Juist!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik heb geen spannende dingen over Vik gemist?
Ik wil ook best graag PM.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
Boksbal boksbal.. ik zoek naar een boksbal!
Vik & Coco hebben ooook PM... zelfde als ik vanmiddag aan de rest stuurde.
quote:eerder >>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:nog eerder>>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben denk ik niet ontevreden? Ik weet het eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig dat mijn hoofd niet meer zo verstopt is maarrr laagjes wil ik ook niet echt
Dus ik weet niet of ik het af moet laten knippen of het zo moet laten. Mijn eigen kapper vond het niet lelijk behalve 1 laag en verder geen lagen dat was wel vreemd.![]()
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Ik wil ook weer eens naar de kappert. Weet iemand een goeie en goedkope in DH/Scheveningen?Niet meer actief op Fok!![]()
Dank je! Maar ik ben er gewoon nog niet zo uit. Mijn ouders/BFF zagen het niet zo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Swietje het volgende:
Ik vind dit 'verknipte' echt te leuk staan eigenlijk
![]()
Ik wil ook een PM! Maar ik heb geen eigen geheimen in de aanbieding. Volgens mij weten jullie het meeste wel, soms in wat beknopte vorm. Jullie weten in ieder geval meer van me dan een hoop vriendinnen IRL."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
![]()
oh my
Iedereen die van Indiaas eten houdt, en dan speciaal van Kormagerechten:
Kip Korma Recept![]()
zó geweldig lekker, echt precies zoals bij 't laatste restaurant in Wales waar we dit op hebben.. ik bleef eten...![]()
Erbij zelfgemaakte naan met koriander/knoflook en Indiase Bloemkool. Echt aan te raden!
Dus.Ja doei.![]()
![]()
![]()
Had ik net al gepost, maar uTorrent staat aan en dan loopt alles wel eens vastEn niemand die mij zegt dat de nieuwe House en How I Met Your Mother al online staan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik wil er ook eentje maar weet er geen. En ik wil een andere baanquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Oh en net als Ewelina wil ik ook een vent. En ik weet ook al welke. Maar de meneer en ik hebben op dit moment nauwelijks contact omdat het missen dan alleen maar erger wordt. Ik moet echt over 'm heen zien te komen.werk krap vier weken weer samen met de beruchte twee collega's en ik ben ze nu alweer meer dan spuugzat
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet ik niet, ik kan niet bij mijn keuken door de chaosen ik heb geen zin om 'alleen' uit eten te gaan
ik maak risotto
![]()
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.![]()
Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Perruche het volgende:
En ik wil ook naar de kapper, maar ik durf alleen naar rob peetoom in de bijenkorf en die vind ik veel te duur en decadent. Als iemand anders nog een goede weet in AMS let me know.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Echtquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
je mag wel hier komen eten met mijn vader en mijn vriendjeik maak risotto
?
Ik sta zo voor je deur, pas op![]()
![]()
Ik ben geen student. Jammeerrrrr. Ik zie een aanbieding voor iets genaamd MOhair van 42 naar 21 euro. Misschien doe ik dat wel. Ik kan hier ook bij Jessica of bij zo'n spaanse gekapt worden, maar ik durf nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als student zijnde krijg je 20% korting, dan valt de prijs best mee. de enige andere goede kappers die ik ken zijn minstens even duur.
tot vorkort ging ik nooit naar de kapper behalve als ik in eindhoven was want daar durfde ik het. George de Keyzer is ook goed maar ik weet niet wat 'ie kost.
![]()
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabelVorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).
Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes
Ik knip mijn vriendje maar ik vind het eigenlijk beter als ie naar de kapper gaat. Maar dat vind ie zonde geld als ik het ook kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder heeft mijn haar weer geknipt. Met een botte schaar en een bot scheermes en het is best acceptabelVorige keer was wel beter, maar goed, we hebben wel ge-evalueerd wat er mis was deze keer (schaar te kort dus uitdunnen ging moeilijk).
Which reminds me, ik moet bij de kapperswinkel langs om te kijken voor een ander mes
nu ga ik koken.![]()
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!
PFIk vind het mooi staan hoor! Ik denk leuker dan de eerdere foto's?
Lijstje!
O: gratiesj kellogs ontbijtgraandinges met melk
T: laatste stukje van het daim reepje
T: snee brood met kaas
L: drie sneetjes brood met twee gebakken eieren
T: anderhalve beker melk
D: wokgroenten met champignons, woksausje en rijst
S: gedurende de dag heeeel veel lopen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
![]()
Google is stuk! En Twitter ook!
![]()
Hoe moet ik nou zoekenBen trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo! Ik heb een UK telefoonnummer! En morgen ga ik met wat leuke mensen Indiaas eten (toevallig Mo!) bij de Pakistaanse dude die ik gisteren leerde kennen!volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje
maargoed.... dat durf ik dan weer niet
![]()
Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch
Ja doei.![]()
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat word ik nu al een consumentista!![]()
![]()
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?
Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
O Hai!
Heb net voor huisjes gekeken! Een benedenwoninkje zit er op zich best in denk ik, maar ja, grote stap!Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat word ik nu al een consumentista!
![]()
Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef neen het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van de aanslag op de Nederlandse monarchie?
Ik zou moeten lopen maar ik doe dat niet want ik moet een rapport afmaken maar dat doe ik niet want ik zit nu op fok?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
quote:
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Google en twitter doen het weer, t kan ook aan mijn pc liggen. Weird!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Ewelina het volgende:
Huh? Ik dacht dat het twitter-virus inmiddels verholpen is?
Mo> Dit is mijn favo afleveringmet de rijsimulator
Bij mij niet!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Syrena het volgende:Google is stuk! En Twitter ook!
![]()
Hoe moet ik nou zoekenBen trouwens ook vergeten wat ik wilde zoeken
![]()
Het is al donker he, een 22-jarige jongeman kan dan toch niet in z'n eentje over straat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga lopen druif! Dat schoont je hoofd en dan rolt dat rapport er ook zo uit.
het lijkt niet wat het is![]()
Mwah mensen spraken ons ook samen aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, wat leuk! Allemaal mensen leren kennen enzo!volgens mij gaat dat een stuk makkelijker als je alleen gaat ipv met vriendje
maargoed.... dat durf ik dan weer niet
![]()
Oh, en The Big Bang Theory is zó hilarisch
Maar mensen ontmoeten gaat zo wel makkelijker ja, vooral voor langere gesprekken. Je merkt echt dat bijv. veel Chinezen allemaal kliekjes vormen en daar kom je dan niet zo tussen.
En dat durf je best! Ik was ooit een socialus retardus maar het gaat me best okay af
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik ga nog niet mijn zomerkleren opbergen. Ik kwam een jurk tegen die ik nog niet eens heb aangehad, kaartjes er nog aan. Die doe ik gewoon morgen aan.![]()
En ik wil naar Rome. Daar heb ik ook vast nog zomerkleren voor nodig!![]()
![]()
Ik heb 2 kipvleugeltjes gefrituurd en meneer heeft een pizza besteld. Een beetje spinazie en een pangafilet was niet genoeg. We hebben echt 0,0 in huis eigenlijk. Morgen boodschappen en ik laat het meneer alleen doen, eens kijken wat het oplevert. Ga wel lijstje klaar leggen.
Ik heb denk ik een terugval. Ik ben moe, cranky, heb hoofdpijn en ik dacht net dat ik mn keel voelde. Dus ik vond dat ik comfortfood had verdiend. Heb wel weer een pietsie stukje gefietst vandaag. Dus ... misschien komt het ook ergens wel weer goed. *zucht* ik ga op de bank zitten.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.![]()
Denk je echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij zou goudblond jou heel mooi staan
Ben altijd bruin (met een flink pluizige coupe soleil) geweest.
Mn soep is klaar!
Oh en ik heb gekeken, een huisje kopen moet op zich lukken met het salaris. Nu nog de moed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: