was je erbij? heb je meegedaan? heb je alles gezien? ben je een F16 piloot?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Omdat ze waarschijnlijk strafing en/of bombing runs ofzo aan het oefenen zijn op Vlieland, niet Texel en loopings geen enkel tactisch nut dienen, maar alleen gebruikt worden bij bijvoorbeeld airshows, en daar hebben we een demo team voor en die oefent niet boven de NoordzeeDus een beetje overtrokken verhaal.
Net als dat het mogelijk is om de springstoel te testen..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:02 schreef Maitje het volgende:
Oke, maar het zou dus wel mogelijk kunnen zijn?!
Nee. Nee. Nee. Wel een luchtmachtvlieger en redelijk bekend met het reilen en zeilen en hoe leken denken over vliegbewegingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef m.k het volgende:
[..]
was je erbij? heb je meegedaan? heb je alles gezien? ben je een F16 piloot?
toch geloof ik mijn broer, mijn broer is een autist met bijzonder goeie ogen. en als je een beetje bekent bent met het begrip "autist" weet je ook dat autisten niet liegen/overdrijvenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wel een luchtmachtvlieger en redelijk bekend met het reilen en zeilen en hoe leken denken over vliegbewegingen.
Toch kan ik je met 99,99% zekerheid dat hij het verkeerd heeft gezien of overdrijft. Het is gewoon niet zoals het werkt, niet zoals het gaat. Het kan in theorie, het gebeurt alleen niet. Veel mensen weten ook niet wat een looping is, of zeggen dat iets 100 meter is terwijl het 1km is. Geloof me, ik maak het vaak zat persoonlijk mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:33 schreef m.k het volgende:
[..]
toch geloof ik mijn broer, mijn broer is een autist met bijzonder goeie ogen. en als je een beetje bekent bent met het begrip "autist" weet je ook dat autisten niet liegen/overdrijven
Nog zoiets, op de kop vliegen, sure het zal wel effe een seconde ofzo voorkomen, maar als je het op de kop vliegen noemt, dan klinkt het alsof ie hele stukken ondersteboven vliegt, en dat is gewoon bullshit. Het is namelijk best wel een kutgevoel om ondersteboven te vliegen voor langer dan een paar seconden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:46 schreef m.k het volgende:ok het zal wel dan
![]()
en op de kop vliegen en schroeven maken dan ?
Als iemand iets 'bijzonders' ziet wat andere mensen niet vaak zien dan worden feiten al heel snel zwaar overdreven of verkeerd ingeschat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef m.k het volgende:
en geloof mij nou maar dat mijn broer niet overdrijft of liegt en ook zeker niet iemand is die zoiets zou doen.
dat zal het wel zijn danquote:
Gewoon, omdat het kan natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Iska het volgende:
Lightning_NL, waarom wil je persee zo graag gelijk? Dit gaat echt helemaal nergens over en de discussie is pointless. Nou en als het niet precies klopt wat ze schrijven, is er ook maar iemand die maar meer of minder gelukkig van wordt??
Ik wil niet gelijk, ik heb gelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Iska het volgende:
Lightning_NL, waarom wil je persee zo graag gelijk? Dit gaat echt helemaal nergens over en de discussie is pointless. Nou en als het niet precies klopt wat ze schrijven, is er ook maar iemand die maar meer of minder gelukkig van wordt??
Hier ook nieuwe telefoon en word wel weer een paar weken zoeken hoe alles precies werktquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Maitje het volgende:![]()
Nieuwe tellie!!
Alleen internet doet het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |