik dan in mijn hand houden, beetje irritant) maar ik kom er niet uit welke kleur ik zal nemen.. help mij!
http://store.apple.com/nl(...)ffle?mco=MTM3NDY2Mjk
Of in een Chinese webshop voor weinig zo'n ding voor om je arm kopen waar je iPod in kanquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
ja maar ik heb toch helemaal geen andre hazes in mijn muziekcollectie?![]()
en je kunt toch gewoon een (hardloop)playlist maken speciaal voor je shuffle en die dan syncen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
en je kunt toch gewoon een (hardloop)playlist maken speciaal voor je shuffle en die dan syncen?
Voor alleen hardlopen zou ik gewoon iets goedkoops kopen, zoals dit is 20euro goedkoper, evenveel ruimte maar wel met een schermpje. Of idd 2e hands een Shuffle of een Zen Stone ofzo want die kunnen nooit veel kosten omdat het ook niets isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
Ouwe!!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik checkte net mijn rekening, weer 100 euro erbijOoit pensioen opgebouwd toen ik bij de Edah werkte, dat hebben ze nu uitgekeerd.
Ben je dat dieet niet aan het doen waar je het laatst over had?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: havermout met kaneel en banaan
L: 3 boterhammen, geitenkaas, jam en chocopasta
T: appel, bakje chips, handje cashew
D: bruine rijst met groentewok (paprika en broccoli met woksaus).
Het voelt alsof ik veel meer heb gegeten vandaag
Ik ben een beetje in de war over m'n toekomst![]()
Ja ik probeer dat dieet wel te volgen maar ik vind het Zo lastig. Ik ga morgen nog ander brood kopen want het rogge van de appie is echt viesquote:Op woensdag 22 september 2010 19:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je dat dieet niet aan het doen waar je het laatst over had?
Wat is er aan de hand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 22-09-2010 20:06:04 ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Das niet spoiler-worthySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat doe ik wekelijks meerdere keren!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oh dat vond ik altijd zo leuk, zaten ze op de Spaanse trappen met flessen vol bacardi cola, en dan bij ze neerploffen en zeggen "oh lekker cola, doe mij ook een slokje!" en dan kijken hoe ze zich daaruit probeerden te reddenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Oppassen met wat je aangeboden krijgt van leerlingen in ieder geval, je weet nooit wat ermee gebeurd is. Kienders die stoer gaan drinken maar er niet tegen kunnen halen flauwe geintjes uit.
Relaxed! Althans, daar was je niet altijd even blij mee toch? Met dat gedoe? Of was het iets andersquote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
yaaaaaaaaaaaygedechargeerd!!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das niet spoiler-worthy. Dat doe ik wekelijks meerdere keren!
Ik ben gezegend met een enorme bos haar. En kan er wel wat missen. Maar er komt een moment dat ik beter kan gaan verven jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?
Oh, dat scheelt wel ja. Ik moet zuinig zijn op de sprietjes die ik hebquote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een enorme bos haar. En kan er wel wat missen. Maar er komt een moment dat ik beter kan gaan verven ja.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, maar dan hou je er toch geen meer over straks?
Ja dat is ook wel zo. Maar hij zegt iedere keer dat ie hier wilt blijven, maar hij is ook zo negatief. En eigenlijk zou ik gewoon, net als bijv. Nynke, mijn eigen plan moeten trekken, maar dat lukt niet zo goed geloof ik. Ik weet ook niet wat ik belangrijk vind in een baan, wat ik graag zou doen, ja wel een beetje maar dat wat ik wil is heel moeilijk binnenkomen geloof ik... buh.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Merel het volgende:
Perruche, wordt het ook niet eens tijd voor een goed gesprek met het vriendje daarover? Want volgens mij speelt die ook wel een grote rol in het waar-wonen-en-werken-verhaal..
Ja, ik heb die speciale schoenen, maar er zijn ook clipjes voor, die je op je schoen kan bevestigen. Het ís leuk, maar ik vind dat die batterij (dat ding wat je op/in je schoen doet) wel snel opgaat en die zijn fiks duur.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef Blurred86 het volgende:
oh maar Co hoe zit dat dan met die sport ontvanger dinges, heb jij dan ook die speciale schoenen die daarbij horen? of kan het ook gewoon met normale schoenen? lijkt me best leuk zo'n ding! hij geeft afstand en snelheid aan toch? maar dan moet ik dus wel een nano hebben..
boks....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: havermout met kaneel en banaan
L: 3 boterhammen, geitenkaas, jam en chocopasta
T: appel, bakje chips, handje cashew
D: bruine rijst met groentewok (paprika en broccoli met woksaus).
Het voelt alsof ik veel meer heb gegeten vandaag
Ik ben een beetje in de war over m'n toekomst![]()
Ik vind de iPhone way te zwaar om mee te rennen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef neen het volgende:
Co, loop jij gewoon met een ipod dan en niet met een iphone? Want met de laatste hoef je toch niet dat nike+ te gebruiken maar gewoon iets als runkeeper?
[..]
Relaxed! Althans, daar was je niet altijd even blij mee toch? Met dat gedoe? Of was het iets andersnou ja,
dus het zal wel goed zijn.
Kan je de batterij van het schoending dan wel vervangen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik heb die speciale schoenen, maar er zijn ook clipjes voor, die je op je schoen kan bevestigen. Het ís leuk, maar ik vind dat die batterij (dat ding wat je op/in je schoen doet) wel snel opgaat en die zijn fiks duur.
Die nano's zijn ook klein hoor, ik heb die gewoon in mijn broekzak zitten.
ik trek niet zoveel een eigen plan, ik moest kiezen tussen werkeloos en ongelukkig zijn in Bremen, of een beetje gelukkiger en werk hebben in Zweden...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar hij zegt iedere keer dat ie hier wilt blijven, maar hij is ook zo negatief. En eigenlijk zou ik gewoon, net als bijv. Nynke, mijn eigen plan moeten trekken, maar dat lukt niet zo goed geloof ik. Ik weet ook niet wat ik belangrijk vind in een baan, wat ik graag zou doen, ja wel een beetje maar dat wat ik wil is heel moeilijk binnenkomen geloof ik... buh.
Het hele ding bestaat uit twee elementen, iets wat je in je iPod stopt, dat is de ontvanger en een ovaal dingetje en dat stop je in je schoen en daar zit ook een batterij in die je niet kan vervangen en dus moet je iedere keer zo'n nieuw ovaaltje kopen à 19 euro. En iedere keer is toch wel ieder half jaar of zo.......quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je de batterij van het schoending dan wel vervangen?
klinkt heerlijk bij elkaar dat trio, en de hartige taart ook! goed idee trouwens, die ga ik ook maken dit weekend! Wat voor heb je gemaakt?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef conleche het volgende:
Ontzettend rozig van trio hardlopen, wodka en bad en damn, nu moet ik nog een hartige taart in elkaar flansen. Niet echt zin in. Maar wel doen, kan ik zeker 3x van eten ook, dus ik zie het als een investering.
En Vik, natuurlijk ga je naar Istanboel! Tenminste als er geen 20 kinderen voor 1 begeleider zijn. Anders ga je óók naar Istanbul (ik doe gewoon tevens de internationale variant), maar ga je met Nachtwachten zonder school!
Wat zijn ze toch slim bij apple hè. En verspillend!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Het hele ding bestaat uit twee elementen, iets wat je in je iPod stopt, dat is de ontvanger en een ovaal dingetje en dat stop je in je schoen en daar zit ook een batterij in die je niet kan vervangen en dus moet je iedere keer zo'n nieuw ovaaltje kopen à 19 euro. En iedere keer is toch wel ieder half jaar of zo.......
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik probeer dat dieet wel te volgen maar ik vind het Zo lastig. Ik ga morgen nog ander brood kopen want het rogge van de appie is echt vieshartstikke droog dus ik ga proberen speltbrood te kopen ofzo. En behalve de lunch is het eigenlijk wel goed, het waren ovengebakken chippies dus dat mag
Moeilijke beslissingen inderdaad... Hoewel je jezelf natuurlijk niet per se helemaal vastlegt, als je iets toch niet leuk vindt kun je altijd nog iets anders gaan doen. Wat zijn de dingen waar je tussen twijfelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Nein!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
ligt facebook er bij jullie ook uit?
Eentje met allemaal dingen uit de koelkast die op moestenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt heerlijk bij elkaar dat trio, en de hartige taart ook! goed idee trouwens, die ga ik ook maken dit weekend! Wat voor heb je gemaakt?
Ik ben net onverwachts bij vriendinnen gaan eten (kon eigenlijk niet ivm spinningles, maar die heb ik afgezegd omdat ik geen les kan geven als ik half ziek ben)en dat was precies wat ik nodig had! heb weer helemaal energie nuEn kreeg ook superveel zin om te sporten toen ik naar huis fietste langs het water, dus dat ga ik morgenavond doen
yup.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
http://downforeveryoneorjustme.com/quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten XM, succes met je teen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Sad but true!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef Swietje het volgende:
Dat meen je niet V1z0R...Stom programma.. m'n opa kijkt dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |