abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:13:41 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88031581
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou toch zweren dat Bankfurt zwaar zit te trollen hier, maar aan de andere kant lijken zijn antwoorden gewoonweg serieus bedoeld. :D
Heb je de docu TechnoCalyps gezien?
en hier : Individualiteit en privacy in gevaar door koppeling mens en machine

Maar het gewoon openlijk opdringen van chips wordt steeds indringender. Eerst was het een gadget voor niethippe tent. Sommige bedrijven eisen het als bedrijfstoegang. Vervolgens wordt er verlangt dat we onze huisdieren verplicht chippen. Er gaan ideeën rond om je kind te chippen. En dan vervolgens iedereen. Het loopt precies volgens draaiboek.

Is het zo gek om te denken dat via de kwalijke vaccins nano-chips meegespoten worden.

Ondertussen worden onze hersenen aangetast door al die wifi/umts/bluetooth/DECT straling en is onze lucht vervuild met barium en strontium fijnstof. Ook zitten er genoeg rotzooi in ons drinkwater.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 27-10-2010 18:26:17 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88031615
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Internet Explorer iemand?
Wat hoert het welke browser je gebruikt, adblockers zijn kei verboden op fok man gek!1!!1! :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:16:08 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88031694
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geef jij hier nu toe een ad-blocker gebruikt te hebben?!?!?! :o :o
lijkt me nog al wiedes. Wie dus "help hoe moet ik reageren met de nieuwe layout" heeft gewoon klaarblijkelijk een adblocker actief.

De gedwongen nieuwe layout is dus om toch de banners op te dringen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88032329
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lijkt me nog al wiedes. Wie dus "help hoe moet ik reageren met de nieuwe layout" heeft gewoon klaarblijkelijk een adblocker actief.

De gedwongen nieuwe layout is dus om toch de banners op te dringen.
Ja maar biekje, dat is banwaardig, lees je geen policy? ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88032595
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Iron Sky, goeie bak ! Thanks.

Die wil ook nog zien.

Maarre, .. er zit in een kern van waarheid in die film.

De Duitsers aka 4e Reich/Reichsdeutschland hebben nog bases op Antarctica en de Maan. Maar ze zijn nog met een te kleine groep om op korte termijn iets te kunnen doen; en ze zijn een probleem voor de Illuminati.

Het 4e (Duitse) Reich is een tweede belangrijke groep die de bevolking van Westerse landen programmeert, en ze hebben betere technologie dan de Illuminati.

Dit is geen science fiction; dit is feit.
Hoe verklaar je dit op basis van het feit dat zowel achter de nazi beweging als de illuminati jezuiten schuil gingen?

Ik geloof niet zo in verdeling in groepen. De illuminati, als genootschap van Weishaupt, was een initiatief van jezuieten. De jezuieten zelf heetten in eerste instantie los allumbrados, de verlichtten. Hitler baseerde de hierarchische structuur van de SS op de hierarchie van de jezuieten en een jezuiet schreef mein kampf.

Dus zou je dit voor me aan elkaar willen breien/in harmonie willen brengen met wat text en uitleg ajb.
pi_88032672
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En HG Wells is er een eeuw geleden mee begonnen?
Wellicht ja.

Het feit dat er een remake van gemaakt is is wel significant denk ik.
pi_88032815
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je de docu TechnoCalyps gezien?
en hier : Individualiteit en privacy in gevaar door koppeling mens en machine

Maar het gewoon openlijk opdringen van chips wordt steeds indringender. Eerst was het een gadget voor niethippe tent. Sommige bedrijven eisen het als bedrijfstoegang. Vervolgens wordt er verlangt dat we onze huisdieren verplicht chippen. Er gaan ideeën rond om je kind te chippen. En dan vervolgens iedereen. Het loopt precies volgens draaiboek.

Bedankt Lambiekje, idd het gaat idd zeer snel allemaal.

quote:
Is het zo gek om te denken dat via de kwalijke vaccins nano-chips meegespoten worden.
Ik denk het niet alleen, helaas; ik WEET dat het al meer dan 40 jaar gebeurt; ze drukken die griepprik door je strot.

Nergens staat op een folder vermeld dat je niet verplicht bent om de gripprik te komen halen, als je niet wil.

quote:
Ondertussen worden onze hersenen aangetast door al die wifi/umts/bluetooth/DECT straling en is onze lucht vervuild met barium en strontium fijnstof. Ook zitten er genoeg rotzooi in ons drinkwater.
Mooi Lambiekje, niet alleen de hersenen trouwens; ook het DNA en het zenuwstelsel, de aura, ... eigenlijk alles.

Oh, ja, had ik nog bijna vergeten ... fluoride ... het ideale implantmateriaal voor de pijnappelklier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 27-10-2010 18:57:00 ]
pi_88032887
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dit op basis van het feit dat zowel achter de nazi beweging als de illuminati jezuiten schuil gingen?

Ik geloof niet zo in verdeling in groepen. De illuminati, als genootschap van Weishaupt, was een initiatief van jezuieten. De jezuieten zelf heetten in eerste instantie los allumbrados, de verlichtten. Hitler baseerde de hierarchische structuur van de SS op de hierarchie van de jezuieten en een jezuiet schreef mein kampf.

Dus zou je dit voor me aan elkaar willen breien/in harmonie willen brengen met wat text en uitleg ajb.
Anders geef je eerst zelf even aan waar je deze 'wetenschap' vandaan hebt? Of mogen wij anders ook tegenargumenten indienen zonder deze te staven met bewijslast?

Hypocriet.
pi_88033170
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Anders geef je eerst zelf even aan waar je deze 'wetenschap' vandaan hebt? Of mogen wij anders ook tegenargumenten indienen zonder deze te staven met bewijslast?

Hypocriet.
Die heb ik van het internet gehaald.
pi_88033255
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de Nazi's, ik heb het over een groep "duitsers" die onafhankelijk zijn gebleven van de Illuminati; maar ook deze "duitsers" zijn niet noodzakelijk "vriendelijk", verre van dat.

quote:
De Illuminati zijn ontstaan t.t.v. Koning Clovis; de bloedlijn van de elite-Franken (Merovee-Shape shifters) en Maria Magdalena; daarna hebben ze zich vermengd met de Khazaren en de Mongolen van Djengiz Kahn. tot de huidige groep. De Rothschilds hebben de leiding nu. De "Illuminati" van Weishaupt zijn idd Jezuietenlui; maar ze zijn niet de algemene Illuminati die wordt bedoeld, hoewel ze wel tot die groep behoren.

Adolf Hitler (zelf een Rothschild) was een slaaf van de Illuminati, waarschijnlijk in de meeste gevallen een Windsor-slaaf. De Jezuieten zijn de elite garde van de Rothschild-familie. Het Vaticaan staat onder onder controle van de Jezuieten.

quote:
Zo gezegd, zo gedaan..
pi_88034054
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geef jij hier nu toe een ad-blocker gebruikt te hebben?!?!?! :o :o
Wat is er mis met een ad-blocker? Zou verplicht moeten zijn!! :P
pi_88034237
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de Nazi's, ik heb het over een groep "duitsers" die onafhankelijk zijn gebleven van de Illuminati; maar ook deze "duitsers" zijn niet noodzakelijk "vriendelijk", verre van dat.
[..]

De Illuminati zijn ontstaan t.t.v. Koning Clovis; de bloedlijn van de elite-Franken (Merovee-Shape shifters) en Maria Magdalena; daarna hebben ze zich vermengd met de Khazaren en de Mongolen van Djengiz Kahn. tot de huidige groep. De Rothschilds hebben de leiding nu. De "Illuminati" van Weishaupt zijn idd Jezuietenlui; maar ze zijn niet de algemene Illuminati die wordt bedoeld, hoewel ze wel tot die groep behoren.

Adolf Hitler (zelf een Rothschild) was een slaaf van de Illuminati, waarschijnlijk in de meeste gevallen een Windsor-slaaf. De Jezuieten zijn de elite garde van de Rothschild-familie. Het Vaticaan staat onder onder controle van de Jezuieten.
[..]

Zo gezegd, zo gedaan..
Oke. Wat is de significantie van Maria Magdalena?

Je doelt op het davinci code verhaal dat Jezus kinderen had?
pi_88035844
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Oke. Wat is de significantie van Maria Magdalena?
Ondermeer om de Joodse Staat in Zuid-Frankrijk over te nemen rond 450 n. Chr.en om het DNA van haar en haar echtgenoot Immanuel op te nemen in hun stam; d.w.z. de lijn van Koning David.
Het huwelijk van Clovis koning der Franken was in Reims met een afstammeling van deze twee.

quote:
Je doelt op het davinci code verhaal dat Jezus kinderen had?
Deze Jezus-figuur heeft echt bestaan, zijn echte naam was Immanuel;
Hij was door de Pleiadiers hier gebracht.

Zoek voor meer info verder op: Billy Meier en Talmud of Immanuel;

bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Talmud_Jmmanuel

De Da Vinci code is geschreven door Dan Brown, een Illuminati agent, met ondermeer de bedoeling de fake wederkomst van Jezus voor te bereiden; zodat de Illuminati kunnen claimen dat ze deels afstammen van Jezus; en om alle godsdiensten in de toekomst onder 1 centraal gezag te krijgen.
pi_88039550
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ondermeer om de Joodse Staat in Zuid-Frankrijk over te nemen rond 450 n. Chr.en om het DNA van haar en haar echtgenoot Immanuel op te nemen in hun stam; d.w.z. de lijn van Koning David.
Het huwelijk van Clovis koning der Franken was in Reims met een afstammeling van deze twee.
[..]

Deze Jezus-figuur heeft echt bestaan, zijn echte naam was Immanuel;
Hij was door de Pleiadiers hier gebracht.

Zoek voor meer info verder op: Billy Meier en Talmud of Immanuel;

bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Talmud_Jmmanuel

De Da Vinci code is geschreven door Dan Brown, een Illuminati agent, met ondermeer de bedoeling de fake wederkomst van Jezus voor te bereiden; zodat de Illuminati kunnen claimen dat ze deels afstammen van Jezus; en om alle godsdiensten in de toekomst onder 1 centraal gezag te krijgen.
Waarom hebben alle aliens een ding gemeen, namelijk dat de autoriteit van de bijbel ontkennen? Ook nu weer een alien invloed die ineens met een nieuwe doctrine over Jezus Christus aan komt zetten. Jezus wordt altijd aangevallen en herschreven, hergedefinieerd, ofwel hij is een ascended master, of gewoon een man als allen, en nu weer een 'figuur gebracht door de pleiadiers'. Nooit wordt Hij op Zijn woord geloofd, steeds weer wordt er iets aangepast wat de bijbelse Jezus, die liefde voor God en naastenliefde tot de dood toe preekte, tot een leugenaar maakt.

Waarom is dat?
pi_88039746
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is er mis met een ad-blocker? Zou verplicht moeten zijn!! :P
An sich niks, maar het gebruik ervan op fok is een bannable offense.
pi_88048158
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Die heb ik van het internet gehaald.
Dan moet een linkje of twee plaatsen niet zo moeilijk zijn, toch
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:07:04 #267
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_88052561
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom hebben alle aliens een ding gemeen, namelijk dat de autoriteit van de bijbel ontkennen? Ook nu weer een alien invloed die ineens met een nieuwe doctrine over Jezus Christus aan komt zetten. Jezus wordt altijd aangevallen en herschreven, hergedefinieerd, ofwel hij is een ascended master, of gewoon een man als allen, en nu weer een 'figuur gebracht door de pleiadiers'. Nooit wordt Hij op Zijn woord geloofd, steeds weer wordt er iets aangepast wat de bijbelse Jezus, die liefde voor God en naastenliefde tot de dood toe preekte, tot een leugenaar maakt.

Waarom is dat?
misschien omdat niet iedereen "Hem" op "Zijn" "woord" gelooft...
Huig
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:11:47 #268
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_88057437
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom is dat?
Ooit er wel eens bij stilgestaan dat Jezus misschien maar gewoon een mens was die zei dat we lief voor elkaar moesten zijn ?
zzz
pi_88062188
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef Orwell het volgende:

[..]

misschien omdat niet iedereen "Hem" op "Zijn" "woord" gelooft...
En waarom zouden nu juist deze aliens hier zo'n groot punt van maken?
pi_88062225
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:11 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ooit er wel eens bij stilgestaan dat Jezus misschien maar gewoon een mens was die zei dat we lief voor elkaar moesten zijn ?
Dat zei mijn oma ook, maar die zal 2000 jaar later niet wereldwijd door miljarden aanbeden worden als God almachtig.
pi_88063230
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zei mijn oma ook, maar die zal 2000 jaar later niet wereldwijd door miljarden aanbeden worden als God almachtig.
Maar jouw oma kon vast niet over water heen lopen.
pi_88063340
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:09 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Maar jouw oma kon vast niet over water heen lopen.
Jesus kan waarschijnlijk niet zo'n lekkere soep maken als oma! :(
pi_88063696
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jesus kan waarschijnlijk niet zo'n lekkere soep maken als oma! :(
Jezus kan van 1 pan soep van jouw oma 40 pannen soep maken! :9
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:30:23 #274
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_88064017
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus een leugen is geen leugen als mensen hem geloven ? :?

Als er vanmiddag iemand naar je toe komt die zegt dat we allemaal lief moeten zijn en dat hij de zoon van God is, geloof je hem dan ?

Zo niet, waarom geloof je dat dan wel van iemand die je uberhaupt nooit persoonlijk ontmoet hebt ?
zzz
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:35:44 #275
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88064219
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En waarom zouden nu juist deze aliens hier zo'n groot punt van maken?
Als aliens 1 van hun naar aarde sturen en de mens schrijft daar een fantasy-boek over dat die alien de zoon van God is, dan heeft die bijbel niets met de werkelijkheid te maken. Het feit dat Jezus een alien is (en niet de zoon van God) bewijst dat. Jij ziet dat feit als een complot om de bijbel te dissen. :')

Misschien heb je gewoon een probleem met de realiteit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')