Juist!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik heb geen spannende dingen over Vik gemist?
Ik wil ook best graag PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
Boksbal boksbal.. ik zoek naar een boksbal!
Vik & Coco hebben ooook PM... zelfde als ik vanmiddag aan de rest stuurde.
quote:eerder >>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:nog eerder>>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben denk ik niet ontevreden? Ik weet het eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig dat mijn hoofd niet meer zo verstopt is maarrr laagjes wil ik ook niet echt
Dus ik weet niet of ik het af moet laten knippen of het zo moet laten. Mijn eigen kapper vond het niet lelijk behalve 1 laag en verder geen lagen dat was wel vreemd.![]()
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Ik wil ook weer eens naar de kappert. Weet iemand een goeie en goedkope in DH/Scheveningen?Niet meer actief op Fok!![]()
Dank je! Maar ik ben er gewoon nog niet zo uit. Mijn ouders/BFF zagen het niet zo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Swietje het volgende:
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk
![]()
Ik wil ook een PM! Maar ik heb geen eigen geheimen in de aanbieding. Volgens mij weten jullie het meeste wel, soms in wat beknopte vorm. Jullie weten in ieder geval meer van me dan een hoop vriendinnen IRL."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
![]()
oh my
Iedereen die van Indiaas eten houdt, en dan speciaal van Kormagerechten:
Kip Korma Recept![]()
zó geweldig lekker, echt precies zoals bij 't laatste restaurant in Wales waar we dit op hebben.. ik bleef eten...![]()
Erbij zelfgemaakte naan met koriander/knoflook en Indiase Bloemkool. Echt aan te raden!
Dus.Ja doei.![]()
![]()
![]()
Had ik net al gepost, maar uTorrent staat aan en dan loopt alles wel eens vastEn niemand die mij zegt dat de nieuwe House en How I Met Your Mother al online staan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik wil er ook eentje maar weet er geen. En ik wil een andere baanquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen.werk krap vier weken weer samen met de beruchte twee collega's en ik ben ze nu alweer meer dan spuugzat
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet ik niet, ik kan niet bij mijn keuken door de chaosen ik heb geen zin om 'alleen' uit eten te gaan
ik maak risotto
![]()
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.![]()
Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Perruche het volgende:
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.
Echtquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendjeik maak risotto
?
Ik sta zo voor je deur, pas op![]()
![]()
Ik ben geen student. Jammeerrrrr. Ik zie een aanbieding voor iets genaamd MOhair van 42 naar 21 euro. Misschien doe ik dat wel. Ik kan hier ook bij Jessica of bij zo'n spaanse gekapt worden, maar ik durf nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.
tot vorkort ging ik nooit naar de kapper behalve als ik in eindhoven was want daar durfde ik het. George de Keyzer is ook goed maar ik weet niet wat 'ie kost.
![]()
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabelVorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).
Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes
Ik knip mijn vriendje maar ik vind het eigenlijk beter als ie naar de kapper gaat. Maar dat vind ie zonde geld als ik het ook kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabelVorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).
Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes
nu ga ik koken.![]()
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!
PFIk vind het mooi staan hoor! Ik denk leuker dan de eerdere foto's?
Lijstje!
O: gratiesj kellogs ontbijtgraandinges met melk
T: laatste stukje van het daim reepje
T: snee brood met kaas
L: drie sneetjes brood met twee gebakken eieren
T: anderhalve beker melk
D: wokgroenten met champignons, woksausje en rijst
S: gedurende de dag heeeel veel lopen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
![]()
Google is stuk! En Twitter ook!
![]()
Hoe moet ik nou zoekenBen trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje
maargoed.... dat durf ik dan weer niet
![]()
Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch
Ja doei.![]()
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat word ik nu al een consumentista!![]()
![]()
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?
Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat word ik nu al een consumentista!
![]()
Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef neen het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?
Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
quote:
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Google en twitter doen het weer, t kan ook aan mijn pc liggen. Weird!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Ewelina het volgende:
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?
Mo> Dit is mijn favo afleveringmet de rijsimulator
Bij mij niet!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Syrena het volgende:Google is stuk! En Twitter ook!
![]()
Hoe moet ik nou zoekenBen trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken
![]()
Het is al donker he, een 22-jarige jongeman kan dan toch niet in z'n eentje over straat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.
het lijkt niet wat het is![]()
Mwah mensen spraken ons ook samen aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo!volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje
maargoed.... dat durf ik dan weer niet
![]()
Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch
Maar mensen ontmoeten gaat zo wel makkelijker ja, vooral voor langere gesprekken. Je merkt echt dat bijv. veel Chinezen allemaal kliekjes vormen en daar kom je dan niet zo tussen.
En dat durf je best! Ik was ooit een socialus retardus maar het gaat me best okay af
Ik ga nog niet mijn zomerkleren opbergen. Ik kwam een jurk tegen die ik nog niet eens heb aangehad, kaartjes er nog aan. Die doe ik gewoon morgen aan.![]()
En ik wil naar Rome. Daar heb ik ook vast nog zomerkleren voor nodig!![]()
![]()
Ik heb 2 kipvleugeltjes gefrituurd en meneer heeft een pizza besteld. Een beetje spinazie en een pangafilet was niet genoeg. We hebben echt 0,0 in huis eigenlijk. Morgen boodschappen en ik laat het meneer alleen doen, eens kijken wat het oplevert. Ga wel lijstje klaar leggen.
Ik heb denk ik een terugval. Ik ben moe, cranky, heb hoofdpijn en ik dacht net dat ik mn keel voelde. Dus ik vond dat ik comfortfood had verdiend. Heb wel weer een pietsie stukje gefietst vandaag. Dus ... misschien komt het ook ergens wel weer goed. *zucht* ik ga op de bank zitten.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.![]()
Denk je echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staan
Ben altijd bruin (met een flink pluizige coupe soleil) geweest.
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.![]()
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal?oh, ik ben gek op ranzige verhalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik ga altijd naar de cheap ass kapper, die zegt dan: "wil je het echt zo?" dan zeg ik "ja" en dan knipt ze mijn haar voor 12 euro. En dan doet ze er gel in, fiets ik naar huis, was ik m'n haar en doe ik er zelf gel in.Wordquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst huiswerk maken.
Alleen heb ik nog niet echt een schrift. Lastigg
Heb je een duidelijke foto dan ga ik nog even naar je staren!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je echt?
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.
Dat donkere is toch niet je eigen kleur?![]()
![]()
Net voor het eerst Bodypump gedaan. Wat zwáár!
Maar wel leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Dat donkere juist wel! Het lichte is schade. De kapper van laatst dacht het ook al.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je een duidelijke foto dan ga ik nog even naar je staren!
Dat donkere is toch niet je eigen kleur?
Ook dat maakt het tijd voor een goede kapper.![]()
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal?Als we nou gewoon de genante verhalen in het topic stoppen, kunnen VMW, D&D & Vik gewoon hun verhalen hergebruiken en weet iedereen eindelijk waar het precies over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kwamen die schoen en die string ook op tafel, een rondje genante verhalen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal?Post het dan even hier zeg, mijn neongroenestring-verhaal is ook met Google te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Zie PI.)
![]()
Mijn verhaal is geen geheim, maar Vik weet het terug te vinden (staat vast in haar bookmarksquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Als we nou gewoon de genante verhalen in het topic stoppen, kunnen VMW, D&D & Vik gewoon hun verhalen hergebruiken en weet iedereen eindelijk waar het precies over gaat.
Zo kwamen die schoen en die string ook op tafel, een rondje genante verhalen.
).
En ik heb nooit zelfs maar gereageerd op haar geheim, dus van mij heeft ze niets te vrezen.![]()
![]()
Ik weet die van jou ook nog wel, VMW
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ik weet het ook terug te vinden hoor. Die schoen zit in hetzelfde topic, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn verhaal is geen geheim, maar Vik weet het terug te vinden (staat vast in haar bookmarks).
En ik heb nooit zelfs maar gereageerd op haar geheim, dus van mij heeft ze niets te vrezen.ik moet verrassend weinig
Neenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef neen het volgende:
Sigme heeft gelijk, ik ga. Thx voor de tip Sigme..
Pas je wel op, in het donker helemaal alleen? Wel een warm hemmetje aan doen hoor.
Wachten duurt lang. Maar ik krijg zoveel leuke verhalen in m'n PM dat ik me prima vermaak.
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, ik ben gek op ranzige verhalen!
Swietje! Je hebt pm terug. Ik heb geen geheim, maar ga je wel een Gênant Verhaal sturen. Deal?IK WIL MEER VAN DIE VERHALEN! En ik stuur ze net zo goed terug....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is voor Swietje. Als dank voor de PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Post het dan even hier zeg, mijn neongroenestring-verhaal is ook met Google te vinden.![]()
(Zie PI.)
Kan er wel iets anders ingooien. Maar zo vreselijk spannend is dat nou ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe nooit iets genants, ha!
Goed nieuws van de verzekering: ze hebben eindelijk gesnapt dat ik een nieuwe fiets moet!Nu nog twee weken wachten voor het ding geleverd wordt, maar het gaat goedkomen. Nooit verwacht dat ik het zo zou missen om elke dag zo'n stuk te fietsen, zelfs als het regent vind ik het jammer dat ik niet op de fiets kan springen en genieten van het feit dat ik buiten ben. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben echt van plan om het ook in de winter vol te houden, tenzij het echt glad en gevaarlijk wordt. Maar verder ga ik me gewoon wapenen met thermolegging en handschoenen en ga ik gewoon doorzetten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Wacht, bij het lezen van het verhaal van Coco bedenk ik me dat ik ook wel eens genante dingen doe, ik laat me alleen niet betrappen![]()
Ik dacht dat ik betrapt werd door m'n vader een keertje, alleen had hij zelf niks door.
Ik heb nog steeds niks![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ik heb maar 1 haarkleur gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat donkere juist wel! Het lichte is schade. De kapper van laatst dacht het ook al.
Ook dat maakt het tijd voor een goede kapper.
?
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Merel het volgende:
Ik doe nooit iets genants, ha!
Fietsen is heerlijk! Ik baal er van dat ik te ver van mijn werk woon om te kunnen fietsenquote:Goed nieuws van de verzekering: ze hebben eindelijk gesnapt dat ik een nieuwe fiets moet!Nu nog twee weken wachten voor het ding geleverd wordt, maar het gaat goedkomen. Nooit verwacht dat ik het zo zou missen om elke dag zo'n stuk te fietsen, zelfs als het regent vind ik het jammer dat ik niet op de fiets kan springen en genieten van het feit dat ik buiten ben. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik ben echt van plan om het ook in de winter vol te houden, tenzij het echt glad en gevaarlijk wordt. Maar verder ga ik me gewoon wapenen met thermolegging en handschoenen en ga ik gewoon doorzetten
Oh, en deze weet Swietje ook. Het verhaal waarmee ik mijnvoor me heb gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verhaal heb ik de allereerste keer dat ik bijop bezoek ging verteld. En daardoor werd hij verliefd op me
![]()
![]()
Ha, ik heb wel genante dingen.
Sex hebben in de bosjes van een festival bij mij in het dorp. Mensen (onbekend) die aan komen lopen en 20 m verderop een kledingstuk vinden en dood normaal voorbij komen en zeggen: hier is je jasje!
Uhmmmmm
En per ongeluk sexen met mn beste vriendje boven op een slaapkamer van een meisje die een feestje gaf. Ze kwam binnen en moest het beneden even melden, waar de jongen zat op wie ik stapelverliefd was. En het dus bij verpest had. Iig, daar is nooit meer wat van gekomen. En mn beste vriend is mn beste vriend niet meerZoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.![]()
JA iets met drank enzo ... nu weer bankhangenquote:
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.![]()
Hihihi, jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Swietje het volgende:
Heb je mijn reactie daarop gelezen...
![]()
![]()
Ja, als je samen met iemand anders gaat, blijf je toch erg aan die persoon plakken. Ik ben blij dat ik tegenwoordig ook dingen los doe van Nachtwacht, ook al is dat mijn vriendje niet, want dan ben ik toch heel anders ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo!volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje
![]()
Niet meer actief op Fok!![]()
oh en coco, je hebt inderdaad wat genante verhalen!
Volgens mij heb ik niet van dat soort verhalen. En ook weinig geheimen hier!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Is het wel verstandig om dat nu al te doen? En kán het überhaupt? (neem aan dat je eerst nog een proefcontract hebt?).quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je echt?
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.
Soms kom je met drank op een bepaald denk/grappen niveau en die ander ook.. En dan klikt het per ongeluk![]()
![]()
Jawel!!!! Vullingen in de mojito's!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oh en coco, je hebt inderdaad wat genante verhalen!
Volgens mij heb ik niet van dat soort verhalen. En ook weinig geheimen hier!
![]()
Heel dronken sexen ergens middenin de Herestraat (ook middenin de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.
De volgende dag op een familiefeestje, ik had uiteraard tussendoor niet geslapen, of gedouched, of mij omgekleed, ontdek ik een plakkaat hondestront aan m'n broek.ik moet verrassend weinig
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
Heel dronken sexen ergens midden in de Herestraat (ook midden in de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.
De volgende dag op een familiefeestje, ik had uiteraard tussendoor niet geslapen, of gedouched, of mij omgekleed, ontdek ik een plakkaat hondestront aan m'n broek.
![]()
![]()
Oh, wat genant
Die van Coco ook hoor, maar da's toch nog een soort van privé. Tot nu dan
Please do tellquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha o god.
Ik weet er ook nog wel een over mij
Heel dronken sexen ergens middenin de Herestraat (ook middenin de nacht, dus niet heel druk). Toch te druk, dus een endje verderop weer verder, op een van de singels denk ik.
De volgende dag op een familiefeestje, ik had uiteraard tussendoor niet geslapen, of gedouched, of mij omgekleed, ontdek ik een plakkaat hondestront aan m'n broek.
![]()
![]()
Ik heb het zelf niet gezien trouwens
[ Bericht 27% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 21-09-2010 21:22:53 ]![]()
! Hoe heb je dat uitgelegd?
![]()
![]()
Je spoiler werkt niet PF.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
jo, dat was ik niet. En het waren cosmo's! Ik draag geen vullingen in m'n bh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel!!!! Vullingen in de mojito's!!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Ewelina op 21-09-2010 21:44:49 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
![]()
PF
O shit.. Eh.... Dan weet ik niets!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jo, dat was ik niet. En het waren cosmo's! Ik draag geen vullingen in m'n bh!
![]()
Oh, dat evenaart overtroeft mijn stringverhaal wel, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
Zeker als je sexen met een "x" ipv een "ks"bedoelt.![]()
Voor de nieuwsgierigen, mijn stringverhaal is slechts genant, niet sexy.![]()
Ik had een rokje gekocht omdat het zo warm weer was. Ging toen op weg naar mijn werk 's ochtends door mijn enkel toen ik de overvolle bus uitstapte en viel voorover op straat. Mijn rokje sloeg toen over mijn kont heen waardoor ik halfbloot op straat lag met neongroene string aan. Ik heb de weken daarna een bus eerder genomen.![]()
![]()
Sex midden in het dorp is wel het minst gehemie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
bepaalde ex-vriendjes', maar daar schaam ik me niet voor, dat is meer van 'hoe haalde ik dat in m'n hoofd'....quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O shit.. Eh.... Dan weet ik niets!!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Niet. Ik ben berucht chagrijnig, iedereen bleef een end uit de buurt. Ik betwijfel ook of het te ruiken was boven de kegel uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Hoe heb je dat uitgelegd?
.
Ik sta wel erg mooi op de foto's van die dag. Loom.
Oh, zoiets heb ik ook een soort-van gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien trouwens
Was met zelfde ex-vriendje van het wc-verhaal. Hij bracht me 's nachts naar huis. Hebben we een beetje stille straat uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, na een tijdje keek ik toevallig op. Staat er een kerel door het raampje naar binnen te kijken. Met zijn zoontje van een jaar of 10 naast hem.
En hun hond, maar dat terzijde.![]()
die was wel heel lief...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ja, met een dinges in z'n dinges!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Oh, zoiets heb ik ook een soort-van gehad.
Was met zelfde ex-vriendje van het wc-verhaal. Hij bracht me 's nachts naar huis. Hebben we een beetje stille straat uitgezocht.getsie, wat een pervert. Met z'n zoontje? bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, na een tijdje keek ik toevallig op. Staat er een kerel door het raampje naar binnen te kijken. Met zijn zoontje van een jaar of 10 naast hem.
En hun hond, maar dat terzijde.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hihihi!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat evenaart overtroeft mijn stringverhaal wel, ja.
Zeker als je sexen met een "x" ipv een "ks"bedoelt.![]()
Voor de nieuwsgierigen, mijn stringverhaal is slechts genant, niet sexy.![]()
Ik had een rokje gekocht omdat het zo warm weer was. Ging toen op weg naar mijn werk 's ochtends door mijn enkel toen ik de overvolle bus uitstapte en viel voorover op straat. Mijn rokje sloeg toen over mijn kont heen waardoor ik halfbloot op straat lag met neongroene string aan. Ik heb de weken daarna een bus eerder genomen.![]()
![]()
![]()
Oh ik ben net op tijd klaar met afl Entourage lees ik![]()
Sigme, ik lag een keer in de koeienmestwel op een handdoek, maar ja, die moest wel gewassen en ik woonde toen nog thuis
En een keer in een stoppelveld, dus ik zat van kuiten tot nek onder de rooie puntjes, uiteraard moest ik snel snel omkleden voor werk erna en kwam mijn moeder de kamer op WAT HEB JIJ?!?!?!!?!
En die keer dat ik bovenop zat in volle glorie en mijn pa binnenkomt om iets te pakken op mijn kamerDurfde de dude waar ik bovenop zat niet meer de woonkamer in om gedag te zeggen. Week later hetzelfde, maar dan bij hem thuis, met zijn moeder
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet. Ik ben berucht chagrijnig, iedereen bleef een end uit de buurt. Ik betwijfel ook of het te ruiken was boven de kegel uit.
!
![]()
Ik zie nu dus echt voor me dat Sigme dronken door de Groningse straten zwalkt, met kuikens in haar handen die gesext worden, eerst in de Herestraat maar later stiekem in een steegje.![]()
Ik ben écht een taalpuristzeikerd.![]()
![]()
![]()
die verhalen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even douchenhet lijkt niet wat het is![]()
Ja, dat vond ik dus ook. Was nog echt vet laat ook (nou ja, in ieder geval voor een kind). Dus heel bizar. Vind het nog steeds (10 jaar later ofzo) een van de meest bizarre dingen ooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsie, wat een pervert. Met z'n zoontje? bah!
![]()
![]()
Vik ik vind het helaas voor jou nog steeds hilarisch, en dat blijft het waarschijnlijk ook. Volgens mij was ik ook de eerste die er tijdens de meet over begon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet. Ik ben berucht chagrijnig, iedereen bleef een end uit de buurt. Ik betwijfel ook of het te ruiken was boven de kegel uit.
![]()
![]()
Oh ik heb wel een keer gehad, toen ik nog thuis woonde en 's nachts met m'n vriendje op straat had staan vozen, dat de overbuurman de volgende dag tegen m'n moeder zei dat hij had gezien dat vriendje en ik zo uitgebreid "afscheid hadden staan nemen". Dus die had alles gezien. Maar daar schaam ik me niet voor, want we waren expres uit het zicht gaan staan en hij heeft dus heel hard zijn best moeten doen om alles te bekijken, dus hij is de pervert, niet ik."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef neen het volgende:
Ik ga altijd naar de cheap ass kapper, die zegt dan: "wil je het echt zo?" dan zeg ik "ja" en dan knipt ze mijn haar voor 12 euro. En dan doet ze er gel in, fiets ik naar huis, was ik m'n haar en doe ik er zelf gel in.
[..]
Wordik dacht dat je 'Word' bedoelde
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef neen het volgende:die verhalen hier
*boks* (alleen zonder hardlopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even douchen
crap in = crap out![]()
Ik vind als ik betrapt word in mijn kamer het meer een afgang voor mijn ouders/broertje.
Deur, kloppen, anyone?![]()
Wehehe. Ik ben opgevoed met de sekstant van de NVSH. Dat is pas genantquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zie nu dus echt voor me dat Sigme dronken door de Groningse straten zwalkt, met kuikens in haar handen die gesext worden.eerst in de Herestraat maar later stiekem in een steegje.![]()
Ik ben écht een taalpuristzeikerd..
Hier is 't deur kloppen en direct doorlopenTja, dan sta je soms voor verrassingen.
Er is wel iets geweest met een jongen op het balkon van mijn ouders en de buurvrouw maar daar laat ik get verder bij
Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen![]()
![]()
Ja dat begrijp ik dus nooit, dat deed mijn vader ook altijd. Storm dan gelijk naar binnen denk ik danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Swietje het volgende:
Hier is 't deur kloppen en direct doorlopenTja, dan sta je soms voor verrassingen.
![]()
![]()
Een snelle Googleronde leert me dat ik me hier zeker in moet verdiepen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe. Ik ben opgevoed met de sekstant van de NVSH. Dat is pas genant.
![]()
Hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Er is wel iets geweest met een jongen op het balkon van mijn ouders en de buurvrouw maar daar laat ik get verder bij
Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen
Ik ben nooit betrapt door m'n ouders. Wel realiseerde ik me pas toen ik het huis uit was hoe gehorig de muren daar zijn en hoe luidruchtig ik ben als ik het naar m'n zin heb
Oh fijn Shiny!! Hoop dat je er eentje krijgt
Oh, spannend! Zal voor je duimenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen
![]()
![]()
Ik ben al ZO lang niet meer luidruchtig geweest met z'n 2-tjes
Oh wacht, m'n moeder heeft wel een keer gevraagd of m'n vriendje en ik soms op het bed hadden staan springen, want wat was toch dat kabaal dat van boven kwam?En ze vroeg het echt oprecht hè, niks geen sarcasme!
Een via jouw werkgever, een via een makelaar die familie van mij ook aan een huisje heeft geholpen.quote:![]()
Ik ga even de afwas doen. Dat had ikbeloofd. En inmiddels zit ik al een uur lang te fokken en is hij over 10 minuten weer thuis van 't sporten
![]()
![]()
ik heb nog nooit sex gehad bij m'n ouders thuis. Op m'n 16e uit huis gegaan, en toen was er nog niet zoiets als seks.....En met de duitser heb ik er misschien 4 nachten geslapen, en toen werd het ook niets...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik ben nooit betrapt door m'n ouders. Wel realiseerde ik me pas toen ik het huis uit was hoe gehorig de muren daar zijn en hoe luidruchtig ik ben als ik het naar m'n zin hebIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Aaawquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al ZO lang niet meer luidruchtig geweest met z'n 2-tjes
![]()
Dank jullie dames
Ik ben er al een tijd mee bezig dus het zou wel echt tof zijn...![]()
Ik bedenk me nu trouwens pas dat mijn studentenhuis ook heel gehorig was
Oh, bij mijn eerste keer seks ooit zakten we door het bed.
Op zolder, boven de slaapkamer van mijn ouders. Maar het was al zo'n beetje ochtend dus...
Desalniettemin was ik een tikje bezorgd over de reactie van mijn ouders de volgende ochtend want ik vreesde dat ze het misschien tóch gehoord hadden, maar de "gelukkig begonnen jullie hard te lachen, want we maakten ons best een beetje zorgen" maakte het allemaal helemaal goed.![]()
![]()
Ik ga duimen voor je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Dank jullie dames
Ik ben er al een tijd mee bezig dus het zou wel echt tof zijn...
Ik heb echt nooit geluk met dat soort connecties.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
De eerste keer hebben wij dus mooi gepland in een nacht dat er geen ouders thuis waren hè, moet er niet aan denken!
Ach die goeie ouwe tijd, thuis wonen maar wel seks willen. En hoe romantisch kelderboxen dan kunnen lijken omdat het thuis niet kon omdat pa en ma thuis waren![]()
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Goed nieuws trouwens, ik heb twee gesprekken volgende week voor een huisje, vast, in Amsterdam. Allebei supertof. Dat zou zo fijn zijn, geen anti kraak meer maar een echt huurhuisje voor mij alleen![]()
Dutjestijd.![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga duimen voor je.
Ik heb echt nooit geluk met dat soort connecties.
.
Mootje!.
Ik zoek niets in DHquote:
Thanksquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga duimen voor je.
Ik heb echt nooit geluk met dat soort connecties.
Ik normaal ook niet! We zullen zien.![]()
Man wat gaan jullie hard vandaag!
ik ben volgens mij de helft al weer vergeten![]()
maar wilde iig zeggen:
voor XM, wat een ongeloofelijke opluchting zeg!
En Swietje; je ziet hem vast al aankomen... maar mag ik ook nog een pm?![]()
en Merel, je neemt me de woorden uit de mond:
en genante verhalen heb ik wel maar die houd ik niet voor niets geheimquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer de ex en ik hebben op dit moment nauwelijks geen contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen. al wil ik dat tegelijkertijd stiekem ook helemaal niet![]()
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Ik vroeg me al af wie hem zou inkoppen
Ik heb 3 wijn op en grand marnier. Ik kan hier beter even wegblijven.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Popjes, ik ga in bad liggen om nog even Zen te worden en dan morgen weer haarloos en onbekommerd aan het werk![]()
Met mijn steeds dikker wordende pens![]()
Kusjes!
Ik vind hem niet leuk meer, jongens. Nu gaat de rest ook vragen waar het over gaat en ik heb daar geen zin meer in.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind hem niet leuk meer, jongens. Nu gaat de rest ook vragen waar het over gaat en ik heb daar geen zin meer in.
Ik moest nog wel even heel hard lachen om wat hier eerst stondquote:
Anyway, ik ga d'r vandeur. Morgen vrij, maar ik ga op tijd naar Zwolle om m'n diploma op te halen, zodat ik 's middags nog even kan shoppen in Den Haag.
![]()
.
Ik las pRopjes....quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Syrena het volgende:
Popjes, ik ga in bad liggen om nog even Zen te worden en dan morgen weer haarloos en onbekommerd aan het werk![]()
Met mijn steeds dikker wordende pens![]()
Kusjes!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
*aagje hier*quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moest nog wel even heel hard lachen om wat hier eerst stond
care to PM?crap in = crap out![]()
Heerlijk gegeten, voorgerecht gedeeld met Duuf, nachos. En als hoofdgerecht fajita's met groente en queso; dus.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ha wat een verhalen![]()
Ik heb even niets toe te voegen, nooit betrapt, hm.. OH jawel. Dat komt nog wel. hehe. Ook in vol ornaat.. Met m'n dikke bil. Nou ja.
Ik ga even chillen, kusje!![]()
![]()
Hoi. Ik heb groen haarIs dat genant genoeg? Mijn echte genante verhalen bewaar ik voor de meets.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Heb je maar één bil Perruche?
Nee dat is niet verstandig en ja, ik blijf waarschijnlijk nog zeker een half jaar in mn kamertje wonen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om dat nu al te doen? En kán het überhaupt? (neem aan dat je eerst nog een proefcontract hebt?).
Het was gewoon even wegdromen bij het idee, een eigen huisje lijkt me namelijk echt heel fijn!![]()
![]()
![]()
Ik heb hoofdpijn, mn hele tandvlees is ontstoken aan 1 kant, ik heb rugpijn, ik voel warm aan ... HELP ik voel me niet lekker.
Morgen een aso lange dag! 07.00 weg en ik kom pas om 21.30 terug. En ik moet1 Heb ouder informatie avond van mijn klas!![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik ga nu met een aspirine op bed...
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.![]()
Jezus ik ga ook ff fitnessen hoor, meteen 6 bladzijdes erbij.
Dat bedoel ik dus, kan ik niet bijhouden!![]()
![]()
Daarom sport ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef Siral het volgende:
Jezus ik ga ook ff fitnessen hoor, meteen 6 bladzijdes erbij.
Dat bedoel ik dus, kan ik niet bijhouden!
Ik zal wel moeten als ik mn overtollige fattys kwijt wil......quote:
En ik voel me eigenlijk best wel goed nuLekker half uurtje in het stoombad gezeten ook!
![]()
Ik moet zoo opruimen. Maar de vuilnisbak is heel vol, en ik doe al weken met de zak, van belabberde kwaliteit.
Dus ik ben bak dat ik de zak er wel uitkrijg voor helft maar het vuilnis niet!!!
![]()
Gewoon een zak over je vuilnisbak doen en dan ondersteboven houden?
Mijn overbuurman klaagt over de te harde muziekik heb de deur maar dicht gedaan, ik mag hem niet zo. Het is een burgerlul. Ik heb maar gezegd dat dit geen bejaardentehuis is. Meneer ligt altijd 22:30 op bed en is er 8 uur weer uit. Goed hoor, maar als je de hele dag vrij bent mag je ook uitslapen? Of in ieder geval een van de 3 dagen?
Des te makkelijker dat je er een ruime KOMO vuilniszak overheem kunt doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is zo een grote smalle
crap in = crap out![]()
Oké ik ben ook al een waardeloze nerd he. Het nieuwste voetbalspelletje komt eind deze maand uit en vorig week kwam de demo uit. Nou, een ware sms-keten ontstond met alle mede nerds die dat spelletje spelen en ik ken er best veel. Nu besef ik me dat ik in een week lang maar 3 potjes heb gespeeld, een half uurtje dus terwijl het net nieuw en cool en gaaf is.het lijkt niet wat het is![]()
Ik zat er net over na te denken om het nummer van de pizzabezorger tot 6.00 's ochtends voor maar 5 euro onder mijn favorieten te zetten. Toen voelde ik mij wel heel erg vrijgezel!
![]()
Goeie tip als aanstampen echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Gewoon een zak over je vuilnisbak doen en dan ondersteboven houden?
Mijn overbuurman klaagt over de te harde muziekik heb de deur maar dicht gedaan, ik mag hem niet zo. Het is een burgerlul. Ik heb maar gezegd dat dit geen bejaardentehuis is. Meneer ligt altijd 22:30 op bed en is er 8 uur weer uit. Goed hoor, maar als je de hele dag vrij bent mag je ook uitslapen? Of in ieder geval een van de 3 dagen?
Vind jou normaler Neen.. Echt. Vind dat je ook gênante verhalen verdient. Ooit. Ooit snel.(Of heb je ze stiekem al)
Verder: Wat een dolle boel hier. Krijg het niet bij gelezen! (Ik wil ook een PM van Swietiepai. Al ligt ze geloof ik al te bed)
Lijnlijstje wordt niks, bah. Ik bak er niets van.
XM jij hebt een goed avondje achter de rug zo te lezen!
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!![]()
Als je niet alleen bent is het ook handig hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat er net over na te denken om het nummer van de pizzabezorger tot 6.00 's ochtends voor maar 5 euro onder mijn favorieten te zetten. Toen voelde ik mij wel heel erg vrijgezel!
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham gebakken ei, boterham pindakaas
T: Tripel Karmeliet, vlammetjes![]()
D: brood met kruidenboter, zeebaars en rode poon met pasta en groente, 2 witte wijn
T: cappuccino
vandaag:
O: yoghurt, sinaasappelsap
T: 2 cappuccino
L: stokbrood met ham, ui, peper en gesmolten kaas
T: boterham pindakaas
D: 2 witte wijn, Ceasarsalade, halve pizza diavolo, beetje pasta met kip yakatori
T: italian coffee
T: beetje chips![]()
Ik heb wel snel de lege bierflesjes in de glasbak gegooid en de pizzadozen in de papierbakquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef neen het volgende:
[..]
Als je niet alleen bent is het ook handig hoor
![]()
Nu alleen nog de afwas doen![]()
![]()
En hoe vaak je dezelfde pizzabezorger al geen fooi hebt gegeven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
ligt eraan hoe duur de pizza was én hoe lekker
crap in = crap out![]()
Soms is het leven leuk en eerlijk, soms is het ongelooflijk kut. Vandaag past wel in categorie 2.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Die fooi uitspattingen zijn wel herkenbaar ja
Chico??
Neen
Te herkenbaar om hier neer te zetten. Maar het feit dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, slikken pijn doet en ik al overmoeid was, maakt mijn reactie denk ik een tikkie heftiger dan nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
En vrijdag mag ik konijntje ophalen (en naar de HA, waarna ik weer pijnstillers kan gebruiken tegen de hoofdpijn), daar word ik vast ook wel blij vanquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef neen het volgende:
Oke nou ja sterkte dan even he! Hopelijk morgen categorie1.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Aw Chicoquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Te herkenbaar om hier neer te zetten. Maar het feit dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, slikken pijn doet en ik al overmoeid was, maakt mijn reactie denk ik een tikkie heftiger dan nodig.
![]()
PM mag altijd he!
Gelukkig van het nijntje
Kus Chico... soms is het even heftig he?
Maria
O god, ik heb weer eens een verpletterende indruk bij iemand achter gelaten.
Hij was helaas een laffe haas die het verhaal ook nog eens verdraaid heeft dus bij mij heeft hij een hele slechte indruk gemaakt
Dus ik sms terug dat hij hopelijk wel inziet dat ik na zaterdag niet echt behoefte heb aan zijn gezelschap
Zegt hij: hoe ik dat zie doet er niet toe
Dude, wat is dat voor antwoord?![]()
Hij heeft wel gelijk, hoe hij het ziet doet er niet toe.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, ik heb weer eens een verpletterende indruk bij iemand achter gelaten.
Hij was helaas een laffe haas die het verhaal ook nog eens verdraaid heeft dus bij mij heeft hij een hele slechte indruk gemaakt
Dus ik sms terug dat hij hopelijk wel inziet dat ik na zaterdag niet echt behoefte heb aan zijn gezelschap
Zegt hij: hoe ik dat zie doet er niet toe
Dude, wat is dat voor antwoord?
crap in = crap out![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoe hij het ziet doet er niet toe.
Ja dat is waar![]()
Dat hij daar anders over denkt maar het feit dat hij daar anders over denkt geen invloed heeft op de beslissing die jij hebt genomen.
In het kort: jij doet wat jij wil en niet wat hij wil.
Waar is de chocolade, zakken snoep en koekjes als je er behoefte aan hebt?(gister besloten geen zooi meer in huis te halen, nu moet ik maar kwark eten of beschuitjes hagelslag?
)
Ik vind van die crackers die per 4 in zo'n pakje zitten en dan met boter en veel hagelslag en dan opstapelen altijd fijnNog een hele kunst om ze ongebroken op te stapelen.
Leeg jij je PM box dan evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw Chico![]()
PM mag altijd he!
Gelukkig van het nijntje(wilde je sowieso PM'en om wat te vragen over je nijntje
)
Mijn huisgenoot komt hier met bier, ik drink niet. Hiervoor 7 dagen achter elkaar dus wel, niet veel maar wel.Filosofie is voor mensen die niet uit hun woorden kunnen komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ah, zo. Ik dacht dat het iets filosofisch was.
Nou, ga nu slapen danquote:Dat heb ik in huis.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet je wat pas lekker is? Rijstwafels met pindakaas en erbij een glas melk.
dat is ook een goeie combo jaquote:Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet je wat pas lekker is? Rijstwafels met pindakaas en erbij een glas melk.
![]()
Hij is vol?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leeg jij je PM box dan even(wilde je sowieso PM'en om wat te vragen over je nijntje
)
*kijken gaat*
Okay ruimte gemaakt! ga wel zo maffen dus kan zijn dat ik morgenochtend pas antwoord!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Huh ik heb sinds vrijdag al ¤ 5.74 kosten buiten mijn bundel van benHeb ik allemaal niet gedaan volgens mij?quote:Dit bedrag is o.a. opgebouwd uit de volgende kosten: bellen/sms'jes buiten de bundel, bellen/sms'jes in en naar het buitenland, bellen naar servicenummers en verbruikte MB's indien je geen Ben internet altijd bundel hebt.![]()
Is je bundel al wel ingegaan? Of gaat hij toevallig alleen per "hele" maand in (dus oktober?) dat je nu dus wel een nummer hebt en van hun diensten gebruik maakt maar nog geen eigen bundel hebt voor deze maand.het lijkt niet wat het is![]()
100 gratis extra sms'jes p/mnd, waarvan je 47 sms'jes hebt verbruikt
61 min 50 sec gebeld + 7 sms'jes verbruikt
Kosten buiten bundel ¤ 5.74 (incl. btw)
Dat van die smsjes klopt dus ook al niet!
![]()
Nou ja, lange sms'jes kosten vaak meer dan 1 smsje he..... een smsje is gewoon een aantal tekens en voor iedere keer dat je zoveel tekens gebruikt betaal je 1 smsje. Zo kost een smsje al gauw 4 smsjes.het lijkt niet wat het is![]()
Nou ja, toen met dat internet instellingen had ik er binnen een half uur ofzo al 5? En dat is gewoon geteld, misschien kostte het wel 7 smsjes. Dus het gaat best rap hoor. Beter ga je pingen
Nee, maar stel 32 dagen in een maanddan is het 32/4 = 8 en dan 8x47 = 376 dat is lang geen 1000
sms'en is hogere wiskundehet lijkt niet wat het is![]()
Nou goed ik ga nu even slapen zodat ik niet kan sms'en, dat kan morgen wel weer in de collegezaal. Eerst 2 uur college en dan 4 uur niks. Goed geroosterd voor mensen die graag vroeg op zijn. Voor mij niet dus.
Nou ja, weg dus naar dromenland hoii hehet lijkt niet wat het is![]()
Verkopers op marktplaats. Heb je een deal, reageer ik niet dezelfde dag (want gister en vandaag was het rennen/vliegen, en ik had allang een dag gezegd dus wat mij betreft stond het vast) en meteen aan een ander verkopen. Leuk, over 2 dagen krijg ik een konijn en nu heb ik opeens geen hok meer.
Ja die heb ik net gemaild inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2010 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet niet wat je zoekt?
http://link.marktplaats.nl/375464388. Hij ziet er wat vieziger uit, maar ik kan nu even niet kieskeurig meer zijn
.
Klein? Het beest mag vrij gaan rondhoppen in mn kamer, dan vind ik dat het in de tussentijd wel in een hok kleiner dan een balzaal kan zitten. En het is een dwerg hequote:Op woensdag 22 september 2010 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het wel een beetje een klein hok, maar beter dan geen hok. Vind het al heel wat dat ik niet zo'n hok van 80cm lang heb genomen (en als het er een van 1.20 was geweest had ik het ook gewoon gedaan). Konijn bij mn ouders had wel zo'n balzaal buiten staan
.
Oh het probleem is niet dit hok, maar het feit dat het een hok is en geen mega grasveld?quote:Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja oké maar buiten in het veld hebben ze honderden vierkante meters..
En heel veel broertjes en zusjes en neefjes en nichtjes en achterneefjes en nichtjes en ooms en tantes en halfbroers en -zusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja oké maar buiten in het veld hebben ze honderden vierkante meters..
crap in = crap out![]()
Ja ik heb zelf ook een konijn gehad, maar toch vond ik het een beetje zielig. Ik ken ook iemand die een konijn heeft die altijd los looptquote:Op woensdag 22 september 2010 01:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het probleem is niet dit hok, maar het feit dat het een hok is en geen mega grasveld?
![]()
![]()
Fijn. Trein stuk op mijn traject. Sta nog steeds in Gouda.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
owja, dat ooken niet geheel goed vallende Mexicaan
.
een spannend boek om in te lezen als je midden in de nacht niet kunt slapen....
huh is dat al weer begonnen dan? ah gisteren dusquote:![]()
Voor vanavond heb ik dan HIMYM, gossip girl, weeds, house én glee om uit de kiezen, dat wordt nog lastig![]()
goeiemorgen trouwens! Ik kom hopeloos te laat straks maar het boeit me eigenlijk niet zo geloof ik, eerst even lekker rustig ontbijten
ja, en het is geweldigquote:Op woensdag 22 september 2010 08:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh is dat al weer begonnen dan? ah gisteren dus![]()
Voor vanavond heb ik dan HIMYM, gossip girl, weeds, house én glee om uit de kiezen, dat wordt nog lastig![]()
goeiemorgen trouwens! Ik kom hopeloos te laat straks maar het boeit me eigenlijk niet zo geloof ik, eerst even lekker rustig ontbijten![]()
Ja doei.![]()
oh en ook nog being erica zie ik net, hoe moet ik dit allemaal gaan bijhouden!?
Gelukkig heb ik toch al geen sociaal leven
Dit is de reden waarom ik geen series kijk! De stress die het meebrengt van 'wat moet ik kijken' en 'niet vergeten te kijken of op te nemen'.
lang leve Project Free TVquote:Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen series kijk! De stress die het meebrengt van 'wat moet ik kijken' en 'niet vergeten te kijken of op te nemen'.
Ja doei.![]()
Que?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lang leve Project Free TV
Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ah, zo. Ik dacht dat het iets filosofisch was.
Anyway: goeiemorgen. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:49 schreef Chicolate het volgende:
Verkopers op marktplaats. Heb je een deal, reageer ik niet dezelfde dag (want gister en vandaag was het rennen/vliegen, en ik had allang een dag gezegd dus wat mij betreft stond het vast) en meteen aan een ander verkopen. Leuk, over 2 dagen krijg ik een konijn en nu heb ik opeens geen hok meer.
Dat is Marktplaats. Vast nog genoeg andere hokken
.
Google maar op Project Free TV: streamsquote:kijken wanneer je wilt
waar je wilt
zonder te hoeven downloaden
Ja doei.![]()
MyEpisodes.comquote:Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
. Ik stapel meestal wat afleveringen op en ga dan op een druilerige zondag kijken.
Hm dilemma: 9 oktober is er een familiedag van mijn vaders kant vd familie waar ik me voor heb opgegeven. Mijn broer en zussen komen ook en mijn ouders ook. Maar het is in Friesland, het kost 25 euro en ik moet er ook nog naartoe. En aangezien het een week later herfstvakantie is en ik dan ook al naar Friesland zou (en naar Groningen), vind ik het niet echt de moeite om een week eerder ook al die kant op te gaan. Dan vind ik het niet de moeite waard om in de herfstvakantie óók nog te komen, want dan heb ik m'n ouders net gezien. What to do, what to do? Als ik dit zo lees, heb ik al een beslissing genomen, geloof ik.
Bel er nog wel even over met Mams. Als zij reiskosten voor d'r rekening wil nemen, slaap ik er miss nog een nachtje over.
ik vind streams juist super irritant! slechte kwaliteit en overal reclames en banners enzo, downloaden is zo veel fijnerquote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Google maar op Project Free TV: streamskijken wanneer je wilt
waar je wilt
en dan kun je ook kijken waar je wilt en wanneer je wilt (ook als daar geen internet aanwezig is)
maar goed, ieder zijn ding
Ja maar houdt die ook bij wat je al hebt gezien enzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Google maar op Project Free TV: streamskijken wanneer je wilt
waar je wilt
MyEpisodes.com is echt geweldig. Je kunt je series toevoegen, je kunt aanvinken welke afleveringen je gedownd hebt en vervolgens kun je aanvinken welke afleveringen je gezien hebt.
En hij houdt je totale seriekijktijd bij, wat bij mij 6 dagen, 8 uren en 30 minuten is![]()
downloaden gaat hier te langzaamquote:Op woensdag 22 september 2010 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind streams juist super irritant! slechte kwaliteit en overal reclames en banners enzo, downloaden is zo veel fijneren dan kun je ook kijken waar je wilt en wanneer je wilt (ook als daar geen internet aanwezig is)
maar goed, ieder zijn dingen ik kan hele series achter elkaar kijken zonder ze eerst te hoeven downloaden. En de nieuwere series zijn qua kwaliteit echt prima
maargoed, je levert wel iets in.. banners en zulks heb ik echt zelden last van
Ja doei.![]()
nee, daar heb ik gewoon een goed geheugen voorquote:Op woensdag 22 september 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar houdt die ook bij wat je al hebt gezien enzo?
MyEpisodes.com is echt geweldig. Je kunt je series toevoegen, je kunt aanvinken welke afleveringen je gedownd hebt en vervolgens kun je aanvinken welke afleveringen je gezien hebt.
En hij houdt je totale seriekijktijd bij, wat bij mij 6 dagen, 8 uren en 30 minuten is![]()
![]()
oh, en ik wil niet dat hij dat bijhoudt..
Ja doei.![]()
Morning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat leuk!
Ja doei.![]()
Als je zoveel series kijkt als ik en dan een tijdje geen tijd meer hebt, kun je onmogelijk onthouden welke aflevering je wel of niet gezien hebt (ja als je de aflevering zelf nog even doorscrollt, maar niet op basis vd titel ofzo).quote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, daar heb ik gewoon een goed geheugen voor![]()
oh, en ik wil niet dat hij dat bijhoudt..
nu hoef ik ook geen gekke namen meer te verzinnen, want ik kan hem gewoon Vriendje noemen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
O en ik kijk het liefst via streaming, maar de serie In Therapy heb ik gedownload, en das ook wel fijn, dan kan ik altijd kijken, zonder dat die mega-dinges door zijn tijd is
Morning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen!![]()
is dat leuk, in therapy?
ik stream ook heel veel....eigenljik.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik moest het vragen/zeggen/aankaarten![]()
Ik had gister iemand op bezoek die vroeg of ik alleen woonde en toen flapte ik eruit "ja alleen, maar mijn vriendje komt zo hierheen" en toen ik dat vertelde zei hij dat hij dat wel leuk vond en mijn vriendje wel wilde zijn![]()
En nu houd ik erover op
ja, ik vind het geweldig! niet helemaal realistisch, maar vermakelijk, zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:09 schreef AKnynke het volgende:
is dat leuk, in therapy?
ik stream ook heel veel....eigenljik.
Cali!
![]()
volgende week eerste voetbaltraining maar het veld bij een voetbalclub oenig niet rond dus nu is het gewoon ergens? Zegt onze gediplomeerde trainer alleen, "ja, woensdag als je bier wil moet je het zelf meenemen"
Volgens de sterren ben ik onrustig
Morning!
Cali
Straks kennismakingsgesprek, nu even voorbereiden, ben benieuwd. Het is heerlijk weer, misschien straks even varen...?![]()
Morning!
Wat leuk CaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verrassend wakker en helder, even die paar uur college overleven en dan is het weer tijd voor leuke dingen.
@Vik: ik snap op zich ook wel dat ze afhaakten toen ik niets van me liet horen, maar ik baal een beetje dat ik in een dag tijd opeens ergens een hok vandaan moet toveren. Laatste optie is om morgen langs kringloop + dierenasiel te gaan en anders moet ik alsnog veel geld gaan uitgeven aan een nieuw hok.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
iemand die ik sinds kort op mijn facebook heb en die van hier is, is jarig, maar ik ben vergeten wie het is![]()
Grote Onbekende: Gefeliciteerd![]()
hoe bevalt het leven uit huis, Chico?
En hoe gaat je k'nijn heten?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Bevalt wel goed, begin weer een beetje ritme te krijgen en dan is een eigen plekje toch wel heel erg fijn. En natuurlijk veel dichterbij de uni, dus elke dag uitslapen voor mij gevoelquote:Op woensdag 22 september 2010 09:54 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe bevalt het leven uit huis, Chico?
En hoe gaat je k'nijn heten?.
Ja dat weet ik nog niet. Het wordt een mannetje en ik wil geen naam als Fluffy/witje/stampertje/pluis. Opties op dit moment zijn Florian (Flo), Kira en Jip. Maar als iemand nog een beter idee heeft
.
*meldtquote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
iemand die ik sinds kort op mijn facebook heb en die van hier is, is jarig, maar ik ben vergeten wie het is![]()
Grote Onbekende: Gefeliciteerd![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Florianquote:Op woensdag 22 september 2010 09:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bevalt wel goed, begin weer een beetje ritme te krijgen en dan is een eigen plekje toch wel heel erg fijn. En natuurlijk veel dichterbij de uni, dus elke dag uitslapen voor mij gevoel.
Ja dat weet ik nog niet. Het wordt een mannetje en ik wil geen naam als Fluffy/witje/stampertje/pluis. Opties op dit moment zijn Florian (Flo), Kira en Jip. Maar als iemand nog een beter idee heeft
.
dan korten we allebei ons huisdier af met Flo (of floor, of flip zeg ik ook vaak
)
Gaat het eten al wat makkelijker? Vandaag met een ander eten toch?
O en de sportpas die ik nodig heb is ook geldig voor de pauper sportschool op 5 minuten fietsen, kan ik iig hardlopen in de winter enzo.
Lijstje:
O: melk, 2 broodjes hagelslag
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas
D: boerenkool
T: koffie
Koffie is goed staat in de krant.het lijkt niet wat het is![]()
Ja dat bedacht ik me daarna ookquote:Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Floriandan korten we allebei ons huisdier af met Flo (of floor, of flip zeg ik ook vaak
)
(en toen bedacht ik dat een best wel knappe surfjongen op vakantie ook zo heette en zo werd afgekort. Beetje genant, samen met een meisje naar hem kijken terwijl ik al een vriend had enzo
dus misschien is dat een minder goed idee)
over blunders gesproken, deze was erger voor mijn schoonzusje dan voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
oohh mooi,weet ik dat ook weerquote:![]()
sorry![]()
En gefeliciteerd dus!! Ga je nog speciale dingen doen?
geniet van de dag, het is (hier in elk geval) prachtig weer!
Zo, ik ga douchen en aan het werk,.Als ik hier weer teveel ben, mogen jullie me wegsturen
En gister samen met lief de vloer gelegdDus ons huis lijkt weer op een huis ipv een warzone
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Gefeliciteerdquote:
Feli!quote:
Feli Aurum!
Minimaal 4 koffie per dag is goed voor je hart
ik heb nu zon kop waar 465ml in kan, die zullen ze wel niet bedoelenhet lijkt niet wat het is![]()
Ik kom weer even binnenvallen
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.
Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen
Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesliThere is no love sincerer than the love of food.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: