abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86684068
Het vorige deel: <Slank #1176 - zonder watercoolers en zonder baan :')>

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door Cocotrimonium op 21-09-2010 19:17:31 ]
pi_86684145

Heet zij een pruik op? (sandra schuurhof)
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:11:49 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86684157
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh -O-

Dus ik heb geen spannende dingen over Vik gemist? ;(
Juist! ^O^.

Zo schattig: uurtje geleden stond de halve afdeling vh kinderdagverblijf te loeren naar Pippa die in de vensterbank zat. En toen riep ik: "Ik heb er nog 1" en zette ik Janneke erbij en toen waren ze helemaal door het dolle heen O+ :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_86684249
Boksbal boksbal.. ik zoek naar een boksbal!

Vik & Coco hebben ooook PM... zelfde als ik vanmiddag aan de rest stuurde. ;)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 19:16:52 #5
70532 loveli
N
pi_86684349
Zo.
crap in = crap out
pi_86684427
Ik heb zin om lekker te eten vanavond :9
pi_86684487
Nieuw topic!

Wat ga je eten pief?

Ik ga eten: vis (koolvis) gestoofd met tomaten en venkel, risotto met kippenbouillon. Ben benieuwd.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:22:20 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86684574
Ik heb brood gegeten, want Nachtwacht heeft zich in de stad al volgevreten.

Lijstje:

O: Brinta met banaan en kaneel (echt lekker :9)
T: appel
L: glas melk, twee boterhammen met hagelslag, twee boterhammen met ham, één boterham met cervelaatachtig iets.
D: vier boterhammen met smeerworst

:').
Niet meer actief op Fok!
pi_86684578
Weet ik niet, ik kan niet bij mijn keuken door de chaos :@ en ik heb geen zin om 'alleen' uit eten te gaan ;)
pi_86684593
XM, ik las het vanmiddag op het werk al, wat fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:23:06 #11
236335 neen
schone schijn
pi_86684611
Lijstje:
O: 3 broodjes hagelslag :')
T: koffie
L: 4 broodjes pindakaas
T: appel, koffie
D: indisch
T: koffie, limonade

Zit echt bomvol hmmm niet zo geweldig
het lijkt niet wat het is
pi_86684646
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
Boksbal boksbal.. ik zoek naar een boksbal!

Vik & Coco hebben ooook PM... zelfde als ik vanmiddag aan de rest stuurde. ;)
Ik wil ook best graag PM.

Verder moet je zodra je gekalmeerd bent een goed gesprek voeren met de medische staf. Je bent volwassen, je verbiedt hen (terecht) om verder jouw medische zaken te bedisselen met derden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86684778
Je hebt PM, sigme. Wow, schrijven hier meer mensen mee dan ik dacht.
pi_86685064
ff lijstje droppen!

O: 2 volkoren boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas)
L: 2 volkoren boterhammen (1 kipfilet, 1 30+ kaas)
A: gekookte aardappelen met jus, halve snitchel, peultjes en worteltjes
T: 2 speculaasjes
S: 1 uur cardio
pi_86685124
voor de helft geknipt/verknipt haar >>
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder >>
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog eerder>>
quote:
SPOILER
Ik ben denk ik niet ontevreden? Ik weet het eigenlijk niet :P Vind het wel grappig dat mijn hoofd niet meer zo verstopt is maarrr laagjes wil ik ook niet echt w/
Dus ik weet niet of ik het af moet laten knippen of het zo moet laten. Mijn eigen kapper vond het niet lelijk behalve 1 laag en verder geen lagen dat was wel vreemd.
pi_86685167
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk :@
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:38:33 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86685191
Ik wil ook weer eens naar de kappert. Weet iemand een goeie en goedkope in DH/Scheveningen?
Niet meer actief op Fok!
pi_86685415
Salon B is goed, dichtstbijzijnde zit in Rotterdam..
pi_86685450
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Swietje het volgende:
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk :@
Dank je! Maar ik ben er gewoon nog niet zo uit. Mijn ouders/BFF zagen het niet zo.
pi_86685632
Soort van naamtopic. :')

Ik vind je haar leuk PF! ^O^
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:52:09 #21
331 Merel
Be here now.
pi_86685759
Ik wil ook een PM! Maar ik heb geen eigen geheimen in de aanbieding. Volgens mij weten jullie het meeste wel, soms in wat beknopte vorm. Jullie weten in ieder geval meer van me dan een hoop vriendinnen IRL.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86685763
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:55:55 #23
331 Merel
Be here now.
pi_86685946
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86685987
O+ oh my O+

Iedereen die van Indiaas eten houdt, en dan speciaal van Kormagerechten:

Kip Korma Recept :9

zó geweldig lekker, echt precies zoals bij 't laatste restaurant in Wales waar we dit op hebben.. ik bleef eten... :9

Erbij zelfgemaakte naan met koriander/knoflook en Indiase Bloemkool. Echt aan te raden!

Dus.
Ja doei.
pi_86685995
oO<
Had ik net al gepost, maar uTorrent staat aan en dan loopt alles wel eens vast :') En niemand die mij zegt dat de nieuwe House en How I Met Your Mother al online staan }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86686060
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen.
Ik wil er ook eentje maar weet er geen. En ik wil een andere baan :r werk krap vier weken weer samen met de beruchte twee collega's en ik ben ze nu alweer meer dan spuugzat :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86686069
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet ik niet, ik kan niet bij mijn keuken door de chaos :@ en ik heb geen zin om 'alleen' uit eten te gaan ;)
je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendje :') ik maak risotto
pi_86686217
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.
pi_86686366
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Perruche het volgende:
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.
Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.
pi_86686425
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendje :') ik maak risotto
Echt :P?
Ik sta zo voor je deur, pas op :')
pi_86686444
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.
Ik ben geen student. Jammeerrrrr. Ik zie een aanbieding voor iets genaamd MOhair van 42 naar 21 euro. Misschien doe ik dat wel. Ik kan hier ook bij Jessica of bij zo'n spaanse gekapt worden, maar ik durf niet :') tot vorkort ging ik nooit naar de kapper behalve als ik in eindhoven was want daar durfde ik het. George de Keyzer is ook goed maar ik weet niet wat 'ie kost.
pi_86686501
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabel 8-) Vorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).

Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes oO<
pi_86686554
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabel 8-) Vorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).

Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes oO<
Ik knip mijn vriendje maar ik vind het eigenlijk beter als ie naar de kapper gaat. Maar dat vind ie zonde geld als ik het ook kan :')

nu ga ik koken.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:11:01 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86686583
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!

PF O+ Ik vind het mooi staan hoor! Ik denk leuker dan de eerdere foto's?

Lijstje!
O: gratiesj kellogs ontbijtgraandinges met melk
T: laatste stukje van het daim reepje
T: snee brood met kaas
L: drie sneetjes brood met twee gebakken eieren
T: anderhalve beker melk
D: wokgroenten met champignons, woksausje en rijst

S: gedurende de dag heeeel veel lopen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86686660
:o Google is stuk! En Twitter ook! :o
Hoe moet ik nou zoeken ;( Ben trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken :')
pi_86686707
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?
pi_86686858
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo! :o volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje :@ maargoed.... dat durf ik dan weer niet ;) :P

Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch O+
Ja doei.
pi_86686903
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!
SPOILER
Wat word ik nu al een consumentista! :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:18:16 #39
236335 neen
schone schijn
pi_86686904
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?

Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?
pi_86686978
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!
SPOILER
Wat word ik nu al een consumentista! :')
Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staan
pi_86687005
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef neen het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?

Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?
Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:20:55 #42
331 Merel
Be here now.
pi_86687009
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:

Als student zijnde
:(
pi_86687042
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Ewelina het volgende:
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?
Google en twitter doen het weer, t kan ook aan mijn pc liggen. Weird!

Mo> Dit is mijn favo aflevering O+ met de rijsimulator _O-
pi_86687057
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Syrena het volgende:
:o Google is stuk! En Twitter ook! :o
Hoe moet ik nou zoeken ;( Ben trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken :')
Bij mij niet!!!
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:23:10 #45
236335 neen
schone schijn
pi_86687125
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.
Het is al donker he, een 22-jarige jongeman kan dan toch niet in z'n eentje over straat.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:23:27 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86687139
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo! :o volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje :@ maargoed.... dat durf ik dan weer niet ;) :P

Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch O+
Mwah mensen spraken ons ook samen aan :D Maar mensen ontmoeten gaat zo wel makkelijker ja, vooral voor langere gesprekken. Je merkt echt dat bijv. veel Chinezen allemaal kliekjes vormen en daar kom je dan niet zo tussen.
En dat durf je best! Ik was ooit een socialus retardus maar het gaat me best okay af :+
pi_86687191
Huh is GZG uitverkocht :o Na 1 dag?
http://www.gastenzondergrenzen.nl/tickets.html
pi_86687232
Ik ga nog niet mijn zomerkleren opbergen. Ik kwam een jurk tegen die ik nog niet eens heb aangehad, kaartjes er nog aan. Die doe ik gewoon morgen aan. }:|

En ik wil naar Rome. Daar heb ik ook vast nog zomerkleren voor nodig! :+
pi_86687242
Ik heb 2 kipvleugeltjes gefrituurd en meneer heeft een pizza besteld. Een beetje spinazie en een pangafilet was niet genoeg. We hebben echt 0,0 in huis eigenlijk. Morgen boodschappen en ik laat het meneer alleen doen, eens kijken wat het oplevert. Ga wel lijstje klaar leggen.

Ik heb denk ik een terugval. Ik ben moe, cranky, heb hoofdpijn en ik dacht net dat ik mn keel voelde. Dus ik vond dat ik comfortfood had verdiend. Heb wel weer een pietsie stukje gefietst vandaag. Dus ... misschien komt het ook ergens wel weer goed. *zucht* ik ga op de bank zitten.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86687266
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staan
Denk je echt?
Ben altijd bruin (met een flink pluizige coupe soleil :') ) geweest.
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.
pi_86687276
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal? ;)

SPOILER
pi_86687339
Ik ga vanavond voor het eerst huiswerk maken.
Alleen heb ik nog niet echt een schrift. Lastigg
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:27:52 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86687343
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal? ;)

SPOILER
oh, ik ben gek op ranzige verhalen! :7
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:28:09 #54
236335 neen
schone schijn
pi_86687357
Ik ga altijd naar de cheap ass kapper, die zegt dan: "wil je het echt zo?" dan zeg ik "ja" en dan knipt ze mijn haar voor 12 euro. En dan doet ze er gel in, fiets ik naar huis, was ik m'n haar en doe ik er zelf gel in.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst huiswerk maken.
Alleen heb ik nog niet echt een schrift. Lastigg
Word
pi_86687384
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Denk je echt?
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.
Heb je een duidelijke foto dan ga ik nog even naar je staren!
Dat donkere is toch niet je eigen kleur?
pi_86687390
Ik wil ook geheimpjes :D
pi_86687445
:W Net voor het eerst Bodypump gedaan. Wat zwáár! :% Maar wel leuk :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86687478
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Heb je een duidelijke foto dan ga ik nog even naar je staren!
Dat donkere is toch niet je eigen kleur?
Dat donkere juist wel! Het lichte is schade. De kapper van laatst dacht het ook al.
Ook dat maakt het tijd voor een goede kapper.
pi_86687571
quote:

SPOILER
Als we nou gewoon de genante verhalen in het topic stoppen, kunnen VMW, D&D & Vik gewoon hun verhalen hergebruiken en weet iedereen eindelijk waar het precies over gaat.

Zo kwamen die schoen en die string ook op tafel, een rondje genante verhalen :P .
pi_86687650
quote:

SPOILER
Post het dan even hier zeg, mijn neongroenestring-verhaal is ook met Google te vinden. :{w

(Zie PI. :+ )
pi_86687681
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Als we nou gewoon de genante verhalen in het topic stoppen, kunnen VMW, D&D & Vik gewoon hun verhalen hergebruiken en weet iedereen eindelijk waar het precies over gaat.

Zo kwamen die schoen en die string ook op tafel, een rondje genante verhalen :P .
Mijn verhaal is geen geheim, maar Vik weet het terug te vinden (staat vast in haar bookmarks :6 ).
En ik heb nooit zelfs maar gereageerd op haar geheim, dus van mij heeft ze niets te vrezen. oO<
pi_86687701
Swietje, gestuurd! Tis wel lang. Hopelijk de moeite waard :')
pi_86687708
Ik weet die van jou ook nog wel, VMW :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:37:43 #64
236335 neen
schone schijn
pi_86687721
Sigme heeft gelijk, ik ga. Thx voor de tip Sigme.
pi_86687764
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mijn verhaal is geen geheim, maar Vik weet het terug te vinden (staat vast in haar bookmarks :6 ).
En ik heb nooit zelfs maar gereageerd op haar geheim, dus van mij heeft ze niets te vrezen. oO<
Ik weet het ook terug te vinden hoor. Die schoen zit in hetzelfde topic, lekker makkelijk.
pi_86687807
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef neen het volgende:
Sigme heeft gelijk, ik ga. Thx voor de tip Sigme.
Neen O+.

Pas je wel op, in het donker helemaal alleen? Wel een warm hemmetje aan doen hoor :*.
pi_86687908
Wachten duurt lang. Maar ik krijg zoveel leuke verhalen in m'n PM dat ik me prima vermaak. _O-
pi_86687932
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oh, ik ben gek op ranzige verhalen! :7
Ik ook! :7
pi_86687951
quote:

SPOILER
IK WIL MEER VAN DIE VERHALEN! En ik stuur ze net zo goed terug.... :P
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 20:43:43 #70
70532 loveli
N
pi_86687958
^^

Ik leeg m'n PM-box vast even.
crap in = crap out
pi_86687979
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Post het dan even hier zeg, mijn neongroenestring-verhaal is ook met Google te vinden. :{w

(Zie PI. :+ )
Nee, dat is voor Swietje. Als dank voor de PM.

Kan er wel iets anders ingooien. Maar zo vreselijk spannend is dat nou ook weer niet.

SPOILER
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:44:10 #72
331 Merel
Be here now.
pi_86687982
Ik doe nooit iets genants, ha!

Goed nieuws van de verzekering: ze hebben eindelijk gesnapt dat ik een nieuwe fiets moet! *O* Nu nog twee weken wachten voor het ding geleverd wordt, maar het gaat goedkomen. Nooit verwacht dat ik het zo zou missen om elke dag zo'n stuk te fietsen, zelfs als het regent vind ik het jammer dat ik niet op de fiets kan springen en genieten van het feit dat ik buiten ben. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben echt van plan om het ook in de winter vol te houden, tenzij het echt glad en gevaarlijk wordt. Maar verder ga ik me gewoon wapenen met thermolegging en handschoenen en ga ik gewoon doorzetten 8-)
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:45:58 #73
331 Merel
Be here now.
pi_86688070
Wacht, bij het lezen van het verhaal van Coco bedenk ik me dat ik ook wel eens genante dingen doe, ik laat me alleen niet betrappen O-) ;)
pi_86688126
Ik dacht dat ik betrapt werd door m'n vader een keertje, alleen had hij zelf niks door. :')
pi_86688142
Ik heb nog steeds niks!
pi_86688164
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat donkere juist wel! Het lichte is schade. De kapper van laatst dacht het ook al.
Ook dat maakt het tijd voor een goede kapper.
Ik heb maar 1 haarkleur gezien :P?
pi_86688193
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Merel het volgende:
Ik doe nooit iets genants, ha!
Ik ook niet B-)

quote:
Goed nieuws van de verzekering: ze hebben eindelijk gesnapt dat ik een nieuwe fiets moet! *O* Nu nog twee weken wachten voor het ding geleverd wordt, maar het gaat goedkomen. Nooit verwacht dat ik het zo zou missen om elke dag zo'n stuk te fietsen, zelfs als het regent vind ik het jammer dat ik niet op de fiets kan springen en genieten van het feit dat ik buiten ben. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben echt van plan om het ook in de winter vol te houden, tenzij het echt glad en gevaarlijk wordt. Maar verder ga ik me gewoon wapenen met thermolegging en handschoenen en ga ik gewoon doorzetten 8-)
Fietsen is heerlijk! Ik baal er van dat ik te ver van mijn werk woon om te kunnen fietsen -O-
pi_86688213
Mijn PM inbox is zeker stuk :o
pi_86688236
Oh, en deze weet Swietje ook. Het verhaal waarmee ik mijn O+ voor me heb gewonnen.

SPOILER
Dat verhaal heb ik de allereerste keer dat ik bij O+ op bezoek ging verteld. En daardoor werd hij verliefd op me O+
pi_86688295
Heb je mijn reactie daarop gelezen... :')
pi_86688304
Ha, ik heb wel genante dingen.

Sex hebben in de bosjes van een festival bij mij in het dorp. Mensen (onbekend) die aan komen lopen en 20 m verderop een kledingstuk vinden en dood normaal voorbij komen en zeggen: hier is je jasje!
Uhmmmmm

En per ongeluk sexen met mn beste vriendje boven op een slaapkamer van een meisje die een feestje gaf. Ze kwam binnen en moest het beneden even melden, waar de jongen zat op wie ik stapelverliefd was. En het dus bij verpest had. Iig, daar is nooit meer wat van gekomen. En mn beste vriend is mn beste vriend niet meer
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 20:53:26 #82
70532 loveli
N
pi_86688394
Per ongeluk sexen... uh-uh.
crap in = crap out
pi_86688472
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef loveli het volgende:
JA iets met drank enzo ... nu weer bankhangen :s)
pi_86688486
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Swietje het volgende:
Heb je mijn reactie daarop gelezen... :')
Hihihi, ja :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:57:33 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86688537
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef loveli het volgende:
:N
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:58:06 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86688561
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo! :o volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje :@
Ja, als je samen met iemand anders gaat, blijf je toch erg aan die persoon plakken. Ik ben blij dat ik tegenwoordig ook dingen los doe van Nachtwacht, ook al is dat mijn vriendje niet, want dan ben ik toch heel anders ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:58:17 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86688568
oh en coco, je hebt inderdaad wat genante verhalen!

Volgens mij heb ik niet van dat soort verhalen. En ook weinig geheimen hier!
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:59:10 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86688605
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Denk je echt?
Mn soep is klaar!
Is het wel verstandig om dat nu al te doen? En kán het überhaupt? (neem aan dat je eerst nog een proefcontract hebt?).
Niet meer actief op Fok!
pi_86688627
Soms kom je met drank op een bepaald denk/grappen niveau en die ander ook.. En dan klikt het per ongeluk :7
pi_86688647
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oh en coco, je hebt inderdaad wat genante verhalen!

Volgens mij heb ik niet van dat soort verhalen. En ook weinig geheimen hier!
Jawel!!!! Vullingen in de mojito's!!
pi_86688667
Heel dronken sexen ergens middenin de Herestraat (ook middenin de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.

De volgende dag op een familiefeestje, ik had uiteraard tussendoor niet geslapen, of gedouched, of mij omgekleed, ontdek ik een plakkaat hondestront aan m'n broek.
pi_86688719
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
Heel dronken sexen ergens midden in de Herestraat (ook midden in de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.

De volgende dag op een familiefeestje, ik had uiteraard tussendoor niet geslapen, of gedouched, of mij omgekleed, ontdek ik een plakkaat hondestront aan m'n broek.
:D :'( :D Oh, wat genant _O- Die van Coco ook hoor, maar da's toch nog een soort van privé. Tot nu dan _O-
pi_86688771
Hahaha o god.

Ik weet er ook nog wel een over mij _O-
pi_86688782
:'( _O-
pi_86688813
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha o god.

Ik weet er ook nog wel een over mij _O-
Please do tell :7
pi_86688817
quote:
Heel dronken sexen ergens middenin de Herestraat (ook middenin de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.

_O- _O- _O-
pi_86688867
Ik heb het zelf niet gezien trouwens :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 21-09-2010 21:22:53 ]
pi_86688892
quote:

:D! Hoe heb je dat uitgelegd? _O-
pi_86688895
Je spoiler werkt niet PF.
pi_86688995

[ Bericht 45% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 21-09-2010 21:22:42 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:09:19 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86689026
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jawel!!!! Vullingen in de mojito's!!
jo, dat was ik niet. En het waren cosmo's! Ik draag geen vullingen in m'n bh!
pi_86689035
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door Ewelina op 21-09-2010 21:44:49 ]
pi_86689051
_O- PF :D
pi_86689059
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

jo, dat was ik niet. En het waren cosmo's! Ik draag geen vullingen in m'n bh!
O shit.. Eh.... Dan weet ik niets!!
pi_86689097
quote:

Oh, dat evenaart overtroeft mijn stringverhaal wel, ja. :')
Zeker als je sexen met een "x" ipv een "ks"bedoelt. :+

Voor de nieuwsgierigen, mijn stringverhaal is slechts genant, niet sexy. 8-)
Ik had een rokje gekocht omdat het zo warm weer was. Ging toen op weg naar mijn werk 's ochtends door mijn enkel toen ik de overvolle bus uitstapte en viel voorover op straat. Mijn rokje sloeg toen over mijn kont heen waardoor ik halfbloot op straat lag met neongroene string aan. Ik heb de weken daarna een bus eerder genomen. :@
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:11:03 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86689122
Sex midden in het dorp is wel het minst gehemie :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:11:06 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86689123
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O shit.. Eh.... Dan weet ik niets!!
bepaalde ex-vriendjes', maar daar schaam ik me niet voor, dat is meer van 'hoe haalde ik dat in m'n hoofd'....
pi_86689182
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D! Hoe heb je dat uitgelegd? _O-
Niet. Ik ben berucht chagrijnig, iedereen bleef een end uit de buurt. Ik betwijfel ook of het te ruiken was boven de kegel uit :').

Ik sta wel erg mooi op de foto's van die dag. Loom :P.
pi_86689183
O ja, met een dinges in z'n dinges!
pi_86689210
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet gezien trouwens :')
Oh, zoiets heb ik ook een soort-van gehad.

Was met zelfde ex-vriendje van het wc-verhaal. Hij bracht me 's nachts naar huis. Hebben we een beetje stille straat uitgezocht.
SPOILER
Dus, na een tijdje keek ik toevallig op. Staat er een kerel door het raampje naar binnen te kijken. Met zijn zoontje van een jaar of 10 naast hem. :X

En hun hond, maar dat terzijde.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:13:55 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86689213
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ja, met een dinges in z'n dinges!
die was wel heel lief...
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:14:40 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86689247
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Oh, zoiets heb ik ook een soort-van gehad.

Was met zelfde ex-vriendje van het wc-verhaal. Hij bracht me 's nachts naar huis. Hebben we een beetje stille straat uitgezocht.
SPOILER
Dus, na een tijdje keek ik toevallig op. Staat er een kerel door het raampje naar binnen te kijken. Met zijn zoontje van een jaar of 10 naast hem. :X

En hun hond, maar dat terzijde.
getsie, wat een pervert. Met z'n zoontje? bah!
pi_86689253
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat evenaart overtroeft mijn stringverhaal wel, ja. :')
Zeker als je sexen met een "x" ipv een "ks"bedoelt. :+

Voor de nieuwsgierigen, mijn stringverhaal is slechts genant, niet sexy. 8-)
Ik had een rokje gekocht omdat het zo warm weer was. Ging toen op weg naar mijn werk 's ochtends door mijn enkel toen ik de overvolle bus uitstapte en viel voorover op straat. Mijn rokje sloeg toen over mijn kont heen waardoor ik halfbloot op straat lag met neongroene string aan. Ik heb de weken daarna een bus eerder genomen. :@

Hihihi! :D
pi_86689272
:o Goed topic om de tijd te doden.
pi_86689274
Oh ik ben net op tijd klaar met afl Entourage lees ik 8-)
Sigme, ik lag een keer in de koeienmest :') wel op een handdoek, maar ja, die moest wel gewassen en ik woonde toen nog thuis :@ En een keer in een stoppelveld, dus ik zat van kuiten tot nek onder de rooie puntjes, uiteraard moest ik snel snel omkleden voor werk erna en kwam mijn moeder de kamer op WAT HEB JIJ?!?!?!!?!

En die keer dat ik bovenop zat in volle glorie en mijn pa binnenkomt om iets te pakken op mijn kamer :') Durfde de dude waar ik bovenop zat niet meer de woonkamer in om gedag te zeggen. Week later hetzelfde, maar dan bij hem thuis, met zijn moeder :')
pi_86689281
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet. Ik ben berucht chagrijnig, iedereen bleef een end uit de buurt. Ik betwijfel ook of het te ruiken was boven de kegel uit :').

:D!
pi_86689307
Ik zie nu dus echt voor me dat Sigme dronken door de Groningse straten zwalkt, met kuikens in haar handen die gesext worden, eerst in de Herestraat maar later stiekem in een steegje. :')

Ik ben écht een taalpuristzeikerd. :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:16:19 #118
236335 neen
schone schijn
pi_86689312
:') die verhalen hier

SPOILER
Nu even douchen
pi_86689332
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

getsie, wat een pervert. Met z'n zoontje? bah!
Ja, dat vond ik dus ook. Was nog echt vet laat ook (nou ja, in ieder geval voor een kind). Dus heel bizar. Vind het nog steeds (10 jaar later ofzo) een van de meest bizarre dingen ooit :')
pi_86689337
Vik ik vind het helaas voor jou nog steeds hilarisch, en dat blijft het waarschijnlijk ook. Volgens mij was ik ook de eerste die er tijdens de meet over begon :')
pi_86689376
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef sigme het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:17:47 #122
331 Merel
Be here now.
pi_86689377
Oh ik heb wel een keer gehad, toen ik nog thuis woonde en 's nachts met m'n vriendje op straat had staan vozen, dat de overbuurman de volgende dag tegen m'n moeder zei dat hij had gezien dat vriendje en ik zo uitgebreid "afscheid hadden staan nemen". Dus die had alles gezien. Maar daar schaam ik me niet voor, want we waren expres uit het zicht gaan staan en hij heeft dus heel hard zijn best moeten doen om alles te bekijken, dus hij is de pervert, niet ik.
pi_86689381
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef neen het volgende:
Ik ga altijd naar de cheap ass kapper, die zegt dan: "wil je het echt zo?" dan zeg ik "ja" en dan knipt ze mijn haar voor 12 euro. En dan doet ze er gel in, fiets ik naar huis, was ik m'n haar en doe ik er zelf gel in.
[..]

Word
:') ik dacht dat je 'Word' bedoelde

Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 21:18:02 #124
70532 loveli
N
pi_86689383
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef neen het volgende:
:') die verhalen hier

SPOILER
Nu even douchen
*boks* (alleen zonder hardlopen)
crap in = crap out
pi_86689390
Vmw _O-
pi_86689481
Ik vind als ik betrapt word in mijn kamer het meer een afgang voor mijn ouders/broertje.

Deur, kloppen, anyone?
pi_86689494
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zie nu dus echt voor me dat Sigme dronken door de Groningse straten zwalkt, met kuikens in haar handen die gesext worden.eerst in de Herestraat maar later stiekem in een steegje. :')

Ik ben écht een taalpuristzeikerd. :D
Wehehe. Ik ben opgevoed met de sekstant van de NVSH. Dat is pas genant ;).
pi_86689516
Hier is 't deur kloppen en direct doorlopen :') Tja, dan sta je soms voor verrassingen.
pi_86689522
Niks saai aan jou Neen. }:|
Beetje zelfvertrouwen, komt is goed met jou. :*
pi_86689540
Er is wel iets geweest met een jongen op het balkon van mijn ouders en de buurvrouw maar daar laat ik get verder bij :')

Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen :D
pi_86689600
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Swietje het volgende:
Hier is 't deur kloppen en direct doorlopen :') Tja, dan sta je soms voor verrassingen.
Ja dat begrijp ik dus nooit, dat deed mijn vader ook altijd. Storm dan gelijk naar binnen denk ik dan :{w
pi_86689603
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Wehehe. Ik ben opgevoed met de sekstant van de NVSH. Dat is pas genant ;).
Een snelle Googleronde leert me dat ik me hier zeker in moet verdiepen!
pi_86689616
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Er is wel iets geweest met een jongen op het balkon van mijn ouders en de buurvrouw maar daar laat ik get verder bij :')

Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen :D
Hoe kom je daaraan?
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:24:17 #134
331 Merel
Be here now.
pi_86689653
Ik ben nooit betrapt door m'n ouders. Wel realiseerde ik me pas toen ik het huis uit was hoe gehorig de muren daar zijn en hoe luidruchtig ik ben als ik het naar m'n zin heb :@
pi_86689659
Oh fijn Shiny!! Hoop dat je er eentje krijgt O+
pi_86689687
quote:

Oh, spannend! Zal voor je duimen :)
pi_86689695
Ik ben al ZO lang niet meer luidruchtig geweest met z'n 2-tjes ;(
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:25:19 #138
331 Merel
Be here now.
pi_86689696
Oh wacht, m'n moeder heeft wel een keer gevraagd of m'n vriendje en ik soms op het bed hadden staan springen, want wat was toch dat kabaal dat van boven kwam? :D En ze vroeg het echt oprecht hè, niks geen sarcasme!
pi_86689705
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hoe kom je daaraan?
Een via jouw werkgever, een via een makelaar die familie van mij ook aan een huisje heeft geholpen.
pi_86689721
Ik ga even de afwas doen. Dat had ik O+ beloofd. En inmiddels zit ik al een uur lang te fokken en is hij over 10 minuten weer thuis van 't sporten :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:26:18 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86689735
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik ben nooit betrapt door m'n ouders. Wel realiseerde ik me pas toen ik het huis uit was hoe gehorig de muren daar zijn en hoe luidruchtig ik ben als ik het naar m'n zin heb :@
ik heb nog nooit sex gehad bij m'n ouders thuis. Op m'n 16e uit huis gegaan, en toen was er nog niet zoiets als seks.....En met de duitser heb ik er misschien 4 nachten geslapen, en toen werd het ook niets...
pi_86689825
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al ZO lang niet meer luidruchtig geweest met z'n 2-tjes ;(
Aaaw :*

Dank jullie dames O+
Ik ben er al een tijd mee bezig dus het zou wel echt tof zijn...
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:29:25 #143
331 Merel
Be here now.
pi_86689835
Ik bedenk me nu trouwens pas dat mijn studentenhuis ook heel gehorig was :D
pi_86689871
Oh, bij mijn eerste keer seks ooit zakten we door het bed.
Op zolder, boven de slaapkamer van mijn ouders. Maar het was al zo'n beetje ochtend dus...
Desalniettemin was ik een tikje bezorgd over de reactie van mijn ouders de volgende ochtend want ik vreesde dat ze het misschien tóch gehoord hadden, maar de "gelukkig begonnen jullie hard te lachen, want we maakten ons best een beetje zorgen" maakte het allemaal helemaal goed. :')
pi_86689879
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Aaaw :*

Dank jullie dames O+
Ik ben er al een tijd mee bezig dus het zou wel echt tof zijn...
Ik ga duimen voor je.

Ik heb echt nooit geluk met dat soort connecties.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:32:40 #146
331 Merel
Be here now.
pi_86689985
De eerste keer hebben wij dus mooi gepland in een nacht dat er geen ouders thuis waren hè, moet er niet aan denken! :o

Ach die goeie ouwe tijd, thuis wonen maar wel seks willen. En hoe romantisch kelderboxen dan kunnen lijken omdat het thuis niet kon omdat pa en ma thuis waren O+ :')
pi_86689994
quote:

Ik duim voor je! ^O^

Dutjestijd. :W
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:33:37 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86690034
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga duimen voor je.

Ik wel *O*.

Mootje! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_86690075
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel *O*.

Mootje! O+.
Ik zoek niets in DH ;)
pi_86690113
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga duimen voor je.

Ik normaal ook niet! We zullen zien.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:35:18 #151
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86690114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel *O*.

Mootje! O+.
Trrrrrrrrrrrrrring... :*
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:35:41 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86690129
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik kon het niet laten...
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:36:00 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86690141
Man wat gaan jullie hard vandaag!

ik ben volgens mij de helft al weer vergeten :')

maar wilde iig zeggen:

*O* voor XM, wat een ongeloofelijke opluchting zeg!

En Swietje; je ziet hem vast al aankomen... maar mag ik ook nog een pm? O-)

en Merel, je neemt me de woorden uit de mond :X :
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer de ex en ik hebben op dit moment nauwelijks geen contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen. al wil ik dat tegelijkertijd stiekem ook helemaal niet :@
en genante verhalen heb ik wel maar die houd ik niet voor niets geheim :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86690148
Ik vroeg me al af wie hem zou inkoppen _O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:37:01 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86690184
Ik heb 3 wijn op en grand marnier. Ik kan hier beter even wegblijven _O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86690204
Popjes, ik ga in bad liggen om nog even Zen te worden en dan morgen weer haarloos en onbekommerd aan het werk O+

Met mijn steeds dikker wordende pens }:|

Kusjes! w/
pi_86690214
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

_O-

Waarom lees ik dit net als ik in de trein zit :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:38:29 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86690263
Ik vind hem niet leuk meer, jongens. Nu gaat de rest ook vragen waar het over gaat en ik heb daar geen zin meer in.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:38:41 #159
236335 neen
schone schijn
pi_86690269
:*
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:40:11 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86690341
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind hem niet leuk meer, jongens. Nu gaat de rest ook vragen waar het over gaat en ik heb daar geen zin meer in.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:12 #161
331 Merel
Be here now.
pi_86690450
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef neen het volgende:
Ik moest nog wel even heel hard lachen om wat hier eerst stond :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:19 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86690455
Anyway, ik ga d'r vandeur. Morgen vrij, maar ik ga op tijd naar Zwolle om m'n diploma op te halen, zodat ik 's middags nog even kan shoppen in Den Haag :').

:W :*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:32 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86690465
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Syrena het volgende:
Popjes, ik ga in bad liggen om nog even Zen te worden en dan morgen weer haarloos en onbekommerd aan het werk O+

Met mijn steeds dikker wordende pens }:|

Kusjes! w/
Ik las pRopjes....
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:47 #164
70532 loveli
N
pi_86690479
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik moest nog wel even heel hard lachen om wat hier eerst stond :D
*aagje hier*
care to PM?
crap in = crap out
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:44:05 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86690547
Heerlijk gegeten, voorgerecht gedeeld met Duuf, nachos. En als hoofdgerecht fajita's met groente en queso; dus.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86690581
Ha wat een verhalen :D _O-

Ik heb even niets toe te voegen, nooit betrapt, hm.. OH jawel. Dat komt nog wel. hehe. Ook in vol ornaat. :') . Met m'n dikke bil. Nou ja.

Ik ga even chillen, kusje! :*
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:45:46 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86690633
Hoi. Ik heb groen haar }:| Is dat genant genoeg? Mijn echte genante verhalen bewaar ik voor de meets.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:45:59 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86690648
Heb je maar één bil Perruche? :o
pi_86690704
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is het wel verstandig om dat nu al te doen? En kán het überhaupt? (neem aan dat je eerst nog een proefcontract hebt?).
Nee dat is niet verstandig en ja, ik blijf waarschijnlijk nog zeker een half jaar in mn kamertje wonen.
Het was gewoon even wegdromen bij het idee, een eigen huisje lijkt me namelijk echt heel fijn!
pi_86690737
O ik ging studeren he #faal
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:52:50 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86691026
pi_86691479
Sorry Vik!
pi_86691837
5 ijsjes :9 = 65 kcal :9
pi_86691863
:'( Ik heb hoofdpijn, mn hele tandvlees is ontstoken aan 1 kant, ik heb rugpijn, ik voel warm aan ... HELP ik voel me niet lekker.
Morgen een aso lange dag! 07.00 weg en ik kom pas om 21.30 terug. En ik moet1 Heb ouder informatie avond van mijn klas! :'( :'( :'( :'(
Dus ik ga nu met een aspirine op bed... :'(
pi_86692112
Jezus ik ga ook ff fitnessen hoor, meteen 6 bladzijdes erbij.
Dat bedoel ik dus, kan ik niet bijhouden! :')
pi_86692392
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef Siral het volgende:
Jezus ik ga ook ff fitnessen hoor, meteen 6 bladzijdes erbij.
Dat bedoel ik dus, kan ik niet bijhouden! :')
Daarom sport ik niet :P
pi_86692530
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zal wel moeten als ik mn overtollige fattys kwijt wil......
En ik voel me eigenlijk best wel goed nu :) Lekker half uurtje in het stoombad gezeten ook!
pi_86693051
Ik moet zoo opruimen. Maar de vuilnisbak is heel vol, en ik doe al weken met de zak, van belabberde kwaliteit.
Dus ik ben bak dat ik de zak er wel uitkrijg voor helft maar het vuilnis niet :'(!!!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:37:01 #179
236335 neen
schone schijn
pi_86693234
Gewoon een zak over je vuilnisbak doen en dan ondersteboven houden?

Mijn overbuurman klaagt over de te harde muziek :{ ik heb de deur maar dicht gedaan, ik mag hem niet zo. Het is een burgerlul. Ik heb maar gezegd dat dit geen bejaardentehuis is. Meneer ligt altijd 22:30 op bed en is er 8 uur weer uit. Goed hoor, maar als je de hele dag vrij bent mag je ook uitslapen? Of in ieder geval een van de 3 dagen?
pi_86693264
Het is zo een grote smalle :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:39:41 #181
236335 neen
schone schijn
pi_86693355
Die kun je toch ook omkeren :P
pi_86693496
O en ik koop nooit meer doorzichtige zakken, YUK
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 22:44:50 #183
70532 loveli
N
pi_86693596
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is zo een grote smalle :')
Des te makkelijker dat je er een ruime KOMO vuilniszak overheem kunt doen.
crap in = crap out
pi_86693611
Ja maar het is al gelukt :P
pi_86693620
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

:')!
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:54:02 #186
236335 neen
schone schijn
pi_86694027
Oké ik ben ook al een waardeloze nerd he. Het nieuwste voetbalspelletje komt eind deze maand uit en vorig week kwam de demo uit. Nou, een ware sms-keten ontstond met alle mede nerds die dat spelletje spelen en ik ken er best veel. Nu besef ik me dat ik in een week lang maar 3 potjes heb gespeeld, een half uurtje dus terwijl het net nieuw en cool en gaaf is.
pi_86694033
Ik zat er net over na te denken om het nummer van de pizzabezorger tot 6.00 's ochtends voor maar 5 euro onder mijn favorieten te zetten. Toen voelde ik mij wel heel erg vrijgezel :')!
pi_86694088
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Gewoon een zak over je vuilnisbak doen en dan ondersteboven houden?

Mijn overbuurman klaagt over de te harde muziek :{ ik heb de deur maar dicht gedaan, ik mag hem niet zo. Het is een burgerlul. Ik heb maar gezegd dat dit geen bejaardentehuis is. Meneer ligt altijd 22:30 op bed en is er 8 uur weer uit. Goed hoor, maar als je de hele dag vrij bent mag je ook uitslapen? Of in ieder geval een van de 3 dagen?
Goeie tip als aanstampen echt niet meer kan.
Vind jou normaler Neen.. Echt. Vind dat je ook gênante verhalen verdient. Ooit. Ooit snel.(Of heb je ze stiekem al)

Verder: Wat een dolle boel hier. Krijg het niet bij gelezen! (Ik wil ook een PM van Swietiepai. Al ligt ze geloof ik al te bed)

Lijnlijstje wordt niks, bah. Ik bak er niets van.

XM jij hebt een goed avondje achter de rug zo te lezen! :P
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:25 #189
236335 neen
schone schijn
pi_86694221
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat er net over na te denken om het nummer van de pizzabezorger tot 6.00 's ochtends voor maar 5 euro onder mijn favorieten te zetten. Toen voelde ik mij wel heel erg vrijgezel :')!
Als je niet alleen bent is het ook handig hoor :')
pi_86694515
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham gebakken ei, boterham pindakaas
T: Tripel Karmeliet, vlammetjes >:O
D: brood met kruidenboter, zeebaars en rode poon met pasta en groente, 2 witte wijn
T: cappuccino

vandaag:
O: yoghurt, sinaasappelsap
T: 2 cappuccino
L: stokbrood met ham, ui, peper en gesmolten kaas
T: boterham pindakaas
D: 2 witte wijn, Ceasarsalade, halve pizza diavolo, beetje pasta met kip yakatori
T: italian coffee
T: beetje chips
pi_86694520
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef neen het volgende:

[..]

Als je niet alleen bent is het ook handig hoor :')
Ik heb wel snel de lege bierflesjes in de glasbak gegooid en de pizzadozen in de papierbak :@ :o
Nu alleen nog de afwas doen :')
pi_86694639
Ik heb voor het eerst fooi gegeven, 2,50 is zeker teveel :')!
pi_86695626
ligt eraan hoe duur de pizza was én hoe lekker :+
Ja doei.
pi_86695746
Eh de pizza was 5 euro en de cola 2,50 of zo
  Vis een optie? dinsdag 21 september 2010 @ 23:37:51 #195
70532 loveli
N
pi_86695759
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
ligt eraan hoe duur de pizza was én hoe lekker :+
En hoe vaak je dezelfde pizzabezorger al geen fooi hebt gegeven.
crap in = crap out
pi_86695796
Het zijn volgens mij elke keer anderen, ik heb ze nog nooit fooi gegeven :o
pi_86695863
Hij zei wel iets te verbaasd
ECHT????!

toen ik zei laat de rest maar zitten

:@
pi_86695893
Soms is het leven leuk en eerlijk, soms is het ongelooflijk kut. Vandaag past wel in categorie 2.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86695924
Wat is er chico?
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:42:13 #200
236335 neen
schone schijn
pi_86695964
Was ist loss?

wel klaar voor zover ik klaar kan zijn met dat rapport :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:43:39 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86696031
Die fooi uitspattingen zijn wel herkenbaar ja :')

Chico??

Neen O+
pi_86696033
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is er chico?
Te herkenbaar om hier neer te zetten. Maar het feit dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, slikken pijn doet en ik al overmoeid was, maakt mijn reactie denk ik een tikkie heftiger dan nodig.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:44:31 #203
236335 neen
schone schijn
pi_86696051
Oke nou ja sterkte dan even he! Hopelijk morgen categorie1
pi_86696091
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef neen het volgende:
Oke nou ja sterkte dan even he! Hopelijk morgen categorie1
En vrijdag mag ik konijntje ophalen (en naar de HA, waarna ik weer pijnstillers kan gebruiken tegen de hoofdpijn), daar word ik vast ook wel blij van :Y.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:47:14 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86696162
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Te herkenbaar om hier neer te zetten. Maar het feit dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, slikken pijn doet en ik al overmoeid was, maakt mijn reactie denk ik een tikkie heftiger dan nodig.
Aw Chico :*

PM mag altijd he!

Gelukkig van het nijntje O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:49:38 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86696252
Kus Chico... soms is het even heftig he?

Maria O+
pi_86696813
O god, ik heb weer eens een verpletterende indruk bij iemand achter gelaten.

Hij was helaas een laffe haas die het verhaal ook nog eens verdraaid heeft dus bij mij heeft hij een hele slechte indruk gemaakt :')

Dus ik sms terug dat hij hopelijk wel inziet dat ik na zaterdag niet echt behoefte heb aan zijn gezelschap

Zegt hij: hoe ik dat zie doet er niet toe

Dude, wat is dat voor antwoord?
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 00:07:25 #208
70532 loveli
N
pi_86696847
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, ik heb weer eens een verpletterende indruk bij iemand achter gelaten.

Hij was helaas een laffe haas die het verhaal ook nog eens verdraaid heeft dus bij mij heeft hij een hele slechte indruk gemaakt :')

Dus ik sms terug dat hij hopelijk wel inziet dat ik na zaterdag niet echt behoefte heb aan zijn gezelschap

Zegt hij: hoe ik dat zie doet er niet toe

Dude, wat is dat voor antwoord?
Hij heeft wel gelijk, hoe hij het ziet doet er niet toe.
crap in = crap out
pi_86696869
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, hoe hij het ziet doet er niet toe.
_O-

Ja dat is waar
  woensdag 22 september 2010 @ 00:08:28 #210
236335 neen
schone schijn
pi_86696879
Dat hij daar anders over denkt maar het feit dat hij daar anders over denkt geen invloed heeft op de beslissing die jij hebt genomen.

In het kort: jij doet wat jij wil en niet wat hij wil. ^O^
pi_86696915
Waar is de chocolade, zakken snoep en koekjes als je er behoefte aan hebt? }:| (gister besloten geen zooi meer in huis te halen, nu moet ik maar kwark eten of beschuitjes hagelslag? :') )
pi_86696934
Ah, zo. Ik dacht dat het iets filosofisch was.
  woensdag 22 september 2010 @ 00:11:06 #213
236335 neen
schone schijn
pi_86696958
Ik vind van die crackers die per 4 in zo'n pakje zitten en dan met boter en veel hagelslag en dan opstapelen altijd fijn :') Nog een hele kunst om ze ongebroken op te stapelen.
pi_86697065
Ik moest allang slapen ;(
pi_86697129
Weet je wat pas lekker is? Rijstwafels met pindakaas en erbij een glas melk. O+
pi_86697140
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aw Chico :*

PM mag altijd he!

Gelukkig van het nijntje O+
Leeg jij je PM box dan even ;) (wilde je sowieso PM'en om wat te vragen over je nijntje :P)
  woensdag 22 september 2010 @ 00:16:16 #217
236335 neen
schone schijn
pi_86697147
Mijn huisgenoot komt hier met bier, ik drink niet. Hiervoor 7 dagen achter elkaar dus wel, niet veel maar wel. :N

quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Filosofie is voor mensen die niet uit hun woorden kunnen komen.

quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik moest allang slapen ;(
Nou, ga nu slapen dan :*

quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat heb ik in huis.
pi_86697223
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef shinydiscoball het volgende:
dat is ook een goeie combo ja
  woensdag 22 september 2010 @ 00:20:31 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86697295
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leeg jij je PM box dan even ;) (wilde je sowieso PM'en om wat te vragen over je nijntje :P)
Hij is vol?

*kijken gaat*

Okay ruimte gemaakt! ga wel zo maffen dus kan zijn dat ik morgenochtend pas antwoord!
pi_86697343
Huh ik heb sinds vrijdag al ¤ 5.74 kosten buiten mijn bundel van ben :o

quote:
Dit bedrag is o.a. opgebouwd uit de volgende kosten: bellen/sms'jes buiten de bundel, bellen/sms'jes in en naar het buitenland, bellen naar servicenummers en verbruikte MB's indien je geen Ben internet altijd bundel hebt.
Heb ik allemaal niet gedaan volgens mij?
  woensdag 22 september 2010 @ 00:23:04 #221
236335 neen
schone schijn
pi_86697382
Is je bundel al wel ingegaan? Of gaat hij toevallig alleen per "hele" maand in (dus oktober?) dat je nu dus wel een nummer hebt en van hun diensten gebruik maakt maar nog geen eigen bundel hebt voor deze maand.
pi_86697433
100 gratis extra sms'jes p/mnd, waarvan je 47 sms'jes hebt verbruikt
61 min 50 sec gebeld + 7 sms'jes verbruikt
Kosten buiten bundel ¤ 5.74 (incl. btw)

Dat van die smsjes klopt dus ook al niet :?!
pi_86697439
en 47!!!!! smsjes in 4 dagen :o?
  woensdag 22 september 2010 @ 00:26:06 #224
236335 neen
schone schijn
pi_86697465
Nou ja, lange sms'jes kosten vaak meer dan 1 smsje he..... een smsje is gewoon een aantal tekens en voor iedere keer dat je zoveel tekens gebruikt betaal je 1 smsje. Zo kost een smsje al gauw 4 smsjes.
pi_86697500
Maar das best veul!
  woensdag 22 september 2010 @ 00:28:49 #226
236335 neen
schone schijn
pi_86697539
Nou ja, toen met dat internet instellingen had ik er binnen een half uur ofzo al 5? En dat is gewoon geteld, misschien kostte het wel 7 smsjes. Dus het gaat best rap hoor. Beter ga je pingen :P
pi_86697607
Ik had er 1000 en nu 100 dus dat is even afkicken ja :P Maar ik zat nooit aan die 1000...
  woensdag 22 september 2010 @ 00:34:18 #228
236335 neen
schone schijn
pi_86697681
Nee, maar stel 32 dagen in een maand :') dan is het 32/4 = 8 en dan 8x47 = 376 dat is lang geen 1000

sms'en is hogere wiskunde
  woensdag 22 september 2010 @ 00:46:19 #229
236335 neen
schone schijn
pi_86697935
Nou goed ik ga nu even slapen zodat ik niet kan sms'en, dat kan morgen wel weer in de collegezaal. Eerst 2 uur college en dan 4 uur niks. Goed geroosterd voor mensen die graag vroeg op zijn. Voor mij niet dus.

Nou ja, weg dus naar dromenland hoii he
pi_86698007
Verkopers op marktplaats :r. Heb je een deal, reageer ik niet dezelfde dag (want gister en vandaag was het rennen/vliegen, en ik had allang een dag gezegd dus wat mij betreft stond het vast) en meteen aan een ander verkopen. Leuk, over 2 dagen krijg ik een konijn en nu heb ik opeens geen hok meer.
pi_86698134
:{ klote
pi_86698173
Weet niet wat je zoekt?
http://link.marktplaats.nl/375464388
pi_86698196
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet niet wat je zoekt?
http://link.marktplaats.nl/375464388
Ja die heb ik net gemaild inderdaad :+. Hij ziet er wat vieziger uit, maar ik kan nu even niet kieskeurig meer zijn :P.
pi_86698217
Ik vind het wel een beetje een klein hok, maar beter dan geen hok ;)
pi_86698276
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het wel een beetje een klein hok, maar beter dan geen hok ;)
Klein? Het beest mag vrij gaan rondhoppen in mn kamer, dan vind ik dat het in de tussentijd wel in een hok kleiner dan een balzaal kan zitten. En het is een dwerg he :P. Vind het al heel wat dat ik niet zo'n hok van 80cm lang heb genomen (en als het er een van 1.20 was geweest had ik het ook gewoon gedaan). Konijn bij mn ouders had wel zo'n balzaal buiten staan :P.
pi_86698386
Ja oké maar buiten in het veld hebben ze honderden vierkante meters..
pi_86698621
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het probleem is niet dit hok, maar het feit dat het een hok is en geen mega grasveld? :P
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 01:27:57 #238
70532 loveli
N
pi_86698707
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En heel veel broertjes en zusjes en neefjes en nichtjes en achterneefjes en nichtjes en ooms en tantes en halfbroers en -zusjes.
crap in = crap out
pi_86698724
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh het probleem is niet dit hok, maar het feit dat het een hok is en geen mega grasveld? :P
Ja ik heb zelf ook een konijn gehad, maar toch vond ik het een beetje zielig. Ik ken ook iemand die een konijn heeft die altijd los loopt O+
pi_86699655
Boh. Lange dag voor de boeg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 september 2010 @ 07:46:11 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86700040
Fijn. Trein stuk op mijn traject. Sta nog steeds in Gouda.
pi_86700063
boh -O-
Ja doei.
pi_86700083
vandaag bestuurswissel :o

*O*
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 07:57:24 #244
236335 neen
schone schijn
pi_86700117
Slechte slapers *O*
pi_86700132
awgoss
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:01:22 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86700154
owja, dat ook *O* en niet geheel goed vallende Mexicaan *O*.
pi_86700205
O+ Glee O+
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:17:44 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86700295
een spannend boek om in te lezen als je midden in de nacht niet kunt slapen.... *O*
pi_86700356
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Glee O+
huh is dat al weer begonnen dan? ah gisteren dus *O*
Voor vanavond heb ik dan HIMYM, gossip girl, weeds, house én glee om uit de kiezen, dat wordt nog lastig :')

goeiemorgen trouwens! Ik kom hopeloos te laat straks maar het boeit me eigenlijk niet zo geloof ik, eerst even lekker rustig ontbijten :9
pi_86700401
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:21 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

huh is dat al weer begonnen dan? ah gisteren dus *O*
Voor vanavond heb ik dan HIMYM, gossip girl, weeds, house én glee om uit de kiezen, dat wordt nog lastig :')

goeiemorgen trouwens! Ik kom hopeloos te laat straks maar het boeit me eigenlijk niet zo geloof ik, eerst even lekker rustig ontbijten :9
ja, en het is geweldig O+ _O_
Ja doei.
pi_86700483
oh en ook nog being erica zie ik net, hoe moet ik dit allemaal gaan bijhouden!?
Gelukkig heb ik toch al geen sociaal leven :')
  woensdag 22 september 2010 @ 08:35:31 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86700536
Dit is de reden waarom ik geen series kijk! De stress die het meebrengt van 'wat moet ik kijken' en 'niet vergeten te kijken of op te nemen' :P.
pi_86700542
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen series kijk! De stress die het meebrengt van 'wat moet ik kijken' en 'niet vergeten te kijken of op te nemen' :P.
lang leve Project Free TV O+
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:44:03 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86700645
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lang leve Project Free TV O+
Que? :')
  woensdag 22 september 2010 @ 08:46:37 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86700688
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"

Anyway: goeiemorgen :W. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 08:47:52 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86700712
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:49 schreef Chicolate het volgende:
Verkopers op marktplaats :r. Heb je een deal, reageer ik niet dezelfde dag (want gister en vandaag was het rennen/vliegen, en ik had allang een dag gezegd dus wat mij betreft stond het vast) en meteen aan een ander verkopen. Leuk, over 2 dagen krijg ik een konijn en nu heb ik opeens geen hok meer.
:* Dat is Marktplaats. Vast nog genoeg andere hokken ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_86700753
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Que? :')
Google maar op Project Free TV: streams O+ kijken wanneer je wilt :9 waar je wilt :9 zonder te hoeven downloaden :+
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:54:06 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86700817
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
MyEpisodes.com *O*. Ik stapel meestal wat afleveringen op en ga dan op een druilerige zondag kijken.

Hm dilemma: 9 oktober is er een familiedag van mijn vaders kant vd familie waar ik me voor heb opgegeven. Mijn broer en zussen komen ook en mijn ouders ook. Maar het is in Friesland, het kost 25 euro en ik moet er ook nog naartoe. En aangezien het een week later herfstvakantie is en ik dan ook al naar Friesland zou (en naar Groningen), vind ik het niet echt de moeite om een week eerder ook al die kant op te gaan. Dan vind ik het niet de moeite waard om in de herfstvakantie óók nog te komen, want dan heb ik m'n ouders net gezien. What to do, what to do? Als ik dit zo lees, heb ik al een beslissing genomen, geloof ik :').

Bel er nog wel even over met Mams. Als zij reiskosten voor d'r rekening wil nemen, slaap ik er miss nog een nachtje over :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86700855
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Google maar op Project Free TV: streams O+ kijken wanneer je wilt :9 waar je wilt :9 zonder te hoeven downloaden :+
ik vind streams juist super irritant! slechte kwaliteit en overal reclames en banners enzo, downloaden is zo veel fijner O+ en dan kun je ook kijken waar je wilt en wanneer je wilt (ook als daar geen internet aanwezig is)

maar goed, ieder zijn ding :+
  woensdag 22 september 2010 @ 08:56:14 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86700873
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja maar houdt die ook bij wat je al hebt gezien enzo?

MyEpisodes.com is echt geweldig. Je kunt je series toevoegen, je kunt aanvinken welke afleveringen je gedownd hebt en vervolgens kun je aanvinken welke afleveringen je gezien hebt.

En hij houdt je totale seriekijktijd bij, wat bij mij 6 dagen, 8 uren en 30 minuten is _O- :')
Niet meer actief op Fok!
pi_86700884
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:55 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik vind streams juist super irritant! slechte kwaliteit en overal reclames en banners enzo, downloaden is zo veel fijner O+ en dan kun je ook kijken waar je wilt en wanneer je wilt (ook als daar geen internet aanwezig is)

maar goed, ieder zijn ding :+
downloaden gaat hier te langzaam :) en ik kan hele series achter elkaar kijken zonder ze eerst te hoeven downloaden. En de nieuwere series zijn qua kwaliteit echt prima :) maargoed, je levert wel iets in.. banners en zulks heb ik echt zelden last van :N
Ja doei.
pi_86700890
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar houdt die ook bij wat je al hebt gezien enzo?

MyEpisodes.com is echt geweldig. Je kunt je series toevoegen, je kunt aanvinken welke afleveringen je gedownd hebt en vervolgens kun je aanvinken welke afleveringen je gezien hebt.

En hij houdt je totale seriekijktijd bij, wat bij mij 6 dagen, 8 uren en 30 minuten is _O- :')
nee, daar heb ik gewoon een goed geheugen voor :9

oh, en ik wil niet dat hij dat bijhoudt.. :')
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:57:45 #264
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86700900
Morning! *O*

SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86700910
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning! *O*

SPOILER
O+ wat leuk!
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 08:59:13 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86700929
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, daar heb ik gewoon een goed geheugen voor :9

oh, en ik wil niet dat hij dat bijhoudt.. :')
Als je zoveel series kijkt als ik en dan een tijdje geen tijd meer hebt, kun je onmogelijk onthouden welke aflevering je wel of niet gezien hebt (ja als je de aflevering zelf nog even doorscrollt, maar niet op basis vd titel ofzo).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 09:00:02 #267
70532 loveli
N
pi_86700947
*O*
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 09:03:35 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86701020
Hoera voor Calimero *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 09:05:02 #269
277802 _Calimero_
pi_86701046
nu hoef ik ook geen gekke namen meer te verzinnen, want ik kan hem gewoon Vriendje noemen :+
  woensdag 22 september 2010 @ 09:05:48 #270
277802 _Calimero_
pi_86701062
O en ik kijk het liefst via streaming, maar de serie In Therapy heb ik gedownload, en das ook wel fijn, dan kan ik altijd kijken, zonder dat die mega-dinges door zijn tijd is w/
pi_86701106
quote:
Morning! *O*

SPOILER
O+

Goedemorgen!
  woensdag 22 september 2010 @ 09:09:33 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86701130
is dat leuk, in therapy?
ik stream ook heel veel....eigenljik.
pi_86701155
Goedemorgen. :)

Edit: Yeah voor Cali! *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 09:11:14 #274
277802 _Calimero_
pi_86701163
Ik moest het vragen/zeggen/aankaarten ;(
Ik had gister iemand op bezoek die vroeg of ik alleen woonde en toen flapte ik eruit "ja alleen, maar mijn vriendje komt zo hierheen" en toen ik dat vertelde zei hij dat hij dat wel leuk vond en mijn vriendje wel wilde zijn *)

En nu houd ik erover op :D
  woensdag 22 september 2010 @ 09:11:43 #275
277802 _Calimero_
pi_86701171
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:09 schreef AKnynke het volgende:
is dat leuk, in therapy?
ik stream ook heel veel....eigenljik.
ja, ik vind het geweldig! niet helemaal realistisch, maar vermakelijk, zeker!
pi_86701288
Wat leuk Cali!
Jeetje wat heb ik hard gefietst, ben nog warm!
  woensdag 22 september 2010 @ 09:25:13 #277
236335 neen
schone schijn
pi_86701423
Nice calimero!
  woensdag 22 september 2010 @ 09:30:15 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86701540
Cali! O+
pi_86701606
Leuk O+

Al mijn treinen hebben vertraging vanochtend. Do not likez.
  woensdag 22 september 2010 @ 09:40:48 #280
236335 neen
schone schijn
pi_86701800
:') volgende week eerste voetbaltraining maar het veld bij een voetbalclub oenig niet rond dus nu is het gewoon ergens? Zegt onze gediplomeerde trainer alleen, "ja, woensdag als je bier wil moet je het zelf meenemen"

Volgens de sterren ben ik onrustig :9
pi_86701957
Morning!

Cali O+

Straks kennismakingsgesprek, nu even voorbereiden, ben benieuwd. Het is heerlijk weer, misschien straks even varen...?
pi_86702068
quote:
Morning! *O*

SPOILER
Wat leuk Cali O+

Ik ben verrassend wakker en helder, even die paar uur college overleven en dan is het weer tijd voor leuke dingen.

@Vik: ik snap op zich ook wel dat ze afhaakten toen ik niets van me liet horen, maar ik baal een beetje dat ik in een dag tijd opeens ergens een hok vandaan moet toveren. Laatste optie is om morgen langs kringloop + dierenasiel te gaan en anders moet ik alsnog veel geld gaan uitgeven aan een nieuw hok.
  woensdag 22 september 2010 @ 09:53:03 #283
277802 _Calimero_
pi_86702123
iemand die ik sinds kort op mijn facebook heb en die van hier is, is jarig, maar ik ben vergeten wie het is :'(

Grote Onbekende: Gefeliciteerd *O* :+
  woensdag 22 september 2010 @ 09:54:13 #284
277802 _Calimero_
pi_86702152
hoe bevalt het leven uit huis, Chico?
En hoe gaat je k'nijn heten?
pi_86702267
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:54 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe bevalt het leven uit huis, Chico?
En hoe gaat je k'nijn heten?
Bevalt wel goed, begin weer een beetje ritme te krijgen en dan is een eigen plekje toch wel heel erg fijn. En natuurlijk veel dichterbij de uni, dus elke dag uitslapen voor mij gevoel O+.

Ja dat weet ik nog niet :o. Het wordt een mannetje en ik wil geen naam als Fluffy/witje/stampertje/pluis. Opties op dit moment zijn Florian (Flo), Kira en Jip. Maar als iemand nog een beter idee heeft O-).
pi_86702278
Ik vind Glee echt zo stom *O*

En jay voor Cali! *O* :*
pi_86702299
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
iemand die ik sinds kort op mijn facebook heb en die van hier is, is jarig, maar ik ben vergeten wie het is :'(

Grote Onbekende: Gefeliciteerd *O* :+
*meldt w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 22 september 2010 @ 10:01:00 #288
277802 _Calimero_
pi_86702311
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bevalt wel goed, begin weer een beetje ritme te krijgen en dan is een eigen plekje toch wel heel erg fijn. En natuurlijk veel dichterbij de uni, dus elke dag uitslapen voor mij gevoel O+.

Ja dat weet ik nog niet :o. Het wordt een mannetje en ik wil geen naam als Fluffy/witje/stampertje/pluis. Opties op dit moment zijn Florian (Flo), Kira en Jip. Maar als iemand nog een beter idee heeft O-).
Florian :D dan korten we allebei ons huisdier af met Flo (of floor, of flip zeg ik ook vaak :))
  woensdag 22 september 2010 @ 10:01:11 #289
236335 neen
schone schijn
pi_86702321
Gaat het eten al wat makkelijker? Vandaag met een ander eten toch?

O en de sportpas die ik nodig heb is ook geldig voor de pauper sportschool op 5 minuten fietsen, kan ik iig hardlopen in de winter enzo.

Lijstje:
O: melk, 2 broodjes hagelslag
L: 2 broodjes pindakaas
D: boerenkool

Koffie is goed staat in de krant.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:01:50 #290
277802 _Calimero_
pi_86702337
Gijs vind ik ook leuk!

Of Joost,of Egbert :7
pi_86702365
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Florian :D dan korten we allebei ons huisdier af met Flo (of floor, of flip zeg ik ook vaak :))
Ja dat bedacht ik me daarna ook _O- (en toen bedacht ik dat een best wel knappe surfjongen op vakantie ook zo heette en zo werd afgekort. Beetje genant, samen met een meisje naar hem kijken terwijl ik al een vriend had enzo :') dus misschien is dat een minder goed idee)
pi_86702368
over blunders gesproken, deze was erger voor mijn schoonzusje dan voor mij

SPOILER
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 22 september 2010 @ 10:03:06 #293
277802 _Calimero_
pi_86702376
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*meldt w/
oohh mooi,weet ik dat ook weer :)
sorry :+

En gefeliciteerd dus!! Ga je nog speciale dingen doen?

geniet van de dag, het is (hier in elk geval) prachtig weer!

Zo, ik ga douchen en aan het werk,.Als ik hier weer teveel ben, mogen jullie me wegsturen :Y
pi_86702389
En gister samen met lief de vloer gelegd *O* Dus ons huis lijkt weer op een huis ipv een warzone :+
pi_86702414
ah, gefeliciteerd! :) *O*
Ja doei.
pi_86702427
quote:

[..]

*meldt w/
Gefeliciteerd *O*
pi_86702433
Feli! Aurum!! *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 10:05:55 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86702443
quote:

[..]

*meldt w/
Feli! :D
pi_86702445
Gefeli aurum! *O*
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef neen het volgende:
Koffie is goed staat in de krant.
^O^ Bak 5 meldt :')
  woensdag 22 september 2010 @ 10:06:04 #300
236335 neen
schone schijn
pi_86702450
Feli Aurum!

Minimaal 4 koffie per dag is goed voor je hart :9
ik heb nu zon kop waar 465ml in kan, die zullen ze wel niet bedoelen
pi_86702454
Ik kom weer even binnenvallen :P
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.

Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola :9
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen

Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen *O*
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesli
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')