quote:Tof, maar het geeft verder geen inzicht in waarom mensen zo graag gered willen worden door aliensOp vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bent bekend met de term NWO? Nou dat is ondertussen wel een feitelijk uitspraak gegrepen uit de bewoording van Bush SR op 9/11 1990 (start NWO) en 1991 (NWO in stand). Tot aan hier.. feiten.
De gehele verdere theorie die bij de NWo komt kijken.. is dat een dergelijk systeem voor jan modaal niet goed zal uitpakken.. Een systeem uitgevoerd door elitaire mensen.
Wie kan ons redden van ons eigen volk? ..
Dat dus.. ik leg het je alleen maar uit.. voordat je in discussie gaat over dit mogelijk is of niet etc.
quote:Het verlangen om je kop in het zand te steken en niets meer te hoeven doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af, veel van die alienshit wordt doorspekt met verhalen over redding en hulp. Waar komt dat verlangen vandaan?
quote:Ik kan mij behoorlijk ergeren aan mensen die denken dat aliens onze troep op gaan ruimen, alleen luie laffe mensen hopen daar op. Ik ruim liever zelf op.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het verlangen om je kop in het zand te steken en niets meer te hoeven doen.
De alienshit zelf is een campagne van de Illuminati zelf.
Om de bevolking psssief te houden en ze te laten wennen.. voor de fake alien invasion...
quote:Nee. Men noemt hollywood films vaak als middel om de massa's voor te bereiden op bepaalde gebeurtenissen, of ter social engineering, manipulatie, verandering van cultuur, normen en waarden, enz. Die film wordt ook gebruikt in het filmpje. Het is de zoveelste in een lijn van alien invasie films. Wellicht ook weer ter voorbereiding op iets wat werkelijk gaat gebeuren.Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Refragmental het volgende:
Hoe de fuck kan ik quoten in de nieuwe layout?!?!
Anyway... Ali? Bedoel je te zeggen dat die sighting een viral is voor Skyline?
quote:Ja, dat is zo; maar die films bevatten ook veel subliminale boodschappen die in de kijker worden geprogrammeerd.Op woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee. Men noemt hollywood films vaak als middel om de massa's voor te bereiden op bepaalde gebeurtenissen, of ter social engineering, manipulatie, verandering van cultuur, normen en waarden, enz.
quote:Als in MK-Ultra?Op woensdag 27 oktober 2010 15:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, dat is zo; maar die films bevatten ook veel subliminale boodschappen die in de kijker worden geprogrammeerd.
Sommige kijkers zijn sleepers voor de staged alien invasion; de zogenaamde Greenstar slaven; als ze zo'n film zien en de trigger gaat af, gebeurt er iets met ze.
quote:Bijvoorbeeld, maar MK-Ultra is ouderwets; iets van de jaren '40, '50, en '60.
quote:Ik ben er zeker van dat hij geen troll is, teveel kennis.Op woensdag 27 oktober 2010 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou toch zweren dat Bankfurt zwaar zit te trollen hier, maar aan de andere kant lijken zijn antwoorden gewoonweg serieus bedoeld.
quote:Ik denk wel dat je kennis tussen aanhalingstekens mag zetten.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat hij geen troll is, teveel kennis.
quote:Veel uitspraken zijn losse flodders die ik niet kan controleren, maar de meeste onderwerpen uit zijn reacties herken ik wel vanuit mijn eigen research. Het enige dat ik denk zeker te weten is dat hij niet trollt, meer kan ik er ook niet over zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je kennis tussen aanhalingstekens mag zetten.
quote:Nee, uitroeptekens.Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je kennis tussen aanhalingstekens mag zetten.
quote:Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, uitroeptekens.
en jij hebt veel kennis over 09/11; Dat is op zich heel goed wat je hier doet;
maar ik waarschuw je, jij loopt gevaar.
Je hebt je je te veel beperkt op 09/11 in BNW-zaken, zodat je vergeet waar het werkelijk over gaat in BNW.
Op een dag valt het kwartje en kan er een trigger afgaan, dat je beseft dat ik gelijk kan hebben; en dan gaat jouw interne programmer jouw brein overnemen.
Wees je je er bewust van; dat scheelt een hoop ellende straks.
quote:Goed, je bent gelukkig serieus.Op woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
quote:Het zou me wat zijn zeg, maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing! Mocht dit op mijn pad komen, dan denk ik vast en zeker aan je terug!Op woensdag 27 oktober 2010 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Goed, je bent gelukkig serieus.
Er kan een moment komen in je slaap, in je droom en dat je de volgende ochtend koppijn hebt en van Fok! of BNW genoeg krijgt en stopt met je 09/11 onderzoeken; dat is de minst schadelijke manier.
Een ander moment dat mogelijk is, is dat je iemand in je prive-leven tegenkomt die iets zegt zoals ik, waarop je je zo kwaad maakt en er een flinke ruzie ontstaat, totdat die ander of jouw eigen innerlijke geweten jezelf je er van heeft overtuigd dat wat ik schrijf geen hoax is..
Daarop volgen lange dagen van vertwijfeling, en je vraagt af, heeft het leven nog zin enzo.
Dan moet je oppassen.
Je bent nu op de hoogte.
quote:Dan wil je niet weten welke films er binnenkort allemaal uit gaan komen met evil aliensOp woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee. Men noemt hollywood films vaak als middel om de massa's voor te bereiden op bepaalde gebeurtenissen, of ter social engineering, manipulatie, verandering van cultuur, normen en waarden, enz. Die film wordt ook gebruikt in het filmpje. Het is de zoveelste in een lijn van alien invasie films. Wellicht ook weer ter voorbereiding op iets wat werkelijk gaat gebeuren.
quote:Iron Sky, goeie bak ! Thanks.Op woensdag 27 oktober 2010 17:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten welke films er binnenkort allemaal uit gaan komen met evil aliens
Hell, er komen zelfs evil nazi aliens!!!
http://nymag.com/daily/en(...)n_invasion_proj.html
quote:Ad-blocker uitschakelen. Ik liep ook tegen die ongein aan.Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Refragmental het volgende:
Hoe de fuck kan ik quoten in de nieuwe layout?!?!
Anyway... Ali? Bedoel je te zeggen dat die sighting een viral is voor Skyline?
quote:Geef jij hier nu toe een ad-blocker gebruikt te hebben?!?!?!Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ad-blocker uitschakelen. Ik liep ook tegen die ongein aan.
quote:En HG Wells is er een eeuw geleden mee begonnen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee. Men noemt hollywood films vaak als middel om de massa's voor te bereiden op bepaalde gebeurtenissen, of ter social engineering, manipulatie, verandering van cultuur, normen en waarden, enz. Die film wordt ook gebruikt in het filmpje. Het is de zoveelste in een lijn van alien invasie films. Wellicht ook weer ter voorbereiding op iets wat werkelijk gaat gebeuren.
quote:Internet Explorer iemand?Op woensdag 27 oktober 2010 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef jij hier nu toe een ad-blocker gebruikt te hebben?!?!?!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |